MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Damn, ik zie nu ook dat het 2A is.

Rugby Sevens en golf zijn de nieuwe Olympische sporten. Ik vraag me af: waarom niet de gewone versie van Rugby, dat lijkt me een stuk boeiender.

haveman
Ze hadden zich allemaal af moeten melden, belachelijke trip voor één wedstrijd. Als ik trainer was van één van de Nederlandse topclubs had ik mijn spelers aanbevolen thuis te blijven en een paar dagen rust te pakken met die overvolle speelkalender.

boomkat
Social_Mask schreef:
Volgens mij is er nog een ernstigere zaak: ze luisteren potverdikke naar Lil' Wayne!

Muziek in de voetballerij

Wat dat betreft kunnen we spreken van 'The Lost Generation' - Ruud Gullit luisterde nog regelmatig naar Talk Talk en Burning Spear.

Harco
herman schreef:
Tsja, als ik me ziek meld op mijn werk dan ga ik ook niet naar een concert. Hij had blijkbaar geen zin in het NL11tal en het tripje naar Australie en heeft zich er met een smoesje onderuit gepraat.

Hij had een hersenschudding en werd daarom afgeraden om te vliegen. Misschien dat hij een paar dagen later nergens last meer van had?

(of was het concert op de datum van die vliegreis?)

Zelfs met een lichte hersenschudding moet je het behoorlijk rustig aan doen voor meer dan een week. Naar een concert gaan is er echt niet bij en kan zelfs erg schadelijk zijn.

herman schreef:
Van Marwijk vond het ook een beetje vreemd.

Eindelijk weer een daadkrachtige bondscoach

Een bondscoach waarmee een compromis is gemaakt.. geen genie, dat is duidelijk. Ik verwacht weinig van deze man tov. Van Basten...

orbit schreef:
Een bondscoach waarmee een compromis is gemaakt.. geen genie, dat is duidelijk. Ik verwacht weinig van deze man tov. Van Basten...

Jij hebt zeker het afgelopen jaar de TV niet meer aan gehad?

Running On Empty schreef:
!!!citeert Orbit Een bondscoach waarmee een compromis is gemaakt.. geen genie, dat is duidelijk. Ik verwacht weinig van deze man tov. Van Basten... !!!einde citaat

Jij hebt zeker het afgelopen jaar de TV niet meer aan gehad?

Volgens mij is Orbit zo Anti-PSV dat ie weigert naar zo'n ding te kijken omdat het voor een groot deel een Philips-uitvinding is.

Ach, Orbit moet je niet al te serieus nemen. Zover iemand dat al deed . Dat iemand geen fan is van van Marwijk kan natuurlijk maar om van Basten qua coach hoger in te schatten slaat uiteraard kant noch wal.

Van Marwijk lijkt me vooralsnog een uitstekende bondscoach (even afwachten hoe het WK verloopt). Van Basten had grootse plannen, maar als coach van een landenteam ben je nauwelijks in de gelegenheid die tot uitvoering te brengen.

Guus en het Duits elftal is geen goede combi, hij verloor met Nederland al eens een oefenwedstrijd, ging met Zuid-Korea ten onder en nu ten tweede male met Rusland.

Toch wel opvallend dat de Turken in ieder geval niet naar het WK gaan. Door een overwinning van Bosnie kunnen ze geen 2e achter Spanje meer worden.

Wel jammer inderdaad, toch wel een leuk voetballand. Maar Bosnië heeft ook wel een aantal zeer behoorlijke spelers rondlopen (o.a. Dzeko en Misimovic van Wolfsburg). Zou me niets verbazen als die nog gaan verrassen in Zuid-Afrika.

boomkat
Nou daar hoef ik voortaan dus ook niet meer op zaterdag ochtend voor op te staan. Wat een zaadwedstrijd. Kuyt en Sneijder waren wel aardig om te zien jah ...

Rusland was al een heel stuk beter. Jammer dat het tempo niet al te hoog lag en het het vooral van momenten moest hebben. Wel 2 100% zuivere penalties ontnomen, dan wel weer geen 100% zuivere rode kaart.

herman schreef:
Zou me niets verbazen als die nog gaan verrassen in Zuid-Afrika.
Dan is het geen verrassing meer herman....

boomkat schreef:
Nou daar hoef ik voortaan dus ook niet meer op zaterdag ochtend voor op te staan. Wat een zaadwedstrijd. Kuyt en Sneijder waren wel aardig om te zien jah ....
Sneijder was gewoon ruk. Elia had zijn balletschoenen aan. Huntelaar was te triest voor woorden. Ik vond Boularouz nog wel oke.
En de duitsers hebben gewoon een prima elftal.
Ben benieuwd of Portugal naast de pot gaat piesen.

Dick Advocaat heeft zijn start bij de nationale ploeg niet gemist. De Rode Duivels mogen eindelijk nog eens proeven van de smaak van de zege en kunnen terugkijken op een sterke prestatie, ook al stond er niks op het spel. In de tweede helft begonnen de Turken sterk, maar de Duivels hielden stand en op de counter kon Mpenza een tweede keer scoren. Opvallend was de gretigheid bij de Rode Duivels en het sterke collectieve verdedigende werk. De boodschap van Advocaat lijkt al goed overgekomen.

Bron: sporza.be

John Grisham had het kunnen schrijven: Advocaat van de (Rode) Duivel(s).

qua redenering is het mijn niet echt duidelijk om in" All the fucking places" Australie uit te kiezen voor een oefenpot.

Het is toch raar om zo'n tocht te maken, je zou dit album Merzbow - Merzbox (2000) voledig kunnen draaien, ik bedoel maar

Volgens onze Bondscoach, Bertje is het teambuilding pur sang...

Financieel is zal het voor de KNVB wel een gewin zijn.

Er zitten nogal wat Geëmigreerde Nederlanders in Australie die qua Financiën B.V. het Nederland voetbalelftal kunnen verlijden om daar een potje re komen voetballen.

Commercieel gezien ben ik dan ook een leek, maar zou het voor de spelers en vooral de kijkers niet interessanter zin geweest om "gewoon|" lekker te oefenen tegen B.V. Belgie, Tsjechië (of zit die nog steeds kwalificatie wedstrijden te spelen ).

Als jedit analytisch bekijkt zou je kunnen concluderen dat de pluspunten Geld ? Expansie? zijn. (een gokje ).

Sportief gezien is zo'n rip wel een erg zware aanslag op de physieke alswel op de Physische gesteldheid.

Kortom mijn mening is...KNVB ga niet voor die extra centen naar Australie maar oefen in de Kuip tegen eeen B voetballand en ga dan qua teambuilding met de hele selectie de Baja beachclub in Rotterdam eens onveilig maken.....

Mooie overwinning van de Belgen, pracht intrede van Dick Advocaat...zoals iedereen hier zit te verwachten. Hopelijk wordt dit eindedelijk het begin van een goede campagne.

Argentinië - Peru

De buikschuiver van Maradona

Het wordt nog erg spannend voor Argentinië. De laatste wedstrijd moeten ze uit tegen Uruguay. Bij een gelijkspel is Argentinië geplaatst. Bij verlies gaat Uruquay naar het WK. Wint Ecuador dan ook nog gelijktijdig bij het reeds geplaatste Chili dan is het over en uit voor Argentinië. Zou wat zijn zeg. Ik moet er nog even niet aan denken.

Joy4ever schreef:
Bij een gelijkspel is Argentinië geplaatst.

Is dat zo, want als Ecuador wint komen ze gelijk met Argentinie en het onderlinge resultaat is in het voordeel van Ecuador. Of telt hier het doelsaldo? Want dan heeft Argentinie inderdaad aan een gelijkspel genoeg.

Maar superspannend inderdaad. Straks schiet Suarez Messi nog uit het WK.

Joy4ever schreef:
Argentinië - Peru

De buikschuiver van Maradona

Een perfecte uitvoering. Wat werd er trouwens vreselijk verdedigd bij de goals (met name de 1-1 en 2-1).

El Ninjo schreef:
Is dat zo, want als Ecuador wint komen ze gelijk met Argentinie en het onderlinge resultaat is in het voordeel van Ecuador. Of telt hier het doelsaldo?
Goeie vraag. Voor de kwalificatie in Europa kijken ze idd naar het onderlinge resultaat. Als dat in Zuid Amerika ook zo is dan kan het erg penibel worden. Hoewel ik ook Uruguay graag naar Zuid-Afrika zie gaan mag Argentinië daar sowieso niet ontbreken. Zijn altijd één van de smaakmakers. Eigenlijk zouden bepaalde landen gewoon standaard geplaatst moeten zijn voor het WK . Het vorige WK zonder Engeland vond ik ook maar niks. Neemt niet weg natuurlijk dat ieder land voor aanvang van de kwalificatie weet wat de regels zijn dus in dat opzicht moet iedereen zijn plek verdienen. Toch blijft het dubieus dat Bahrein en Nieuw-Zeeland nu spelen voor een ticket. Ze hadden beter Australië gewoon bij Oceanië moeten laten (gaat natuurlijk nergens over dat zij met Azië mee mogen doen) en hen een barrage laten spelen tegen de nummer vijf van Azië in plaats van Zuid-Amerika. De kans dat ze zich dan plaatsen is een stuk groter, hoewel het de vorige keer wel goed ging tegen Uruguay.

Ace
Suarez kan het maken van schwalbes met een gerust hard overlaten aan zijn teamgenoten! Die Forlan schiet 'm trouwens wel geweldig binnen.

YouTube - Ecuador vs Uruguay (1-2) All Goals Highlights FIFA World Cup South America 2010

Omg wat een gigantische misser van het arbitrale gezelschap zeg

Ace
En dan die Mardona, wat een grappenmaker: "Een geniale ingeving van Sint Palermo heeft ons een extra leven geschonken. Maar ook God heeft zaterdagavond het stadion van River Plate bezocht. Dankzij God en Sint Palermo zijn we nog in de race voor het WK in Zuid-Afrika"

Met die geniale ingeving bedoelt hij die intikker zeker? Als hij God al nodig heeft tegen Peru, kan het nog lachen worden op het wk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.