MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Bizar ongeluk op de OS. Een fatale training. Kun je zien dat sport eigenlijk niet zoveel voorsteld.

Running On Empty schreef:
Zondag 12.30 uur: FC Utrecht-Feyenoord

Mjuman ook in het stadion aanwezig?

Nee, helaas niet - familieverplichtingen - zou er heel graag bij zijn!

Ace
Hiddink stopt als bondscoach Rusland | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Let op, gaat ie weer even fijn zijn zakken vullen bij Noord Koreo tijdens het wk en hebben we die Hiddink-mania ellende alsnog...

Sir Spamalot (crew)
En nu Dick Advocaat weg bij de Belgen en naar Rusland?

Ace schreef:
Hiddink stopt als bondscoach Rusland | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Let op, gaat ie weer even fijn zijn zakken vullen bij Noord Koreo tijdens het wk en hebben we die Hiddink-mania ellende alsnog...

Gelijk heeft 'ie. Ik denk overigens dat hij in Rusland ook niet bepaald slecht betaald kreeg.

Ace
Nicolage Rico schreef:

Gelijk heeft 'ie. Ik denk overigens dat hij in Rusland ook niet bepaald slecht betaald kreeg.

Vast niet. daar zou ome Roman wel voor gezorgd hebben. Of hij gelijk heeft of niet, ik erger me er groen en geel aan. Niet aan de beste man zelf overigens, meer het gedoe er omheen.

Dat weten we onderhand wel, Ace.

dix
Sir Spamalot schreef:
En nu Dick Advocaat weg bij de Belgen en naar Rusland?

Heeft ie z'n huur in st Petersburg al opgezegd ?

Nicolage Rico schreef:
Bizar ongeluk op de OS. Een fatale training. Kun je zien dat sport eigenlijk niet zoveel voorsteld.

Sodeju.

Gruwelijke beelden.

Nicolage Rico schreef:
Kun je zien dat sport eigenlijk niet zoveel voorsteld.

Hoe bedoel je dat?

lebowski schreef:
(quote)

Hoe bedoel je dat?

Dat sport nogal relatief is. Leven lijkt me belangrijker dan sport. Na zulke beelden heb je bijna geen zin meer in de OS.

Nicolage Rico schreef:
Dat sport nogal relatief is.

Wedden dat je dat morgen weer vergeten bent?

Ik ga uiteraard wel kijken, maar dan nog blijf ik bij mijn standpunt. Het is toch schrikken, zulke beelden.

Vreselijk. Ik had het wel gelezen, maar zie nu pas de beelden.

Kom je eindelijk op de OS als sporter, eindigt het zo.

boomkat
Sorry even wat anders. Ik bedoel hoe lekker.

1. Huntelaar basis + 2 goals.
2. v. Nistelrooy invalbeurt + 2 goals.

Zei ik al dat Oranje het WK ging winnen?

De kans dat beide heren meegaan acht ik klein. Wereldkampioen worden we niet; als we de laatste vier halen hebben we het heel goed gedaan. Als er geen gekke dingen gebeuren wordt Spanje met twee vingers in de neus kampioen; wat een elftal hebben die .

boomkat
Aah kom op MJ geniet gewoon van de Hollandse gloren. Het zijn zo'n beetje onze enige Oranje waardige centrumspitsen die beide de afgelopen tijd nou niet echt lekker in het pak zaten. En nu knallen ze er ff 2 in. Lekker boeiend wat Spanje allemaal heeft. Je kunt toch geen 4 Iniesta's opstellen.

*iets over een zwaluw en zomer*

En Spanje hoeft geen vier Iniesta's op te stellen gezien ze nog een Xavi, een Fàbregas en een Xabi Alonso hebben (of bedoel je wat anders?).

Lukk0
Dat zijn anders wel een paar erg frêle voetballers samen op één middenveld. Bij Barcelona werkt het omdat ze er een steviger speler als Yaya Touré of Keita achter hebben lopen, wie gaat dat klusje bij Spanje opknappen? Ik ben bang dat Spanje het ondanks die geweldige voetballers niet gaat winnen dit jaar, hoewel ik wel fan ben van het voetbal dat ze spelen.

Hopelijk is Ruud donderdag wat minder in vorm

boomkat schreef:
Sorry even wat anders. Ik bedoel hoe lekker.

1. Huntelaar basis + 2 goals.
2. v. Nistelrooy invalbeurt + 2 goals.

Zei ik al dat Oranje het WK ging winnen?

plus doelpunten van Robben en Van Bommel in Munchen!

Geweldig van Van the Man. Wat een binnenkomer. Fantastisch. Wisten jullie trouwens dat Ruud gek is op pizza met nutella?

dat Twente...

Ajax weer volkomen terecht gewonnen van Herenveen.. helaas Twente ook gewonnen van Vitesse, niet zo terecht

Sven Kramer en wat een geweldige Koreaan, die komt ook uit de hoge hoed.

Maar genoten voor de tv, de spanning was hoog.

Het is weer eens zover. Zit je naar een toffe pot te kijken met eindelijk eens een normale scheidsrechter moeten er een heleboel (niet een stuk of 10, nee echt een heleboel) droeftoeters (utrechtse dit keer) de boel weer eens verzieken. Als je die beelden van die gasten ook ziet Dat zijn momenten waarop ik toch liever was geboren als hockeyliefhebber ofzo

orbit schreef:
Ajax weer volkomen terecht gewonnen van Herenveen.. helaas Twente ook gewonnen van Vitesse, niet zo terecht

Altijd superobjectief, die Orbit - je kan er de klok op gelijk zetten!

Sven Kamer definitef sportheld geworden. En in de medaille spiegel, staat Friesland om 1 keer goud....en dat doet mij als Fries natuurlijk exttra goed. Nu die Hollanders nog

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:55 uur

geplaatst: vandaag om 20:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.