MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
LocoHermano

BPDD schreef:
(quote)

Vond je dan dat ze daar recht op hadden?

Het was in het stadion vanaf mijn plek moeilijk te zien maar de overtreding begon inderdaad buiten de 16 zo was op TV te zien. FC Utrecht is een rare ploeg af en toe. Soms super tegen topploegen en dan weer volkomen onnodig punten laten liggen tegen degradatie kandidaten. Zaterdag Roda uit.

Silberbauer en Mulenga werden gemist vandaag maar het was wel een topmiddag in een heerlijk zonnetje op de tribune.

boomkat schreef:
Naa. Ajax hoeft zich echt geen zorgen te maken. Twente en PSV laten nog wel een steekje vallen. Op dat geluk moet je inspelen. Ik zie Feyenoord met bloed, zweet en tranen zich net handhaven op de 4e plek. Vooral als AZ gaat draaien houd ik mijn hart vast.

Prima als PSV, Twente, Ajax en Feyenoord de eerste 4 plekken gaan bezetten maar laat dan ook een van deze ploegen de beker winnen.

Geweldig . Gelukkig stond het al 4-0, het zou maar de beslissende treffer zijn

Op dit moment is PSV de voornaamste titel-kandidaad, nu al een straatlengte voor op Ajax en met meer ervaring dan Twente, hoewel ik Twente een warm hart toedraag.
Welke optimist geeft Ajax nog een kans, reeds 3 wedstrijden verloren, PSV 0.

Joy4ever schreef:
(quote)
Geweldig . Gelukkig stond het al 4-0, het zou maar de beslissende treffer zijn
Er schijnt een aantal belchinezen behoorlijk te zijn binnengelopen door dit geintje.

rayman schreef:
(quote)
Er schijnt een aantal belchinezen behoorlijk te zijn binnengelopen door dit geintje.
Dat was ook het eerste dat bij mij opkwam. De scheids wist niet hoe snel hij naar de middenstip moest wijzen..

Ah, ja deze wilde ik ook net gaan posten. Om je te bescheuren.

Damn dat is wel heel erg

Het bestuur van Hajduk Split neemt rigoreuze maatregelen om haar spelers ervan te overtuigen dat zij teveel verdienen. Darijo Jertec, Marijan Buljat, Hrvoje Vejic en Anthony Seric zagen volgens diverse lokale media niets in het voorstel van de Kroatische topclub om maandelijks een stuk minder te gaan verdienen, en kregen vervolgens een opmerkelijke straf opgelegd.

Edoardo Reja, hoofdtrainer van Hajduk, kreeg de opdracht van het bestuur om het 'recalcitrante' viertal 's ochtends vroeg drie uur lang rondjes te laten lopen. De spelers moeten dit ritueel ook in de avonduren herhalen. Net zolang totdat zij instemmen met het voorstel van Hajduk. Het viertal is daarnaast uit de selectie voor een trainingskamp van twee weken in Spanje verwijderd.

HAHAHAHAHAHA

Nou ja, als die lui een contract hebben getekend waarin hun verdiensten staan, zou ik ook niet meteen akkoord gaan met opeens minder verdienen.
Aan de andere kant ken ik de situatie ook niet, dus is het makkelijk wat te roepen.

Daily Operator
www.dumpert.nl - Duitse grens moet naar opticien

Gelukkig is het de 5-0, anders was er echt een rede om je druk te maken.

die hebben we al een paar keer gehad.

Daily Operator
O.
Nou.
Sorry.
Ik heb 'm niet gezien.

Dan mag jij gezellig mee naar de opticiën...

Daily Operator

Als je deze link bedoelt.
DIE WERKT DUS NIET.
Dat kon ik dus niet weten, tegenwoordig faalt iedere wedstrijd namelijk een scheidsrechter.

Ace
Ik vind deze te grappig: YouTube - Cursus Schwalbes

Als ie al eerder gepost is: sorry Rayman

boomkat schreef:
Naa. Ajax hoeft zich echt geen zorgen te maken.
Idd, niks aan de hand .

Ajax staat dichter bij de 5e dan de 1e plaats. Laat ze eerst Utrecht en Feyenoord maar eens onder zich houden...

P-DawG
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Idd, niks aan de hand .

Nee inderdaad. Er is niks aan de hand, de 3de plaats is misschien niet waar Ajax wilt staan, maar het is zeker geen ramp. Ik zie Roda wel winnen van psv, en 9 punten achterstand op Twente is zeker niet einde verhaal. Het is alleen jammer dat we dit weekend niet een paar punten zijn ingelopen op de concurrentie. Voor de mensen die twijfelen of Jaxxie wel in de top 3 gaat komen: ...

Ace schreef:

P-DawG schreef:
(quote)

Nee inderdaad. Er is niks aan de hand, de 3de plaats is misschien niet waar Ajax wilt staan, maar het is zeker geen ramp. Ik zie Roda wel winnen van psv, en 9 punten achterstand op Twente is zeker niet einde verhaal. Het is alleen jammer dat we dit weekend niet een paar punten zijn ingelopen op de concurrentie. Voor de mensen die twijfelen of Jaxxie wel in de top 3 gaat komen: ...

Nee, Ajax eindigt denk ik zeker wel in de top 3. Maar een 3e plek levert weer geen CL op en dat kunnen ze wel elk jaar wegwuiven als geen ramp, maar hakt er toch aardig in lijkt mij. Dus moeten ze minstens 2e worden en dat zie ik toch niet zo snel gebeuren. Misschien dat Twente terugzakt de komende weken, maar ik betwijfel het. PSV zie ik niet zover terugzakken (maarja dat is misschien ook mijn optimisme als Eindhovenaar).

P-DawG
Ik geef de hoop een kampioenschap pas op als het echt onmogelijk is. Een 2de plek vind ik iig wel haalbaar, sowieso kan de situatie voor twente en psv kan zo omslaan dat weet je nooit.

Nee, dat zou ik ook niet doen als ik jou was. Ik doelde vooral op je opmerking dat de 3e plaats geen ramp is, wat het nu midden in het seizoen ook niet is. Maar als ze daar eindigen is dat toch wel erg pijnlijk (vooral financieel). Maar een 2e plaats is zeker nog mogelijk, maar wordt wel lasrtig.

P-DawG schreef:
Ik zie Roda wel winnen van PSV

Ik niet en denk eigenlijk dat Roda kansloos is.

Het zal moeilijk te zeggen zijn. Niks te voorspellen na zo'n winterstop.

Ace schreef:

Roda is wel een angstgegner voor PSV, maar het zou me verbazen als PSV dit zou verliezen.

Twente heeft een subliem middenveld, maar als Tiote, Janssen en nu ook nog Brama wegvallen blijft daar niets van over. Vooral omdat Ruiz, Akram en Parker zich nog niet hebben bewezen als aanvallende middenvelder. Kortom, PSV wordt kampioen omdat ze een bredere selectie hebben...

P-DawG
Running On Empty schreef:
(quote)

Ik niet en denk eigenlijk dat Roda kansloos is.
Hoogmoed komt voor de val. Daar hebben veel psv aanhangers laatste tijd laatst van, ook al mag ik als Ajacied misschien niet te veel zeggen over andermans arrogantie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:18 uur

geplaatst: vandaag om 18:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.