MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
herman schreef:
Ik heb vanavond niet gekeken.

En dat was achteraf ook de beste keus. Wat een sfeerloze vertoningen.

Ajax kon ik nog wel om lachen (hoe dom kun je zijn om je publiek zo in de kou te laten zitten). FC Twente was gewoon een vreselijke sfeerloze toestand. Hopelijk zijn ze wel flink moe gespeeld voor zondag a.s.

haveman
orbit schreef:
Tuurlijk jongen.. en daarna de Supercup halen, en niet te vergeten de wereldcup. Even op het puntenverlies wachten wat gaat vallen bij de boeren uit Brabant en het Oosten des lands en we worden ook met 2 vingers in onze neus kampioen

haveman schreef:
(quote)

Zondagavond bij Studio Voetbal, bij de vraag over de aanstaande landskampioen was - ik meen - Jack van Gelder onbedoeld grappig door te stellen: "de bank maakt het verschil".

haveman
Mijn voorspellingen:

VfB Stuttgart - Barcelona
Olympiakos Piraeus - Girondins Bordeaux
Internazionale - Chelsea
Bayern München - Fiorentina
CSKA Moskou - Sevilla
Olympique Lyon - Real Madrid
FC Porto - Arsenal
AC Milan (Ita) - Manchester United

Harco
Milan gaat het zwaar krijgen.

Overigens denk ik dat Arsenal Porto moet kunnen verslaan, en op papier zou Madrid Lyon ook moeten verslaan. Inter - Chelsea wordt ook leuk.

Mijn voorspellingen dan ook maar:

VfB Stuttgart - Barcelona
Olympiakos Piraeus - Girondins Bordeaux
Internazionale - Chelsea
Bayern München - Fiorentina
CSKA Moskou - Sevilla
Olympique Lyon - Real Madrid
FC Porto - Arsenal
AC Milan (Ita) - Manchester United

Ajax tegen Juventus, pfffff

Hahahaha. Ajax.

Net knutselles of zo gehad allemaal - of voor het eerst ontdekt hoe kopiëren werkt?

Ik denk overigens dat Inter (da's een heel raar team) het gaat redden, net als Arsenal en ik vrees dat AC het gaat redden, maar hoop op Man U. Mijn rijtje: 1b, 2b, 3a, 4a, 5b, 6b, 7b 8a - mixed emotions daarbij, dat dan weer wel!

Reijersen schreef:
Briljante actie om je beste spelers te sparen

HSV - PSV, ook lastig

Ace
Reijersen schreef:

Makkie. Juventus is niet meer het Juventus van de jaren 90.

Twente tegen Werder Bremen.

Ik denk alle 3 de Nederlandse clubs niet door.

Tja Ace, datzelfde kan natuurlijk gezegd worden over Ajax

Maar tis niet helemaal kansloos

Social_Mask
Maar Ajax heeft wel Anita.

Ace
VanDeGriend schreef:
Tja Ace, datzelfde kan natuurlijk gezegd worden over Ajax

Ow, dat was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.

PSV en FC Twente gaan het redden. Ajax uiteraard niet.

Wordt heel pittig ja. Heb natuurlijk wel vertrouwen in mijn eigen clubje PSV, maar wordt heel zwaar. Twente haal het denk ik niet en Ajax geef ik een klein kansje (Juve vind ik niet zo'n supersterke ploeg).

Ace
psv geef ik een goede kans, voor twente wordt het een stuk lastiger.

Ace schreef:
Ow, dat was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.
Nee, ik denk ik zeg het maar even

In ieder geval 3 x een aansprekende tegenstander. Heel wat leuker dan FC Sherrif , Cluj, Valdispert en hoe het ook allemaal mag heten

Ik ben van mening dat je beter goede clubs kunt loten dan zo'n 'raar' team uit het oosten van europa. Mooie lotingen dit keer voor de Nederlandse ploegen.

speranza
De volgende teams gaan door:

Barcelona
Girondins Bordeaux
Internazionale (zonder hoop is er geen leven )
Fiorentina (Ik gun het Louis van Gaal niet)
Sevilla
Olympique Lyon
FC Porto
Manchester United

speranza
Ik acht Fiorentina zeker niet kansloos tegen Bayern München. De deklassering van Juventus in Turijn is niet aan mijn aandacht ontsnapt. Bayern München behoort daarmee echter nog niet tot de absolute Europese top.

speranza
Dit was een reactie op een inmiddels verwijderd bericht.

haveman
Waardeloze loting. We zijn nu al ingehaald door Portugal en zouden nog wat resultaten moeten boeken om Oekraïne en Roemenië te passeren.
Als PSV, Twente en Ajax alle 3 verliezen speelt volgens mij de Nederlandse kampioen volgend jaar geen CL(weet ik niet 100% zeker).

Wel slim van Jol om spelers rust te geven. Anderlecht speelt tegen Bilbao.

Harco
haveman schreef:
Waardeloze loting. We zijn nu al ingehaald door Portugal en zouden nog wat resultaten moeten boeken om Oekraïne en Roemenië te passeren.
Als PSV, Twente en Ajax alle 3 verliezen speelt volgens mij de Nederlandse kampioen volgend jaar geen CL(weet ik niet 100% zeker).

Wel slim van Jol om spelers rust te geven. Anderlecht speelt tegen Bilbao.

We zijn wel erg ver gezakt als straks Oekraïne en Roemenië ons inhalen.

Haha, ik vind het wel geweldig wat dat betreft. Anderlecht loot Bilbao.

Geweldige loting voor de Nederlandse clubs. Moeilijke loting, maar als je ver wilt komen in Europa moet je ook van toppers kunnen winnen. Tien keer liever dit dan dat Urinea Urziceni, Rubin Kazan en Hapoel Tel Aviv uit de koker waren gerold.

Cygnus schreef:
Geweldige loting voor de Nederlandse clubs.
Wellicht leuk voor jou en ander publiek, maar echt niet voor de Nederlandse clubs.

haveman
Harco schreef:
(quote)

We zijn wel erg ver gezakt als straks Oekraïne en Roemenië ons inhalen.

Haha, ik vind het wel geweldig wat dat betreft. Anderlecht loot Bilbao.

Oekraïne en Roemenië hebben ons al ingehaald.

Alleen zitten er van die beide landen nog maar 1 team in en van Nederland 3. Daarom hebben we nu goede resultaten nodig.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Wellicht leuk voor jou en ander publiek, maar echt niet voor de Nederlandse clubs.

Daar ben ik het dus niet mee eens. Die drie clubs die ik net als voorbeeld pakte, zijn voor de Nederlandse topclubs ook lastig genoeg. Van dat Rubin Kazan zie ik Ajax, PSV en Twente ook niet winnen. Dan kun je beter aansprekende tegenstanders loten. En laten we wel zijn; als die drie clubs waartegen ze nu spelen écht zo goed zouden zijn, dan speelden ze nu geen Europa League. Ik zie voor Ajax, PSV en Twente wel mogelijkheden om een ronde verder te komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.