MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace schreef:
(quote)

Ja, maar dat is dan ook spannend!

Ik heb eens even naar die tourpoule gekeken, maar dat wordt weer een makkie dit jaar. De mensen die hun team open gesteld hebben, snappen er zo te zien duidelijk niets van

Wel bedankt
In mijn team moet ook nog Devolder Stijn komen, maar die is nog niet beschikbaar !

Der Effe
Hij is wel beschikbaar, misschien moet je eens onder Stijn Devolder kijken

Der Effe schreef:
Hij is wel beschikbaar, misschien moet je eens onder Stijn Devolder kijken

Nu plots wel dan. Eerst stond daar nog Tom Boontjes..

Der Effe
Devolder is al vanaf het begin beschikbaar.

Nadal - Kiefer: 7-6/6-2/6-3

Het slot was wel erg mooi. 5-0 voor Nadal. Kiefer krijgt het op zijn heupen terwijl hij massaal aangemoedigd wordt door het publiek. Een stunt zat er niet in maar het was een mooi slot. Nadal speelde ook weer ijzersterk. Deze ontmoeting is alvast door Spanje gewonnen.

Vamos!!!

Op naar de finale Federer - Nadal

Djokovic al uit het toernooi net als Ferrer. Safin en Hewitt er nog in. Ancic nu ook een goede outsider. Andere kanshebbers voor mij zijn: Murray &Gasquet

Der Effe
Lars Boom

Het is toch te hopen dat deze man volgend seizoen is volledig op de weg gaat concentreren. Leuk om in Hoogerheide wereldkampioen veldrijden te worden. Maar in mij opinie is het nog net iets leuker om mee te strijden in de Ronde van Vlaanderen.

Der Effe
Lijkt mij ook, maar daar denkt hij zelf volgens mij anders over. Wel een supertalent in ieder geval.

Der Effe schreef:
Lars Boom

Prachtige renner.

Iedereen al ingeschreven op Tourpoule .
16 Users zijn u al voor geweest .
Misschien moet er een aparte Tour 2008 topic komen ?

rudiger schreef:

Misschien moet er een aparte Tour 2008 topic komen ?

Dat vind ik ook wel. Dat zorgt ook voor meer overzicht.

Rhythm & Poetry schreef:
Op naar de finale Federer - Nadal

Recht zo die gaat

En Federer wordt afgedroogd zo lijkt het

Over afdrogen gesproken:

Het regent op Wimbledon...

Nadal - Federer:

6-4/6-4/4-5

En toch speelt Federer helemaal niet slechter dan Nadel. Alleen is hij op de beslissende punten net wat minder. Hopelijk wint hij de derde set nog na de regenpauze. Zou wel jammer zijn als zo'n saaie tennisser als Nadal wint, al lijkt het daar wel sterk op.

Saaie tenniser Nadal??? Als er iemand een grijze muis is, dan is het Federer met zijn standaard outfit en de manier van reageren als hij een punt maakt. Nadal straalt veel meer vreugde af als hij een punt maakt en kleed zich ook anders dan het grootste deel van de tenissers. Daarnaast vind ik het geweldig hoe Nadal alle ballen nog haalt en heeft hij prachtige topspin slagen.

Spijtoptant
De tennissers lijken tegenwoordig wel allemaal van die saaie figuren.
Ik betrap me er zelfs op dat ik af en toe heimwee naar Sampras krijg...

Spelers als Nadal, Murray, Hewitt, Safin, Tsonga & Djokovic om er maar een paar te noemen zijn toch niet saai?

Ik vind Federer noch Nadal saai, maar ben toch wel een Federer-fan. Maar ik heb niet het idee dat de twee het beste in elkaar naar boven halen, wat bv. wel zo was met veel klassieke battles tussen Sampras en Agassi en Becker in de jaren '90...

Spijtoptant
Rhythm & Poetry schreef:
Spelers als Nadal, Murray, Hewitt, Safin, Tsonga & Djokovic om er maar een paar te noemen zijn toch niet saai?

Misschien dat ik zelf de interesse dan aan het kwijt raken ben, maar een potje tennis kan me de laatste jaren nauwelijks nog boeien.

Jammer, ben totaal geen liefhebber van Nadal. Hopelijk weet Federer het nog in een 5-setter af te maken.

Hoop ook op Federer. Wordt wel een beetje moet van dat opschepperige Wimbledonsfeertje op de BBC zo langzamerhand. Alsof er eerst dat toernooi was, en dat toen later de wereld eromheen is gebouwd. Bovendien maken ze door alle hysterie al hun talent kapot, ze zetten Murray op een wolk waar je hem alleen maar van af hoeft te serveren. Ik geloof dat nu een veertienjarig Engels meisje het juniorentournooi heeft gewonnen, ik zag Henman denken toen hem gevraagd werd wat hij van haar vindt: laat haar in godsnaam met rust.

Rhythm & Poetry schreef:
Saaie tenniser Nadal???

Saai ja. Het enige wat hij doet is hard rennen en hard slaan. Dit in tegenstelling tot de finesse van Federer die van zowat elk punt een kunstwerkje maakt.

Daarbij neemt Nadal ook nog eens veel te veel tijd tussen de punten door waardoor het kijkplezier niet hoger wordt.

Nadal is bloedsaai. Je moet toch niet denken aan een nummer 1 van de wereld die voor elke service zijn broek uit zijn achterste plukt.

Haha. Ja, dat klagen over de BBC herken ik wel. Vroeger keek ik ook altijd naar de BBC en als Henman dan speelde... dat chauvinisme was echt too much.

Over 10 minuten schijnt de finale weer verder te gaan, trouwens.

Een met Nadal vergelijkbare tennisser van vroeger die ik wel tof vond was Thomas Muster, het loopwonder uit Oostenrijk.

Ben je wel aan het kijken Boordappel? Ik zie toch een andere wedstrijd. Ik ben ook voor Federer maar die nare Nadal slaat wel prachtige ballen hoor.

dat hij zo veel tijd tussen de punten neemd is inderdaad irritant.

herman schreef:
Over 10 minuten schijnt de finale weer verder te gaan, trouwens.

Oei, dan moet Nadal zijn flesjes alvast goed gaan zetten

Uiteraard een meer dan geweldige tennisspeler, en volgens mij ook een vriendelijke jongen, maar net als Sampras niet al te aansprekend.

En de heren zijn weer terug.........

Het zal mij benieuwen hoe het af gaat lopen....... als dat vandaag nog gebeurt tenminste..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.