Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
The Oath
geplaatst: 14 oktober 2009, 18:35 uur
GrafGantz schreef:
Ik zal binnenkort ook eens dat stukje naar Brussel gaan fietsen. Moet toch wel in een minuutje of 20 kunnen lijkt me zo.
Ik zal binnenkort ook eens dat stukje naar Brussel gaan fietsen. Moet toch wel in een minuutje of 20 kunnen lijkt me zo.
Zal wel ff verder zijn me dunkt

Tenzij je aan F1 doet
0
BPDD
geplaatst: 14 oktober 2009, 19:17 uur
Ace schreef:
Pantani won de Tour en Giro en vele aansprekende etappes in die rondes. VDB won LBL en een handje vol net niet koersen. Ok, Parijs Nice, Gent Wevelgem... Zoek de verschillen. Allebei droevig, dat is dan wel weer een overeenkomst...
(quote)
Pantani won de Tour en Giro en vele aansprekende etappes in die rondes. VDB won LBL en een handje vol net niet koersen. Ok, Parijs Nice, Gent Wevelgem... Zoek de verschillen. Allebei droevig, dat is dan wel weer een overeenkomst...
Ok, succes was niet het goede woord.
Roem was wellicht beter op zijn plaats geweest.
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 21:59 uur
Gilardino buigt gewoon even in een kwartier een 0-2 achterstand om in een 3-2 overwinning. Netjes hoor. Temeer omdat Cyprus de tegenstander was 

0
geplaatst: 14 oktober 2009, 22:12 uur
Cyprus was zelf dit weekend aardig te keer gegaan, geloof ik.
Wel een aardige spits die Gilardino. Zou het niet wat zijn voor Milan eigenlijk?
Wel een aardige spits die Gilardino. Zou het niet wat zijn voor Milan eigenlijk?

0
geplaatst: 15 oktober 2009, 00:59 uur
Uruguay - Argentinie live
Voor de liefhebber
http://brokencontrollers.com/watch-free-streaming-uruguay-vs-argentina-14-oct-2009-wor-t5326938.php
Leuk om Romero van AZ en Suarez van Ajax eens live te zien spelen voor hun land.
Het commentaar is ook fantastisch, zo'n typisch geval van een Zuid-Amerikaanse Jack van Gelder, nu nog wachten op een GOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAALLLL !!!!!!! momentje
* Bij wijze van spreken dan, het commentaar is Italiaans hoor ik nu pas, het is dan ook al erg laat
*
Voor de liefhebber
http://brokencontrollers.com/watch-free-streaming-uruguay-vs-argentina-14-oct-2009-wor-t5326938.php

Leuk om Romero van AZ en Suarez van Ajax eens live te zien spelen voor hun land.
Het commentaar is ook fantastisch, zo'n typisch geval van een Zuid-Amerikaanse Jack van Gelder, nu nog wachten op een GOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAALLLL !!!!!!! momentje

* Bij wijze van spreken dan, het commentaar is Italiaans hoor ik nu pas, het is dan ook al erg laat
*
0
geplaatst: 15 oktober 2009, 01:57 uur
Argentinie op 0-1 in de 84ste minuut, Bolatti scoort het belangrijke uitdoelpunt .
Gaat Argentinie het toch nog flikken.
Alleen als je de beelden ziet nadat er afgefloten is lijkt het net of Maradonna & Co daadwerkelijk wereldkampioen zijn geworden
Gaat Argentinie het toch nog flikken.
Alleen als je de beelden ziet nadat er afgefloten is lijkt het net of Maradonna & Co daadwerkelijk wereldkampioen zijn geworden

0
geplaatst: 15 oktober 2009, 08:45 uur
Yes! Argentina is erbij! Uruguay redt het ook wel tegen Costa Rica neem ik aan.
0
Ace
geplaatst: 15 oktober 2009, 09:53 uur
Nou, zeker yes joh... Buiten het feit dat een land als Argentinie op het WK hoort vanwege een aantal geweldige spelers (Aguero, Messi), laat het feit dat ze zich geplaatst hebben me vrij koud.
0
Ace
geplaatst: 15 oktober 2009, 22:29 uur
Luik Bastenaken Luik 2010 zonder Redoute...
Rare jongens die Belgen.
Rare jongens die Belgen.
0
Antonio
geplaatst: 15 oktober 2009, 22:43 uur

Dat gaan weer een paar fijne dagen bankhangen worden

0
geplaatst: 16 oktober 2009, 10:15 uur
Zijn de Fransen die dat beslissen hoor... Maar in dit geval dacht ik gelezen te hebben dat het vanwege wegenwerken zou zijn. Ook zou nog niet alles zeker zijn. Best jammer, mocht het waar zijn, want daar moet natuurlijk een gepast eerbetoon aan VdB plaatsvinden.
0
Ace
geplaatst: 16 oktober 2009, 15:30 uur
Ik weet dat de organisatie bij de Fransen ligt, maar die wegwerkzaamheden kunnen toch ook wel op een ander moment? Het schijnt echt zo te zijn en voor mij is LBL de Redoute! Maar goed, ik heb ze daar in zomer ook weleens tegelijk de E411 en E42 af zien sluiten, dus dan moet ik eigenlijk van een boerenweggetje in Remouchamps niet opkijken...
0
geplaatst: 16 oktober 2009, 15:31 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 17:25 uur
Na dit soort beelden zou je bijna gaan smeken om 20 arbiters op en rond het veld. Dit kan toch niet !
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 22:59 uur
Hele aparte goal vanmiddag bij Sunderland-Liverpool.
Er wordt door een jongen een strandbal op het veld geslagen, ligt in de buurt van de goal. Schot op goal raakt strandbal, verandert van richting en keeper gaat richting strandbal. Bal rolt in de goal. Doelpunt !!! Zal de komende dagen wel veel te zien zijn op alle netten
Er wordt door een jongen een strandbal op het veld geslagen, ligt in de buurt van de goal. Schot op goal raakt strandbal, verandert van richting en keeper gaat richting strandbal. Bal rolt in de goal. Doelpunt !!! Zal de komende dagen wel veel te zien zijn op alle netten

0
Ace
geplaatst: 18 oktober 2009, 01:50 uur
Het doet me pijn als LFC-supporter, maar aan de andere kant is het geen schande om van de grootste club uit Engeland te verliezen, toch?
Retteketet
Retteketet

0
geplaatst: 18 oktober 2009, 09:35 uur
Goal Sunderland
Wel raar eigenlijk, als er een tweede bal in het veld ligt dan wordt er afgefloten. Een strandbal mag blijkbaar wel.
Wel raar eigenlijk, als er een tweede bal in het veld ligt dan wordt er afgefloten. Een strandbal mag blijkbaar wel.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 09:38 uur
0
Harco
geplaatst: 18 oktober 2009, 12:52 uur
herman schreef:
Die doen ze dan weer van de hand... onbegrijpelijk.
0
Ace
geplaatst: 18 oktober 2009, 18:27 uur
Zeg vraagje, wat is nou eigenlijk de beste club van 010? Weet iemand dat toevallig?
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 18:29 uur
Wat een domme vraag, iedereen weet dat het Excelsior is.
Hand in hand.
Hand in hand.

0
geplaatst: 18 oktober 2009, 19:59 uur
Wat een smerige rotovertredingen van die snotterdammers zeg... frustraatjes ten top.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:23 uur
Heb het niet gezien, maar ik geloof dat we nu definitief 1 kandidaat minder hebben voor de titel.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:28 uur
Vooral Jon Dahl liet zichzelf wel erg amateuristisch gaan. Terecht dat Sparta won, ondanks de ook wat vervelende rode kaart aan hun kant.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:39 uur
herman schreef:
Heb het niet gezien, maar ik geloof dat we nu definitief 1 kandidaat minder hebben voor de titel.
Daar had ik sowieso nooit aan getwijfeld..
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:42 uur
Nee, ik ook niet, maar je hebt altijd van die mensen die nog valse hoop houden.
Kans dat Feyenoord dit jaar weer Europees voetbal haalt acht ik wel groot.
Geweldige goal trouwens bij Inter dit weekend:
Die keeper zal wel slecht geslapen hebben...
Kans dat Feyenoord dit jaar weer Europees voetbal haalt acht ik wel groot.Geweldige goal trouwens bij Inter dit weekend:

Die keeper zal wel slecht geslapen hebben...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.