Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 21:03 uur
@Orbit en Herman - bedoelen jullie AZ? Feyontspoord hadden jullie toch niet echt gekandidateerd?
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 21:11 uur
Wel Feyenoord. Ik had ze zelf ook niet als kampioenskandidaat ingeschaald (eerder plek 5 t/m 7), maar sommigen zagen het wel zitten. AZ zie ik ook niet meer als titelkandidaat, het zal wel tussen Twente, PSV en Ajax blijven gaan.
0
Ace
geplaatst: 18 oktober 2009, 21:51 uur
Dat az geen titelkandidaat zou zijn, voorspelde ik voor aanvang van het seizoen al, maar iedereen verklaarde me voor gek.
Ik vond die overtreding van De Ceuelaer nog 3 tikkies erger, ongelofelijk. Tien wedstrijden schorsen!
Ik vond die overtreding van De Ceuelaer nog 3 tikkies erger, ongelofelijk. Tien wedstrijden schorsen!
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 22:43 uur
@Ace: heb je ook zo genoten van Sunderland? En heb je al geïnformeerd naar een Sunderland-shirt voor Ace-junior - ipv dat L'pool shirt?
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 00:13 uur
Tsja, Feyenoord is nooit titelkandidaat geweest, maar vandaag werd ook weer duidelijk waarom. Jammer dat dan een van de meest ervaren spelers op het veld zich zo laat gaan. Aan de andere kant heb ik nog wel goede hoop dat ze de huidige 4e plaats kunnen handhaven...
0
Ace
geplaatst: 19 oktober 2009, 09:28 uur
@Mjuman: opzich wel hilarisch, beetje jammer dat het tegen LFC gebeurt. Aanstaande zondag zit deze jongen overigens op Anfield bij LFC - man utd.
0
Ace
geplaatst: 19 oktober 2009, 10:34 uur
Na Amsterdam en Eindhoven, gaat de beerput in Alkmaar nu ook lekker open 

0
geplaatst: 19 oktober 2009, 11:14 uur
Vanmiddag om 14.00u loting Eurpese play off's WK 2010
Pot 1
Frankrijk - Griekenland - Portugal - Rusland
Pot 2
Bosnie - Ierland - Oekraine - Slovenie
Benieuwd wat eruit komt .
Pot 1
Frankrijk - Griekenland - Portugal - Rusland
Pot 2
Bosnie - Ierland - Oekraine - Slovenie
Benieuwd wat eruit komt .
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 14:13 uur
Playoff loting WK
Ierland - Frankrijk
Portugal - Bosnie
Griekenland - Oekraine
Rusland - Slovenie
Ierland - Frankrijk
Portugal - Bosnie
Griekenland - Oekraine
Rusland - Slovenie
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 14:15 uur
Frankrijk moet dit wel kunnen halen.
Portugal kan het best nog wel eens lastig krijgen denk ik.
Griekenland en Oekraine schat ik 50/50 in.
Guus zal niet ontevreden zijn met Slovenie.
Portugal kan het best nog wel eens lastig krijgen denk ik.
Griekenland en Oekraine schat ik 50/50 in.
Guus zal niet ontevreden zijn met Slovenie.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 18:00 uur
Ierland - Frankrijk daar kijk ik wel naar uit, Ierland heeft het bijvoorbeeld goed gedaan tegen Italië en zo goed heeft Frankrijk het tot nu toe ook weer niet gedaan.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 18:19 uur
orbit schreef:
Wat een smerige rotovertredingen van die snotterdammers zeg... frustraatjes ten top.
Die van Cissé vond ik rood, maar hij had volgens mij wel de intentie om de bal te raken. Maar dan kom je er natuurlijk nog niet op die manier in en krijg je terecht die kaart. Tomasson heeft bij deze al mijn respect verloren; eigenlijk amper woorden voor die aanslag. Ik weet niet wie hij raakte, maar ik zou aangifte hebben gedaan tegen die idiote kakkerlak. Vier wedstrijden is dan ook veel te weinig, een stuk of tien leek me beter. Witzel's aanslag was echt niet veel erger, alleen kwam die er slechter vanaf omdat hij iemand been brak. Als de speler van Sparta iets had gebroken had Tomasson meer wedstrijden gekregen, daar ben ik van overtuigd.Wat een smerige rotovertredingen van die snotterdammers zeg... frustraatjes ten top.
Om nog terug te komen op Tomasson: wal-ge-lijk.
En om af te sluiten maar weer even terug naar Tomasson: taakstraf geven die vent.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 18:38 uur
herman schreef:
Heb het niet gezien, maar ik geloof dat we nu definitief 1 kandidaat minder hebben voor de titel.
Heb het niet gezien, maar ik geloof dat we nu definitief 1 kandidaat minder hebben voor de titel.
Dat kan je nooit zeggen op dit moment. Met 6 punten verschil. Ik zie in Feyenoord geen titelkandidaat, daar niet van. Toch moet Feyenoord dit soort wedstrijden tegen Sparta makkelijk kunnen winnen. Ik zat gisterenavond in de kroeg met een aantal oude Spartanen. En ik maar denken dat het gemiddelde iq van een ajacied laag was.

0
geplaatst: 19 oktober 2009, 18:44 uur
Ik ga wat vaker tennis kijken.
www.dumpert.nl - En dan nu sport..
www.dumpert.nl - En dan nu sport..
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 18:49 uur
Joy4ever schreef:
Laat me raden: jij bent Feyenoord-fan?(quote)
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 19:54 uur
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 21:38 uur
Al zou ik het niet zijn dan nog vind ik een beetje triest om dit soort opmerkingen te plaatsen MJ. Tomasson maakte een vuile overtreding, wordt daarvoor terecht van het veld gestuurd, krijgt een aardige schorsing aan zijn broek van de KNVB en betaald zelf meer geldboete aan Feyenoord dan wat Been in gedachten had. Dan is wat mij betreft het verhaal wel klaar.
0
Ace
geplaatst: 19 oktober 2009, 21:53 uur
Joy4ever schreef:
en betaald zelf meer geldboete aan Feyenoord dan wat Been in gedachten had.
en betaald zelf meer geldboete aan Feyenoord dan wat Been in gedachten had.
Nobel hoor.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 01:55 uur
Ace schreef:
Nobel hoor.
(quote)
Nobel hoor.
Tsja, Tomasson maakte idd een belachelijke en erg domme overtreding, maar (helaas) gebeurt dat regelmatig in het voetbal. Tomasson laat in ieder geval merken dat ie er afstand van doet, ipv quasi-stoere opmerkingen als 'hij had t verdient', of 'ik deed het niet met opzet'.
En die opmerking van MJ is gewoon achterlijk en onnodig provocerend. Ben benieuwd of ie ook zo zou reageren als (bv.) Lazovic zo'n overtreding had gemaakt...
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 09:07 uur
Titmeister schreef:
Bij Lazovic nog meer zelfs, maar sowieso bij iedere voetballer. En velen provoceren hier constant, alleen op een nettere manier. Dus wie ben ik dan om achter te blijven en met mijn karakter er een schepje bovenop te doen?(quote)
En die opmerking van MJ is gewoon achterlijk en onnodig provocerend. Ben benieuwd of ie ook zo zou reageren als (bv.) Lazovic zo'n overtreding had gemaakt... Nee maar normaal plaats ik hier gewoon nette en vrij objectieve berichten, dus kun je voorstellen hoe erg ik die tackle vond.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 09:44 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En om af te sluiten maar weer even terug naar Tomasson: taakstraf geven die vent.
zouden ze eerder aan die swalbemakers moeten geven, shiit wat haat ik die mensen
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 09:56 uur
Overdreven vallen na een tikje hoort er tegenwoordig bij, maar als je letterlijk niet wordt geraakt en je laat vallen zoals Eduardo een tijdje terug verdien je imo ook gewoon een schorsing gezien het spelbederf en naaierij is. Jammer dat die schorsing niet door ging want dat had een mooi begin kunnen zijn van het tegengaan van schwalbes.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 12:22 uur
misorabi schreef:
zouden ze eerder aan die swalbemakers moeten geven, shiit wat haat ik die mensen
(quote)
haha, idd.
Ik weet nog wel toen ik zelf voetbalde, sta je daar in de 16, komt er zo'n idioot aanrennen die half over je knie heen valt terwijl jij er gewoon staat, penalty.
. Echt om zwaar agressief van te worden, zeker weten dat ik hem daarna nog eens echt raak.
. Buiten voetbaltalent had ik het wat dat betreft qua karakter sowieso niet gered op hoog niveau.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.