Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 6 november 2009, 20:05 uur
Tja, Klumpie
Wij zijn na een paar jaar uitlokken en een beetje stangen ongeveer wel op elkaar uitgekeken, dus ik dacht: laat ik eens een nieuwe doelgroep aanboren 
Wij zijn na een paar jaar uitlokken en een beetje stangen ongeveer wel op elkaar uitgekeken, dus ik dacht: laat ik eens een nieuwe doelgroep aanboren 
0
geplaatst: 6 november 2009, 20:52 uur
Ace schreef:
(...)ik dacht: laat ik eens een nieuwe doelgroep aanboren
(...)ik dacht: laat ik eens een nieuwe doelgroep aanboren
Pollens, Ace - en dat in deze tijd; je eigen onverwachte talenten opstellen en dan scoren in den onbekende.
Why do you take Klumpie and the Valkenswaardenair so in the mailing? Ik zou bijna Little Richard citeren: "the ... can't help it".
Ik neem jou alleen serieus als er Leema in de zin staat - dan denk ik: hé er volgt info, effe lezen. Sereneus kunnen we altijd worden als het ergens over gaat. Desalniettemin vind ik het tof dat jouw club het goed heeft gedaan gisteren net als mijn oude liefde - want die roest niet.
0
geplaatst: 6 november 2009, 20:54 uur
De frustratie en ajaxhaat zijn nog altijd niet weg hier 
Ik verheug me echt op Twente.. zie het zeer zonnig in, hopelijk scoort Pantelic ook nog eens

Ik verheug me echt op Twente.. zie het zeer zonnig in, hopelijk scoort Pantelic ook nog eens

0
geplaatst: 6 november 2009, 20:57 uur
Uiteraard zijn Ace zijn berichten niet altijd serieus (net als die van mij), maar ik kan me niet voorstellen dat je vier jaar lang je vermaak moet halen bij een voetbaltopic d.m.v. zogenaamd mensen in de maling nemen. Oftewel: een kern van zijn mening zit er altijd wel (deels) in.
Maar dan doet het mij daarentegen weer goed om te zien dat bepaalde users denken dat ik een of andere ITO ben en niet in de gaten heb dat meneer Ace uitlokt.
Maar dan doet het mij daarentegen weer goed om te zien dat bepaalde users denken dat ik een of andere ITO ben en niet in de gaten heb dat meneer Ace uitlokt.
0
geplaatst: 6 november 2009, 21:08 uur
herman schreef:
Als je jouw redenatie doortrekt, dan kun FC Zwolle ook wel gelijkscharen aan Arsenal, want die hebben ook nog nooit de CL gewonnen.
Als je jouw redenatie doortrekt, dan kun FC Zwolle ook wel gelijkscharen aan Arsenal, want die hebben ook nog nooit de CL gewonnen.
Misschien als ze Henk Timmer terughalen ?

0
boomkat
geplaatst: 6 november 2009, 21:16 uur
orbit schreef:

0
geplaatst: 6 november 2009, 21:52 uur
BRUSSEL - De Belgische wielrenner Dimitri de Fauw heeft zelfmoord gepleegd.
Dat heeft zijn Nederlandse ploeg AA Cycling Team vrijdag bevestigd op zijn website. ''Vol ongeloof hebben wij kennis moeten nemen van het overlijden van onze Belgische baanrenner Dimitri De Fauw. Op 28-jarige leeftijd beroofde hij zichzelf van het leven''.
Dat heeft zijn Nederlandse ploeg AA Cycling Team vrijdag bevestigd op zijn website. ''Vol ongeloof hebben wij kennis moeten nemen van het overlijden van onze Belgische baanrenner Dimitri De Fauw. Op 28-jarige leeftijd beroofde hij zichzelf van het leven''.
0
geplaatst: 6 november 2009, 22:09 uur
In vervolg op rayman...
"Tijdens de Zesdaagse van Gent, eind 2006, kwam De Fauw in botsing met de Spanjaard Isaac Galvez. Galvez overleed aan zijn verwondingen, een ongeluk dat De Fauw mentaal deed instorten."
Zeer tragisch.
"Tijdens de Zesdaagse van Gent, eind 2006, kwam De Fauw in botsing met de Spanjaard Isaac Galvez. Galvez overleed aan zijn verwondingen, een ongeluk dat De Fauw mentaal deed instorten."
Zeer tragisch.
0
geplaatst: 7 november 2009, 17:00 uur
vrouwenvoetbal, een stuk gemoedelijker.
www.dumpert.nl - De Pietro Vierchowod
www.dumpert.nl - De Pietro Vierchowod
0
geplaatst: 7 november 2009, 17:13 uur
En dat, spelend voor Brigham Young University - mormon country: praise the lord and kick that ass!
0
geplaatst: 8 november 2009, 17:38 uur
Net terug uit de Galgewaard. FC Utrecht met 3-2 verloren van Heerenveen en bedroevend slecht gespeeld. Lijkt spannender dan het was maar we stonden met 3-0 achter. Snel vergeten dus.
0
geplaatst: 8 november 2009, 18:43 uur
orbit schreef:
Ik verheug me echt op Twente..
Ik verheugde me er ook op Ik verheug me echt op Twente..
. De winst is uiteraard niet verrassend te noemen, alleen een beetje jammer dat de score niet hoger is uitgevallen. In ieder geval weet ajax weer wat zijn plek is. Iets met "te groot voor het servet"....
0
Ace
geplaatst: 8 november 2009, 19:16 uur
Tommeke... Was een fijne middag zeker, twee keer juichen in 1 wedstrijd voor je twee favoriete ploegen?
Slechte, maar spannende wedstrijd vanmiddag in Enschede. Een typische 0-0 wedstrijd, maar Twente wint. Ondanks het veldoverwicht hebben ze bijna geen kansen gecreeerd, maar ook Ajax deed dat niet. Ik kan er wel mee leven verder. Enoh was trouwens te slecht voor woorden.
Slechte, maar spannende wedstrijd vanmiddag in Enschede. Een typische 0-0 wedstrijd, maar Twente wint. Ondanks het veldoverwicht hebben ze bijna geen kansen gecreeerd, maar ook Ajax deed dat niet. Ik kan er wel mee leven verder. Enoh was trouwens te slecht voor woorden.
0
boomkat
geplaatst: 8 november 2009, 19:41 uur
Darley heerste echt in de 16 allà Romero. Geweldig talent en ik heb er alle vertrouwen in dat het wat gaat worden met die kerel 

0
geplaatst: 8 november 2009, 20:01 uur
Ace schreef:
Tommeke... Was een fijne middag zeker, twee keer juichen in 1 wedstrijd voor je twee favoriete ploegen?
Oei, de nederlaag doet je pijn zie ik. Sterkte Tommeke... Was een fijne middag zeker, twee keer juichen in 1 wedstrijd voor je twee favoriete ploegen?

0
geplaatst: 8 november 2009, 20:08 uur
Joy4ever schreef:
. De winst is uiteraard niet verrassend te noemen, alleen een beetje jammer dat de score niet hoger is uitgevallen.
(quote)
Ik verheugde me er ook op
. De winst is uiteraard niet verrassend te noemen, alleen een beetje jammer dat de score niet hoger is uitgevallen. Het is pas de derde keer in 9 jaar dat Twente van Ajax wint in eigen huis, droplulletje

0
geplaatst: 8 november 2009, 20:16 uur
orbit schreef:
Het is pas de derde keer in 9 jaar dat Twente van Ajax wint in eigen huis, droplulletje
Zou ik ook doen als ik jou was, weer teruggrijpen op het verleden (quote)
Het is pas de derde keer in 9 jaar dat Twente van Ajax wint in eigen huis, droplulletje

0
Ace
geplaatst: 8 november 2009, 20:17 uur
haveman schreef:
Ace:
Ajax = The Best!
Ace:
Ajax = The Best!
Jij bent toch net zo oud als ik? Dat waren tenminste je eigen woorden... Beetje blij met je puntje?
@Tom: het valt mee. Zoals gezegd, ik kan er wel mee leven. Twente had een veldoverwicht, kansen waren er voor geen van beide.Het is een goede ploeg, dan heb ik er niet zo heel veel moeite mee.
0
geplaatst: 8 november 2009, 20:46 uur

Ben wel blij dat ik niet thuis was onder Studio Sport, nederlagen negeren is dope.
0
geplaatst: 8 november 2009, 21:36 uur
Wat ging Shani Davis trouwens weer gruwelijk hard. Een aparte klasbak.
0
geplaatst: 8 november 2009, 22:27 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Zou ik ook doen als ik jou was, weer teruggrijpen op het verleden
Nog steeds gefrustreerd vanwege die 5-1 waarmee we over die armoezaaiers van jou heenwalsten zeker?

0
geplaatst: 8 november 2009, 22:37 uur
Maak je toch niet druk, Orbit. Het is maar een spelletje, zou iemand die gepromoveerd is toch moeten weten. 
Of ben je er stiekem ook zo eentje die met zijn capuchon op de training komt verstoren?

Of ben je er stiekem ook zo eentje die met zijn capuchon op de training komt verstoren?
0
geplaatst: 8 november 2009, 22:46 uur
Druk maken? Ik?
Lijkt me best wel eens leuk ja, dat laatste..
Lijkt me best wel eens leuk ja, dat laatste..

0
geplaatst: 8 november 2009, 22:49 uur
En ik wil bij deze Twente best wel feliciteren hoor. Ik zag de topvorm niet meteen de laatste tijd en Ajax maakte juist een uiterst agressieve en jagende indruk de laatste paar wedstrijden. Maarja, Twente staat er dus ook op dat soort momenten. Toch knap van Steve 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.