Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 22 november 2009, 18:22 uur
Harco schreef:
Tottenham heeft trouwens Wigan afgeslacht met 9-1. Goeiedag zeg.
Tottenham heeft trouwens Wigan afgeslacht met 9-1. Goeiedag zeg.
En dan te bedenken dat het bij rust slechts 1-0 stond. Wel een typische wedstrijd waarin alles lijkt te lukken. Voor Tottenham dan
Defoe die er 5 in knalt, bijna een dubbele 100% zuivere (in één helft) hattrick. Op een vrijetrap na alle doelpunten 'on field'. Uitgespeelde doelpunten dus. Het ene doelpunt nog mooier dan het andere, heerlijk voetbal en veel individuele klasse. 
Verder ook Bayern-Leverkussen gezien met een fijne 1e helft en echt een bout 2e helft. Maar wat me vooral opviel was hoe lekker Leverkussen kan voetballen. Allà AZ een beetje. Veel beweging, over veel schijven en combinaties door het midden. Echt een hele leuke ploeg die niet voor niets bovenaan staat. Toch ook wel weer vreemd dat ze vorig jaar op een 'schrale' 9e plek eindigde. De Bundesliga heeft echt de grootste subtop van Europa ofzo? Ironisch ook dat Bayern met van Gaal juist helemaal niet zo speelt, maar rommelig en zoekend.
0
geplaatst: 22 november 2009, 20:10 uur
Het gat tussen de top3 en de rest is weer wat groter geworden.. Nu nog zorgen dat we van die provincieclubs thuis winnen en het ziet er goed uit 

0
Ace
geplaatst: 22 november 2009, 20:13 uur
Nog even en ik moet toegeven dat die Pantelic wel wat kan... Het is allemaal nog niet erg constant en het kan zeker beter, maar voor het eerst in jaren valt er zo af en toe weer wat te genieten als Ajacied.
0
geplaatst: 22 november 2009, 20:25 uur
Ja inderdaad. Was na twee minuten al duidelijk dat het een makkie ging worden.Dehalve bij 1-0 uiteraard uitgezet 
Ik denk eigenlijk dat Ajaz Twente nog wel achterhaald. Die halen iets te moeizaam de punten binnen de laatste tijd.

Ik denk eigenlijk dat Ajaz Twente nog wel achterhaald. Die halen iets te moeizaam de punten binnen de laatste tijd.
0
geplaatst: 22 november 2009, 21:28 uur
Veel maakt het niet uit allemaal, stil blijft het toch op het Leidseplein 

0
geplaatst: 22 november 2009, 21:55 uur
Twente teert iets teveel op de briljante vleugelspelers inderdaad, maar AZ won vorig seizoen ook het ene na het andere potje met 1-0 of 2-0.
Vraag me af hoe goed die Parker, Wellington en Akram zijn, maar dat wordt nooit echt duidelijk in de samenvattingen die ik zie. Het is wel duidelijk dat Perez en Kufo aan vervanging toe zijn.
Vraag me af hoe goed die Parker, Wellington en Akram zijn, maar dat wordt nooit echt duidelijk in de samenvattingen die ik zie. Het is wel duidelijk dat Perez en Kufo aan vervanging toe zijn.
0
geplaatst: 23 november 2009, 00:32 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Veel maakt het niet uit allemaal, stil blijft het toch op het Leidseplein
Zolang het maar niet zo stil is als op de Coolsingel, waar sowieso niets is te beleven

0
geplaatst: 23 november 2009, 01:03 uur
orbit schreef:
Het gat tussen de top3 en de rest is weer wat groter geworden.. Nu nog zorgen dat we van die provincieclubs thuis winnen en het ziet er goed uit
Heeft Suarez z'n koffers al gepakt ?

0
Ace
geplaatst: 23 november 2009, 09:14 uur
herman schreef:
Twente teert iets teveel op de briljante vleugelspelers
Twente teert iets teveel op de briljante vleugelspelers
C. Ronaldo, Messi en Kaka zijn briljant...
0
geplaatst: 23 november 2009, 09:26 uur
VanDeGriend schreef:
Ik denk eigenlijk dat Ajaz Twente nog wel achterhaald.
Ik denk eigenlijk dat Ajaz Twente nog wel achterhaald.
Het laatste nieuws: fusie in Noord-Holland ophanden als gevolg van faillissement DSB

0
geplaatst: 23 november 2009, 11:58 uur
Gaat op het laatste moment toch niet door. Beide partijen kunnen het niet eens worden over de te voeren naam:
Ajaz of Azax

Ajaz of Azax

0
geplaatst: 23 november 2009, 12:07 uur
GrafGantz schreef:
Het laatste nieuws: fusie in Noord-Holland ophanden als gevolg van faillissement DSB
Het allerlaatste nieuws is dat Guus Hiddink benaderd zou zijn door de Argentijnse voetbalbond om Maradona op te volgen voor het eindtoernooi in Z-Afrika.

0
geplaatst: 23 november 2009, 12:44 uur
dix schreef:
Altijd doen (quote)
Het allerlaatste nieuws is dat Guus Hiddink benaderd zou zijn door de Argentijnse voetbalbond om Maradona op te volgen voor het eindtoernooi in Z-Afrika.
. Met Argentinië doe je serieus mee om de wereldtitel. Ik vermoed dat er nu iemand in Beieren ook maar wat graag benaderd zou willen worden door diezelfde voetbalbond..
0
geplaatst: 23 november 2009, 12:54 uur
Gisteren beweerde Guus nog bij hoog en bij laag dat ie niet naar Zuid Afrika zou gaan als bondscoach. Dat kon ie ten opzichte van Rusland niet maken.
Die gaat dus naar Zuid Afrika.
Als bondscoach.
Echt wel.
Die gaat dus naar Zuid Afrika.
Als bondscoach.
Echt wel.
0
geplaatst: 23 november 2009, 14:20 uur
Joy4ever schreef:
Ik vermoed dat er nu iemand in Beieren ook maar wat graag benaderd zou willen worden door diezelfde voetbalbond..
Ik vermoed dat er nu iemand in Beieren ook maar wat graag benaderd zou willen worden door diezelfde voetbalbond..
Wie weet...want de naam van Guus zingt inmiddels ook rond in Beieren.
0
geplaatst: 23 november 2009, 15:27 uur
Leuk hé lachen met domme belgen, goeie keeper verder hoor die Sierens.
0
geplaatst: 23 november 2009, 15:31 uur
Een leeg doel van een metertje afstand... en dan toch nog zo'n lelijke frommelgoal 

0
geplaatst: 23 november 2009, 18:07 uur
Eén woord, vier letters:
FAIL.
Maar vrij ongelukkig verder eigenlijk.
FAIL.
Maar vrij ongelukkig verder eigenlijk.
0
geplaatst: 23 november 2009, 22:03 uur
Peter Mueller heeft het weer te druk gehad met vrouwelijk schoon en kan een nieuwe schaatsploeg gaan zoeken.
0
Ace
geplaatst: 25 november 2009, 13:32 uur
Het voordeel van het matige presteren van az is dat het hier heerlijk rustig is en ze allemaal weer fijn in hun mand liggen. Ik zie overigens nog wel meer voordelen.
Iemand Barca nog gezien? Was niet verkeerd...
Iemand Barca nog gezien? Was niet verkeerd...
0
geplaatst: 25 november 2009, 13:39 uur
AZ is gewogen en te licht bevonden. Gezien de resultaten van Standaard (dat wel thuis van Olympiakos won en minder kansloos verloor van Arsenal) lijkt een 4e plaats me niet meer dan terecht.
Barca gezien in de samenvatting. Niet verkeerd, zo zonder Messi en Zlatan.
Vanavond hopelijk wel wat meer spektakel...
Barca gezien in de samenvatting. Niet verkeerd, zo zonder Messi en Zlatan.
Vanavond hopelijk wel wat meer spektakel...
0
boomkat
geplaatst: 25 november 2009, 13:52 uur
Ik heb zelf Sport1. Er zit niet echt een affiche bij die er echt uitspringt, maar ik denk dat ik voor Bordeaux - Juventus ga.
0
geplaatst: 25 november 2009, 14:06 uur
boomkat schreef:
Ik heb zelf Sport1. Er zit niet echt een affiche bij die er echt uitspringt, maar ik denk dat ik voor Bordeaux - Juventus ga.
Lijkt me een goeie keuze Ik heb zelf Sport1. Er zit niet echt een affiche bij die er echt uitspringt, maar ik denk dat ik voor Bordeaux - Juventus ga.
. Forza Juve!
0
haveman
geplaatst: 25 november 2009, 20:06 uur
Voor de Ajax supporters onder ons heb ik nog een cadeautip voor de feestdagen.
Bescheiden als altijd, is er een nieuw boek op de markt:
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Van-der-Wiel-en-De-Jong-ontvangen-Ajax-wint-altijd.htm
Bescheiden als altijd, is er een nieuw boek op de markt:
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Van-der-Wiel-en-De-Jong-ontvangen-Ajax-wint-altijd.htm
0
Ruby1966
geplaatst: 25 november 2009, 20:13 uur
Het is dan ook een kinderboek hè, kinderen geloven nog in sprookjes 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.