MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ook een prachtige ontknoping bij Ierland - Italië

Amicus schreef:
ga dan qua teambuilding met de hele selectie de Baja beachclub in Rotterdam eens onveilig maken.....

Ze hadden ook naar Zuid-Afrika kunnen gaan. Maak je ook flink wat vlieguren, maar dan blijf je in dezelfde tijdzone.

Joy4ever schreef:
Ook een prachtige ontknoping bij Ierland - Italië
Prachtige goal, die 1-0. En Bep Bakhuis deed ook mee

Joy4ever schreef:
Goeie vraag. Voor de kwalificatie in Europa kijken ze idd naar het onderlinge resultaat. Als dat in Zuid Amerika ook zo is dan kan het erg penibel worden.

Ze kijken naar doelsaldo, ik heb het even opgezocht:

On the final matchday (October 14):

* Argentina will qualify for the World Cup if:
o they defeat Uruguay, OR
o they draw with Uruguay AND:
+ Ecuador do not defeat Chile by more than four goals, OR
+ Ecuador defeat Chile by exactly five goals AND Argentina score more goals than Ecuador.
* Argentina will qualify for the CONCACAF-CONMEBOL play-off if:
o they draw with Uruguay AND:
+ Ecuador defeat Chile by six or more goals, OR
+ Ecuador defeat Chile by exactly five goals AND score at least as many goals as Argentina; OR
o they lose to Uruguay AND Ecuador do not defeat Chile.

Ace schreef:
Suarez kan het maken van schwalbes met een gerust hard overlaten aan zijn teamgenoten!

Paap_Floyd schreef:
Omg wat een gigantische misser van Ace zeg

Alhoewel ik vrij recent ook die fout maakte, kon ik het toch niet laten.

Fraaie goals van Ierland ja, met name die eerste is er een om in te lijsten.

Bedankt voor het uitzoeken herman . Gezien het aantal goals dat Ecuador zou moeten maken lijkt me dat Argentinië bij een gelijkspel wel geplaatst is. Uruguay daarentegen kan buiten de boot vallen als het gelijk blijft. Belooft een mooie pot te worden in Montevideo.

Er is altijd nog een ontsnappingsclausule: de nr. 5 mag tegen Honduras of Costa Rica. Nu heb ik de Hondurese competitie de laatste jaren niet meer zo gevolgd, maar dat lijken me toch makkelijkere tegenstanders dan Uruguay...

Ace
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

(quote)

Alhoewel ik vrij recent ook die fout maakte, kon ik het toch niet laten.

Fraaie goals van Ierland ja, met name die eerste is er een om in te lijsten.

Inderdaad, oeps

Nicolage Rico schreef:
Isaksson blijft gewoon een zeer matige keeper. Bij hem heb ik het idee "schiet eens wat vaker vanaf 20 meter".

Mjuman schreef:
Daar zit nou net niet het probleem (al moet ie verder wegstompen) - kijk eens naar voorzetten onderscheppen, uitkomen - hij is een meer een lijnkeeper.

Denemarken - Zweden gezien?

Nee, maar die goal was een afstandschot, dus je vast wel wel willen vertellen dat het aan Isaksson lag. Ik heb nitsj gezien.

Ok - dan de ultieme vraag: bij hoeveel procent van de afstandschoten ligt het echt aan de keeper? En dan denk ik ook aan de 1-0 van Ierland tegen Italië; Buffon is toch geen Isaksson?

Ace
Goede zaak dat Denemarken van Zweden gewonnen heeft. Ik heb niets met Portugal, maar ik zie liever Christiano Ronaldo op het WK dan 10 Zweden achter de bal + Ibrahimovic. Wat een afbraakvoetbal spelen die gasten, echt ongelofelijk. Opvallend trouwens dat Denemarken het zo goed doet.

Ik zie ook liever Portugal op het WK. Zweden heb ik nooit wat gevonden. Net als hun buurland Noorwegen. Denemarken daarentegen speelt vrijwel altijd aantrekkelijk voetbal, leuk dat ze erbij zijn in Zuid-Afrika. En als het even meezit is het voormalig Joegoslavië straks met vier landen present. Iemand enig idee of je woensdag ergens Uruguay - Argentinië kunt bekijken?

Ace
Joy4ever schreef:
Iemand enig idee of je woensdag ergens Uruguay - Argentinië kunt bekijken?

In Montevideo...

Joy4ever schreef:
Iemand enig idee of je woensdag ergens Uruguay - Argentinië kunt bekijken?

In ieder geval via internet: http://www.myp2p.eu/ , welke zenders komt er woensdag pas op, wellicht Sport1

El Ninjo schreef:
In ieder geval via internet: http://www.myp2p.eu/ , welke zenders komt er woensdag pas op, wellicht Sport1

Thanks! Aan jou heb ik tenminste wat.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Thanks! Aan jou heb ik tenminste wat.

Aan mij niet dan?

Ace schreef:
(quote)

Aan mij niet dan?

Tuurlijk wel . Maar met betrekking tot mijn vraag had ik nu even wat meer aan de mannelijke ninja.

Ace

DSB Bank, de shirtsponsor van AZ, is technisch failliet, zo bericht De Volkskrant.

De Nederlandsche Bank zou in de startblokken staan om het bewind over te nemen bij het bedrijf van Dirk Scheringa. Omdat DSB met een balanstotaal van acht miljard euro te klein is, schiet de Nederlandse staat de bank niet te hulp met een kapitaalinjectie.

Volgens het dagblad zal het merk DSB waarschijnlijk verdwijnen, en zouden de dagen dat de spelers van AZ met de initialen van hun sponsor rondlopen zijn geteld. In het verleden onttrok Scheringa dertig miljoen euro uit zijn eigen vermogen om de club, die dit seizoen in de Champions League actief is, overeind te houden.

Marcel Brands, technisch directeur van de Alkmaarders, benadrukte onlangs dat de toekomst van AZ geen gevaar loopt. "In het ergste geval zouden wij na dit seizoen op zoek moeten naar een andere shirtsponsor. Verder staan de inkomsten en het budget van AZ los van die van DSB", aldus de sportbestuurder van de Noord-Hollanders.

Joy4ever schreef:
. Iemand enig idee of je woensdag ergens Uruguay - Argentinië kunt bekijken?

Op Sport 1 Live om 23:55 uur

WK 2010 Kwalificatie - Verslag van Uruguay - Argentinie, een altijd beladen wedstrijd die nu ook beslissend is in de kwalificatie voor het Wereldkampioenschap Voetbal 2010. Met commentaar van Richard van Iterson.

Kos
El Ninjo schreef:
DSB Bank, de shirtsponsor van AZ, is technisch failliet, zo bericht De Volkskrant.

De Nederlandsche Bank zou in de startblokken staan om het bewind over te nemen bij het bedrijf van Dirk Scheringa. Omdat DSB met een balanstotaal van acht miljard euro te klein is, schiet de Nederlandse staat de bank niet te hulp met een kapitaalinjectie.

Volgens het dagblad zal het merk DSB waarschijnlijk verdwijnen, en zouden de dagen dat de spelers van AZ met de initialen van hun sponsor rondlopen zijn geteld. In het verleden onttrok Scheringa dertig miljoen euro uit zijn eigen vermogen om de club, die dit seizoen in de Champions League actief is, overeind te houden.

Marcel Brands, technisch directeur van de Alkmaarders, benadrukte onlangs dat de toekomst van AZ geen gevaar loopt. "In het ergste geval zouden wij na dit seizoen op zoek moeten naar een andere shirtsponsor. Verder staan de inkomsten en het budget van AZ los van die van DSB", aldus de sportbestuurder van de Noord-Hollanders.

.

Eindelijk gerechtigheid.

Hehe duidelijk geen AZ fan...

Ik denk eerder geen Scheringa fan. Die walgelijke DSB/Frisia reclames ook altijd. De gluiperigheid straalde er gewoon van af.

haveman
Gelukkig dat we vorig jaar kampioen zijn geworden.

Nog steeds

Je moet het maar durven, spreken van gerechtigheid als de banen van een paar honderd mensen op de tocht komen te staan en dit voor veel regionale onrust en onzekerheid zal zorgen.

In mijn woordenboek bestaat daar er een term voor, nee niet leedvermaak, het begint met on...

dix
haveman schreef:
Gelukkig dat we vorig jaar kampioen zijn geworden.

Nog steeds

over 5 jaar zijn we het weer .... van de Jupiler League

haveman
dix schreef:
(quote)

over 5 jaar zijn we het weer .... van de Jupiler League

We?

Ben jij AZ-er dix?

Dirk Scheringa is gewoon een omgedraaide Robin Hood; hij steelt van de armen. Hoewel de armen er zelf intrappen, natuurlijk. Naïviteit.

dix
haveman schreef:
(quote)

We?

Ben jij AZ-er dix?

sure

wij zaten met de hele klas naar AZ - Radnicki Nis te kijken back in 1980

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:47 uur

geplaatst: vandaag om 01:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.