MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Genoten vanmiddag van PSV! Natuurlijk is het tegen ADO geen wereldprestatie (vooral tegen 9 man), maar het spel was vooral in de eerste helft echt oogstrelend. Arsenal-achtig combinatiespel en een briljant spelende Lazovic (mooi die metamorfose ten opzichte van vorig jaar). Leuk ook die 4 goals van Toivonen (en zijn mix van engels en nederlands haha). Hopelijk kunnen ze dit spel doorzetten.

Jammer dat Studio Sport zich beperkte tot de goals en de kaarten overigens (wel begrijpelijk met AZ-Feyenoord en Twente-Ajax op het programma).

Toch wel een leuke voetbalmiddag zo. Op AZ - Feyenoord kan ik uiteindelijk toch wel tevreden terugkijken. Het is jammer dat net die ene keer dat AZ er goed uitkomt het meteen raak is. Maar aan de andere kant was Feyenoord zelf te slordig met het uitspelen van de counters. 1-1 is pijnlijker voor de regerend kampioen dan voor ons. Als Feyenoord zo op de vierde plaats kan blijven, eventueel nog Ajax probeert in te halen, dan ben ik dik tevreden dit jaar. Ik zou Feyenoord toch niet in de CL willen zien momenteel. De enige clubs die hier eventueel wat potten kunnen breken zijn Twente, PSV en Ajax.

De winst van Twente is wel heel knap. Eerst winnen in de UEFA Cup en vervolgens de topper ook drie punten. Ik heb bij Twente het idee dat ze op een veel betere manier aan het groeien zijn richting topclub dan bij AZ. McClaren heeft bijgetekend. Ruiz heeft Elia alweer bijna doen vergeten. Natuurlijk ook wel mede te danken aan de huurlingen van Twente. Hoewel Rajkovic en Mihaylov momenteel niet eens spelen. Ja, ik wil de Tukkers volgend seizoen wel eens in actie zien op het hoogste niveau.

boomkat
Ik hoor niemand over Darley, maar wel over die oh zo spannende 'topper' twente-ajax? Pas als de halve wereld over hen valt krijgen ze pas een beetje erkenning van die bobo's uit Amsterdam. Geniet eens een keer van gasten als Fer, Darley of Vlaar. Net zoals ik geniet van Suarez en van der Wiel.

Ace
Ik heb Fer en Vlaar vorige week zondag zien spelen en toen heb ik best genoten hoor.

boomkat
En uitgerekend die wedstrijd was Fer niet in goede doen Maarja fijn dat je ze kan waarderen, jij bent de eerste

Darley valt me niet zo op nog, maar misschien is dat juist een goed teken. Vlaar is natuurlijk fantastisch. Tiendalli was trouwens ook niet verkeerd gisteren.

Ace schreef:
Ik heb Fer en Vlaar vorige week zondag zien spelen en toen heb ik best genoten hoor.

Vlaar speelde gewoon een redelijke pot. Fer is nog niet consequent genoeg, hoewel hij altijd wel een voldoende haalt.

Die 2 jongens spelen na het W.K. in Oranje. Vlaar gaat misschien wel mee zelfs.

Ik heb veel vertrouwen in Darley. Ik vind hem nu al sterker dan van Dijk, hoewel van Dijk ervaring heeft, maar soms koop je daar niets voor. Darley kan uitgroeien tot een topper.

Absoluut. En de reden dat ik het niet over Fer en Vlaar had in mijn post was omdat mijn post daar niet over ging

Fer is mijn favoriete speler bij Feyenoord dit seizoen. Heerlijk als hij weer eens een rush over het middenveld maakt. Slungelig als hij er uitziet passeert hij toch op wonderbaarlijke wijze zijn mannetjes. Hij ziet er ook erg balvast uit. Helaas voor hem heeft hij ook nog zijn mindere dagen. Maar dan kan op die leeftijd bijna niet anders.

Ace
Een kinderhand is snel gevuld, blijkt maar weer.

Ace schreef:

Ja, ik vond de ballenjongens in de Galgenwaard afgelopen zondag ook zo sympathiek!

Ik krijg het idee dat Van Marwijk Brama voorlopig toch hoger aanslaat als verdedigende middenvelder. Fer heeft denk ik wel de potentie voor het Nederlands Elftal, maar vooralsnog heeft ie er nog wel een heleboel voor zich: Van Bommel, De Jong, De Zeeuw, Schaars, Mendes da Silva...

Vlaar en/of Maduro (als die het nog steeds zo goed doet bij Valencia) zal er wel bijkomen na het WK als Ooijer afzwaait.

Mjuman schreef:
(quote)

Ja, ik vond de ballenjongens in de Galgenwaard afgelopen zondag ook zo sympathiek!

FC Utrecht was anders ten opzichte van de gasten ook behoorlijk sympathiek.

Running On Empty schreef:
(quote)

FC Utrecht was anders ten opzichte van de gasten ook behoorlijk sympathiek.

Daar staan we in Utrecht toch om bekend, om onze sympathie voor degenen met wie het minder goed gaat (i.c. Heerenveen)?

Ace schreef:

Beetje een jammerlijke opmerking. Feyenoord heeft een paar grote talenten (voor zover je Vlaar nog een talent mag noemen) en wij mogen daar niet blij mee zijn? Of vind je Enoh en Aissati beter?

boomkat
Ik snap de opmerking sowieso niet. Eerst geniet hij van Fer en dan is het opeens niet veel?

herman schreef:
Ik krijg het idee dat Van Marwijk Brama voorlopig toch hoger aanslaat als verdedigende middenvelder. Fer heeft denk ik wel de potentie voor het Nederlands Elftal, maar vooralsnog heeft ie er nog wel een heleboel voor zich: Van Bommel, De Jong, De Zeeuw, Schaars, Mendes da Silva...

Vlaar en/of Maduro (als die het nog steeds zo goed doet bij Valencia) zal er wel bijkomen na het WK als Ooijer afzwaait.

Fer is Mendes da Silva allang voorbij. Van Bommel zal er waarschijnlijk mee stoppen na het W.K. De Jong heb ik nooit goed genoeg gevonden (ook al speelde hij op het E.K. verdienstelijk). Fer is er nog niet, maar na het W.K. zal hij aansluiten bij Oranje. Kijken hoe ver hij zich dan nog ontwikkelt, en of hij een basisplaats weet te bemachitgen. Verdedigend is Fer bij vlagen zeer goed, met zijn lange, grijpgrage benen.

En ik mag hopen dat Maduro gewoon in Spanje blijft.

boomkat schreef:
Ik snap de opmerking sowieso niet. Eerst geniet hij van Fer en dan is het opeens niet veel?

Ace en Cynisme staan naast elkaar in het woordenboek.

Duits international Robert Enke (32) overleden

Robert Enke, doelman van Hannover 96 en het Duitse nationale elftal, is dinsdag op pas 32-jarige leeftijd overleden. Over de oorzaak van de tragedie is nog niets bekend.

Martin Kind, voorzitter van Hannover, bevestigde het overlijden van zijn doelman dinsdagavond. Bij de Duitse middenmoter staat onder meer Nederlander Arnold Bruggink onder contract.

Enke stond al sinds 2004 onder contract bij Hannover. Daarvoor speelde hij onder meer voor FC Barcelona en Bayern München. Ook kwam hij acht keer in actie voor het Duitse nationale elftal.

Afgelopen zondag stond Enke nog onder de lat bij Hannover, dat met 2-2 gelijkspeelde tegen Hamburger SV. Daarvoor kampte hij al enige tijd met maag- en darmproblemen.

--

32 jaar... godsamme.

Erg sneu. Ligt het nu aan mij of hoor ik de laatste tijd dat heel veel sporters overlijden?

Volgens diverse Duitse kranten heeft hij zelfmoord gepleegd (springen voor een trein).

RedLightCityBoy

Damn.

Behalve dat virus dat opspeelde aan maag en darmen heeft hij ook nog een kind van 2 verloren aan een hartafwijking. Hoeveel kan een mens dragen dan.

Wat de reden ook mag zijn, het is verschrikkelijk triest.

En hij was ook nog eens een geweldige keeper.

triest idd...

Dan blijkt wel weer wat voor betrekkelijk spelletje het voetbal wel niet is.

herman schreef:

Wat een nieuws zeg. Wat moet er in die gast omgegaan zijn

Harco
Ik las het al. Verschrikkelijk, inderdaad.

boomkat
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ace en Cynisme staan naast elkaar in het woordenboek.

Oja natuurlijk. Ik trap er nog flink in ook

Maarja het bewijst maar eens wat voor volk dat is. Nep stad vol bobo's en fonies. En Babel, Huntelaar en vd Vaart maar oproepen, terwijl de positie van v Persie niet eens omstreden is? Schei toch uit.

Prima dat het niet erkent wordt, ik weet zelf tenminste dat Fer een topspeler is. Is over een paar jaar gewoon vaste waarde in Oranje. Mark my words.

herman schreef:

De kranten en het nieuws worden hier van A tot Z beheerst door Enke. Hij heeft zich idd gisterenavond voor de trein gegooid. Raadselachtig, want zijn gezondheid was eindelijk weer goed - hij speelde vorige week voor het eerst weer - en hij had net een meisje geadopteerd, na het overlijden van zijn dochtertje drie jaar geleden.

Ongelooflijk hoe zijn hele Wiki-pagina binnen een paar minuten in de verleden tijd is gezet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:14 uur

geplaatst: vandaag om 15:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.