Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 31 oktober 2009, 10:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Dus je weet toch wèl hoe het voelt om kampioen te worden!
(quote)
Dus je weet toch wèl hoe het voelt om kampioen te worden!
Tuurlijk... Vanmiddag de volgende galevoorstelling met Ace als regisseur.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 11:19 uur
WILDE_FRANS schreef:
Echte classic inderdaad.
(embed)
Zo zie je maar hoe een plaatselijke derby een bron van inspiratie kan zijn.(quote)
Echte classic inderdaad.
(embed)
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 12:59 uur
Goed nieuws, AZ gaat in 2012 de Champions League winnen. Gazprom schijnt de club te willen kopen. Met zo'n bedrijf als suikeroom kun je een bod doen op Messi 

0
geplaatst: 31 oktober 2009, 13:30 uur
dix schreef:
Goed nieuws, AZ gaat in 2012 de Champions League winnen. Gazprom schijnt de club te willen kopen. Met zo'n bedrijf als suikeroom kun je een bod doen op Messi
Ik zie bij Schalke anders geen topspelers rondlopen.Goed nieuws, AZ gaat in 2012 de Champions League winnen. Gazprom schijnt de club te willen kopen. Met zo'n bedrijf als suikeroom kun je een bod doen op Messi
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 13:36 uur
Alsof Messi naar Az zou gaan. Schei toch uit.
Mischien dat ze een spelertje uit de 2e divisie kunnen kopen maar topspelers uit binnen of buitenland gaan echt niet meer na AZ.
Mischien dat ze een spelertje uit de 2e divisie kunnen kopen maar topspelers uit binnen of buitenland gaan echt niet meer na AZ.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 13:54 uur
Mocht Gazprom eigenaar worden van (G)AZ dan denk ik niet dat er nog veel clubs blijven douchen na afloop.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 14:35 uur
Het is dan ook een heel serieus onderwerp

Straks gaat die k*t club nog failliet

0
geplaatst: 31 oktober 2009, 15:01 uur
Nicolage Rico schreef:
Waar is het goede nieuws?
Waar is het goede nieuws?
Het schaatsseizoen is weer begonnen! Weer een keer wat anders dan al dat voetbalgeneuzel...
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 15:05 uur
Ataloona schreef:
hebben wij een tweede divisie ?

0
geplaatst: 31 oktober 2009, 18:03 uur
Ja de jupiler league maar dat wist je vast al.
Mischien moet AZ wat spelers van Dordrecht halen.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 18:33 uur
rayman schreef:
Wij hadden vroeger de klassieker NAS - Halfweg.
Nee, zijn dat serieus twee teams? Of nog leuker: een derby Wij hadden vroeger de klassieker NAS - Halfweg.
?
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 19:31 uur
Twee voetbalclubs.
Een dorp.
Zelfde afdeling.
Alle ingredienten voor een derby dunkt me.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 20:22 uur
NAS - Halfweg
Klinkt beduidend leuker dan RKTVV - NOAD
RKTVV - RK: indeed het katholieke zuiden - bij NOAD zei men: Rotte Koeien Tussen Vette Varkens
Klinkt beduidend leuker dan RKTVV - NOAD
RKTVV - RK: indeed het katholieke zuiden - bij NOAD zei men: Rotte Koeien Tussen Vette Varkens
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 20:40 uur
Ataloona schreef:
De Jupiler League ... dat heette vroeger de eerste divisie. Maar dat wist jij vast niet

0
geplaatst: 31 oktober 2009, 21:06 uur
Eerste divisie 2e divisie. Wat maakt het uit.
Allemaal amateurs
Allemaal amateurs

0
Ace
geplaatst: 1 november 2009, 11:54 uur
Bij mijn club was er gisteren de onvervalste derby tussen de twee clubs binnen dezelfde gemeente. Kansloos met 0-4 op de kloten gekregen, maar dat mocht de pret achteraf niet drukken. Heb nog hoofdpijn. Wel mooi om te zien dat het leeft. De nacht ervoor waren rivaliserende supporters al even langs geweest om wat planten op de penaltystip in de grond te stoppen, wat onder te kalken (met prima te verwijderen schuim), etc. Ik vind dat wel mooi, beetje de boel opnaaien, uiteraard zonder serieuze schade aan te richten.
0
geplaatst: 1 november 2009, 12:03 uur
Ace schreef:
Vanmiddag de volgende galevoorstelling met Ace als regisseur.
Ik neem aan dat je job nu op de tocht staat?Vanmiddag de volgende galevoorstelling met Ace als regisseur.
Ik ga nu richting mijn ajax vriendje. De wedstrijd kijken op TV. Het zal voor hem vermoedelijk een leukere middag worden maar stiekem hoop ik op een stuntje

0
Ace
geplaatst: 1 november 2009, 12:06 uur
Hehe, ik speel in een vriendenteam met oud-selectiespelers tegenwoordig en wij wonnen met 2-3 dankzij een penal in de laatste minuut, die benut werd door ondergetekende 

0
geplaatst: 1 november 2009, 14:58 uur
Jammer dat het geen wedstrijd meer was na de rode kaart van Babovic. Het ging redelijk gelijk op. Ik zal niks zeggen over een eventuele rode kaart voor Suarez. 
Met 11 tegen 11 had ik het nog wel willen zin. Met 11 man zou het al lastig worden voor Feyenoord, maar met 10 man werd het onmogelijk. Pluspunt: een nieuwe keeper in de goal, Vlaar en Landzaat - die steeds beter gaat voetballen.

Met 11 tegen 11 had ik het nog wel willen zin. Met 11 man zou het al lastig worden voor Feyenoord, maar met 10 man werd het onmogelijk. Pluspunt: een nieuwe keeper in de goal, Vlaar en Landzaat - die steeds beter gaat voetballen.
0
geplaatst: 1 november 2009, 15:03 uur
Als Ajax een beetje scherper voor de goal was geweest waren het dubbele cijfers geworden. Opvallend trouwens om te zien hoe opzichtig Suarez zich aan het ergeren was aan collega Pantelic..
0
geplaatst: 1 november 2009, 15:06 uur
Als je binnen 1,5 minuut een doelpunt en een rode kaart tegen krijgt, vlak voor rust, dan is dat een aardige mokerslag. ajax combineerde voor rust al aardig, met een mannetje meer was het natuurlijk heerlijk voetballen voor ajax. Gelukkig speelden Pantelic (ondanks zijn 3 assists) en Sulejmani bij ajax.
0
geplaatst: 1 november 2009, 15:10 uur
Sulejmani speelde inderdaad weer bar weinig klaar. Onbegrijpelijk, hij was zo goed bij Heerenveen
Pantelic speelde juist wel een aardige wedstrijd ondanks dat er geen chemie was met Suarez en hij de kansen niet afmaakte. Hij voetbalde goed mee bij vlagen en gaf geloof ik zelfs 3 assists..
Pantelic speelde juist wel een aardige wedstrijd ondanks dat er geen chemie was met Suarez en hij de kansen niet afmaakte. Hij voetbalde goed mee bij vlagen en gaf geloof ik zelfs 3 assists..
0
geplaatst: 1 november 2009, 15:11 uur
Sulejmani heeft een half seizoen goed gevoetbald. Toen dacht ajax dat hij 16 miljoen waard zou zijn.
0
haveman
geplaatst: 1 november 2009, 19:12 uur
Als de KNAB haar werk doet, wat ik denk van niet, wordt Suarez voor minstens 3 wedstrijden geschorst.
Ik ben heel benieuwd.
Ik ben heel benieuwd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.