Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2009, 20:16 uur
Toch wel grappig dat er juist in zo'n filmpje Mariah Carey aanstaat op de achtergrond.

Wel erg leuk om te zien. Is weer eens wat anders dan Dick Advocaat die zijn hele team naar The Best van Tina Turner laat luisteren.

0
geplaatst: 13 november 2009, 09:36 uur
ROE schreef: Bij Jans staan de Drive By Truckers heel hoog in ieder geval.
...klopt, hij draaide vorige week bij Harry's Blues een solo nummer van Patterson Hood, en ging toen Muskee uitleggen wat voor band de Drive By Truckers zijn.
0
Ace
geplaatst: 13 november 2009, 10:45 uur
Bij mijn club (3e klasse zaterdag) is de hoofdtrainer eruit getrapt. Misschien moet ik Ron Jans eens polsen? Het lijkt me best gezellig, na afloop een beetje bier met hem drinken en ouwehoeren over muziek.
0
Ace
geplaatst: 13 november 2009, 19:01 uur
Hehe
Het wordt tijd dat we weer eens zo'n sessie plannen, lang geleden 
Het wordt tijd dat we weer eens zo'n sessie plannen, lang geleden 
0
Ace
geplaatst: 13 november 2009, 20:51 uur
In vorm? Had ik al gezegd dat ik vorm een matige keeper vind?
Beetje jammer, geen competitievoetbal... Interlands zijn toch niet mijn ding, zeker niet als het om oefenen gaat.
Beetje jammer, geen competitievoetbal... Interlands zijn toch niet mijn ding, zeker niet als het om oefenen gaat.
0
geplaatst: 13 november 2009, 21:55 uur
Toch lijkt het me best grappig om de portugezen te zien ploeteren morgen.
0
geplaatst: 13 november 2009, 22:20 uur
Ace schreef:
Kan zijn maar altijd nog beter dan Boscker, Velthuizen en Stekelenburg.

0
boomkat
geplaatst: 14 november 2009, 03:29 uur
Oja dat sowieso. Wacht maar tot Darley 2 jaar verder is.
0
Ace
geplaatst: 14 november 2009, 12:09 uur
Wie is nou weer Darley?
Komt die ook in aanmerking voor het NL Elftal?
@Running On Empty: jij moet echt meer vlierbessen eten.
Komt die ook in aanmerking voor het NL Elftal?@Running On Empty: jij moet echt meer vlierbessen eten.
0
geplaatst: 14 november 2009, 12:49 uur
Ace schreef:

0
geplaatst: 14 november 2009, 12:50 uur
Ajax heeft bij de KNVB geprotesteerd tegen de competitievervalsing, die kan ontstaan nu bij enkele eredivisieclubs tegen de richtlijnen van de overheid in toch een inenting is gegeven tegen de Mexicaanse griep.
Wat een stelletje huilebalken..
Wat een stelletje huilebalken..
0
geplaatst: 14 november 2009, 13:15 uur
Hoeveel excuses voor het wederom mis gaan lopen van de titel zullen ze nog over hebben?
0
geplaatst: 14 november 2009, 13:20 uur
Ik vind wel dat de clubs gestraft moeten worden, al is het maar omdat je het eigenlijk niet kunt maken tegenover de mensen die de inenting WEL nodig hebben. Competitievervalsing gaat me te ver, maar een boete lijkt me wel op zijn plaats. Verder moeten ze bij Ajax niet zo piepen nee, maar ik zie dit niet als een excuus, ze worden dit jaar toch wel kampioen.
Meestal is het kouder in November.
Meestal is het kouder in November.
0
geplaatst: 14 november 2009, 14:04 uur
tegenover de mensen die de inenting WEL nodig hebben
Er zijn meer dan 12 miljoen vaccins in Nederland. Volgens mij is dat meer dan genoeg om alle risicogroepen in te enten en dan houd je er nog over. Die paar sporters kunnen er ook nog wel bij.
Ik heb mijn eerste shotje ook al mogen halen, over twee weken de volgende
.
0
geplaatst: 14 november 2009, 16:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Hoeveel excuses voor het wederom mis gaan lopen van de titel zullen ze nog over hebben?
Precies. Dat kuiken met die eierdop op zijn kop woont imho al een tijdje in Amsterdam. Ga gewoon lekker voetballen en maak je niet zo druk om dit soort dingen.Hoeveel excuses voor het wederom mis gaan lopen van de titel zullen ze nog over hebben?
0
geplaatst: 14 november 2009, 16:02 uur
Vandaar ook mijn opmerking. Hoewel de plaatselijke smoezenbui alleen boven Amsterdam drijft.
0
geplaatst: 14 november 2009, 23:21 uur
BoordAppel schreef:
Er zijn meer dan 12 miljoen vaccins in Nederland. Volgens mij is dat meer dan genoeg om alle risicogroepen in te enten en dan houd je er nog over. Die paar sporters kunnen er ook nog wel bij.
.
(quote)
. of te wel twee, dus 12 mil kan je al door 2 delen of werkt het niet zo?
0
geplaatst: 14 november 2009, 23:29 uur
Volgens mij worden er 12 miljoen vaccins geleverd aan Nederland, maar zijn die er nog lang niet allemaal. Ze zijn dus schaarser dan je wellicht op voorhand zou verwachten. Snap ook wel dat mensen daarom not amused zijn dat ze moeten wachten, terwijl de hele selectie van Sparta ed. allang zijn ingeënt.
0
Ace
geplaatst: 15 november 2009, 12:31 uur
Running On Empty schreef:
En dan? Word ik dan ineens Ajax fan?
(quote)
En dan? Word ik dan ineens Ajax fan?
Volgens Joy4ever werkt dat zeer goed tegen griep en de daarbij behorende koorts.
0
geplaatst: 15 november 2009, 12:46 uur
herman schreef:
Volgens mij worden er 12 miljoen vaccins geleverd aan Nederland, maar zijn die er nog lang niet allemaal. Ze zijn dus schaarser dan je wellicht op voorhand zou verwachten. Snap ook wel dat mensen daarom not amused zijn dat ze moeten wachten, terwijl de hele selectie van Sparta ed. allang zijn ingeënt.
Volgens mij zijn er iets van 34 miljoen vaccins besteld en hebben we er nu 12 miljoen ontvangen, wat ook wel zou moeten want iedereen wordt inmiddels ingeënt.
Maar goed, veel berichten spreken elkaar ook tegen.
vigil schreef:
of te wel twee, dus 12 mil kan je al door 2 delen of werkt het niet zo?
(quote)
of te wel twee, dus 12 mil kan je al door 2 delen of werkt het niet zo?
Ik denk het niet. Het vaccin bestaat uit twee shots dus ik neem aan dat er dus 12 miljoen maal twee shots in Nederland zijn.
0
geplaatst: 15 november 2009, 12:49 uur
Het is gewoon onverstandig van de ploegen om al een griepprik te nemen, zeker omdat ze het totaal niet nodig hebben. Ik geloof ook dat de vaccins die NL overhoudt naar het buitenland gaan? Enfin, een gezonde sportman heeft zo'n inenting niet nodig dat is het punt wat ik wil maken. 
Ik hou van Holland was gisteren leuk, tijdens de reclame even naar SBS6 gezapt, daar was het minder leuk.

Ik hou van Holland was gisteren leuk, tijdens de reclame even naar SBS6 gezapt, daar was het minder leuk.

0
geplaatst: 15 november 2009, 13:59 uur
Het is gewoon onverstandig van de ploegen om al een griepprik te nemen
Onverstandig is het niet want je spelers kunnen natuurlijk beter gezond blijven.
0
geplaatst: 15 november 2009, 14:15 uur
Onverstandig is het wel, want je weet dat je dan voor opschudding gaat zorgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.