Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2010, 22:50 uur
Kemkers moet zijn vingertjes bij zich houden. Al doe je het nog altijd zelf.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 22:53 uur
Henk "Becel" Gemser aan het troosten.
Doet me denken aan Falko Zandstra die Europees Kampioen zou worden en struikelde over zijn armbandje.
Toch knap, Oldfart.
Doet me denken aan Falko Zandstra die Europees Kampioen zou worden en struikelde over zijn armbandje.

Toch knap, Oldfart.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 22:54 uur
Op MovieMeter (over Gemser):

BoordAppel schreef:
Dat kan beter jongen.
Dat kan beter jongen.

0
geplaatst: 23 februari 2010, 22:55 uur
(dit is dan wel weer humor)Maar wat is dit buitengewoon naar.
Terug naar het voetbal.
Donderdag Juve - Ajax (Oldfart maak eens een voorspelling dat Ajax flink gaat winnen)
0
geplaatst: 23 februari 2010, 22:55 uur
ach, de meeste van ons hebben de verkeerde baan denk ik wel eens.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:00 uur
Wel irritant dat die Lee al een ereronde ging lopen met zijn vlag voordat de diskwalificatie officieel was.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:01 uur
Ben geen groot Kramerfan, maar dit gun ik niemand. Wat een stomme manier om te verliezen

0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:01 uur
Running On Empty schreef:
Wel irritant dat die Lee al een ereronde ging lopen met zijn vlag voordat de diskwalificatie officieel was.
Ja, die Lee is echt snel he ?

0
Ace
geplaatst: 23 februari 2010, 23:02 uur
Gelijk heeftie... Hij heeft toch gewonnen en dat wist hij blijkbaar toen al.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:03 uur
Je wint samen, je verliest samen. Kramer of Kemkers? Wat maakt het uit.
0
LocoHermano
geplaatst: 23 februari 2010, 23:05 uur
Waar is die muts van de NBC als je haar echt nodig hebt?
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:05 uur
Het gedeelte "traumaverwerking met Mart Smeets" sla ik maar even over.
Niet zo gek dat Lee al met de vlag ging lopen. Weliswaar was Kramer niet officieel gediskwalificeerd, maar de scheidsen hadden de weg wel helemaal kwijt moeten zijn om hem niet uit de uitslag te halen.
Niet zo gek dat Lee al met de vlag ging lopen. Weliswaar was Kramer niet officieel gediskwalificeerd, maar de scheidsen hadden de weg wel helemaal kwijt moeten zijn om hem niet uit de uitslag te halen.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:06 uur
Je wint samen, je verliest samen. Kramer of Kemkers? Wat maakt het uit.
......hmm, daar denkt Kramer anders over denk ik.Denk dat er straks een baan vrijkomt als schaatscoach
0
Ace
geplaatst: 23 februari 2010, 23:06 uur
Als we toch met flauwe schaatsgrappen bezig zijn... Sander Lantinga vanmiddag: ik sprak vanmiddag Mart Smeets en volgens hem heeft Ria visser een opening van 11.2.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:07 uur
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:08 uur
Ik denk dat de reactie van Running on Empty vooral vanuit teleurstelling komt.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:09 uur
Dat denk ik ook en dat is prima toch. Ik dacht ook nog even "hij rent toch niet juichend het ijs op terwijl Kramer nog 2 rondjes moet".
Maar ja, als opeens Olympisch Kampioen wordt snap ik wel dat de adrenaline je door de keel giert
Maar ja, als opeens Olympisch Kampioen wordt snap ik wel dat de adrenaline je door de keel giert
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:10 uur
Kemkers heeft volgens Kramer dus geroepen en gewezen, zegt hij nu tegen Bert van de NOS
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:11 uur
Joren999 schreef:
Nee hoor, het was gewoon irritant !!!
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:11 uur
Kon mijn ogen niet geloven toen ik het zag gebeuren.. Zie nu een interview met Sven en hij zegt dat Kemkers zei dat hij naar binnen moest...
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:14 uur
@Oldfart - wat kost dat nou zo'n kristallen bol? Volgens mij heb je 'em nog niet zo lang. Werkt ie ook bij politiek en financiën (zeg maar beleggen)? 
@ROE: hij bleef wijselijk wel weg bij het Nederlandse kamp - ik zou 'em nog een keer rondgejaagd hebben, schaatsen of niet.

@ROE: hij bleef wijselijk wel weg bij het Nederlandse kamp - ik zou 'em nog een keer rondgejaagd hebben, schaatsen of niet.
0
geplaatst: 23 februari 2010, 23:15 uur
Jij zou het niet doen als je 3 maanden lange afstanden schaatst (zowat als enige van je land), je derde 10 km rijdt en opeens (al dan nog niet officieel) wint?(quote)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.