Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2009, 17:08 uur
Gelukkig dat we op basis van deze keiharde scorebordjournalistiek vooraf al precies weten wat de prospecten zijn, ik was al bijna geneigd naar het voetbal te kijken wat die ploegen laten zien momenteel 

0
haveman
geplaatst: 18 december 2009, 17:11 uur
Misschien kan Mjuman mij helpen met het invullen van de Toto? 

0
geplaatst: 18 december 2009, 17:17 uur
Zolang hij de uitlatingen in de internationale media maar goed blijft volgen..
0
geplaatst: 18 december 2009, 17:50 uur
orbit schreef:
Omdat Werder nog een veel linkere ploeg heeft misschien?
(quote)
Omdat Werder nog een veel linkere ploeg heeft misschien?
Zou zomaar kunnen

0
geplaatst: 18 december 2009, 17:52 uur
Los van al die meningen denk ik (hoop ik eigenlijk) dat de komende wedstrijden van PSV, Ajax en Twente in de Europa League een stuk leuker zullen zijn dan die laatste groepswedstrijden. Echt draken van wedstrijden, met name gisteren.
0
geplaatst: 18 december 2009, 20:09 uur
Ik ben wel blij met de lotingen, hoe zwaar ze ook zijn.
Ajax zal het wellicht niet reden tegen Juve, maar het is wel een tegenstander die aanspreekt en motiveert itt Anderlecht of Timisoara. Het is ook geen schande als je daarvan verliest, maar als je er van wint (en die kans is best aanwezig) sta je meteen weer een beetje op de kaart in Europa. Ajax moet dan wel in zijn beste opstelling spelen en geen half b-elftal opstellen zoals gisteren.
Werder Bremen heeft een fantastische poule gespeeld, maar zal het moeilijk gaan krijgen tegen Twente, dat vorig jaar nog Schalke uitschakelde. Het is te hopen dat tegen die tijd Perez en N'Kufo nog niet versleten zijn. PSV moet het ook kunnen halen tegen HSV, zou ook een leuke revanche zijn voor Rutten en Engelaar. Ben benieuwd wie achter wie aanholt straks: Manolev achter Elia aan of Elia achter Manolev aan?
Ajax zal het wellicht niet reden tegen Juve, maar het is wel een tegenstander die aanspreekt en motiveert itt Anderlecht of Timisoara. Het is ook geen schande als je daarvan verliest, maar als je er van wint (en die kans is best aanwezig) sta je meteen weer een beetje op de kaart in Europa. Ajax moet dan wel in zijn beste opstelling spelen en geen half b-elftal opstellen zoals gisteren.
Werder Bremen heeft een fantastische poule gespeeld, maar zal het moeilijk gaan krijgen tegen Twente, dat vorig jaar nog Schalke uitschakelde. Het is te hopen dat tegen die tijd Perez en N'Kufo nog niet versleten zijn. PSV moet het ook kunnen halen tegen HSV, zou ook een leuke revanche zijn voor Rutten en Engelaar. Ben benieuwd wie achter wie aanholt straks: Manolev achter Elia aan of Elia achter Manolev aan?
0
geplaatst: 18 december 2009, 22:13 uur
herman schreef:
PSV moet het ook kunnen halen tegen HSV, zou ook een leuke revanche zijn voor Rutten en Engelaar.
Want?PSV moet het ook kunnen halen tegen HSV, zou ook een leuke revanche zijn voor Rutten en Engelaar.
0
geplaatst: 18 december 2009, 22:20 uur
Geweldige loting voor de Nederlandse clubs. Dit zijn tenminste affiches waar je voor gaat zitten. Twente krijgt het het zwaarst denk ik. Werder heeft een hele goede ploeg. Hoewel Juventus nu niet bepaald de sterren van de hemel speelt zal ajax geen probleem voor ze zijn. PSV geef ik wel een goede kans.
0
geplaatst: 18 december 2009, 22:30 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Want? Omdat ze dan alsnog aan onze oosterburen kunnen laten dat ze best wat in hun mars hebben.
Nu maar hopen dat Ajax er straks niet uitvliegt met een lullige 1-0 uit en 0-0 thuis. Zoals zo vaak tegen ploegen als Juve.
0
geplaatst: 18 december 2009, 22:51 uur
herman schreef:
Nu maar hopen dat Ajax er straks niet uitvliegt met een lullige 1-0 uit en 0-0 thuis. Zoals zo vaak tegen ploegen als Juve.
Ik kan me anders nog bijzonder goed een 4-1 herinneren Nu maar hopen dat Ajax er straks niet uitvliegt met een lullige 1-0 uit en 0-0 thuis. Zoals zo vaak tegen ploegen als Juve.

0
geplaatst: 18 december 2009, 23:36 uur
herman schreef:
Werder Bremen heeft een fantastische poule gespeeld, maar zal het moeilijk gaan krijgen tegen Twente, dat vorig jaar nog Schalke uitschakelde. Het is te hopen dat tegen die tijd Perez en N'Kufo nog niet versleten zijn. PSV moet het ook kunnen halen tegen HSV, zou ook een leuke revanche zijn voor Rutten en Engelaar. Ben benieuwd wie achter wie aanholt straks: Manolev achter Elia aan of Elia achter
Werder Bremen heeft een fantastische poule gespeeld, maar zal het moeilijk gaan krijgen tegen Twente, dat vorig jaar nog Schalke uitschakelde. Het is te hopen dat tegen die tijd Perez en N'Kufo nog niet versleten zijn. PSV moet het ook kunnen halen tegen HSV, zou ook een leuke revanche zijn voor Rutten en Engelaar. Ben benieuwd wie achter wie aanholt straks: Manolev achter Elia aan of Elia achter
Ik ben sowieso onder de indruk van de prestaties van Twente op internationaal niveau. Het is dat ze zich nog weleens laten pakken in de slotminuten, maar voor de rest is het een topploeg die heeft laten zien geen enkele moeite te hebben zich te handhaven tussen Europese subtoppers zoals Schalke, Olympiqie Marseille, Sporting en Fenerbahce. Werder Bremen is misschien nog net een maatje te groot, maar ik geef ze zeker eens kans. PSV idemdito. De ploeg is in bloedvorm en moet kunnen afrekenen met HSV. Ajax krijgt het zwaarste programma, maar ook Juve is niet wat het was. Hoewel Bayern vorige week wel van extreme klasse was, liet Juve wel zien op dit moment even niet meer bij de elite te horen. Ik ben erg benieuwd naar deze wedstrijden en vind toch dat de Europa League meer allure heeft dan de UEFA cup. Vanaf de groepsfase zijn de gekke macedoniers en ijslanders al nergens meer te bekennen wat de vele onnondige 5-0 uitslagen beperkt.
0
geplaatst: 19 december 2009, 13:40 uur
herman schreef:
Omdat ze dan alsnog aan onze oosterburen kunnen laten dat ze best wat in hun mars hebben.
Ok, ik kreeg even de indruk dat je dacht dat dit duo vorig jaar bij HSV onder contract stond i.p.v. Schalke (quote)
Omdat ze dan alsnog aan onze oosterburen kunnen laten dat ze best wat in hun mars hebben.
.
0
geplaatst: 19 december 2009, 14:05 uur
herman schreef:
. Ajax moet dan wel in zijn beste opstelling spelen en geen half b-elftal opstellen zoals gisteren.
. Ajax moet dan wel in zijn beste opstelling spelen en geen half b-elftal opstellen zoals gisteren.
De Nederlaag van Ajax doet toch meer pijn als verwacht blijkbaar

0
geplaatst: 19 december 2009, 14:08 uur
corn1holio1 schreef:
(quote)
Heb je als Belg eenmaal wat te vieren, hoef je het op een Nederlandse site (Amsterdam is nog altijd onze hoofdstad) niet zo breeduit te meten.
enne: het is ook meer dan verwacht, want vergrotende trap!

0
geplaatst: 19 december 2009, 14:13 uur
corn1holio1 schreef:
(quote)
Nee, dat valt wel mee. Ik ben ook geen Ajaxsupporter en zo'n nederlaag als deze in een wedstrijd die nergens meer om ging doet sowieso geen pijn (heb de wedstrijd niet eens gezien, desinteresse...).
Pijn deden de nederlagen van AZ in de halve finale van de UEFA Cup een paar jaar terug (120ste minuut nog een goal tegenkrijgen uit een Standaard-situatie). En die van PSV in de halve Champions League in (ik dacht) 2005 tegen Milan, dat werd weggespeeld maar in de laatste minuten toch nog een goaltje maakte.
0
geplaatst: 19 december 2009, 14:24 uur
Zo werd Ajax ook nog eens uitgeschakeld in de halve finale CL door hetzelfde fukkin Milan, door die toevalstreffer Thomasson 

0
geplaatst: 19 december 2009, 14:27 uur
kwart-finale orbit, maar daardoor niet minder pijnlijk voor Ajax
0
speranza
geplaatst: 19 december 2009, 14:33 uur
Ik ben mijn hersenen aan het pijnigen en kom daarbij tot de pijnlijke conclusie dat dit al een aanzienlijke tijd geleden moet zijn.
0
geplaatst: 19 december 2009, 14:38 uur
Dat was in 2003, toen Zlatan, Chivu en Van der Vaart nog bij Ajax speelden.
0
geplaatst: 19 december 2009, 14:45 uur
herman schreef:
Slechts 2 jaar voordat PSV europees nog enige indruk naliet dus..
Waren dat sowieso niet de 2 enige momenten dat Nederland nog wat punten heeft gesprokkeld voor de UEFA ranglijst?
0
geplaatst: 19 december 2009, 14:49 uur
De UEFA Cup-winst van Feyenoord is alweer bijna 8 jaar geleden, maar volgens mij haalde AZ in 2005 ook nog de halve finale van de UEFA Cup.
0
geplaatst: 19 december 2009, 14:53 uur
AZ heeft ook nog wat quota-puntjes behaald inderdaad. Daarmee houd het op.
0
geplaatst: 21 december 2009, 16:42 uur
Helaas geen FC Utrecht-FC Twente gisteren. Ik begon zelf vanaf 10 uur al te twijfelen hoe verantwoord het was om naar Galgenwaard te rijden maar gelukkig kwam om 11 uur de verlossende mededeling op Teletekst.
0
haveman
geplaatst: 22 december 2009, 21:48 uur
Wat ben ik blij dat ik thuis ben gebleven.
Laat die Hamdaoui(ook als ie het in de 2e helft wel goed doet) alsjeblieft oprotten.
Laat die Hamdaoui(ook als ie het in de 2e helft wel goed doet) alsjeblieft oprotten.
0
geplaatst: 22 december 2009, 22:46 uur
Het team van Catalonië met 4-2 voor op Argentinië ? Goeie genade ....
Zou Cruijff vanavond de smaak weer te pakken krijgen ?
Zou Cruijff vanavond de smaak weer te pakken krijgen ?
0
geplaatst: 22 december 2009, 22:47 uur
haveman schreef:
Er was anders een prima sfeertje in het stadion.

0
haveman
geplaatst: 22 december 2009, 22:53 uur
Heb al heel wat Feyenoord-AZ's bijgewoond en ze waren vandaag een stuk enthousiaster dan normaal(maar nu beoordeel ik het vanuit de huiskamer).
Ben zelf van mening dat het voetbal(als je het zo wil noemen) van Feyenoord echt triest is. Dat AZ daar niet van wint is nog treuriger.
Ben zelf van mening dat het voetbal(als je het zo wil noemen) van Feyenoord echt triest is. Dat AZ daar niet van wint is nog treuriger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.