Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2009, 13:15 uur
Zijn Demy en Mark een stelletje? Maar goed als ze een relatie hebben moeten ze dat toch lekker zelf weten, dat lijkt me niet de reden dat ze uit het team gezet zijn. Eerder dat ze niet samen door een deur kunnen.
0
geplaatst: 1 december 2009, 13:23 uur
GrafGantz schreef:
Ja hoor, allemaal lesbo's in dat vrouwenvoetbal. Waarom verbaast me dat niet?
(quote)
Ja hoor, allemaal lesbo's in dat vrouwenvoetbal. Waarom verbaast me dat niet?
Bij mannenvoetbal kan je tenminste onbezwaard spreken van "een mooie pot".
In het geval van Mark en Demy zou Van Marwijk een Shame and Scandal in the Family hebben.
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:12 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Zijn Demy en Mark een stelletje? Maar goed als ze een relatie hebben moeten ze dat toch lekker zelf weten, dat lijkt me niet de reden dat ze uit het team gezet zijn. Eerder dat ze niet samen door een deur kunnen.
Tuurlijk, noem jij ze ook nog eens eventjes te dik, het kan niet op...
0
haveman
geplaatst: 1 december 2009, 14:27 uur
In Alkmaar is het algemeen bekend dat De Zeeuw zijn vriendin erg close was met een andere speler(om het heel netjes te houden).
Wellicht is ie zo afgeknapt op vrouwen dat ie het met Mark probeert.
Wellicht is ie zo afgeknapt op vrouwen dat ie het met Mark probeert.
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:43 uur
haveman schreef:
In Alkmaar is het algemeen bekend dat De Zeeuw zijn vriendin erg close was met een andere speler(om het heel netjes te houden).
Meerdere spelers zelfs.
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:49 uur
GrafGantz schreef:
De vraag is nu trouwens wat Dix schijnt te weten van De Zeeuw en Van Bommel. Hebben we hier wellicht de voetbalscoop van het jaar te pakken?
De vraag is nu trouwens wat Dix schijnt te weten van De Zeeuw en Van Bommel. Hebben we hier wellicht de voetbalscoop van het jaar te pakken?
Ha ha, nee hoor ... puur associaties. Een watje en een ruigpoot.

Die voetballers zijn allemaal hetero geboren, dat weet iedereen ...
0
haveman
geplaatst: 1 december 2009, 15:03 uur
herman schreef:
Meerdere spelers zelfs.
(quote)
Meerdere spelers zelfs.
Ik denk ik hou het wat klein, anders gelooft niemand het. Maar herman is goed ingevoerd.
0
geplaatst: 1 december 2009, 15:15 uur
dix schreef:
(quote)

Mag ik de heren op deze site wijzen - Justin Fashanu maakte in '98 een einde aan zijn leven; en nog steeds wordt het er niet veel beter op: lees dit maar
0
geplaatst: 1 december 2009, 15:29 uur
haveman schreef:
Ik denk ik hou het wat klein, anders gelooft niemand het. Maar herman is goed ingevoerd.
(quote)
Demy deelt op het veld de lakens uit, zijn vriendin erbuiten (en geeft zichzelf erbij cadeau). Wat moet je met zo'n vriendin, vraag ik me af...
0
geplaatst: 1 december 2009, 15:54 uur
haveman schreef:
Asmara
.
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:32 uur
Jammer dat er zo'n laag plamuur op zit... Vind er niet veel aan.
0
geplaatst: 1 december 2009, 19:46 uur
Op het AZ-forum wordt alles zwaar betwijfeld.
Boy en Ryan zijn bovendien te lui om hier überhaupt op te klimmen.

Boy en Ryan zijn bovendien te lui om hier überhaupt op te klimmen.

0
Ace
geplaatst: 2 december 2009, 10:49 uur
Over potten gesproken: Nederland toch in eerste pot voor loting van vrijdag... Frankrijk en Portugal zijn de grote namen van pot 2!
0
geplaatst: 2 december 2009, 11:06 uur
Ace schreef:
Over potten gesproken: Nederland toch in eerste pot voor loting van vrijdag... Frankrijk en Portugal zijn de grote namen van pot 2!
Volkomen terecht !!
0
geplaatst: 2 december 2009, 11:26 uur
Running On Empty schreef:
Mwah, qua prestaties op de afgelopen 3 WK's zou ik zeggen van niet. Het voordeel is wel dat ze de grote jongens Brazilië en Spanje voorlopig ontlopen. Ik kijk wel uit naar vrijdag, altijd leuk zo een loting (quote)
Volkomen terecht !! 
Ik vermoed trouwens dat dit een cadeautje is van de FIFA. Ierlands protest niet honnoreren maar als goedmakertje Frankrijk niet als groepshoofd aanwijzen.
Ik verbaas me nergens meer over..
0
geplaatst: 2 december 2009, 11:49 uur
Ik juist niet. Stomvervelend al die balletjes en ellenlange toespraken. Gewoon om 20 uur op Teletekst kijken hoe de poule indelingen zijn.
0
geplaatst: 2 december 2009, 12:18 uur
Nou, ik zet de koffie met een saucijsje klaar, zet de recorder op opnemen, want ik wil niets missen!

Zeg nou zelf - er is toch geen droeviger treurbuizerij dan een loting? Of het moeten die lullige ("u zult geen kras meer zien") home shopping programma's zijn. Ultieme tv voor Huize Avondrood!
0
geplaatst: 2 december 2009, 12:42 uur
Ik ben nu eenmaal een groot fan van het WK Voetbal. Bijna alles wat ermee te maken heeft volg ik. Zelfs het suffe warme ballen uit een bokaal halen tijdens de loting.
0
geplaatst: 2 december 2009, 12:44 uur
De loting zelf is wel leuk, maar het wordt allemaal teveel uitgemolken. Ruud Gullit mag ook een balletje trekken. Dat kan hij tenminste nog.
0
geplaatst: 2 december 2009, 12:50 uur
Voor mij is de loting vooral iets waarvan de uitslag daarna op teletekst komt. Je kan overal wel naar kijken, maar zo'n loting doet me helemaal niks. Drukte om niks. En daarna lekker allemaal weer klagen dat 'we' weer eens in de Poule des Doods zijn gekomen, zoals elke keer. Jaja.
Dan kijk ik liever naar de wedstrijden zelf, komend jaar.
(U ziet, ik ben een ietwat cynische sportvolger.)
Dan kijk ik liever naar de wedstrijden zelf, komend jaar.
(U ziet, ik ben een ietwat cynische sportvolger.)
0
Ace
geplaatst: 2 december 2009, 13:01 uur
Joy4ever schreef:
Mwah, qua prestaties op de afgelopen 3 WK's zou ik zeggen van niet.
Mwah, qua prestaties op de afgelopen 3 WK's zou ik zeggen van niet.
Laat het daar nou niets mee te maken hebben. Het gaat om de wereldranglijst, zoals de stand was in oktober. De hoogste 5 Europese landen en de hoogste 2 niet-Europese landen zijn geplaatst.
0
geplaatst: 2 december 2009, 13:07 uur
Joy4ever schreef:
Ik ben nu eenmaal een groot fan van het WK Voetbal. Bijna alles wat ermee te maken heeft volg ik. Zelfs het suffe warme ballen uit een bokaal halen tijdens de loting.
Dat vind ik nou het enige leuke; die 'Wichtigtuerei' van die bobo's irriteert me net als het inzetten van grote (oud-)voetballers die veelal als een schichtig hert (bijv Messi eerder dit jaar) de camera in blikken; ik krijg dan last van plaatsvervangende schaamte en Lambiekschoenen.
0
geplaatst: 2 december 2009, 13:11 uur
Joy4ever schreef:
Maak je niet ongerust, je bent niet de enige die alles komende zomer gaat volgen. Wedstrijden (zo veel mogelijk), voorbeschouwingen, nabeschouwingen en de televisie bovenop een koelkast vol met Corona.

Op zich is die loting opnemen en doorzappen tijdens de gaapmomenten nog niet eens zo'n slecht idee.
0
geplaatst: 2 december 2009, 13:12 uur
Ace schreef:
Dat is pas sinds vanmorgen bekend apekop. Iedereen ging ervan uit dat prestaties op de afgelopen WKs maatgevend zou zijn. Dan had Nederland niets te zoeken gehad in Pot 1. Nu nog steeds niet maar dit terzijde.(quote)
Laat het daar nou niets mee te maken hebben.
0
Ace
geplaatst: 2 december 2009, 13:18 uur
Joy4ever schreef:
Dan had Nederland niets te zoeken gehad in Pot 1. Nu nog steeds niet maar dit terzijde.
Dan had Nederland niets te zoeken gehad in Pot 1. Nu nog steeds niet maar dit terzijde.
Engeland en Argentinie hebben er inderdaad een stuk meer te zoeken...
0
geplaatst: 2 december 2009, 13:38 uur
Ace schreef:
Nederland mag het dan altijd leuk doen tijdens kwalificatiewedstrijden maar als de prijzen worden verdeeld dan haken ze vaak als eerste af. Argentinië hoort uiteraard in Pot 1 thuis, die discussie ga ik niet eens aan. Engeland is iets discutabeler idd. Dan zou Frankrijk er nog meer recht op hebben als vice wereldkampioen.(quote)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.