Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 11:58 uur
El Ninjo schreef:
Speelt Bouma trouwens inmiddels al weer of revalideert die nog steeds?
Hij is intussen twee keer ingevallen tijdens een Europa League wedstrijd.Speelt Bouma trouwens inmiddels al weer of revalideert die nog steeds?
0
Ace
geplaatst: 5 oktober 2009, 13:13 uur
Mjuman schreef:
Erik Pieters - heeft het goed gedaan bij Foppe en lijkt op de weg terug.
Die komt uit utreg zeker?
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 13:27 uur
Ace schreef:
(quote)
Ja en hij speelt nu in Eindhoven. En Bouma speelde ook een tijd in Eindhoven; nee Furby en Gio speelden wel regelmatig in maar nimmer voor die club uit Eindhoven.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 13:39 uur
@Ace: effe licht aandoen; elke eredivisieclub dus ook die van jou speelt eenmaal (minstens) per seizoen een uitwedstrijd in Eindhoven.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 13:46 uur
Voor degenen die zich afvragen waar de formidabele Sebastian Deisler gebleven is en wat zijn verhaal is, koop dan ergens op een kiosk Die Zeit, zeer interessant interview met de gevallen ster over de schaduwzijden van de topsport. 29 jaar pas, ooit de "redder van het Duitse voetbal", nu een gebroken man.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:08 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:24 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:27 uur
Waarom? Zeer groot talent waar iedereen destijds laaiend enthousiast over was. Ik weet dat ie psychische problemen had, maar wist niet dat ie helemaal gestopt was.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:44 uur
herman schreef:
Waarom? Zeer groot talent waar iedereen destijds laaiend enthousiast over was.
Maar er zit een bijzonder groot verschil tussen een zeer groot talent enerzijds en redder van het land anderzijds. Bij Mehmet Scholl is het er ook nooit helemaal uitgekomen.Waarom? Zeer groot talent waar iedereen destijds laaiend enthousiast over was.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:52 uur
Redder van het Duitse voetbal stond er, niet van het land. Scholl lijkt me toch niet echt een goede vergelijking, van Deisler gingen toch veel meer verwachtingen uit.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:54 uur
Deisler was een groot talent toen hij bij Bayern kwam, maar ook niet veel meer dan dat. Beetje vergelijkbaar met Podolski.
Hij is trouwens al heel lang gestopt.
Hij is trouwens al heel lang gestopt.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 15:01 uur
Joy4ever schreef:
Maar er zit een bijzonder groot verschil tussen een zeer groot talent enerzijds en redder van het land anderzijds.
Maar er zit een bijzonder groot verschil tussen een zeer groot talent enerzijds en redder van het land anderzijds.
Ik zeg ook niet dat hij het WAS, hij werd tot redder van het Duitse voetbal gebombardeerd door fans en media- de Mannschaft presteerde ook nog eens ondermaats toen. Een talent zoals dat maar eenmaal in de 100 jaar opstaat, schreven de kranten toen. In die context mag je het lezen, keloel laat ik aan jou over.
0
Ace
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:08 uur
Urby 1 wedstrijd geschorst. Zo schandelig vinden ze het bij de KNVB blijkbaark ook niet...
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:42 uur
Ace schreef:
Urby 1 wedstrijd geschorst. Zo schandelig vinden ze het bij de KNVB blijkbaark ook niet...
Tsja, echt verrassend is dat nu ook weer niet.. KNVB.. ajax..Urby 1 wedstrijd geschorst. Zo schandelig vinden ze het bij de KNVB blijkbaark ook niet...
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:53 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Tsja, echt verrassend is dat nu ook weer niet.. KNVB.. ajax.. Heel simpeltjes hoor. Zijn dikwijls spelers die voor 1 wedstrijd geschorst worden. En gezien de aard van de overtreding niet meer dan terecht dat het de minimale straf krijgt. Eigenlijk zou hij nog vrijgesproken moeten worden.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:54 uur
Ace schreef:
Goed
Als ik scheidsrechter voor de KNVB was, zou ik vanaf nu alleen rood trekken als er spelers het leven hebben gelaten bij een doodschop. Wat een farce.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:59 uur
Thomzic schreef:
Eigenlijk zou hij nog vrijgesproken moeten worden.
Eigenlijk zou hij nog vrijgesproken moeten worden.
Moeten ze doen ja, met een bos bloemen erbij.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 17:10 uur
Terecht die lage straf voor Urby. Die overtreding viel reuze mee..
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 17:26 uur
De-noir schreef:
Daarin heb je geen ongelijk, maar ik vind wel dat de KNVB hier duidelijk haar scheidsrechter in dienst laat zakken. Door één duel te geven zeggen ze feitelijk dat er niets aan de hand was, en da's ook onzin. Twee a drie duels was passend geweest.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 17:44 uur
dix schreef:
Daarin heb je geen ongelijk, maar ik vind wel dat de KNVB hier duidelijk haar scheidsrechter in dienst laat zakken. Door één duel te geven zeggen ze feitelijk dat er niets aan de hand was, en da's ook onzin. Twee a drie duels was passend geweest.
(quote)
Klopt, zo krijg je het gevoel dat ze niet erg op een lijn zitten bij de KNVB. Niet erg goed voor de geloofwaardigheid naar buiten toe. Maar goed, dat zijn de inconsistente beslissingen van de refs ook niet. Grindheim, Hadouir, dat waren overduidelijke rode kaarten. Over die actie van Urby kun je twisten of het rood is of niet. Ik had hem niet gegeven..
Las net trouwens dat Boulahrouz graag een keer voor Ajax wil spelen. Ik zeg meteen halen die gast. Als die weer terug op HSV niveau komt hebben ze er een hele goeie aan.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 17:58 uur
Mjuman schreef:
Hij was tegen Utrecht wel erg slecht. Maar goed, dat geldt voor heel PSV op Isaksson na, die was weergeloos (ja echt!).
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 18:35 uur
BoordAppel schreef:
Hij was tegen Utrecht wel erg slecht. Maar goed, dat geldt voor heel PSV op Isaksson na, die was weergeloos (ja echt!).
(quote)
Van oudsher zuidelijk georIënteerd, maar woonachtig in Utrecht, was het een pittig middagje billen knijpen in de Galgenwaard. Vond bijv. ook Toivonen lichtelijk dramatatisch, terwijl hij eind vorig seizoen echt wel voor een opleving zorgde.
Aan Utrecht-kant: Mulenga, Martens en (al vaker) Silberbauer erg goed.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 18:42 uur
herman schreef:
Zelfs De Cler rekent zich nog kansrijk voor een plek in de WK-selectie.
Veel opties hebben we ook niet, maar dan zou ik nog eerder Nicky Kuiper selecteren.
Zelfs De Cler rekent zich nog kansrijk voor een plek in de WK-selectie.
Veel opties hebben we ook niet, maar dan zou ik nog eerder Nicky Kuiper selecteren.
Is Braafheid ook geen Nederlander ?
0
Ace
geplaatst: 5 oktober 2009, 19:11 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Tsja, echt verrassend is dat nu ook weer niet.. KNVB.. ajax.. Het wordt echt steeds aandoenlijker

BoordAppel schreef:
op Isaksson na, die was weergeloos (ja echt!).
op Isaksson na, die was weergeloos (ja echt!).
Dat zal wel eens tijd worden, want ik kan me voorstellen dat je als psv-er knap droevig wordt van zo'n clown op doel, wanneer je jaren verwend bent geweest met iemand van het kaliber Gomez.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 20:04 uur
Ja als Pantelic niets blijkt te zijn, kan Ace zo in de spits, hij maakt wel af.
@Ace - jij zag zeker vanaf het eerste optreden van Gomes bij PSV, anders dan Studio Sport ("wat een clown heeft PSV gehaald" herinner ik me) dat het een grote zou worden?
Heb je niet je roeping gemist: professioneel belegger zijn - dan helpt een vooruitziend oog!
@Ace - jij zag zeker vanaf het eerste optreden van Gomes bij PSV, anders dan Studio Sport ("wat een clown heeft PSV gehaald" herinner ik me) dat het een grote zou worden?
Heb je niet je roeping gemist: professioneel belegger zijn - dan helpt een vooruitziend oog!
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 20:44 uur
Gomes was een onbekende, dat kunnen we van Isaksson niet zeggen. Toch heb ik het nooit een slechte keeper gevonden, hij maakt alleen af en toe nogal rare fouten. De laatste weken is hij trouwens wel goed bezig, tegen Utrecht had hij zelfs Gomestrekjes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.