MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
He Rico, beetje zin in zondag?

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Duidelijk een fout van de keeper.
Plus buitenspel.

Ace schreef:
He Rico, beetje zin in zondag?

Beetje niet. Maar goed, als Sparta daar met 0-0 gelijk speelt, acht ik ons niet kansloos.

Tijd om deze maar weer eens uit de kast te trekken:

(afbeelding)

Hij is leuk

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Beetje niet. Maar goed, als Sparta daar met 0-0 gelijk speelt, acht ik ons niet kansloos.

Tsja, Sparta wint ook van Feyenoord. Ik vrees eerlijk gezegd een eclatante zege voor Ajax, gezien de vorm van beiden en Suarez.

Soms ben je ook gewoon heel blij als je mag werken terwijl je favoriete club op tv is. 1-2 n.v.

.............heel even hoop je dan op een herhaling van Real,...maar ja een wedstrijd duurt nu eenmaal 120 minuten

Tsja, als je niet start met Pantelic dan weet je dat je het moeilijk gaat krijgen

Wat een lachertje gisteren: Dordrecht - ajax. Als Dordt het op het laatst wat beter uitgespeeld had, waren ze gewoon door. Was natuurlijk een afgang geweest. Hopelijk spelen ze zondag met dezelfde vorm, want dat wint Feyenoord zelfs met z'n huidige vorm.

Ace
Dat was inderdaad genieten. Schapekoppuhhhh!

Hoe weet jij dat trouwens Rico? Je gaat me toch niet vertellen dat je het live hebt zitten kijken...

Wat duurde dat lang zeg, die reactie van je.

Wat is er mis om naar Dordrecht te kijken? Nota bene een club op 10 minuten afstand met de oto.

Het was een mooie vrije trap en zelden zal Urby meer waar voor zijn salaris hebben geleverd dan gisteravond. Ik zat wel met een aantal raadsels:

* hebben we nou de aanstaande landskampioen van de ere- of van de eerste divisie aan het werk gezien?

* waarom liet die Dordrechtse dokter die Amsterdamse patiënt zo lang lijden - waarom niet een genade-shot?

* bestaat er nog rechtvaardigheid in deze wereld?

Mazzeltov - Ace!

Mjuman schreef:
* Dordrechtse dokter

Deze geboren en getogen Dordtenaar zou graag zien dat er in het vervolg gesproken wordt van een "Dordtse dokter".

Ace
Ik ben er ook geboren

@Rico: ik heb het druk Er is niets mis mee... Alleen zou ik het niet doen.

Mjuman

Ik vind het wel fijn om te zien dat de Godenzonen zo zitten te ploeteren. Research voor komende zondag, Ace. Het viel me op dat ajax MET Suarez ook erg middelmatig kan spelen.

Ace
We zullen zien, iedere klasieker is een wedstrijd opzich. Eerst morgen zelf de weide maar weer eens in, want wij stevenen gewoon weer op de titel af, net als ieder jaar.

GrafGantz schreef:
(quote)

Deze geboren en getogen Dordtenaar zou graag zien dat er in het vervolg gesproken wordt van een "Dordtse dokter".

Als het helpt een volgende keer doe ik dat graag.

Mooi voorgelezen uit het groot voetbalclichéboek, "We zullen zien, iedere klasieker is een wedstrijd opzich", Ace!

Ace schreef:
We zullen zien, iedere klasieker is een wedstrijd opzich. Eerst morgen zelf de weide maar weer eens in, want wij stevenen gewoon weer op de titel af, net als ieder jaar.

Dus je weet toch wèl hoe het voelt om kampioen te worden!

Iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich, nietwaar? Klassiekers bestaan al niet meer hier. Ja, Spakenburg-IJsselmeervogels

Er is maar 1 klassieker en dat is geen Spakenburg-IJsselmeervogels.

Nicolage Rico schreef:
Er is maar 1 klassieker en dat is geen Spakenburg-IJsselmeervogels.

Dat is zeker wel een klassieker Alleen op amateur-basis.

(al is het de vraag hoe "amateur" beide verenigingen nog zijn)

Vergeet Katwijk - Quick Boys niet. Ook een klassieker.

herman schreef:
Vergeet Katwijk - Quick Boys niet. Ook een klassieker.

En SV Huizen - HSV de Zuidvogels

Zijn allen natuurlijk eerder derby's als klassiekers. Zit ik me nu te bedenken

RVVH - Slikkerveer ook!

Wij hadden vroeger de klassieker NAS - Halfweg.

Die zijn sinds een paar jaar samen.

En in mijn jeugd was Blauw Wit - DWS een krakert van formaat.

En niet te vergeten ROAC '79 tegen DOSR. De rippers tegen de veners. Elke maandag weer blauwe kuiten op het schoolplein.

FC Amsterdam - Ajax
Omdat ik hier nou toch op de vrijdagmiddag bij de rubriek "Weet je nog wel oudje" ben"even het hart ophalen over FC Amsterdam, met Andre Hazes (op de wijze van een vriend).

"Waar zijn de tijden van weleer?
Mijn Amsterdam wat doet dit zeer.
Nooit meer Nico Jansen, Van der Lem.
Doe ik mijn ogen dicht, hoor ik Jongbloeds harde stem."

Vak Zuid is nou een lounge-tent.

Ace
Een klassieker, natuurlijk... Er is in Nederland maar 1 klassieker en die staat as zondag om 12.30 uur weer op het programma. Allemaal prachtig hoor, die wedstrijden in die vissersdorpen, maar het zijn meer geweldige derby's. Ik heb tegen al die clubs gespeeld en toegegeven, het heeft wel wat!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:01 uur

geplaatst: vandaag om 19:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.