Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 21 februari 2010, 03:20 uur
Waarom zendt de Belg eigenlijk geen schaatsen uit? Met wielrennen kan ik altijd daarheen zappen als ik een zekere nare zelfingenomen kalende man zat word... Ik bedoel, Veldkamp heeft jaren voor de zuiderburen geschaatst! Hij trekt de glijders uit en het is uit-het-oog-uit-het-hart?
0
geplaatst: 21 februari 2010, 07:23 uur
Jammergenoeg niet live kunnen zien (wekker ging alweer om 6:30 uur). Maar toch nog even: Tuitert 

0
geplaatst: 21 februari 2010, 08:02 uur
Ik tuiter ook even mee
Kippenvel en net als Ace een traantje gelaten. Fantastisch.
Kippenvel en net als Ace een traantje gelaten. Fantastisch.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 09:05 uur
Niet verwacht van Tuitert
, grandiose prestatie, petje af !
, grandiose prestatie, petje af !
0
geplaatst: 21 februari 2010, 11:03 uur

diep respect voor deze volhouder, wat een race, wat een spanning
0
geplaatst: 21 februari 2010, 11:12 uur
Davis nog vier jaar door; hij wil en zal die 1500 meter titel:
http://www.sportingchronicl...
(klik op de video)
http://www.sportingchronicl...
(klik op de video)
0
geplaatst: 21 februari 2010, 11:43 uur
Ja schitterend. Pas om half 4 in bed maar met zulke onverwachte gouden plakken is het absoluut waard om op te blijven en de spanning live mee te maken.
En met de 2-0 overwinning van FC Utrecht op NAC in Breda was mijn avond toch al goed begonnen

0
geplaatst: 21 februari 2010, 11:59 uur
Ace schreef:
Waarom zendt de Belg eigenlijk geen schaatsen uit? Met wielrennen kan ik altijd daarheen zappen als ik een zekere nare zelfingenomen kalende man zat word... Ik bedoel, Veldkamp heeft jaren voor de zuiderburen geschaatst! Hij trekt de glijders uit en het is uit-het-oog-uit-het-hart?
Omdat buiten Nederland niemand zich voor schaatsen interesseert. De Belgen hebben geloof ik maar één deelnemer dus die volgen de spelen waarschijnlijk minder dan wij.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 12:10 uur
Ik heb voor de tv staan springen en lekker debiel gedaan.
Mark Tuitert.
Mark Tuitert.

0
geplaatst: 21 februari 2010, 12:28 uur
Ik ben blij dat ik opgebleven ben gisteren. Schitterende wedstrijd van Tuitert!
0
geplaatst: 21 februari 2010, 12:54 uur
Het was dit keer op een voor Nederlandse begrippen onchristelijk tijdstip omdat buiten Nederland ook Amerika en Canada er zich voor interesseerden en het daar op prime-time uitgezonden diende te worden.
Ik had gisteren een zware dag en ben net weer opgeknapt van een weekje ziek zijn dus hoewel ik vast van plan was om te gaan kijken ben ik om half 1 in slaap gesukkeld

Heb er nog steeds niets van gezien helaas, maar ik neem aan dat het vandaag vast nog wel een keertje herhaald gaat worden.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 13:22 uur
Het was dit keer op een voor Nederlandse begrippen onchristelijk tijdstip omdat buiten Nederland ook Amerika en Canada er zich voor interesseerden en het daar op prime-time uitgezonden diende te worden.
Dat is hetzelfde principe als bij ons bobsleeën of snowboarden. Als het de OS is kijken er ineens wel mensen naar (goed, anders wordt het ook amper uitgezonden natuurlijk).
0
Ace
geplaatst: 21 februari 2010, 13:34 uur
BoordAppel schreef:
Omdat buiten Nederland niemand zich voor schaatsen interesseert. De Belgen hebben geloof ik maar één deelnemer dus die volgen de spelen waarschijnlijk minder dan wij.
(quote)
Ik was niet helemaal serieus, maar toch bedankt voor de uitleg

Paap_Floyd schreef:
Jammergenoeg niet live kunnen zien (wekker ging alweer om 6:30 uur). Maar toch nog even: Tuitert
Slap excuus, het was om 3 uur al afgelopen, dus ruim op tijd!

Trouwens, tussen al het Olympisch geweld zou ik het bijna vergeten: retteketet

0
geplaatst: 21 februari 2010, 13:36 uur
GrafGantz schreef:
Heb er nog steeds niets van gezien helaas, maar ik neem aan dat het vandaag vast nog wel een keertje herhaald gaat worden.
Er is nu op Nederland 1 een herhaling.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 14:38 uur
Ace schreef:
Toch vrij vaak 's nachts het kunstschaatsen uitgezonden (voor Kevin van der Perren)
Verder ook nog shorttrack met Pieter Gysel, maar verder heb ik ook nog geen schaatswedstrijden kunnen bespeuren.Vooral jammer vind ik dat (naast gewoon erg weinig aandacht voor de Winterspelen, die ik veel leuker vind dan de Zomerspelen) ijshockey niet eens wordt samengevat op de Belgische televisie (ofwel mis ik het steeds weer).
0
boomkat
geplaatst: 21 februari 2010, 15:36 uur
Weer een loserpartij van Feyenoord. Weer strugglen met een degradatiekandidaat, terwijl Ajax na 45 minuten al weer met 3-0 voorstaat tegen Vitesse. Hoe gaat MIJN cluppie me nog voor aap zetten. Gelukkig spelen ze 9 van de 10 keer op zondag. Anders had ik helemaal geen weekend meer. Beetje op de zaterdag avond met schaamrood op de kaken tussen mijn vrienden zitten. Dacht het niet. Dan maar kluizen.
Het ironische is dat de beste man van het veld - Wijnaldum - de meest domme klassieke fout maakt. Aan de rest wil ik niet eens woorden vuil maken.
Ojawel; Bruins

ps. moet dit helemaal in spoilers?
Het ironische is dat de beste man van het veld - Wijnaldum - de meest domme klassieke fout maakt. Aan de rest wil ik niet eens woorden vuil maken.
Ojawel; Bruins

ps. moet dit helemaal in spoilers?
0
Ace
geplaatst: 21 februari 2010, 16:27 uur
MIJN cluppie zegtie... 
Goede pot van Ajax, dankzij slordig afwerken en een goed keepende Velthuizen bleef de score beperkt.
@Rico: dat die topper van een Danny B nou weer uitgerekend de gelijkmaker moet maken...

Goede pot van Ajax, dankzij slordig afwerken en een goed keepende Velthuizen bleef de score beperkt.
@Rico: dat die topper van een Danny B nou weer uitgerekend de gelijkmaker moet maken...

0
Ace
geplaatst: 21 februari 2010, 16:33 uur
Die Jan Everse is wel een geniale vent als analyticus! "Het is logsich dat Suarez baalt, die had vandaag het record van Coen Dillen al kunnen verbreken" en "de enige die geen kans heeft gehad is geloof ik Stekelenburg". 

0
boomkat
geplaatst: 21 februari 2010, 17:00 uur
City kan totaal geen potten breken, maar Liverpool wat is daar mee aan de hand 
En na 10 minuutjes in de 2e helft maar afgezet. Wat een anti-voetbal. Dacht ik even de nare smaak van Feyenoord-Ado weg te kunnen spoelen

En na 10 minuutjes in de 2e helft maar afgezet. Wat een anti-voetbal. Dacht ik even de nare smaak van Feyenoord-Ado weg te kunnen spoelen

0
geplaatst: 21 februari 2010, 18:22 uur
Ace schreef:
Exact, en die andere ex Feyenoorder, Timothy Derijck die Rob van Dijk belemmerd. Aparte manier om hun liefde voor Feyenoord te uiten.

0
geplaatst: 21 februari 2010, 18:37 uur
Ace schreef:
Die Jan Everse is wel een geniale vent als analyticus! "Het is logsich dat Suarez baalt, die had vandaag het record van Coen Dillen al kunnen verbreken" en "de enige die geen kans heeft gehad is geloof ik Stekelenburg".
Wat een kerel. 
Ik ga maar eens kijken of ik Tuitert op YouTube kan vinden. Was pas om 5 uur thuis en heb hem alleen zien juichen toen Davis zich stuk beet op zijn tijd. Dat was al prachtig. Ergens in de nacht had ik wel een sms-je gehad ("Hoera voor Mark!"), maar ik ging er vanuit dat hij 2e of 3e was na Davis.
Wel erg tof dat juist hij goud wint, is toch wel één van mijn favorieten (na Postma en Van Velde). De val van 2001 (toen hij zowat zeker was van de Europese titel) is nu ook helemaal goed gemaakt.
Hoera voor Mark!

0
Ace
geplaatst: 21 februari 2010, 19:48 uur
herman schreef:
Wat een kerel. 
Ik ga maar eens kijken of ik Tuitert op YouTube kan vinden. Was pas om 5 uur thuis en heb hem alleen zien juichen toen Davis zich stuk beet op zijn tijd. Dat was al prachtig. Ergens in de nacht had ik wel een sms-je gehad ("Hoera voor Mark!"), maar ik ging er vanuit dat hij 2e of 3e was na Davis.
Wel erg tof dat juist hij goud wint, is toch wel één van mijn favorieten (na Postma en Van Velde). De val van 2001 (toen hij zowat zeker was van de Europese titel) is nu ook helemaal goed gemaakt.
Hoera voor Mark!
(quote)
Wat een kerel. 
Hoera voor Mark!
www.afstandgemist.nl
boomkat schreef:
Ja dat zeg ik.
(quote)
Ja dat zeg ik.
Jij wisselt toch nog weleens van cluppie? Dit is zo'n moment dat het best weer aantrekkelijk is toch, zo'n wissel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.