Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 21 februari 2010, 19:52 uur
Ik heb nog nooit gewisseld
Toen ik klein mannetje van 8 was droeg ik een Ajax shirtje, maar ik heb het voetbal tot 4 jaar geleden nooit echt gevolgd heb. Oranje uitgezonderd. Ja als je dat wisselen noemt, oke.
En toen ik voetbal weer de bom begon te vinden, was er maar 1 SUPER COOLESTOEREMOOIEONTROERENDE club waar ik iets voor voelde! Puh.
Toen ik klein mannetje van 8 was droeg ik een Ajax shirtje, maar ik heb het voetbal tot 4 jaar geleden nooit echt gevolgd heb. Oranje uitgezonderd. Ja als je dat wisselen noemt, oke.En toen ik voetbal weer de bom begon te vinden, was er maar 1 SUPER COOLESTOEREMOOIEONTROERENDE club waar ik iets voor voelde! Puh.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 20:02 uur
Ik moet als PSV'er zijnde heel stiekem eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden als Sparta zou scoren; niet omdat ik PSV punten wil zien verspillen maar omdat ze zo eens een keer goed op hun flikker krijgen na weer een thuiswedstrijd met weinig goals. Maar in de laatste seconde is nogal zuur; ze hadden het beter tien minuten voor tijd of zo kunnen doen, dan waren ze tenminste wakker geschut. Dom van Rutten ook om Ooijer en Amrabat erin te zetten; de eerste genoemde komt alle snelheid tekort aan de rechterkant en Amrabat heeft nog bijna nog nooit iets goed gedaan voor PSV. Gelukkig is het niet fataal voor de koppositie.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 20:05 uur
Ja, Ooijer ging vlak voor de 1-1 ook al lelijk in de fout. Het lijkt me dat die zijn plek in het Nederlands Elftal aardig aan het verspelen is de laatste tijd. Is ook niet erg op zijn leeftijd, hij wordt al bijna 36 geloof ik.
0
Ace
geplaatst: 21 februari 2010, 20:09 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik moet als PSV'er zijnde heel stiekem eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden als Sparta zou scoren; niet omdat ik PSV punten wil zien verspillen maar omdat ze zo eens een keer goed op hun flikker krijgen na weer een thuiswedstrijd met weinig goals. Maar in de laatste seconde is nogal zuur; ze hadden het beter tien minuten voor tijd of zo kunnen doen, dan waren ze tenminste wakker geschut. Dom van Rutten ook om Ooijer en Amrabat erin te zetten; de eerste genoemde komt alle snelheid tekort aan de rechterkant en Amrabat heeft nog bijna nog nooit iets goed gedaan voor PSV. Gelukkig is het niet fataal voor de koppositie. Ze spelen gewoon afzichtelijk voetbal, zijn effectief en degelijk, hebben vaak mazzel en nu een keer niet. Volgende week gewoon weer 1-0 winnen, niets aan de hand...
@boomkat: ok, voordeel van de twijfel

0
geplaatst: 21 februari 2010, 20:23 uur
Cynische modus aan:
Superieur spel van een sprankelend PSV slaagt erin tegen een dominant Sparta voor de poorten van Mordor een zwaarbevochten gelijkspel te behalen. De Ridders konden tevreden lerugkeren naar Isenhoven om zich daar te laven aan de mede van Gandalf
Cynische modus uit
15 km strafloop over de Strabrechtse heide damit sie verstehen warum es geht diese Woche - keine Hamburger (mit oder ohne Brot) mehr im EL-Angebot; there'swork to be done!
Superieur spel van een sprankelend PSV slaagt erin tegen een dominant Sparta voor de poorten van Mordor een zwaarbevochten gelijkspel te behalen. De Ridders konden tevreden lerugkeren naar Isenhoven om zich daar te laven aan de mede van Gandalf
Cynische modus uit
15 km strafloop over de Strabrechtse heide damit sie verstehen warum es geht diese Woche - keine Hamburger (mit oder ohne Brot) mehr im EL-Angebot; there'swork to be done!
0
geplaatst: 21 februari 2010, 20:46 uur
Soortgelijk verhaal (van Boomkat) als dat van jou, Ace. Alleen dan andersom. 

0
geplaatst: 21 februari 2010, 21:33 uur
Ace schreef:
Ze spelen gewoon afzichtelijk voetbal, zijn effectief en degelijk, hebben vaak mazzel en nu een keer niet. Volgende week gewoon weer 1-0 winnen, niets aan de hand...
Nee, alleen tegen Hercales en Utrecht (wellicht competitie Roda uit nog, maar toen heeft PSV ook veel gemist) hebben ze echt mazzel gehad. Aan het begin van het seizoen was het spel heel degelijk met vrij veel goals. Toen het dubbele programma begon werd het steeds minder, wat natuurlijk ook kan. Dat je dan zakelijk gaat spelen is begrijpelijk en natuurlijk het beste als je de resultaten ziet, maar het spel wordt er idd niet beter op voor de kijker. En vandaag had PSV natuurlijk geen mazzel nodig gezien het voor rust al 3/4-0 had moeten zijn.(quote)
Ze spelen gewoon afzichtelijk voetbal, zijn effectief en degelijk, hebben vaak mazzel en nu een keer niet. Volgende week gewoon weer 1-0 winnen, niets aan de hand...
0
geplaatst: 21 februari 2010, 22:35 uur
0
geplaatst: 22 februari 2010, 01:28 uur
Dit soort races zijn niet goed voor mijn hart....
Edit: Ireen!
Edit: Ireen!

0
geplaatst: 22 februari 2010, 01:35 uur
Pfff het is wel weer laat vandaag maar wat een mooie rit van Wust. Weer goud voor Nederland en iedereen ging stuk in de laatste ronde. Mooi hoor. 

0
geplaatst: 22 februari 2010, 01:44 uur
Mooizo!
Wanneer komt onze grote Sven eigenlijk weer in actie? Is al weer heel erg lang stil rond hem..
Wanneer komt onze grote Sven eigenlijk weer in actie? Is al weer heel erg lang stil rond hem..
0
speranza
geplaatst: 22 februari 2010, 09:57 uur
De mooiste sportvrouw op de Olympische winterspelen is Julia Mancuso. 

0
Zorin
geplaatst: 22 februari 2010, 10:13 uur
Dat meisje van Bukko is wel een lekker fris ding.....
. Trouwens, Vonn vind ik wat rijper en echt Amerikaans (ik weet overigens niet of dat een voordeel is; iig vast wel voor Verha(n)gen en Balki
).
Prachtig voor Wüst overigens; ze kan het wel degelijk. Trouwens die 2 gouden Nederlandse medailles op de 1500 M bij het schaatsen had ik totaal niet verwacht, dus dat is wel top.
Skieën; ik ben blij voor de durfal Bode Miller dat ie nu toch ook een goude medaille heeft. Ik houd wel van lui die alles of niks spelen....(I'm a gambler, but I'm nobody' s fool....Sure Know Something van Kiss).
. Trouwens, Vonn vind ik wat rijper en echt Amerikaans (ik weet overigens niet of dat een voordeel is; iig vast wel voor Verha(n)gen en Balki
).Prachtig voor Wüst overigens; ze kan het wel degelijk. Trouwens die 2 gouden Nederlandse medailles op de 1500 M bij het schaatsen had ik totaal niet verwacht, dus dat is wel top.
Skieën; ik ben blij voor de durfal Bode Miller dat ie nu toch ook een goude medaille heeft. Ik houd wel van lui die alles of niks spelen....(I'm a gambler, but I'm nobody' s fool....Sure Know Something van Kiss).
0
Ace
geplaatst: 22 februari 2010, 10:15 uur
Zusje Bokko, wat een lief meisje 
Die Mancuso mag er zeker wezen, maar ik word onpasselijk van de manier waarop ze net doet alsof ze het erg vindt wanneer er een rivale crasht... Overdreven gemaakte Amerikaanse gedoe.

Die Mancuso mag er zeker wezen, maar ik word onpasselijk van de manier waarop ze net doet alsof ze het erg vindt wanneer er een rivale crasht... Overdreven gemaakte Amerikaanse gedoe.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 10:16 uur
Eens met Ace.
Het is allemaal erg theatraal.
Maar daar voel je verder niks van.
Het is allemaal erg theatraal.
Maar daar voel je verder niks van.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 10:18 uur
Vannacht ook live zitten kijken. Wauw die Ireen 
Spannende laatste ritten ook
Mooi ook dat de medaille-uitreiking er meteen achteraan kwam. De emotie zat er nog goed in, je zag haar de tranen in proberen te houden, maar aan het einde van het Wilhelmus moest ze dan toch even huilen. Ik moest ook wel een traantje wegpinken.

Spannende laatste ritten ook
Mooi ook dat de medaille-uitreiking er meteen achteraan kwam. De emotie zat er nog goed in, je zag haar de tranen in proberen te houden, maar aan het einde van het Wilhelmus moest ze dan toch even huilen. Ik moest ook wel een traantje wegpinken.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 10:20 uur
Hege Bokko doet me niet zoveel, beetje jong naar mijn smaak.
Lindsey Vonn is wel beter.

Lindsey Vonn is wel beter.

0
geplaatst: 22 februari 2010, 10:25 uur
Zorin schreef:
).
). Ja, Vonn is al 25 inderdaad. Heeeeel erg oud.
Leuke foto's om de week mee te beginnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.