MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
boomkat
Harco schreef:
Tottenham heeft trouwens Wigan afgeslacht met 9-1. Goeiedag zeg.

En dan te bedenken dat het bij rust slechts 1-0 stond. Wel een typische wedstrijd waarin alles lijkt te lukken. Voor Tottenham dan Defoe die er 5 in knalt, bijna een dubbele 100% zuivere (in één helft) hattrick. Op een vrijetrap na alle doelpunten 'on field'. Uitgespeelde doelpunten dus. Het ene doelpunt nog mooier dan het andere, heerlijk voetbal en veel individuele klasse.

Verder ook Bayern-Leverkussen gezien met een fijne 1e helft en echt een bout 2e helft. Maar wat me vooral opviel was hoe lekker Leverkussen kan voetballen. Allà AZ een beetje. Veel beweging, over veel schijven en combinaties door het midden. Echt een hele leuke ploeg die niet voor niets bovenaan staat. Toch ook wel weer vreemd dat ze vorig jaar op een 'schrale' 9e plek eindigde. De Bundesliga heeft echt de grootste subtop van Europa ofzo? Ironisch ook dat Bayern met van Gaal juist helemaal niet zo speelt, maar rommelig en zoekend.

Het gat tussen de top3 en de rest is weer wat groter geworden.. Nu nog zorgen dat we van die provincieclubs thuis winnen en het ziet er goed uit

Ace
Nog even en ik moet toegeven dat die Pantelic wel wat kan... Het is allemaal nog niet erg constant en het kan zeker beter, maar voor het eerst in jaren valt er zo af en toe weer wat te genieten als Ajacied.

Ja inderdaad. Was na twee minuten al duidelijk dat het een makkie ging worden.Dehalve bij 1-0 uiteraard uitgezet

Ik denk eigenlijk dat Ajaz Twente nog wel achterhaald. Die halen iets te moeizaam de punten binnen de laatste tijd.

orbit schreef:
Nu nog zorgen dat we van die provincieclubs thuis winnen en het ziet er goed uit
Veel maakt het niet uit allemaal, stil blijft het toch op het Leidseplein

Twente teert iets teveel op de briljante vleugelspelers inderdaad, maar AZ won vorig seizoen ook het ene na het andere potje met 1-0 of 2-0.

Vraag me af hoe goed die Parker, Wellington en Akram zijn, maar dat wordt nooit echt duidelijk in de samenvattingen die ik zie. Het is wel duidelijk dat Perez en Kufo aan vervanging toe zijn.

Joy4ever schreef:
(quote)
Veel maakt het niet uit allemaal, stil blijft het toch op het Leidseplein

Zolang het maar niet zo stil is als op de Coolsingel, waar sowieso niets is te beleven

dix
orbit schreef:
Het gat tussen de top3 en de rest is weer wat groter geworden.. Nu nog zorgen dat we van die provincieclubs thuis winnen en het ziet er goed uit

Heeft Suarez z'n koffers al gepakt ?

Ace
herman schreef:
Twente teert iets teveel op de briljante vleugelspelers

C. Ronaldo, Messi en Kaka zijn briljant...

VanDeGriend schreef:
Ik denk eigenlijk dat Ajaz Twente nog wel achterhaald.

Het laatste nieuws: fusie in Noord-Holland ophanden als gevolg van faillissement DSB

Gaat op het laatste moment toch niet door. Beide partijen kunnen het niet eens worden over de te voeren naam:
Ajaz of Azax

dix
GrafGantz schreef:

Het laatste nieuws: fusie in Noord-Holland ophanden als gevolg van faillissement DSB

Het allerlaatste nieuws is dat Guus Hiddink benaderd zou zijn door de Argentijnse voetbalbond om Maradona op te volgen voor het eindtoernooi in Z-Afrika.

dix schreef:
(quote)
Het allerlaatste nieuws is dat Guus Hiddink benaderd zou zijn door de Argentijnse voetbalbond om Maradona op te volgen voor het eindtoernooi in Z-Afrika.
Altijd doen . Met Argentinië doe je serieus mee om de wereldtitel. Ik vermoed dat er nu iemand in Beieren ook maar wat graag benaderd zou willen worden door diezelfde voetbalbond..

Gisteren beweerde Guus nog bij hoog en bij laag dat ie niet naar Zuid Afrika zou gaan als bondscoach. Dat kon ie ten opzichte van Rusland niet maken.

Die gaat dus naar Zuid Afrika.
Als bondscoach.
Echt wel.

dix
rayman schreef:
Die gaat dus naar Zuid Afrika.
Als bondscoach.
Echt wel.

Nee, Guus zit tijdens de WK thuis of ergens te analyseren.

Joy4ever schreef:

Ik vermoed dat er nu iemand in Beieren ook maar wat graag benaderd zou willen worden door diezelfde voetbalbond..

Wie weet...want de naam van Guus zingt inmiddels ook rond in Beieren.

Leuk hé lachen met domme belgen, goeie keeper verder hoor die Sierens.

Een leeg doel van een metertje afstand... en dan toch nog zo'n lelijke frommelgoal

Die is gewoon omgekocht

Eén woord, vier letters:

FAIL.

Maar vrij ongelukkig verder eigenlijk.

Peter Mueller heeft het weer te druk gehad met vrouwelijk schoon en kan een nieuwe schaatsploeg gaan zoeken.

Ace
Het voordeel van het matige presteren van az is dat het hier heerlijk rustig is en ze allemaal weer fijn in hun mand liggen. Ik zie overigens nog wel meer voordelen.

Iemand Barca nog gezien? Was niet verkeerd...

AZ is gewogen en te licht bevonden. Gezien de resultaten van Standaard (dat wel thuis van Olympiakos won en minder kansloos verloor van Arsenal) lijkt een 4e plaats me niet meer dan terecht.

Barca gezien in de samenvatting. Niet verkeerd, zo zonder Messi en Zlatan.

Vanavond hopelijk wel wat meer spektakel...

boomkat
Ik heb zelf Sport1. Er zit niet echt een affiche bij die er echt uitspringt, maar ik denk dat ik voor Bordeaux - Juventus ga.

boomkat schreef:
Ik heb zelf Sport1. Er zit niet echt een affiche bij die er echt uitspringt, maar ik denk dat ik voor Bordeaux - Juventus ga.
Lijkt me een goeie keuze . Forza Juve!

haveman
Voor de Ajax supporters onder ons heb ik nog een cadeautip voor de feestdagen.

Bescheiden als altijd, is er een nieuw boek op de markt:

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Van-der-Wiel-en-De-Jong-ontvangen-Ajax-wint-altijd.htm

Die titel

Ruby1966
Het is dan ook een kinderboek hè, kinderen geloven nog in sprookjes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.