MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
Gaat er trouwens nog iemand naar Soedan woensdag?

Wordt een heet avondje daar....de lokale shoarma tent is trouwens zaterdag ontploft toen er in blessuretijd 2-0 gescoord werd

Ook in de poule van Zuid Afrika komen toch sowieso drie verschillende continenten? Bijvoorbeeld: twee keer Afrika, een keer europa, een keer Azië.

Ik moet woensdag helaas werken, was anders graag gegaan.

Rhythm & Poetry schreef:
Ook in de poule van Zuid Afrika komen toch sowieso drie verschillende continenten? Bijvoorbeeld: twee keer Afrika, een keer europa, een keer Azië.

Ik moet woensdag helaas werken, was anders graag gegaan.

Ik meen gehoord te hebben dus niet 2x afrika maar dat ze uit pot 3 of paraquay, chili of uruquay krijgen toegewezen.

ben ook an het kijken! net DE kans gemist...

dix
Guus Ongeluk

Rusland uitgeschakeld !!

Running On Empty schreef:
Rusland uitgeschakeld !!
Jammer maar helaas. Ruslands tekort aan scorend vermogen doet hen de das om. Er zal ook wel een volksfeest gaande zijn in Algiers. Portugal is ook door. Nu Ierland nog! Ik lees het morgen wel

En er dan uitvliegen door een handsbal.
'Laten we vooral geen gebruik maken van hulpmiddelen. Dat gaat ten koste van het charme van het voetbal'.

My ass.

Frankrijk - Ierland

!@#$%^&*

Frankrijk MOEST zeker naar het WK van de FIFA. Echt schandalig.

Goeie genade zeg Snap er ook niks van dat je als sportman met jezelf kunt leven dan, maar goed.

In tegenstelling tot kennelijk vele anderen heb ik met enig genoegen kennis genomen van de uitschakeling van de bewierookte Guus. Mijn stelling dat als het er echt toe doet een team van Guus altijd verliest, begint groteske empirische onderbouwing te krijgen.

Zie nu ook de beelden van Henry.
Schandalig.

VanDeGriend schreef:
Mijn stelling dat als het er echt toe doet een team van Guus altijd verliest, begint groteske empirische onderbouwing te krijgen.
Heb je soms nog meer (goede) voorbeelden? Moet ie dan alles winnen wat hij kan winnen of zo met beperkt materiaal (wereldkampioen worden met Z-Korea en Aussieland bijv.)?

Wel, de laatste wedstrijd tegen Duitsland bv.

Duitsland is sowieso beter in principe, dus kan het gewoon een keer gebeuren. Guus kan echt geen wonderen verrichten, zeker niet met het beperkte materiaal dat hij dus heeft (want we moeten niet denken dat Rusland nou zo'n geweldig team heeft, iig nog lang geen top van Europa/wereld wat Duitsland wel is).

Ace
Running On Empty schreef:
Rusland uitgeschakeld !!

Ik had me geen beter scenario kunnen wensen. Eindelijk een wk zonder al die sneue mensen die opeens fan zijn van rusland. En die verafgoding van Guus zijn we voorlopig ook weer even van af.

Frankrijk, ongelofelijk. Dan voel je jezelf als Ier zijnde goed genaaid.

Opeens fan? Sommige mensen zijn dat al langer hoor.

Al kan ik me er niet echt druk over maken. Heb je als coach toch een lekker rustige zomer en als speler kun je uitgerust het nieuwe seizoen weer in.

Ace schreef:
(quote)
Ik had me geen beter scenario kunnen wensen. Eindelijk een wk zonder al die sneue mensen die opeens fan zijn van rusland. En die verafgoding van Guus zijn we voorlopig ook weer even van af.
Ik gun Guus sowieso alles, maar ben het er wel mee eens dat het een keer fijn is om wat minder van die Hollandse succes-fans te zien die Rusland slechts hadden gesteund omdat Guus er toevallig trainer is en verder geen enkele speler kennen.

Ace
Het is ook niet dat ik het Guus zelf niet gun, want ik heb uiteraard respect voor de man en zal zijn kwaliteiten niet ontkennen. Maar al die mensen die al voor Zuid-Korea, Australie en Rusland zijn geweest snappen er volgens mij niets van. Het gaat in het voetbal toch om een club of land, toch niet om een persoon?

@Herman: jaja, en daarvoor was je zeker voor Australie?

MJ_DA_MAN schreef:
Heb je soms nog meer (goede) voorbeelden?
Buiten een FA cup met Chelsea toch alleen maar?. Chelsea CL? , NL WK?, Rusland EK?, Rusland Kwalificatie?. Alle 4 lastig maar ook alle 4 niet onmogelijk toch? Zeker een goede coach die vaak maximaal presteert maar voor een mythische status is naar mijn smaak toch net wat meer nodig dan een paar halve finales?

Ace schreef:
Het gaat in het voetbal toch om een club of land, toch niet om een persoon?
Mee eens. Toch hoop je iets meer op een succesje (zeker op een eindronde) als er een Nederlandse coach op de bank zit. Neemt niet weg dat ik met name met Zuid-Korea zwaar zat te balen toen zowel Italië als Spanje een glaszuiver doelpunt werd onthouden. Maar goed, de schwalbe van de Italianen tegen Australië maakt eea dan weer goed. Verder heb ik uiteraard veel respect voor Guus. Wat ik mooi vind is dat ik nog geen speler heb gehoord die niet enthousiast was/is over hem.

Ace
afellay: dit is heel erg voor guus | nusport.nl/oranje | Voor het laatste nieuws van elke sport

Dit bedoel ik nou. Krijg je dit gezemel. Een Marokkaan in een Oranje shirt die zich druk maakt om het verlies van een bondscoach van Rusland.

"Dit moet ik even laten bezinken hoor" '

VanDeGriend schreef:
(quote)
Buiten een FA cup met Chelsea toch alleen maar?. Chelsea CL? , NL WK?, Rusland EK?, Rusland Kwalificatie?. Alle 4 lastig maar ook alle 4 niet onmogelijk toch? Zeker een goede coach die vaak maximaal presteert maar voor een mythische status is naar mijn smaak toch net wat meer nodig dan een paar halve finales?
Absoluut niet mee eens (in de zin van dat jij het beschrijft alsof het een dikke fail is bij wijze van); Chelsea CL vorig jaar is wellicht een tweede voorbeeld, maar wel met veel pech en tegen de latere winnaar plus veruit het beste team ter wereld op dat moment dat alles won dat jaar wat je kon winnen. WK '98: Brazilië was op dat moment ook gewoon een beter team en favoriet op dat moment waar tegen je ook gewoon kan verliezen; extra zuur natuurlijk d.m.v. penalties. Rusland EK heb ik min of meer al gezegd; Rusland is geen wereldteam of top van Europa; ook nu verloren tegen latere winnaar die gewoon beter is dan Rusland. Gisteren was natuurlijk wel gewoon een goed voorbeeld van laten liggen, gezien Slovenië (met alle respect) natuurlijk drie keer niks is en geen team van wereldformaat is als bijv. Spanje en Barca.

Ace schreef:
@Herman: jaja, en daarvoor was je zeker voor Australie?

Nee, daar heb ik nou nooit wat aan gevonden. Maar het hele oostblok spreekt me wel aan. Mijn HT-team van weleer was zelfs gemodelleerd naar CSKA Moskou (inclusief clublogo) en dat was uit de tijd voordat Hiddink aan monsterde op het schip van Abramovich.

@ MJ_DA_MAN

Mee eens hoor, wellicht was die wedstrijden winnen lastiger dan wat anders en ik denk ook niet dat een andere coach het in die specifieke voorbeelden perse beter gedaan had. Ik wil er alleen maar mee aangeven dat Guus niet de wonderdokter is die velen van hem willen maken.

Ace schreef:
afellay: dit is heel erg voor guus | nusport.nl/oranje | Voor het laatste nieuws van elke sport

Dit bedoel ik nou. Krijg je dit gezemel. Een Marokkaan in een Oranje shirt die zich druk maakt om het verlies van een bondscoach van Rusland.

Wie is de voorzitter van de UEFA?

Is dit de vraag van de dag?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:29 uur

geplaatst: vandaag om 00:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.