Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 10 februari 2010, 17:04 uur
Omdat die allemaal niet alleen technisch maar ook fysiek sterk waren. Volgens mij is Robinho simpelweg te lui om zich aan te passen aan het fysieke spel in de Engelse competitie.
0
geplaatst: 10 februari 2010, 17:42 uur
Vanavond ook Arsenal - Liverpool. Hoop dat Wenger er iest van bakt want anders zijn titelkansen er echt niet meer. Tegelijkertijd hopen dat Man Utd & Chelsea verliezen.
0
P-DawG
geplaatst: 10 februari 2010, 19:14 uur
De titelkansen zijn allang weg voor de gunners.
Man United wordt kampioen let maar op.
Man United wordt kampioen let maar op.

0
geplaatst: 10 februari 2010, 19:21 uur
Jurrien schreef:
(embed)
Toch een leuk doelpunt als een invaller. Blijf Robinho een goede voetballer vinden.
Uhm, buitenspel? En ben ik de enige die hier een lichte indruk van omkoping heeft? Dat kwam na een paar seconden namelijk al in me op.(embed)
Toch een leuk doelpunt als een invaller. Blijf Robinho een goede voetballer vinden.
0
geplaatst: 10 februari 2010, 19:50 uur
Welk doelpunt heb jij gezien? Zet de video maar eens stil op het moment van de assist. Dan zie je dat Robinho zelfs achter de man staat die de voorzet geeft.
0
geplaatst: 10 februari 2010, 19:55 uur
Klopt, ik was even vergeten dat er geen laatste man hoeft te zijn als de man die de bal krijgt achter de bal blijft
.
.
0
P-DawG
geplaatst: 11 februari 2010, 12:38 uur
Haha
alsof ze ooit nog kampioen gaan worden.
United is 1 puntje ingelopen op Chelski, nuf said.
alsof ze ooit nog kampioen gaan worden. United is 1 puntje ingelopen op Chelski, nuf said.

0
geplaatst: 11 februari 2010, 13:56 uur
Tuurlijk mijn euforie meteen de grond in stampen haha. Je hebt gelijk de kans is heel klein, maar je blijft altijd hopen.
0
P-DawG
geplaatst: 11 februari 2010, 14:00 uur
Nja feit is natuurlijk wel dat ze 2/3 punten zijn ingelopen op United en Chelsea maar dat hebben ze dan ook weer niet met bepaald grote klasse gedaan..
Maar goed, theoretisch is het nog mogelijk.
Maar goed, theoretisch is het nog mogelijk.

0
geplaatst: 12 februari 2010, 09:55 uur
Vanavond openingsceremonie van de OWS in Vancouver.
Hoe gaat de Nederlandse equipe het volgens jullie doen?
Hoe gaat de Nederlandse equipe het volgens jullie doen?
0
geplaatst: 12 februari 2010, 10:24 uur
Vencouver wordt Svencouver en voor de rest zie ik weinig tot geen medaille kansen voor de Nederlanders. Ben wel nieuwsgierig naar de bobbers nu ze het goed doen.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 10:33 uur
Zo dacht ik er ook ongeveer over. Sauerbreij misschien nog een plak?
0
geplaatst: 12 februari 2010, 11:05 uur
Behalve van Sven verwacht ik ook van Bob ten minste 1 plak. Ik zie hem vooral op de 10k toch minstens brons halen, en wellicht zilver. Bobbers kunnen zomaar op het podium komen, maar een 10e plaats is ook mogelijk met zulke minieme verschillen. Zelfde geldt voor Sauerbreij. De schaatsende vrouwen verwacht ik niet veel van als ik heel eerlijk ben, al hoop ik natuurlijk wel dat ik er vierkant naast ga zitten met deze voorspelling.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 11:28 uur
Ik heb het idee dat er ook nog wel een onverwachte plak bij de sprinters uit gaat rollen. Iedereen is zo aan het focussen op Kramer en ook een beetje op Wüst maar ik vlak de sprinters ook niet helemaal uit.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 11:43 uur
Aangezien de 5 en de 10 voor Sven geen problemen moeten opleveren (mits hij blijft staan en niet ziek is) vraag ik me af hoe hoog men hier zijn kansen op de 1500 meter inschat. Ikzelf vrees dat hij het podium niet eens gaat halen op die afstand.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 12:32 uur
GrafGantz schreef:
Aangezien de 5 en de 10 voor Sven geen problemen moeten opleveren (mits hij blijft staan en niet ziek is) vraag ik me af hoe hoog men hier zijn kansen op de 1500 meter inschat. Ikzelf vrees dat hij het podium niet eens gaat halen op die afstand.
De concurrentie op die afstand is dan ook erg groot. Net als met de 1000 meter. Op die twee afstanden kan zomaar een grote verrassing eruit rollen. Toch ben ik bang dat Shani Davis met afstand de te kloppen man is op die twee afstanden. Ook benieuwd wat Hedrick nog kan.Aangezien de 5 en de 10 voor Sven geen problemen moeten opleveren (mits hij blijft staan en niet ziek is) vraag ik me af hoe hoog men hier zijn kansen op de 1500 meter inschat. Ikzelf vrees dat hij het podium niet eens gaat halen op die afstand.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 12:37 uur
Van Hedrick verwacht ik eigenlijk wel wat, en dan met name op de 5 km. De 1000 en 1500 meter verwacht ik eigenlijk gewoon dubbel goud voor Shani, en wie weet nog een fikse stunt van Trevor Marsicano. Ik ben ook erg benieuwd waar Wotherspoon voor eigen publiek tot in staat is, en dan met name op de kortste afstand.
Ik heb er zin in. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen...
0
geplaatst: 12 februari 2010, 13:03 uur
GrafGantz schreef:
Nou vooruit dan maar Ik heb er zin in. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen...

0
geplaatst: 12 februari 2010, 16:05 uur
P-DawG schreef:
Je hebt je avatar gewijzigd (quote)
Wie, ik?

0
geplaatst: 12 februari 2010, 16:16 uur
De blanken komen vies vies in dit topic.
Smurf met me.
Laten we het terug over sport hebben. Alhoewel dat moeilijk is, aangezien de wedstrijd van FC Den Bosch weer is afgelast.
Smurf met me.Laten we het terug over sport hebben. Alhoewel dat moeilijk is, aangezien de wedstrijd van FC Den Bosch weer is afgelast.

0
geplaatst: 12 februari 2010, 16:25 uur
Krijg je daar tegenwoordig al rood voor in het zaalvoetbal? 

0
geplaatst: 12 februari 2010, 16:44 uur
Zondag 12.30 uur: FC Utrecht-Feyenoord
Het zal wel erg koud worden, brrrrr. Hopelijk gaat FC Utrecht weer eens wat punten pakken na uit de laatste 5 wedstrijden slechts 2 punten gepakt te hebben. Even waren we bijna 4e maar inmiddels staan we alweer 8e.
Mjuman ook in het stadion aanwezig?
Het zal wel erg koud worden, brrrrr. Hopelijk gaat FC Utrecht weer eens wat punten pakken na uit de laatste 5 wedstrijden slechts 2 punten gepakt te hebben. Even waren we bijna 4e maar inmiddels staan we alweer 8e.
Mjuman ook in het stadion aanwezig?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.