Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2010, 13:34 uur
FlyLo schreef:
Oostenrijk is al helemaal geen hoogvlieger.
(quote)
Oostenrijk is al helemaal geen hoogvlieger.
Uhm, België ook niet.

0
geplaatst: 7 februari 2010, 13:35 uur
Bwa: Vermaelen, Kompany, Fellaini, Hazard, Lukaku (en dan Pocognoli, Bailly, Defour, Vertonghen..). Kan Oostenrijk ook zulke namen voorleggen?
0
geplaatst: 7 februari 2010, 13:37 uur
Je noemt nu wel spelers die het ook tegen mindere landen dan Oostenrijk hebben moeten afleggen. België heeft goede spelers daar is iedereen het wel over eens, maar als ze allemaal samen op het veld staan is het een erg matig team.
0
geplaatst: 7 februari 2010, 13:37 uur
Zoals Nederland? 
Ik heb er wel vertrouwen in nu er een echte coach langs de lijn staat.

0
geplaatst: 7 februari 2010, 14:21 uur
lebowski schreef:
(afbeelding)
R.I.P. Franco Ballerini (1964-2010)
Oud-wielrenner Franco Ballerini, winnaar van Parijs-Roubaix in 1995 en 1998, is zondag op 45-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een auto-ongeval. De Italiaan was een fervent rallyrijder en nam dit weekeinde als co-piloot deel aan een amateurrace toen zijn wagen tussen Larciano en Florence van de weg raakte.
Echt een schrik/je/dood/bericht.(afbeelding)
R.I.P. Franco Ballerini (1964-2010)
Oud-wielrenner Franco Ballerini, winnaar van Parijs-Roubaix in 1995 en 1998, is zondag op 45-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een auto-ongeval. De Italiaan was een fervent rallyrijder en nam dit weekeinde als co-piloot deel aan een amateurrace toen zijn wagen tussen Larciano en Florence van de weg raakte.
RIP Franco Ballerini
0
mwoeb.
geplaatst: 7 februari 2010, 14:31 uur
FlyLo schreef:
Zoals Nederland?
Zoals Nederland?

same here, en ik vind genoeg kwaliteit in het belgisch elftal zitten, probleem was dat geen enkele trainer het eruit kreeg, gelukkig loopt men niet meer op wolkjes en is er ook goed aan gedaan vermaelen kapitein te maken. had al langer moeten gebeuren.
0
geplaatst: 7 februari 2010, 18:41 uur
Helaas een onterechte uitslag bij Feyenoord - AZ. Feyenoord had op zijn minst een gelijkspel verdiend. Feyenoord moest de wedstrijd maken en deed het aardig. Wel te weinig uitgespeelde kansen gecreëerd. Normaal krijgt AZ ze tegen in de laatste minuten, nu was het andersom. De 4e plaats lijkt het hoogst haalbare dit seizoen voor Feyenoord.
0
geplaatst: 7 februari 2010, 19:59 uur
Ajakkes. 
Maar in het kampioenschap geloof ik niet. Ik hoop op de tweede plaats.

Maar in het kampioenschap geloof ik niet. Ik hoop op de tweede plaats.
0
geplaatst: 7 februari 2010, 20:02 uur
PSV verliest niet en ajax heeft het al een aantal maal gedaan, die worden uiteraard geen kampioen meer. Gewoon derde, zoals ze nu staan. Dat is hun plaats.
0
P-DawG
geplaatst: 7 februari 2010, 20:05 uur
P-DawG schreef:
Trouwens.. wensen qua voetbaluitslagen dit weekend:
Man United moet winnen morgen tegen Pompy en dan hopen dat Arsenal wint van Chelski zondag. Dan staat United eindelijk weer waar het hoort.
En in de tussentijd moet Ajax Twente maar eens oprollen in de Arena.
Alleen de kleuterklas van Wenger heeft het dus af laten weten daar kan ik nog wel mee leven. Trouwens.. wensen qua voetbaluitslagen dit weekend:
Man United moet winnen morgen tegen Pompy en dan hopen dat Arsenal wint van Chelski zondag. Dan staat United eindelijk weer waar het hoort.
En in de tussentijd moet Ajax Twente maar eens oprollen in de Arena.

Mjuman schreef:
Volgens mij ben je een heel sportief mens, actief in de sport van wishful thinking: de wens is de vader van de gedachte, toch? Als er één oliebol op benen is het wel Arrogante Alec - vraag maar aan Jaap.
Volgens mij ben je een heel sportief mens, actief in de sport van wishful thinking: de wens is de vader van de gedachte, toch? Als er één oliebol op benen is het wel Arrogante Alec - vraag maar aan Jaap.

0
geplaatst: 7 februari 2010, 20:11 uur
Nicolage Rico schreef:
PSV verliest niet en ajax heeft het al een aantal maal gedaan, die worden uiteraard geen kampioen meer. Gewoon derde, zoals ze nu staan. Dat is hun plaats.
Tweede, lijkt me veel logischer.. Twente kon niets uitrichten vanmiddag.. die hebben voornamelijk mazzel gehad in hun laatste wedstrijden. Ajax kan ze echt nog wel voorbij hoor.
0
geplaatst: 7 februari 2010, 20:20 uur
orbit schreef:
Tweede, lijkt me veel logischer.. Twente kon niets uitrichten vanmiddag.. die hebben voornamelijk mazzel gehad in hun laatste wedstrijden. Ajax kan ze echt nog wel voorbij hoor.
(quote)
Twente had na 15 minuten gewoon op 0-2 kunnen staan dus niets uitrichten is toch wat overdreven. Als Perez gewoon scoort wordt het een geheel andere wedstrijd.
0
boomkat
geplaatst: 7 februari 2010, 20:23 uur
Idd, Twente is leuk, maar niet meer. Ajax heeft veel meer te bieden en PSV is gewoon te degelijk om niet 1e te worden.
Feyenoord kan het weer eens niet waarmaken. Wanneer winnen we nou eens van een top 4 ploeg. Echt weer zo dom. Kun je zo'n wedstrijd eens een keer winnen (tegen Ajax waren we al dichtbij) laat je het liggen. Man dan geef je toch je leven, vrouw en kinderen. Biseswar draaiden weer eens een keer lekker. Dat dan weer wel. Schet optyfen en De Cler blijf ik ook maar een nerd vinden. Ja hij deed het niet onaardig voor zijn doen, maar hij is gewoon een houtenklaas meets nerd meets skihut 30 jarige degelijkheid etc. Ik vind het gewoon een ontzettende kneus. En hij heeft met Hofland vorig seizoen de trainer weggepest. Makaay mag van mij ook de bank warm blijven houden en Babo moet eens even niet meer lullen, maar poetsen. Want die jongen kan voetballen.
Ook mijn andere cluppie (Arsenal, go gunners blabla) kon het weer eens niet waarmaken. Schiet die klote bal er eens een keer in. Ik wordt er gek van. Ook dat eindeloze gebrei tot er weer 8 geblokt spelers van sjelsea achterin staan. En wat een kleurloze gasten zijn die Ballack en Anelka. Pure degelijkheid. Saai tot-en-met. Dan gun ik het liever Man U. die tenminste wat uitstraalt, gevarieerd kan voetballen en beschikt over een ontzettend leuke mix van aanvallers; Rooney, Berbatov, Valencia, Obertain, Nani, Park, Giggs - de lijst is eindeloos. En Arsenal mist ook gewoon v. Persie. Die man was in topvorm. Die man was niet te stoppen. En dan te bedenken dat Fabregas 1 van zijn beste - zo niet het beste - seizoen van zijn leven speelt. Man, wat daar allemaal wel niet had uit kunnen komen
Feyenoord kan het weer eens niet waarmaken. Wanneer winnen we nou eens van een top 4 ploeg. Echt weer zo dom. Kun je zo'n wedstrijd eens een keer winnen (tegen Ajax waren we al dichtbij) laat je het liggen. Man dan geef je toch je leven, vrouw en kinderen. Biseswar draaiden weer eens een keer lekker. Dat dan weer wel. Schet optyfen en De Cler blijf ik ook maar een nerd vinden. Ja hij deed het niet onaardig voor zijn doen, maar hij is gewoon een houtenklaas meets nerd meets skihut 30 jarige degelijkheid etc. Ik vind het gewoon een ontzettende kneus. En hij heeft met Hofland vorig seizoen de trainer weggepest. Makaay mag van mij ook de bank warm blijven houden en Babo moet eens even niet meer lullen, maar poetsen. Want die jongen kan voetballen.
Ook mijn andere cluppie (Arsenal, go gunners blabla) kon het weer eens niet waarmaken. Schiet die klote bal er eens een keer in. Ik wordt er gek van. Ook dat eindeloze gebrei tot er weer 8 geblokt spelers van sjelsea achterin staan. En wat een kleurloze gasten zijn die Ballack en Anelka. Pure degelijkheid. Saai tot-en-met. Dan gun ik het liever Man U. die tenminste wat uitstraalt, gevarieerd kan voetballen en beschikt over een ontzettend leuke mix van aanvallers; Rooney, Berbatov, Valencia, Obertain, Nani, Park, Giggs - de lijst is eindeloos. En Arsenal mist ook gewoon v. Persie. Die man was in topvorm. Die man was niet te stoppen. En dan te bedenken dat Fabregas 1 van zijn beste - zo niet het beste - seizoen van zijn leven speelt. Man, wat daar allemaal wel niet had uit kunnen komen

0
geplaatst: 7 februari 2010, 20:31 uur
Running On Empty schreef:
Twente had na 15 minuten gewoon op 0-2 kunnen staan dus niets uitrichten is toch wat overdreven. Als Perez gewoon scoort wordt het een geheel andere wedstrijd.
(quote)
Als als.. Ajax had ook op 4-0 moeten staan vanmiddag, zo kan ik nog wel wat uitslagen bedenken. Twente is allang niet zo sterk meer als in de eerste seizoenshelft.
0
LocoHermano
geplaatst: 7 februari 2010, 21:08 uur
Die verdediging blijft toch een zorgenkindje. Tegen Heerenveen-uit is het vaste centrale duo er niet bij, zal me niets verbazen als ze daar weer punten laten liggen. Het is al met al iets minder wisselvallig dan onder Bassie, maar het houdt niet over
.
.
0
P-DawG
geplaatst: 7 februari 2010, 21:20 uur
boomkat schreef:
En Arsenal mist ook gewoon v. Persie. Die man was in topvorm. Die man was niet te stoppen. En dan te bedenken dat Fabregas 1 van zijn beste - zo niet het beste - seizoen van zijn leven speelt. Man, wat daar allemaal wel niet had uit kunnen komen
Met Robin erbij zouden ze inderdaad langer mee hebben gedaan om de titel; ze hebben op dit moment gewoon totaal geen stootkracht voorin staan dat merk je gewoon tijdens zulke topwedstrijden. Van Persie velde vorig dan ook niet voor niets in zijn eentje Chelsea met 2 goals. Het zegt ook al meer dan genoeg over Bendtner die zelfs op de bank bivakkeert als alle andere spitsen geblesseerd zijn. Hij bracht ook helemaal niks toen hij inviel vandaag. En Arsenal mist ook gewoon v. Persie. Die man was in topvorm. Die man was niet te stoppen. En dan te bedenken dat Fabregas 1 van zijn beste - zo niet het beste - seizoen van zijn leven speelt. Man, wat daar allemaal wel niet had uit kunnen komen
Wenger had gewoon een spits moeten halen in januari, echt compleet belachelijk dat hij dat niet heeft gedaan. Vervolgens zegt hij ook nog eens doodleuk dat 'het bij een seizoen niet gaat om de prijzen'. Slaap zacht denk ik dan; Fabregas wandelt over een paar seizoenen de deur uit samen met een aantal andere belangrijke pionnen en dan kan hij weer een nieuwe kleuterklas beginnen. Je kan ze het ook niet verwijten, voetballers willen nou eenmaal prijzen pakken aangezien hun carrière daar uiteindelijk op wordt beoordeeld.
Chelsea zie ook niet kampioen worden. In de periode dat Man United te maken had met die defensieve crisis, waarin ze noodgedwongen met middenvelders centraal achterin moesten spelen, heeft Chelsea het nagelaten afstand te nemen en dat kan ze aan het eind van de rit wel eens de das om gaan doen. Daarnaast verkeerd United nu gewoon in topvorm terwijl ze nog steeds zonder Vidic en Ferdinand spelen.
Daar komt nog boven op dat de sterkste periode van United historsch gezien altijd in de 2de helft van de competitie is. Ik heb dan ook grote hoop dat ze aan het eind van het seizoen geschiedenis gaan schrijven met een 4de titel op rij. Zeker omdat ze alle top clubs al uit hebben gehad en Chelsea nog naar Old Trafford moet komen.
0
Ace
geplaatst: 9 februari 2010, 10:01 uur
Paap_Floyd schreef:
Geen woord over die prachtige eigen goal van Wernbloom?
Geen woord over die prachtige eigen goal van Wernbloom?
Die zat er zeker strak in!

0
Ace
geplaatst: 10 februari 2010, 13:55 uur
Weg met alle hakjes en afstandsschoten, dit is pas een goal: YouTube - Higuain Scores, Real Madrid 3-0 Espanyol, Feb 6, 2010
Leuke pass van VdV ook!
Leuke pass van VdV ook!
0
P-DawG
geplaatst: 10 februari 2010, 14:00 uur
Best leuke goal maar zo bijzonder vind ik 'm ook weer niet.
0
geplaatst: 10 februari 2010, 14:23 uur
Aanname is met veel geluk zoals je kunt zien in een van de herhalingen. Keeper komt uit als een zot.
Verder een aardige goal.
Verder een aardige goal.
0
Ace
geplaatst: 10 februari 2010, 14:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Aanname is met veel geluk zoals je kunt zien in een van de herhalingen.
Aanname is met veel geluk zoals je kunt zien in een van de herhalingen.

Hoe had die keeper trouwens anders uit moeten komen?
0
geplaatst: 10 februari 2010, 14:35 uur
Toch een leuk doelpunt als een invaller. Blijf Robinho een goede voetballer vinden.
0
geplaatst: 10 februari 2010, 14:49 uur
Ace schreef:

(quote)

Als een nog grotere zot en lekker de beentjes breken van de tegenstander.

0
geplaatst: 10 februari 2010, 14:51 uur
Jurrien schreef:
(embed)
Toch een leuk doelpunt als een invaller. Blijf Robinho een goede voetballer vinden.
(embed)
Rond de 40 seconde zie je iemand met zijn huis gooien.

0
geplaatst: 10 februari 2010, 15:57 uur
Zo`n speler als Robinho is niet geschikt voor de Engels Competitie, Ze spelen daar altijd dicht op hun man en dan lukt het niet om zo`n doelpunt te maken.
In Spanje of Duitsland zou Robinho wel presteren, want hij blijft overigens een goede speler.
In Spanje of Duitsland zou Robinho wel presteren, want hij blijft overigens een goede speler.
0
geplaatst: 10 februari 2010, 16:31 uur
waarom een Bergkamp, Henry, Zola, Christiano Ronaldo dan wel? Robinho is domweg geen wereldklasse en komt nét te kort voor de Engelse competitie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.