Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2009, 15:49 uur
Babovic heeft een schikkingsvoorstel van 4(!!) wedstrijden gekregen van de KNJB. Het wordt tijd dat ze zichzelf zo zoetjes aan gaan opheffen daar in Zeist.
0
Ace
geplaatst: 2 november 2009, 15:56 uur
Joy4ever schreef:
KNJB
KNJB
Hou eens op joh, ik heb het niet meer en krijg pijn in mijn buik

0
geplaatst: 2 november 2009, 16:04 uur
GrafGantz schreef:
Correct.
Niet gezien = mogelijk vooronderzoek + evt. represailles.
Wel gezien, verkeerd beoordeeld = over en sluiten.
Correct.
Niet gezien = mogelijk vooronderzoek + evt. represailles.
Wel gezien, verkeerd beoordeeld = over en sluiten.
Hmm, lastig. Er valt op zich wel wat voor te zeggen maar andersom wordt iemand wel vrijgesproken als het verkeerd beoordeeld is...dus als je dit consequent doortrekt kun je ook iemand alsnog veroordelen lijkt me.
0
geplaatst: 2 november 2009, 16:08 uur
Ace schreef:
(quote)
Hou eens op joh, ik heb het niet meer en krijg pijn in mijn buik

0
geplaatst: 2 november 2009, 18:14 uur
Ace, je moet toegeven dat het allemaal een beetje krom is met die rode kaarten regelaarlij.
0
geplaatst: 2 november 2009, 18:19 uur
Tuurlijk niet, anders heeft Ace ook geen momentje aandacht meer op een dag.
0
Ace
geplaatst: 2 november 2009, 19:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
JWT
@Rico: natuurlijk was er weinig verschil tussen de actie van Suarez en babovic, maar om daar nu (en ik zeg niet dat jij het doet) die volledige nederlaag aan te wijten, is wat lachwekkend. Daarbij is het volledige willekeur en geniet ik er alleen maar van dat er echt mensen zijn die denken dat Ajax bevoordeeld wordt door de knvb.
0
geplaatst: 2 november 2009, 19:31 uur
Zonder die rode kaart zo Feyenoord het al erg moeilijk gehad hebben, maar toch, als Suarez de terechte rode kaart zou hebben gekregen, dan had ik Feyenoord een zeer goede kans gegeven. Maar dat is verder niet meer relevant.
0
haveman
geplaatst: 2 november 2009, 19:50 uur
Ace schreef:
en geniet ik er alleen maar van dat er echt mensen zijn die denken dat Ajax bevoordeeld wordt door de knvb.
(quote)
en geniet ik er alleen maar van dat er echt mensen zijn die denken dat Ajax bevoordeeld wordt door de knvb.
En ik begrijp niet dat er nog steeds mensen bestaan die dit niet erkennen.
Ik kan alleen uit de onderlinge confrontaties tussen AZ en ajax van de laatste jaren al een hele waslijst voorbeelden opnoemen. Ik geef er eentje uit de belangrijkste van allemaal.
Uit de Volkskrant na de bekerfinale:
AZ slachtoffer van scheidsrechter.
Scheidsrechter Dick van Egmond vervulde een negatieve hoofdrol in het meeslepende voetbalgevecht. De arbiter zag zware overtredingen over het hoofd en floot vaak wanneer hij voordeel moest toekennen. AZ was het grootste slachtoffer van de leidsman.
Van Egmond verzuimde in de twaalfde minuut voor een strafschop te fluiten toen John Heitinga de doorgebroken Moussa Dembélé duidelijk zichtbaar vloerde. AZ leidde op dat moment al met 1-0 omdat diezelfde Dembélé in de vierde minuut profiteerde van de ruimte die hij van Thomas Vermaelen kreeg.
En het is ook helemaal niet gek hoor dat ajax altijd bevoordeeld wordt. Er zijn gewoon heel veel ajax supporters, ook binnen de KNVB. Oh ja, jullie zijn ook één keer benadeeld tegen AZ. Toen stond het land weken op zijn kop.
0
geplaatst: 2 november 2009, 19:58 uur
Ach ja, ze zullen heus niet allemaal tegen ajax zijn, dat lijkt me onzin. Wel vond ik dat Feyenoord enorm werd benadeeld afgelopen zondag. De wedstrijd was direct afgelopen na de-niet-rode-kaart van Suarez en de rode kaart voor Babovic. Zo hebben we nog geen serieuze krachtmeting gezien. Maar wachten tot ze elkaar weer in de Kuip treffen. 

0
haveman
geplaatst: 2 november 2009, 20:22 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dit lijkt me meer iets voor het calimero topic.
Dit lijkt me meer iets voor het calimero topic.
Ach ja als je niks meer te zeggen hebt gooien we het op calimero of op de provincie.
Volgens mij spreekt hier trouwens een kampioen.

0
geplaatst: 2 november 2009, 22:49 uur
Ik ben bang dat we op het moment zijn aangekomen dat we handtekeningen moeten inzamelen voor betere scheidrechters. Heb toch gevoel dat ze rood geven wanneer het niet nodig is, en andersom. Engelaar had gewoon rood moeten krijgen aangezien de ernst van de overtreding. Dat Babovic dan wel rood krijgt..
0
geplaatst: 3 november 2009, 22:15 uur
Wat een schrale 2de helft in vergelijking met de 2de helft van de vorige wedstrijd. Nog een goaltje van ongeacht wie zal leven in de brouwerij brengen.
0
geplaatst: 3 november 2009, 22:20 uur
Beetje jammer dat er zowel in de heen- als de terugwedstrijd een goal van Milan onterecht wordt afgekeurd. Je zou bijna denken dat Real met al zijn sterren wat extra hulp krijgt de volgende ronde te halen... Voor de kijkcijfers natuurlijk een aantrekkelijkere ploeg voor de Uefa dan Olympique Marseille...
0
geplaatst: 3 november 2009, 22:20 uur
0
geplaatst: 3 november 2009, 22:30 uur
Jij bent wel fan van die op de pof kopende groot-kapitalisten?
0
geplaatst: 3 november 2009, 22:44 uur
Ben jij dan een fan van Berlusconi? (of is die geen eigenaar meer?
)
)
0
geplaatst: 3 november 2009, 22:50 uur
Nee, niet bepaald. Maar vind het oude Milan wel zijn charme hebben. Ze zullen in ieder geval niet hun halve selectie om het seizoen vervangen...
0
geplaatst: 3 november 2009, 23:07 uur
Bij Milan zit er tenminste iets van beleid achter hun aanpak. Zie hun Milanello. Dat spreekt mij meer aan dan ieder jaar teveel betalen voor spelers die dan ook weer net niks winnen. Dat laatste hoop ik dan toch. Ben vrijwel altijd voor het team met het minste geld (vandaar Feyenoord ook..). Als je met weinig middelen toch wat bereikt, is dat net wat toffer. Gelukkig is voetbal geen formule 1 en heb je zelfs met minder middelen toch een (kleinere) kans op iets leuks.
0
geplaatst: 3 november 2009, 23:17 uur
Ik was erg onder de indruk van Pato. Wat een vooruitgang heeft die jongen gemaakt op een jaar tijd. Echt een genot om naar te kijken.
0
boomkat
geplaatst: 4 november 2009, 00:05 uur
Voor mij was het een lange tijd Pato vs. Bojan, maar Pato begint toch wel een aardige voorsprong te bouwen. Fysiek wordt hij ook meer een vent. Toegegeven, bij Barca concurreer je met Messi, Henry en Zlatan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.