MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Pato is ook een jaartje ouder. Bojan heeft dus nog tijd en kende dit seizoen een indrukwekkende start tot hij geblesseerd raakte.
Maar momenteel heeft Pato inderdaad een aardige voorsprong.

Geweldige speler, die Pato. Doet me een beetje aan Robben denken eigenlijk.

Voor een eend kan ie wel leuk ballen idd.

Ace
Liever een eend die kan ballen dan een eend die niet kan ballen (Anita).

boomkat
Ballen betekend neuken trouwens in bepaalde puber jargons

herman schreef:

Echt? Ik vind ze totaal verschillende types. Er schiet me ook niet direct iemand te binnen met wie hij wel te vergelijken is qua stijl. Een combo van Raul en Villa ofzo, misschien.

herman schreef:

Ook vroeg kaal?

Mja, beetje druistig, snel, goede passeeractie. Maar even afwachten of Pato ook op zijn 25ste kaal is...

GrafGantz schreef:
(quote)

Ook vroeg kaal?

, ik denk dat Pato meer in zijn mars heeft dan Robben.. wat een talent.

Vanavond wordt het een zware avond voor Standard en ook voor mij als supporter. Nemen ze/we een optie omnaar de volgende ronde te gaan of niet... Ik ga er alvast voor duimen...

Voila aan de rust is het alvast 1-0 in het voordeel van Standard, goal van Mbokani... eindelijk vind hij de weg naar de goal in de Champions League.

Ik wist niet dat Nasri al terug was uit blessure
Ik dacht dat hij tot na de winterstop out was?

herman schreef:
Jij bent wel fan van die op de pof kopende groot-kapitalisten?

Niet echt

Waarom juich je dan als ze scoren?

Geen idee

Je juichde toen de goal van Milan werd afgekeurd, ik was even abuis. Blijft vreemd als je geen liefhebber bent van de tegenstander. Of ben je anti-voetbal en juich je het toe als er een mooie goal onterecht wordt afgekeurd?

Voila 2-0 winst voor Standard dankzij Embokani en Jovanovic. De droom om naar de 2de ronde te gaan blijft leven ...

herman schreef:
Je juichde toen de goal van Milan werd afgekeurd, ik was even abuis. Blijft vreemd als je geen liefhebber bent van de tegenstander. Of ben je anti-voetbal en juich je het toe als er een mooie goal onterecht wordt afgekeurd?

O was het een mooie goal dan?
Heel niet gezien. Kijk alleen Ajax Arsenal en Barcalona.
En amerikaanse sporten.

Ace
Voetballes in Londen... Dat krijg je als zulke clubjes de provincie verlaten.

Ace schreef:
Voetballes in Londen... ....

Ach ja, AZ komt tenminste nog wel eens tegen dat soort ploegen te spelen. Ajax komt al een tijdje niet meer uit op dat niveau.

@Herman Idd; redelijk onthullend en onthutsend artikel over Ajax in de VI van vandaag: 144 miljoen ingeteerd op je spelerskapitaal in 10 jaar tijd. En al vijf jaar geen kampioen.

En verder - Ajax zoekt gewoon graag de provincie op, met name in Oost-Europa.

Liverpool kan zich ook zo zoetjes aan op gaan maken voor de Europa League

Ace schreef:
Dat krijg je als zulke clubjes de provincie verlaten.
Vooral lachen dan als een ''clubje'' als AZ tegen topteams uit Europa mag spelen en dé club van Nederland al jaren niet verderkomt dan verre reizen naar Europse middenmoters. Tel daarbij al het wanbeleid, wanprestaties en andere narigheid op van de laatste, pak hem beet, vijf jaar, en het feest is compleet. Ik zeg: fail.

Dardan
Joy4ever schreef:
Liverpool kan zich ook zo zoetjes aan op gaan maken voor de Europa League
Jammer genoeg wel

Maar goed, die winnen ze dan hopelijk wel samen met de Europese Supercup

Lijkt me geen verkeerde ontwikkeling als andere clubs doordringen, ipv telkens dezelfde grootmachten.Barcelona en Inter krijgen het ook nog heel lastig om zich te plaatsen..

herman schreef:
Ach ja, AZ komt tenminste nog wel eens tegen dat soort ploegen te spelen. Ajax komt al een tijdje niet meer uit op dat niveau.

Nee die hebben zichzelf de laatste 2 keren dat ze het mochten proberen in de voorronde laten uitschakelen, eerst door Legoland en het jaar daarna door 11 Tjechische betonvlechters

haveman
Erg opvallend dat wanneer er echt rake opmerkingen worden gemaakt Ace nooit reageert.

Geeft niet hoor Ace. Nog een paar jaar dan ben je eraan gewend dat Ajax geen kampioen wordt. Ik weet er alles van.

Ace
Rake opmerkingen? Het is gewoon een gegeven dat clubjes als az er niets van bakken op CL-niveau. Dat Ajax al een paar jaar niet eens in de CL komt valt niet te ontkennen, maar een club als psv doet het toch gemiddeld een stuk beter. Dat heeft allemaal te maken met ervaring en routine.

Daarbij wordt door Ajax tegen clubs als Hamburg en Fiorentina nog best aardig (volwassen) gepresteerd. Clubs uit dezelfde Europese subtop als Arsenal. Als je jezelf met 4-1 weg laat spelen, ben je duidelijk naief bezig. Zulke uitslagen komen alleen voor wanneer je veel en veel te slecht bent of zelf denkt dat er echt wat te halen valt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.