Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2008, 19:08 uur
Tim Henman zojuist over zijn werk als BBC-verslaggever: "I always knew I'd be involved in a Wimbledon final one day."

0
geplaatst: 6 juli 2008, 19:22 uur
lebowski schreef:
Tim Henman zojuist over zijn werk als BBC-verslaggever: "I always knew I'd be involved in a Wimbledon final one day."

Een verademing, die engelsen.Tim Henman zojuist over zijn werk als BBC-verslaggever: "I always knew I'd be involved in a Wimbledon final one day."

Jacco Elting.

0
geplaatst: 6 juli 2008, 19:35 uur
Ik kijk altijd met het geluid uit...... lekker muziekje op de achtergrond,
Ik zie zelf wel wat er gebeurt daar heb ik al dat geouwehoer van sport verslagevers niet voor nodig........
Knape ace btw van Federer .......
Ik zie zelf wel wat er gebeurt daar heb ik al dat geouwehoer van sport verslagevers niet voor nodig........
Knape ace btw van Federer .......
0
geplaatst: 6 juli 2008, 20:32 uur
Wat een fantastische tie-break zeg.

Misschien wel de mooiste die ik ooit gezien heb. Volgens de BBC-commentaar zelfs de mooiste sinds McEnroe - Borg in '80....

Misschien wel de mooiste die ik ooit gezien heb. Volgens de BBC-commentaar zelfs de mooiste sinds McEnroe - Borg in '80....
0
geplaatst: 6 juli 2008, 20:34 uur
Ja bizar, Federer gaat hem nu pakken, dit laat hij niet meer gaan...
0
geplaatst: 6 juli 2008, 20:44 uur
Een aantal schitterende punten in die tiebreak. Echt 'n extreem spannende wedstrijd.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 20:58 uur
En toen ging het weer regenen.........
2-2 2-2 40-40 wat een moment.......
2-2 2-2 40-40 wat een moment.......
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:02 uur
Wel erg jammer, want het is een prachtige wedstrijd. Veel respect voor beide heren. En toch mooi hoe rustig Federer blijft op de belangrijke momenten en knap hoe hij terug vecht. Maar ook Nadal laat zich van zijn beste kant zien. Hou alleen bij zijn service mijn hart vast, dat hij vanwege tijdrekken een punt verliest.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:04 uur
lebowski schreef:

0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:05 uur
Woody schreef:
Ben je wel aan het kijken Boordappel? Ik zie toch een andere wedstrijd. Ik ben ook voor Federer maar die nare Nadal slaat wel prachtige ballen hoor.
Ben je wel aan het kijken Boordappel? Ik zie toch een andere wedstrijd. Ik ben ook voor Federer maar die nare Nadal slaat wel prachtige ballen hoor.
Ik zie dezelfde fenomenale wedstrijd, maar Nadal haalt de meeste punten door élke bal te halen en de tegenstander een fout af te dwingen in tegenstelling tot Federer die vaker zelf voor de winner gaat. Goed, saai is misschien wat overdreven maar ik kijk liever naar Federers tennisstijl.
Belachelijk spannende wedstrijd trouwens zeg, pfoe.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:06 uur
Heb niks van de wedstrijd gezien en zie nu de tussenstand op teletekst. Maar de mentale prestatie die Federer hier levert moet enorm zijn. 5 sets (3 dus op RG) niet aan de bak komen en dan in tiebreaks terug de pot in. Heel knap.
Fantastische rivaliteit trouwens,
Fantastische rivaliteit trouwens,
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:09 uur
De partij tussen Clement en Schuttler van een paar dagen terug was ook behoorlijk spannend.
Heel behoorlijk spannend zelfs.
Heel behoorlijk spannend zelfs.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:10 uur
Mwoah, Federer kwam wel degelijk aan de bak, maar die Nadal is een onvoorstelbare speedy gonzalez. Vind al met al de stand zoals die nu is wel een goede afspiegeling.
En dan hoop ik na het Ek en Wimbledon even een paar maandjes verschoond te blijven van het woord momentum.
En dan hoop ik na het Ek en Wimbledon even een paar maandjes verschoond te blijven van het woord momentum.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:19 uur
En ze gaan weer verder...... moeten ze nog wel opgaan schieten want rond half 11 word het te donker..........
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:39 uur
wat een pot zeg. wat een ballen slaan die vogels. de rest zijn echt prutsers in vergelijking hiermee.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:49 uur
ja voortaan de rest laten spelen om de derde plaats en deze knapen een best of 5 

0
geplaatst: 6 juli 2008, 21:57 uur
En nu is het dus geen tie-break...... kan nog even duren zo......
0
geplaatst: 6 juli 2008, 22:20 uur
0
geplaatst: 6 juli 2008, 22:21 uur
Jammer dat Federer niet gewonnen heeft maar wat een potje....wat ik er van gezien heb dan.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 22:25 uur
Ja. Mooie pot. Mijn voorkeur had Federer. In every inch a gentleman, daar hou ik van in een sporter. Maar dit is ook goed.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 22:28 uur
Federer is boring. Nadal is de beste speler: hij wint zowel Wimbledon als Roland Garros, iets wat Federer maar niet lukt. Het tijdperk Federer is nu hopelijk ten einde. Absoluut respect voor de Zwitser maar ik heb veel meer met de geweldenaar Nadal. Wat een jaar voor Spanje! Nu Valverde nog 

0
geplaatst: 6 juli 2008, 22:28 uur
Ja, ik was ook voor Federer. Maar goed, wat een fenomenale wedstrijd... Bizar hoog niveau. Bij tijden vroeg ik me af of Nadal ooit wel 's een bal uitslaat... dit ga ik niet snel vergeten. 
Mooi ook om ze naast elkaar te zien staan. Wat een helden zeg!
En inderdaad, het Spaans koninklijk huis heeft het er maar druk mee.

Mooi ook om ze naast elkaar te zien staan. Wat een helden zeg!
En inderdaad, het Spaans koninklijk huis heeft het er maar druk mee.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 22:32 uur
Dit was nu eindelijk weer eens een memorabele finale van een Grand Slam toernooi...... ik ga hem iig. niet snel vergeten...
Jammer voor Federer (al blijf ik er bij dat hij overall de beste speler van dit moment is)....... En boring is hij zeker niet het is juist uitermate boeiend hoe hij speelt an alles tot in de perfectie wil beheersen.
Jammer voor Federer (al blijf ik er bij dat hij overall de beste speler van dit moment is)....... En boring is hij zeker niet het is juist uitermate boeiend hoe hij speelt an alles tot in de perfectie wil beheersen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.