Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2010, 16:11 uur
P-DawG schreef:
(quote)
Hoogmoed komt voor de val. Daar hebben veel psv aanhangers laatste tijd laatst van, ook al mag ik als Ajacied misschien niet te veel zeggen over andermans arrogantie.
Dit is bijna een memorabele quote! De virtuele schoenmaat van de Amsterdammers wordt bijna in meters uitgedrukt. Opvallend dat Jol (toptrainers volgens sommigen hier) zich al aardig aan het indekken was - in het obligate interview achteraf - alsof het een soort tussenjaar was.
PSV maakt een solide indruk en dan lijkt dan nu echt de trainer gevonden te hebben die van zijn selectie één geheel maakt. Wel heel benieuwd hoe ver AZ nog gaat komen met Dick.
0
geplaatst: 18 januari 2010, 16:15 uur
Mjuman schreef:
Dit is bijna een memorabele quote! De virtuele schoenmaat van de Amsterdammers wordt bijna in meters uitgedrukt. Opvallend dat Jol (toptrainers volgens sommigen hier) zich al aardig aan het indekken was - in het obligate interview achteraf - alsof het een soort tussenjaar was.
Zoiets zei Van 't Schip ook al. Voorlopig doet Jol het met een betere selectie (De Zeeuw is toch wel een aanzienlijke versterking) niet beter dan Van Basten.
0
P-DawG
geplaatst: 18 januari 2010, 16:23 uur
Mjuman schreef:
Bijna. (quote)
Dit is bijna een memorabele quote! 
0
geplaatst: 18 januari 2010, 16:33 uur
@Herman. De Zeeuw is aboluut de beste aankoop van Ajax in tijden. Wat die aan gewicht/power heeft gebracht voor dat elftal. De waarde van voetballers van dat type - Jan Wouters, Silberbauer bij Utrecht - zie je pas als ze een keer niet meedoen.
Gisteravond zat Verbeek met Jack van Gelder et al. te bomen over het feit dat Sulejmani zo onherkenbaar was geworden t.o.v. 2 jaar terug en ook Aisatti lijkt daar maar niet door te kunnen breken en voor echte voetballers (techniek) van dat type is dat zonde.
Gisteravond zat Verbeek met Jack van Gelder et al. te bomen over het feit dat Sulejmani zo onherkenbaar was geworden t.o.v. 2 jaar terug en ook Aisatti lijkt daar maar niet door te kunnen breken en voor echte voetballers (techniek) van dat type is dat zonde.
0
X-man
geplaatst: 19 januari 2010, 19:30 uur
Weg met Theo Bos! Die man verpest mijn cluppie... 
Laf, nietszeggend en geen uitstraling. Kortom ongeschikt,. Nee, doe mij dan maar weer Aadje

Laf, nietszeggend en geen uitstraling. Kortom ongeschikt,. Nee, doe mij dan maar weer Aadje

0
geplaatst: 19 januari 2010, 23:12 uur
X-man schreef:

Ach mocht Vitesse degraderen dan heb je wel het mooiste stadion in de Jupiler League.
0
Harco
geplaatst: 23 januari 2010, 17:40 uur
[code]http://www.youtube.com/watch?v=9d6w5S3imaw[/code]
Bayern München kan opnieuw terugkijken op een succesvol competitieduel. Het lastige uitduel met Werder Bremen werd verdiend gewonnen door de mannen van Louis van Gaal, die daardoor koploper zijn: 2-3.
Op bezoek in het Weserstadion startte Bayern nog beroerd, want de thuisploeg leidde al snel na een doelpunt van Aaron Hunt op aangeven van Marko Marin. De gasten lieten zich niet van de wijs brengen en kwamen nog voor rust ijzersterk terug.
Na een periode van overwicht was het Thomas Müller die halverwege de eerste helft voor de gelijkmaker tekende. Tien minuten later nam Bayern ook nog de leiding via een intikker Ivica Olic.
Een kwartier voor tijd trok Werder de stand weer gelijk na een fraaie volley Hugo Almeida. Bayern had die gelijkmaker aan zichzelf te wijten, want het had in de minuten ervoor talloze kansen gekregen het karwei voortijdig af te maken.
Arjen Robben zorgde er alsnog voor dat de drie punten naar Beieren gingen. Een wonderschone vrije trap verdween via de onderkant van de lat in het doel van Tim Wiese.
In de tweede helft kwam Franck Ribéry in het veld, die daarmee zijn langverwachte rentree maakte. Door de winst staat Bayern tweede achter Schalke 04. Bayer Leverkusen speelt later dit weekend nog. Werder is na een aantal matige resultaten zesde.
Op bezoek in het Weserstadion startte Bayern nog beroerd, want de thuisploeg leidde al snel na een doelpunt van Aaron Hunt op aangeven van Marko Marin. De gasten lieten zich niet van de wijs brengen en kwamen nog voor rust ijzersterk terug.
Na een periode van overwicht was het Thomas Müller die halverwege de eerste helft voor de gelijkmaker tekende. Tien minuten later nam Bayern ook nog de leiding via een intikker Ivica Olic.
Een kwartier voor tijd trok Werder de stand weer gelijk na een fraaie volley Hugo Almeida. Bayern had die gelijkmaker aan zichzelf te wijten, want het had in de minuten ervoor talloze kansen gekregen het karwei voortijdig af te maken.
Arjen Robben zorgde er alsnog voor dat de drie punten naar Beieren gingen. Een wonderschone vrije trap verdween via de onderkant van de lat in het doel van Tim Wiese.
In de tweede helft kwam Franck Ribéry in het veld, die daarmee zijn langverwachte rentree maakte. Door de winst staat Bayern tweede achter Schalke 04. Bayer Leverkusen speelt later dit weekend nog. Werder is na een aantal matige resultaten zesde.
0
Ace
geplaatst: 24 januari 2010, 14:29 uur
Retteketet 
Geen goede, maar wel een leuke wedstrijd. Een wat beter az in de eerste helft, een stuk beter Ajax in de tweede.
Trouwens even over die scheidsrechter... Jullie hebben er hier een handje van om net te doen of Ajax altijd bevoordeeld wordt door scheidsrechter als het gaat om kaarten en weet ik veel wat, maar die aanslagen van zowel Morena als Schaars werden met geel bestraft, terwijl het diep rood was. Het gebeurt dus blijkbaar ook bij andere clubs...

Geen goede, maar wel een leuke wedstrijd. Een wat beter az in de eerste helft, een stuk beter Ajax in de tweede.
Trouwens even over die scheidsrechter... Jullie hebben er hier een handje van om net te doen of Ajax altijd bevoordeeld wordt door scheidsrechter als het gaat om kaarten en weet ik veel wat, maar die aanslagen van zowel Morena als Schaars werden met geel bestraft, terwijl het diep rood was. Het gebeurt dus blijkbaar ook bij andere clubs...

0
geplaatst: 24 januari 2010, 15:04 uur
Ace schreef:
Retteketet
Retteketet

Ben een keer blij dat Ajax heeft gewonnen. Dat houdt AZ een beetje op afstand van FC Utrecht. Gisteren gelukkig Heracles ook verloren. FC Utrecht was gisteren dramatisch slecht tegen Roda.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 18:43 uur
He bah. Ik moet echt stoppen dit topic te lezen als ik studio sport nog moet gaan kijken.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 19:03 uur
PSV zet Reis per direct op straat
Jonathan Reis is niet langer speler van PSV. De spits is zondag op staande voet ontslagen door de Eindhovense club omdat hij drugs heeft gebruikt en alle hulp om van zijn verslaving af te komen weigerde.
Jan Reker reageert op de clubsite van PSV teleurgesteld op het noodzakelijke ontslag van Reis. "Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing. We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid."
Ook de zaakwaarnemer van Reis, Renato Mercato, snapt niets van het gedrag van zijn cliënt. "Ik moet bekennen dat ik erg teleurgesteld en verdrietig ben dat een speler met zoveel potentieel en spelend in een van de beste clubs van de wereld zijn toekomst op deze manier vergooit. Het is onbegrijpelijk dat Jonathan, nadat hij van de club zoveel hulp, begrip en geduld heeft gekregen, zo makkelijk zijn leven en zijn voetbalcarrière opgeeft."
Vooral het feit dat Reis de kans kreeg geholpen te worden aan zijn drugsverslaving maar dit niet wilde zit Mercato dwars. "Dit is voor iedereen een nachtmerrie. We kunnen samen met PSV verklaren dat wij hem niet hebben opgegeven, maar dat hij onze hulp niet heeft willen accepteren. Dat is ontzettend jammer."
PSV kwam in de winterstop achter het drugsgebruik van Reis. De Braziliaan meldde zich te vijf dagen te laat op het trainingskamp in Spanje en bleek opvallend vermoeid te zijn, waarop hij werd teruggestuurd naar Eindhoven. Daar bleek uit bloedtesten dat de spits zich had vergrepen aan het gebruik van verboden middelen.
De carrière van Reis kenmerkt zich door diverse conflicten. Zo haalde hij bij PSV al eens eigenhandig gips van zijn voet en was hij een bekende in het Eindhovense uitgaansleven. Dit seizoen leek Fred Rutten er echter in geslaagd te zijn de spits op het rechte pad te krijgen, maar nu blijkt dat het opnieuw is misgegaan. De twintigjarige Reis woonde in Eindhoven samen met zijn vrouw en kind.
VoetbalPrimeur - Elke dag actueel voetbalnieuws
Jonathan Reis is niet langer speler van PSV. De spits is zondag op staande voet ontslagen door de Eindhovense club omdat hij drugs heeft gebruikt en alle hulp om van zijn verslaving af te komen weigerde.
Jan Reker reageert op de clubsite van PSV teleurgesteld op het noodzakelijke ontslag van Reis. "Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing. We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid."
Ook de zaakwaarnemer van Reis, Renato Mercato, snapt niets van het gedrag van zijn cliënt. "Ik moet bekennen dat ik erg teleurgesteld en verdrietig ben dat een speler met zoveel potentieel en spelend in een van de beste clubs van de wereld zijn toekomst op deze manier vergooit. Het is onbegrijpelijk dat Jonathan, nadat hij van de club zoveel hulp, begrip en geduld heeft gekregen, zo makkelijk zijn leven en zijn voetbalcarrière opgeeft."
Vooral het feit dat Reis de kans kreeg geholpen te worden aan zijn drugsverslaving maar dit niet wilde zit Mercato dwars. "Dit is voor iedereen een nachtmerrie. We kunnen samen met PSV verklaren dat wij hem niet hebben opgegeven, maar dat hij onze hulp niet heeft willen accepteren. Dat is ontzettend jammer."
PSV kwam in de winterstop achter het drugsgebruik van Reis. De Braziliaan meldde zich te vijf dagen te laat op het trainingskamp in Spanje en bleek opvallend vermoeid te zijn, waarop hij werd teruggestuurd naar Eindhoven. Daar bleek uit bloedtesten dat de spits zich had vergrepen aan het gebruik van verboden middelen.
De carrière van Reis kenmerkt zich door diverse conflicten. Zo haalde hij bij PSV al eens eigenhandig gips van zijn voet en was hij een bekende in het Eindhovense uitgaansleven. Dit seizoen leek Fred Rutten er echter in geslaagd te zijn de spits op het rechte pad te krijgen, maar nu blijkt dat het opnieuw is misgegaan. De twintigjarige Reis woonde in Eindhoven samen met zijn vrouw en kind.
VoetbalPrimeur - Elke dag actueel voetbalnieuws
0
geplaatst: 24 januari 2010, 19:45 uur
Robinho mag ondertussen al weer vertrekken bij Man City. Mancini ziet geen basisplaats voor de duurste Britse transfer aller tijden en dus wil hij vertrekken om naar het WK te kunnen.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 20:09 uur
Ik ben zéér verdrietig over de zaak Reis, echt
. Was mijn toekomstige PSV-idool.
. Was mijn toekomstige PSV-idool.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 20:13 uur
Erg jammer inderdaad, net nu hij liet zien dat hij toch echt wel kon voetballen doet hij zoiets doms. En nog hulp weigeren ook, wat is dat voor iets raars?
0
geplaatst: 24 januari 2010, 20:18 uur
Dat zie je wel vaker helaas. Voetbaltalent te over gekoppeld aan het verstand van een kwartje. Jammer. Niet dat ik hem als voetballer zal missen maar zonde als iemand zo zijn leven verknoeid. Dat knulletje heeft natuurlijk nog een kind ook 

0
geplaatst: 24 januari 2010, 20:19 uur
Erg zonde inderdaad. Leek het net beter te gaan en dan dit weer. Die drugsverslaving wil ik niet te snel over oordelen, maar je carriere weggooien door hulp te weigeren is wel erg dom.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 20:23 uur
Ja, dat is het zeker. Hopelijk komt hij nog eens tot inkeer.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 20:40 uur
Nicholas123 schreef:
He bah. Ik moet echt stoppen dit topic te lezen als ik studio sport nog moet gaan kijken.
Ace moet geband worden He bah. Ik moet echt stoppen dit topic te lezen als ik studio sport nog moet gaan kijken.

0
geplaatst: 24 januari 2010, 21:07 uur
Shit hè reis weg, was voor me gevoel wel een speler die binnenkort veel voor psv zou gaan betekenen. Misschien nu toch maar op zoek naar een nieuwe spits. Is niet echt overbodig met aleen Toivonen en Koevermans.
Wat ik me wel afvraag is of het ging om een echte verslaving, of dat hij het in de vakantie een paar keer heeft gedaan. Als hij het namelijk alleen in de vakantie heeft gedaan snap ik dat hij geen hulp wilt want dat is dan denk ik niet echt nodig. Maar sowieso natuurlijk niet handig om zoiets te doen als je weet dat het je laatste kans bij psv is.
Wat ik me wel afvraag is of het ging om een echte verslaving, of dat hij het in de vakantie een paar keer heeft gedaan. Als hij het namelijk alleen in de vakantie heeft gedaan snap ik dat hij geen hulp wilt want dat is dan denk ik niet echt nodig. Maar sowieso natuurlijk niet handig om zoiets te doen als je weet dat het je laatste kans bij psv is.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 21:21 uur
Haha die Wesley toch. Rode kaart in de 27e minuut in de Milanese derby. Geen idee wat 'ie heeft gedaan en of het verdiend is..
edit: Nou dit dus:
YouTube - Sneijder RED CARD! Inter Vs Milan
Hij moest zijn gebruikelijke, gigantische ego weer even laten gelden.
edit: Nou dit dus:
YouTube - Sneijder RED CARD! Inter Vs Milan
Hij moest zijn gebruikelijke, gigantische ego weer even laten gelden.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 21:42 uur
Echt, ik hoop dat Sneijder een week voor het WK zijn been breekt. Niet omdat ik hem dat gun maar omdat hij dan het WK moet missen. Het wordt helemaal niks als hij meegaat. Prima voetballer maar compleet labiel.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 22:02 uur
Beetje overdreven rode kaart, maar gezien het een kwal is lig ik er niet wakker van. Het is dat het een vrij geniale voetballer is en een van de besten die we nu hebben, anders zou ik hem ook als kiespijn missen bij Oranje.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 22:07 uur
Joy4ever schreef:
Echt, ik hoop dat Sneijder een week voor het WK zijn been breekt. Niet omdat ik hem dat gun maar omdat hij dan het WK moet missen. Het wordt helemaal niks als hij meegaat.
Echt, ik hoop dat Sneijder een week voor het WK zijn been breekt. Niet omdat ik hem dat gun maar omdat hij dan het WK moet missen. Het wordt helemaal niks als hij meegaat.
Nee, met zulke ideale schoonzonen en niets toevoegende spelers als bijv. Kuijt gaan we potten breken op het WK.
Dream on!!
0
geplaatst: 24 januari 2010, 22:13 uur
Wat een mafkees die Sneijder. Je ziet zelfs zijn ploegmaat Muntari denken van 'doe eens normaal man'.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.