MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
Even wat anders. Opvallend dat Boogerd terugkomt in het peloton met een continentale ploeg. Beetje jammer dat ze gesponsord worden door en de naam dragen van een merk dat de meest afzichtelijke fietsen uit het peloton maakt.

Een rake opmerking van Ees aan het adres van Boogerd.
Benieuwd hoe laat ie zal reageren.

haveman
Ace schreef:
Rake opmerkingen? Het is gewoon een gegeven dat clubjes als az er niets van bakken op CL-niveau. Dat Ajax al een paar jaar niet eens in de CL komt valt niet te ontkennen, maar een club als psv doet het toch gemiddeld een stuk beter. Dat heeft allemaal te maken met ervaring en routine.

Daarbij wordt door Ajax tegen clubs als Hamburg en Fiorentina nog best aardig (volwassen) gepresteerd. Clubs uit dezelfde Europese subtop als Arsenal.

En als ie dan een keer reageert maakt ie zichzelf volkomen belachelijk door Arsenal gelijk te stellen met HSV en Fiorentina.

Geeft niet hoor Ace, de eerste ajacied die een ander ook maar ergens gelijk in geeft moet nog geboren worden.

Ach ja, dat je AJAX met een hoofdletter typt en psv en az met kleine letters zegt al voldoende.

Over Ajax gesproken, was wel een aardig goal daarnet van die gekke Pantelic.

Ace schreef:
Daarbij wordt door Ajax tegen clubs als Hamburg en Fiorentina nog best aardig (volwassen) gepresteerd. Clubs uit dezelfde Europese subtop als Arsenal.
Nee, dit kun je niet menen . Duidelijk dat jij nooit wedstrijden kijkt van deze teams. Ik neem trouwens aan dat je met het cursieve het niveau bedoelt?

Ace
Arsenal speelt wellicht wat mooier voetbal, maar ze bereiken er net zo weinig mee.

Verder ga je niet echt inhoudelijk op mijn bericht in. Ik begrijp dat het zware tijden zijn in alkmaar, dus als je het moeilijk vindt om erover te praten, respecteer ik dat uiteraard.

haveman
Ace schreef:
Arsenal speelt wellicht wat mooier voetbal, maar ze bereiken er net zo weinig mee.

Verder ga je niet echt inhoudelijk op mijn bericht in. Ik begrijp dat het zware tijden zijn in alkmaar, dus als je het moeilijk vindt om erover te praten, respecteer ik dat uiteraard.

En dan nu even inhoudelijk op je bericht ingaan:

Je haalt je eigen bericht al onderuit.

Eerst zeg je dat het allemaal te maken heeft met een verschil in ervaring en daarna schaal je Arsenal net zo hoog in als HSV en Fiorentina.

Ik hoef niet inhoudelijk in te gaan op je bericht, want je haalt het zelf al onderuit.

Ace
Leg eens uit, want ik begrijp je niet.

haveman
Ace schreef:
Leg eens uit, want ik begrijp je niet.

En dan te bedenken dat wij dezelfde leeftijd hebben.......

Over niveauverschil gesproken.......

Ace
Ik heb je hier herhaaldelijk over je clubjes hoogtijdagen van weleer horen prediken. En ik altijd maar denken dat je ouder zou zijn dan ik... Ik begrijp je nog steeds niet, maar ik hoor zojuist dat het aan mijn IQ of het ontbreken daarvan ligt. Zo zie je maar weer, getergde tenen zijn lang.

Zo, eens even voetbal kijken. Het is goed toeven in de provincies van Oost-Europa, Ajax staat zomaar voor met nog best aardig voetbal.

Dardan
Wat zou ik toch graag een wedstrijd Arsenal - Ajax willen zien (5-1? 6-1? 7-1?), ze gaan minstens even hard op hun bek als AZ . Arsenal was gisterenavond een klasse apart, een van de beste ploegen ter wereld (wie hieraan twijfelt moet maar dringend eens wat lezen over hun geschiedenis en prestaties).

Ace
Had ik nou maar niets gezegd. Denk je van Sunderland af te zijn, begint het hoofdstuk Arsenal. Ze hebben wel overeenkomsten: allebei nog nooit een EC1 of CL gewonnen.

Oh ja, ik 9-2. Twee keer Pantelic.

Ik weet trouwens niet hoe het in Emirates Stadium is, maar ik ben meerdere keren op Highbury geweest en het enige leuke daar is dat je vreselijk dicht op het veld zit. Qua sfeer is het nog duffer dan de Arena. Zo'n beetje elke club in Engeland zong ook Highbury is a library.

haveman
Ace schreef:
Ik heb je hier herhaaldelijk over je clubjes hoogtijdagen van weleer horen prediken.

Ik heb je bericht serieus genomen Ace.

Ik ben alle pagina's van dit jaar afgegaan en ik heb niet 1 positief bericht van mij over de prestaties van AZ kunnen vinden.

Wel veel angstige berichten over het alsnog verspelen van het kampioenschap.

EN:

Welgeteld 2 berichten waarin ik mijn blijdschap over het kampioenschap uit.

Ace
Ik had het over begin jaren '80...

Overigens zou ik ook blij zijn met het kampioenschap van afgelopen jaar en het was nog verdiend ook. Echter komen mijn voorspellingen uit dat zoiets niet structureel is. Al die gasten die vorig jaar net deden alsof az zo'n topclub is, zien nu dat het best meevalt. Ik zeg niet dat jij er 1 van bent. Het zullen diezelfde figuren wel zijn die een jaar of 5 geleden nog in de Arena zaten.

Mooie ambiance trouwens in Zagreb. Leeg stadion wat nog het meest weg heeft van een level in COD4. Het voetbal is er ook niet beter op geworden in de tweede helft. Toch win ik liever in een leeg stadion met 0-2 dan dat ik helemaal weg word gespeeld in een kolkend stadion in Londen.

Ik vond het combinatievoetbal van Arsenal gewoon een lust voor het oog; Arsenal speelt gewoon heel mooi voetbal, net als Barça.

En dat artikel in VI - tsjongejonge in 10 jaar tijd 144 miljoen op spelerstransacties toegeven, da's heel wat en dan lezen dan Van Gaal eigenlijk de enige was met een postieve balans en vervolgens dat de door Van Basten 'geïnvesteerde' 32 miljoen a.h.w, al verdampt is - en dat Ajax (een NV notabene) waarschijnlijk weer wat geld moet gaan halen bij de bank. Managerial zijn het ongelelijke prutsers met een giga-beloningsstructuur: 2* Balkende voor de CEO en 1,25 * Balkenende voor de CFO.

Misschien moet ik een een aandeelhoudersvergadering gaan bijwonen.

Oja, nog een leuk weetje - Jol moet werken met doorbrekende talenten (die zijn er wel in De Toekomst) en men hoopt dat Suarez met kerst met een strik eromheen wordt opgehaald voor veel.

Oja - ik zit liever op Stamford Bridge in een vol stadion (waar ik met gewoon geld kan betalen) met sfeer dan in die badkuip waarvan het dak dicht kan en ik met funny money moet betalen.

Ace
Zeg Wikipedia, heb je een sigaar gerookt met de snor?

He Tom

Hand in hand kameraden

Ace schreef:
Zeg Wikipedia, heb je een sigaar gerookt met de snor?

He Tom

Nee ik kan lezen en voor goede info/ leedvermaak heb ik wel een paar dubbeltjes over en verder heb ik een maat in een Reading, die regelt af en toe kaartjes ( 1-2 * p.j.).

haveman
Ace schreef:
Ik had het over begin jaren '80... .

Nee Ace,

Jij zegt:

"Ik heb jou herhaaldelijk over je clubjes hoogtijdagen horen prediken".

Als ik dan al mijn geplaatste berichten van het afgelopen jaar bekijk en zeg dat ik dat nooit heb gedaan, zeg jij:

"Ik had het over begin jaren '80".

Daar heb ik nog NOOIT meer dan 2 zinnen aan gewijd!

Je valt WEER door de mand Ace.

JIJ LIEGT!

Ace
Mjuman schreef:
(quote)

Nee ik kan lezen en voor goede info/ leedvermaak heb ik wel een paar dubbeltjes over en verder heb ik een maat in een Reading, die regelt af en toe kaartjes ( 1-2 * p.j.).

Oh, omdat de snor maandag precies hetzelfde verhaal zat te vertellen.

Chelsea Ik heb in Reading gewoond voor mijn werk en in die periode ging ik weleens naar Arsenal. Of bedoel je dat niet en heb je een maat die readings doet? Dat zal wel al die wijsheden verklaren

Trouwens, als dat hele verhaal waar is zou het werken met talenten wel een geluk bij een ongeluk zijn. Dat scheelt veel dieptrieste aankopen in de toekomst.

de toekomst, notice de woordgrap

Ace
haveman schreef:
(quote)

Nee Ace,

Jij zegt:

"Ik heb jou herhaaldelijk over je clubjes hoogtijdagen horen prediken".

Als ik dan al mijn geplaatste berichten van het afgelopen jaar bekijk en zeg dat ik dat nooit heb gedaan, zeg jij:

"Ik had het over begin jaren '80".

Daar heb ik nog NOOIT meer dan 2 zinnen aan gewijd!

Je valt WEER door de mand Ace.

JIJ LIEGT!

Probeer jij nu het weglaten van hoofdletters bij bepaalde clubs van mijn kant te compenseren? Het enige dat ik wil zeggen is dat ik dacht dat je ouder was omdat ik je weleens over de gloriedagen van vroegah heb zien schrijven alsof je erbij was. Hoeveel zinnen je daaraan gewijd hebt is voor jou zo te zien nogal relevant, maar interesseert me niet zoveel

haveman
Ace:

Ajax = The Best!

Ace schreef:

Ik dacht eerst dat je een geintje maakte, maar je meent het serieus blijkbaar... Wat een flauwekul om Arsenal op hetzelfde niveau in te schalen als Fiorentina en HSV.

Arsenal stond vorig jaar nog in de halve finale van de Champions League en 3 of 4 jaar terug zelfs nog in de finale. De laatste jaren waren Man U, Chelsea, Barcelona en wellicht Liverpool beter, maar Arsenal is echt wel Europese top en niet bepaald subtop. HSV en Fiorentina mogen blij zijn als ze door de poulefase van de CL heen komen, als ze er ueberhaupt al aan meedoen...

Als je jouw redenatie doortrekt, dan kun FC Zwolle ook wel gelijkscharen aan Arsenal, want die hebben ook nog nooit de CL gewonnen.

Ace, kun jij je voortaan niet bezig gaan houden met een andere sport? Hockey, honkbal, schaken misschien? Ik kan me niet voorstellen dat je daar qua kennis minder van hebt gegeten dan voetbal.

Ace
@da man uit v-town: JWT

@herman: ik was inderdaad niet helemaal serieus.

@haveman: was dat nou zo moeilijk?

Lekker makkelijk natuurlijk om direct naar een domme hiphopterm te verwijzen als je iemand zogenaamd niet serieus wil nemen, of beter gezegd, er niks tegen in te brengen hebt. Fijn generalistisch ook, daar red je het wel mee in deze wereld. Als we toch zou gaan doen: nog een vredelievend kampvuurtje vandaag met je langharige gitaarvriendjes?

boomkat
Ace jij bent een beetje irritant.

Ace
Ik voel me een beetje gedemoniseerd hier.

Overigens ben ik net een kameleon. Iemand die zichzelf da man noemt en vlissingen (of iets in die geest) v-town noemt, is vast het best benaderbaar in zijn eigen taal.

Ach Ace, je opmerking van woensdagavond over AZ was in ieder geval een succes. Na 4 jaar op MuMe gaan er nog steeds mensen serieus op in.

Ace schreef:
Ik voel me een beetje gedemoniseerd hier.

Overigens ben ik net een kameleon. Iemand die zichzelf da man noemt en vlissingen (of iets in die geest) v-town noemt, is vast het best benaderbaar in zijn eigen taal.
Zijn eigen taal . Ach ja, dat je er nooit inhoudelijk op in gaat en i.p.v. daarvan naar kleine miezerige details gaat kijken zegt natuurlijk genoeg, of beter gezegd, nog meer over jou. Ga vooral door het generaliseren en denigreren, maar ik blijf toch wel reageren hoor, brada.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.