MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Outlaw104 schreef:
(quote)

Nee, met zulke ideale schoonzonen en niets toevoegende spelers als bijv. Kuijt gaan we potten breken op het WK.
Dream on!!
Ik heb totaal geen illusie dat Nederland wereldkampioen gaat worden maar ik ben wel van mening dat "we" meer kans hebben een goed WK te spelen zonder Sneijder. En dat Kuijt niets zou toevoegen is natuurlijk onzin, dat heeft het laatste EK duidelijk bewezen.

haveman
Joy4ever schreef:
(quote)
ik ben wel van mening dat "we" meer kans hebben een goed WK te spelen zonder Sneijder.

Blij dat jij geen bondscoach bent.

haveman schreef:
(quote)

Blij dat jij geen bondscoach bent.
We zullen het wel zien haveman . Enerzijds hoop ik dat ik er compleet naast zit maar zijn labiliteit gaat Nederland vrijwel zeker opbreken. Iedereen weet nu wel wat voor mannetje het is. Kwestie van hem uit zijn tent lokken en je staat als Nederland opeens met 10 man in het veld.

haveman
Krijgt ie zo vaak rood dan.

Voor een aanvallende middenvelder? Ontzettend vaak. Dit seizoen heeft 'ie er bij Inter al 2 gekregen denk ik. En bij Oranje nog één als ik me niet vergis (of toch geen gekregen waar hij wel één verdiende)

Harco
herman schreef:
Wat een mafkees die Sneijder. Je ziet zelfs zijn ploegmaat Muntari denken van 'doe eens normaal man'.

Kijk Maicon boos worden dan bij 1:12-1:13 ongeveer. Ik denk dat de selectie van Inter snel klaar is met het persoontje rondom meneer Sneijder.

Uiteindelijk ook nog rood voor Lúcio en Ronaldinho die een penalty mist. Milan verdient het ook gewoon echt niet om kampioen te worden.

Yep, hij kreeg vorige maand ook nog rood tegen Atalanta en heeft ook al een rits gele kaarten te pakken.

In een competitie over 34 wedstrijden is dat nog wel te repareren, maar op het WK gaat zijn gedrag ons echt opbreken. Hopelijk wordt ie nog eens volwassen. Kan me goed voorstellen dat ze zijn haantjesgedrag bij Inter ook zat worden.

Harco
Mensen overigens al gelezen over wat nou uiteindelijk de "privé-problemen" van Jonathan Reis waren? Gaat het die jongen voetballend eindelijk voor de wind, gebeurt dit...

Yep, dat staat op de vorige pagina...

Harco
Oh ja. In dit topic zat de afgelopen dagen geen beweging meer, en ik dacht dat bericht van FlyLo over Sneijder de eerste nieuwe was. Dat heb ik dus even over het hoofd gezien.

haveman
Waarschijnlijk laat Portugal Ronaldo thuis;

die heeft vandaag ook rood gekregen.

Ik denk het wel ja.. wat een verwaand haantje die gast Ze hebben nog minstens 20 betere spelers daar dan Ronaldo!

Rooney loopt trouwens ook nog wel eens tegen rood op, die nemen ze vast ook niet mee

Ace
Ik vind Sneijder ook een vervelend ventje, maar hij is samen met Van Persie wel het beste dat we momenteel hebben. Dan komt het wel een beetje simpel over als je gaat roepen dat we zonder hem meer kans hebben op het WK...

Ace schreef:
Ik vind Sneijder ook een vervelend ventje, maar hij is samen met Van Persie wel het beste dat we momenteel hebben. Dan komt het wel een beetje simpel over als je gaat roepen dat we zonder hem meer kans hebben op het WK...

Dan maar het groepsgesprek, wat ie graag wilde, klein groepje: Sneijder en een therapeut of haptonoom. En anders voor Bert van Marwijk, gewoon de PSV-route volgen: erin door het op te pakken en er wat aan doen en anders: out!

Bobslee wordt ook steeds leuker:

Heeft hier al 2x gestaan denk ik

Hier toch niet, tenzij die weer zijn weggehaald. Heb nog teruggekeken zelfs...

Voor het eerst geplaatst hier, voor zover ik weet. Met MovieMeter in de war, FlyLo?

Leuk filmpje in ieder geval.

Carl Verheijen en Marianne Timmer missen de OS.

Jan Blokhuijsen en Ireen Wust pakken de laatste 2 beschikbare plaatsen.

herman schreef:
Voor het eerst geplaatst hier, voor zover ik weet. Met MovieMeter in de war, FlyLo?

Leuk filmpje in ieder geval.

Nee ik volg SP niet meer op MoMe.. Maar ik vind het inderdaad ook niet terug hier. Zal wel aan die eeuwige examens liggen

FlyLo schreef:
Heeft hier al 2x gestaan denk ik

Nee, maar wel op dumpert; het verscheen als thumbnail bij een ander filmpje waarvan de link hier wél op het topic stond - en soms klik je dan door.

Voetbalclub HFC Haarlem is failliet verklaard. De spelers hebben maandag in de bestuurskamer te horen gekregen dat het over en uit is voor de roemruchte club uit de eerste divisie. De Haarlemmers, momenteel de nummer 20, worden per direct uit de competitie genomen.

Alle spelers zijn per direct transfervrij. Dinsdagochtend wordt er nog één keer getraind en dan is het voorbij.

De club heeft geen investeerder kunnen vinden die de schuldenlast van 1,8 miljoen euro wilde overnemen. Haarlem verkeerde al enkele weken in surseance van betaling. De bouw van een nieuw stadion werd ook al afgeblazen. Oud-trainers en oud-voetballers als Martin Haar, Arthur Numan, Gerard van der Lem, Piet Keur, Barry van Galen, Gregory van der Wiel en Ruud Gullit verenigden zich nog in de stichting Hart voor Haarlem. Zij hebben het voortbestaan van de club echter ook niet kunnen redden.

De uitwedstrijd tegen Excelsior (3-0 verlies) is de laatste geweest in de 120 jaar durende historie van de club.

Daily Operator
Lastig.

Wat is dat nou weer voor rare reactie, DO?

Erg triest nieuws; één van de oudste clubs van Nederland.

Er gaan er nog veel volgen ben ik bang.

herman schreef:
.
Heb jij hem wel eens betrapt op een niet rare reactie dan?

Daily Operator
herman schreef:

Erg triest nieuws; één van de oudste clubs van Nederland.

Is gewoon lastig als je laatste wedstrijd 3-0 verloren gaat.
Ik heb de wedstrijd overigens gezien, het had wel 5-0 kunnen zijn als o.a. die Pool van Feyenoord wat scherper was..

rayman schreef:
(quote)
Heb jij hem wel eens betrapt op een niet rare reactie dan?

Wel degelijk, maar dan kijkt iedereen de andere kant op.

Haarlem failliet.

RedLightCityBoy

Daily Operator
Dat was mijn periode als verlicht denker, maar ik heb geen hulp middelen meer.
Mijn resources zijn "opgedroogd".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:32 uur

geplaatst: vandaag om 21:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.