Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2008, 18:46 uur
Der Effe, je kunt na de rit van vandaag nagenoeg hetzelfde berichtje typen
Devolder is een mooie renner, maar het is denk ik onmogelijk om in het voorjaar uit te blinken en in de tour.
Devolder is een mooie renner, maar het is denk ik onmogelijk om in het voorjaar uit te blinken en in de tour.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:32 uur
Ik heb toch ook mijn twijfels bij Devolder. Vorig jaar in de Vuelta zou hij ook voor een top-3 gaan. Oké, hij heeft één dag de leiderstrui gedragen, maar meer was het ook niet.
Ik hoop echt dat hij mij aagenaam verrast in de Tour, maar ik vrees er een beetje voor.
Ik hoop echt dat hij mij aagenaam verrast in de Tour, maar ik vrees er een beetje voor.
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 18:43 uur
Joy4ever schreef:
http://www.tourploeg.nl/n.html?g=4545&s=e36a733a -
Voor wie het leuk vind: een Tourpool. Kies twaalf renners die voor jou punten gaan scoren. Spelregels en puntenverdeling vind je terug op de website.
Hoort zegt het voort!
http://www.tourploeg.nl/n.html?g=4545&s=e36a733a -
Voor wie het leuk vind: een Tourpool. Kies twaalf renners die voor jou punten gaan scoren. Spelregels en puntenverdeling vind je terug op de website.
Hoort zegt het voort!
Ik heb me ingeschreven, maar het is me volstrekt onduidelijk hoe ik een ploeg moet samenstellen.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 20:55 uur
Attentie, attentie 
Om het overzichtelijk te houden verzoek ik iedereen die mee wil doen met de Tourpool (en zich al eventueel heeft ingeschreven bij die van mij) te kiezen voor die van Der Effe. Het principe is exact hetzelfde: vijftien renners kiezen die voor jou punten gaan scoren. Pool is gratis en als je een beetje kennis / mazzel hebt kun je er nog mooie prijzen mee winnen ook!

Om het overzichtelijk te houden verzoek ik iedereen die mee wil doen met de Tourpool (en zich al eventueel heeft ingeschreven bij die van mij) te kiezen voor die van Der Effe. Het principe is exact hetzelfde: vijftien renners kiezen die voor jou punten gaan scoren. Pool is gratis en als je een beetje kennis / mazzel hebt kun je er nog mooie prijzen mee winnen ook!
0
[Roel]
geplaatst: 23 juni 2008, 21:10 uur
ook tourchampion op sporza.be is een leuk en gratis spel
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 21:27 uur
Ik denk trouwens dat Denis Menchov tweede wordt dit jaar.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 23:27 uur

Heb me net ingeschreven. Ik mis nog een belangrijke naam in de voorlopige keuzelijst van wielrenners. Maar ik zal het team ook pas gaan invullen nadat de definitieve startlijst is gegeven.

0
Der Effe
geplaatst: 23 juni 2008, 23:44 uur
Ik heb mijn team al (voorlopig) ingevuld. Ik twijfel ook nog over wat namen, dus er zullen nogwel veranderingen optreden.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 08:52 uur
rayman schreef:
Hoe regel ik een kopman?
Als je je vijftien renners hebt geselecteerd dubbelklik je op de naam van de renner die je als kopman wilt hebben.Hoe regel ik een kopman?
0
geplaatst: 24 juni 2008, 09:08 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Als je je vijftien renners hebt geselecteerd dubbelklik je op de naam van de renner die je als kopman wilt hebben.
Team staat er tussen.
0
Spijtoptant
geplaatst: 24 juni 2008, 18:31 uur
In Overigen > Algemeen > Voetbaltopic:
Nee, geen enkele reden, maar dat gaf ik al aan: het is een gevoelskwestie, en dat staat per definitie buiten rede.
Ik had het overigens over de 'prof'-varianten van die sporten.
BoordAppel schreef:
Wat een onzin allemaal. Natuurlijk hoort voetbal op de OS, het is toch ook gewoon een sport? Idem voor basketbal, tennis en wielrennen. Geen enkele reden om deze populaire sporten niet toe te laten.
Wat een onzin allemaal. Natuurlijk hoort voetbal op de OS, het is toch ook gewoon een sport? Idem voor basketbal, tennis en wielrennen. Geen enkele reden om deze populaire sporten niet toe te laten.
Nee, geen enkele reden, maar dat gaf ik al aan: het is een gevoelskwestie, en dat staat per definitie buiten rede.
Ik had het overigens over de 'prof'-varianten van die sporten.
0
Der Effe
geplaatst: 24 juni 2008, 19:20 uur
Het zijn gewoon geen echte olympische sporten, in deze sporten is een olympische titel dan ook van ondergeschikt belang, terwijl het bij de andere sporten het hoogst haalbare is. Zulke onzin is het dus niet
(Al vind ik wielrennen nog een twijfelgeval.)
(Al vind ik wielrennen nog een twijfelgeval.)
0
Spijtoptant
geplaatst: 24 juni 2008, 19:23 uur
Eens met Der Effe.
Olympische sporten zijn, in afnemende belangrijkheid:
Atletiek
Turnen
Zwemmen
Roeien
Judo/gewichtheffen/worstelen
En de rest kan me redelijk gestolen worden.
(Olympische wintersporten vertel ik over anderhalf jaar wel)
Olympische sporten zijn, in afnemende belangrijkheid:
Atletiek
Turnen
Zwemmen
Roeien
Judo/gewichtheffen/worstelen
En de rest kan me redelijk gestolen worden.
(Olympische wintersporten vertel ik over anderhalf jaar wel)
0
geplaatst: 24 juni 2008, 20:30 uur
Toch komen er steeds meer olympische sporten bij , over 4 jaar treedt de Dartsport ook toe .
0
Der Effe
geplaatst: 24 juni 2008, 20:43 uur
Dan is de verloedering van de maatschappij helemaal voltooid.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 20:46 uur
Er gaan ook weer sporten weg. Honkbal is dit jaar toch ook voor het laatst?
0
Der Effe
geplaatst: 24 juni 2008, 20:49 uur
Naar ik weet wel, maar het enige wat me eigenlijk echt boeit op de Zomerspelen is het zwemmen, hockey en de korte athletiek afstanden zijn ook altijd nog wel grappig. Geef mij maar de Winterspelen!
0
geplaatst: 24 juni 2008, 20:52 uur
Der Effe schreef:
Naar ik weet wel, maar het enige wat me eigenlijk echt boeit op de Zomerspelen is het zwemmen, hockey en de korte athletiek afstanden zijn ook altijd nog wel grappig. Geef mij maar de Winterspelen!
Veel te koud .
Toen ik nog voetbalde stond ik s`zomers rechtsbuiten en s`winters rechtsbinnen .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.