Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2009, 19:50 uur
Even tussen het voetbal door: opmerkelijk nieuws/beschuldiging in de schaatswereld: 'Gretha Smit wilde startplek OS 2006 kopen'
0
geplaatst: 13 december 2009, 20:24 uur
wizard schreef:
Even tussen het voetbal door: opmerkelijk nieuws/beschuldiging in de schaatswereld: 'Gretha Smit wilde startplek OS 2006 kopen'
Ja die dachten nog 25 jaar terug - toen kon je voor een Levi's in Warschau 250 gulden vangen (dan wel in Zloty's uiteraard) - en boden haar de Koffer met kleding van Gretha; maar die kleding stond haar niet aan: ze had geen zin er als Yvon Jaspers bij te lopen.

0
geplaatst: 16 december 2009, 15:26 uur
Zaten ongetwijfeld 100 belchinezen op de tribune voor het aantal eigen goals

0
geplaatst: 16 december 2009, 15:44 uur
Dat is juist een wedstrijd waarvan je zeker weet dat er NIET op gegokt is.
0
geplaatst: 16 december 2009, 16:16 uur
0
geplaatst: 17 december 2009, 14:16 uur
Kos schreef:
Op elke wedstrijd wordt gegokt slimpie...
0
geplaatst: 17 december 2009, 19:48 uur
Nou ja zeg let ik even niet op staat Ajax met 3-0 achter in die galmbak.
0
geplaatst: 17 december 2009, 19:51 uur
Ik let wel op en het had 0-6 kunnen staan.
Goed bezig, dat Ajax. Leuk om te zien.
Goed bezig, dat Ajax. Leuk om te zien.

0
geplaatst: 17 december 2009, 20:04 uur
Het is maar goed dat het dak dicht is van dat prieeltje, anders had het inderdaad al 0-6 gestaan tegen die mooi weer peutertjes.
Goed, Twente en PSV gaan het dit jaar uitvechten in de competitie.
Heel even dacht ik dat Ajax mee ging doen om de titel, maar Amsterdam doet, evenals Rotterdam, al jaren niet meer mee.
Goed, Twente en PSV gaan het dit jaar uitvechten in de competitie.
Heel even dacht ik dat Ajax mee ging doen om de titel, maar Amsterdam doet, evenals Rotterdam, al jaren niet meer mee.
0
geplaatst: 17 december 2009, 20:12 uur
0
Ace
geplaatst: 17 december 2009, 20:25 uur
Ik schakel net in, want mij vind je niet meer in de arena voor dit soort wedstrijden en ook niet echt meer voor de tv. Dat moet wel een heel andere wedstrijd zijn dan in Brussel...
0
boomkat
geplaatst: 17 december 2009, 20:32 uur
Ik vind Anderlecht anders ook niet al te veel. Die 30 minuten dat ik zat te kijken dan.
0
geplaatst: 17 december 2009, 21:59 uur
Ik moest werken heb het voetbal dus niet bij kunnen houden. Ik denk dat ik dat maar laat zo. Misschien wel voor de rest van het seizoen, ook wel eens relaxt. Sta ik elke maandag nog vrolijker op dan dat ik anders op maandagmorgen ben. 

0
geplaatst: 17 december 2009, 22:26 uur
Haha, Ajax zelfs geen groepswinnaar! Laten we nog eens lachen met het Belgisch voetbal. Brugge overleeft in een groep met Toulouse & Shakthar Donetsk, Standard eindigt boven AZ en mag doorstoten in de EL..
0
geplaatst: 17 december 2009, 22:32 uur
We kunnen ook gaan huilen om het Nederlandse voetbal (PSV en Twente even buiten beschouwing laten).
0
geplaatst: 17 december 2009, 22:40 uur
FlyLo schreef:
Haha, Ajax zelfs geen groepswinnaar! Laten we nog eens lachen met het Belgisch voetbal. Brugge overleeft in een groep met Toulouse & Shakthar Donetsk, Standard eindigt boven AZ en mag doorstoten in de EL..
In het Engels zou zoiets Dutch comfort heten, wij - Nederlanders hier - noemen het schrale troost: Oranje gaat het naar het WK.
Fijn doorstoten in de EL met houthakkers- en schoppersclub Standard - neem wat te drinken een advocaatje of zo; ik neem een neut, proost!
0
geplaatst: 17 december 2009, 23:00 uur
En dan zeggen ze nog wel dat Nederlanders wel tegen een grapje kunnen!
Denk je nu echt dat ik het Belgisch voetbal boven het Nederlandse plaats? Of dat ik fan/sympatisant van Standard ben?
De hoogmoed en arrogantie na (en voor) de loting was hier gewoon nogal lachwekkend, daar wou ik nu even op terugkomen
Denk je nu echt dat ik het Belgisch voetbal boven het Nederlandse plaats? Of dat ik fan/sympatisant van Standard ben?
De hoogmoed en arrogantie na (en voor) de loting was hier gewoon nogal lachwekkend, daar wou ik nu even op terugkomen

0
geplaatst: 17 december 2009, 23:14 uur
Goed gedaan hoor, van de Belgen. Ik heb vanavond niet gekeken, maar wel 2 keer Standard gezien en 1 keer Anderlecht en kan me niet voorstellen dat je erg gelukkig wordt van de manier waarop zij (Standard inderdaad een vieze schoppersploeg) spelen.
0
geplaatst: 17 december 2009, 23:15 uur
Ik word al lang niet meer gelukkig van de Belgische competitie hoor.
Lijkt me de enige redelijke optie.
Rhythm & Poetry schreef:
Avondje snotteren dan maar?
Avondje snotteren dan maar?
Lijkt me de enige redelijke optie.
0
haveman
geplaatst: 18 december 2009, 09:11 uur
Ajax zonder Suarez en de Zeeuw is toch een stukje minder.
Maar ze denken bij Ajax waarschijnlijk dat het voor hun niet uitmaakt of ze 1e of 2e in de poule worden. Ze winnen die cup toch wel.
Maar ze denken bij Ajax waarschijnlijk dat het voor hun niet uitmaakt of ze 1e of 2e in de poule worden. Ze winnen die cup toch wel.
0
geplaatst: 18 december 2009, 10:57 uur
Tuurlijk jongen.. en daarna de Supercup halen, en niet te vergeten de wereldcup. Even op het puntenverlies wachten wat gaat vallen bij de boeren uit Brabant en het Oosten des lands en we worden ook met 2 vingers in onze neus kampioen 

0
geplaatst: 18 december 2009, 11:01 uur
orbit schreef:
Tuurlijk jongen.. en daarna de Supercup halen, en niet te vergeten de wereldcup. Even op het puntenverlies wachten wat gaat vallen bij de boeren uit Brabant en het Oosten des lands en we worden ook met 2 vingers in onze neus kampioen
Papa Orbit leest de MuMe-jeugd voor uit het groot Amsterdams sprookjesboek, dit is uit het sprookje "De twee vingers van Martin".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.