MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Die titel lijkt me meer een wens dan een feit. Maar aan de andere kant is 'Ajax wint soms' ook niet echt een pakkende titel.

Ace
He, er is er weer 1 wakker

Zeg Ace, wat dacht je ervan als we eens een biertje gaan drinken als Ajax of Feyenoord kampioen wordt

Net Milan - Marseille gezien, stukken beter om aan te zien dan dat gedrocht van gisteravond. En Van Gaal mag denk ik nog wat langer blijven in Munchen.

lebowski schreef:
Die titel

Zeg dat, waarschijnlijk staat op cover 2 (de binenkant van de kaft za'k maar zeggen) in Arial pt 14: "en **** uitzonderingen daarop".

Was een mooi relatiegeschenk geweest voor prospects/klanten in het zuiden juni 2007.

Wist niet dat Van Gaal ook al 'Engels' kon..

Ace
VanDeGriend schreef:
Zeg Ace, wat dacht je ervan als we eens een biertje gaan drinken als Ajax of Feyenoord kampioen wordt

Fijn dat je Ajax er nog even bij noemt. Dan bestaat er namelijk nog een mogelijkheid dat het op korte termijn gebeurt Trouwens, ik socialize niet met mods.

Leuk dat er nu ook fictieboeken over Ajax op de markt komen.

@ Ace : Grinnik.

boomkat
Zondag wordt trouwens een hemelse voetbaldag

Deze thread ligt al bijna 3 dagen stil. Is dat een record?

Hoe dan ook: Pantelic

boomkat schreef:
Zondag wordt trouwens een hemelse voetbaldag

Everton-Liverpool
Arsenal-Chelsea
Inter-Fiorentina

Maar natuurlijk:
Barcelona -Real Madrid

Vitesse - Ajax was ook weer behoorlijk episch.

Ajax was echt FENOMENAAL; het behaalde een historische overwinning op het dapper verweer biedende Vietass.

En dat na 4 eerdere, mislukte pogingen - hulde!

Het was toch weer zeer schrijnend om te zien dat Bas "kaartenkoning" Nijhuis weer flink aan zijn gemiddelde moest werken want er werden maar een paar overtredingen gemaakt bij Ado-Feyenoord maar neefje Bas moest weer om van alles een gele kaart trekken. Dat Danny Buijs zeer opzichtig natrapte naar Denny Landzaat dat zag hij dan weer niet...

Was overigens nog flink hands van Ajax!

Ja stel je voor ALS de scheidsrechter dat gezien had, dan waren wij ajacieden nu zeker wel aan het huilen.

5-1 Het leven is mooi.

ach het was maar een simpele constatering...

haveman
De Fairplay zal in ieder geval niet naar Ajax gaan.

Velthuizen schiet de bal uit om gewisseld te worden, Ajax geeft bal niet terug en scoort.

ALS ajax die bal terug had gegeven, of ALS ze met een walnoot hadden gevoetbald dan had Vitesse ook kunnen winnen.

Net terug uit een koude maar gelukkig droge Galgewaard. FC Utrecht met 3-1 van NAC gewonnen. De aansluiting op Feyenoord behouden.

haveman
Rhythm & Poetry schreef:
ALS ze met een walnoot hadden gevoetbald dan had Vitesse ook kunnen winnen.

Ik denk dat Suarez m dan zou verstoppen en de wedstrijd gestaakt zou worden.

haveman schreef:
(quote)

Ik denk dat Suarez m dan zou verstoppen en de wedstrijd gestaakt zou worden.

Rhythm & Poetry schreef:
ALS ajax die bal terug had gegeven, of ALS ze met een walnoot hadden gevoetbald dan had Vitesse ook kunnen winnen.

ALS jij nou niet van simpele berichten plaatst is het hier ook weer anders, maar ja ALS...

haveman schreef:
De Fairplay zal in ieder geval niet naar Ajax gaan.

Velthuizen schiet de bal uit om gewisseld te worden, Ajax geeft bal niet terug en scoort.

Bedoel je nou die bal die Velthuizen per ongeluk buiten schiet en dat er meer dan een minuut later pas een doelpunt valt? En hands? Als Alderweireld geen arm had gehad dan was de bal tegen zijn lichaam aangekomen, dan was er nog geen kans ontstaan voor Vitesse. Ajax was gewoon een klasse beter dan Vitesse en zo hoort het ook eingelijk altijd te zijn.

haveman
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Bedoel je nou die bal die Velthuizen per ongeluk buiten schiet en dat er meer dan een minuut later pas een doelpunt valt?.

Ja, hij schoot die bal buiten en dacht:"dit was zo een slechte bal laat ik maar om een wissel vragen."

Op die handsbal ga ik niet eens in.

Maar Ajax was duidelijk beter en heeft terecht gewonnen.

Hij schoot hem niet opzettelijk buiten, hij kon gewoon niet beter. Pantelic joeg ook op de bal zoals te zien was. Het was niet zijn intentie om de bal uit te spelen dus hoeft Ajax de bal ook niet terug te geven. Maar goed: waar hebben 'we' het over.

Pantelic gaat het steeds beter doen, dadelijk moet Johan Derksen zijn woorden nog terugnemen.

haveman
Johan hoeft niks terug te nemen. Hij heeft zich gewoon afgevraagd of Ajax onder de 500 contractspelers die ze al hebben, niet iets beters of gelijkwaardigs in huis hadden. Vooral met de financiële situatie in het achterhoofd.

Daarnaast was hij de eerste wedstrijden ook erg slecht.

Hij kan nu gewoon zonder schaamte zeggen dat het steeds beter gaat en dat Pantelic misschien toch een verrijking is voor Ajax.

ach ja 500 of 72 haveman...?

haveman
Ataloona schreef:
ach ja 500 of 72 haveman...?

072

Zo. Huntelaar. Wie had dat nog ooit gedacht? (ik in ieder geval niet)

Harco
90' [0 - 1] K.J. Huntelaar
90' [0 - 2] K.J. Huntelaar

Woei!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:26 uur

geplaatst: vandaag om 07:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.