MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Smeets probeert er op zijn oude dag nog een Shakespeariaans dramaatje uit te peuren...

Welterusten, morgen schaatsen we weer verder.

Het is natuurlijk voor ons allemaal gissen hoe we zouden reageren, maar ik zou me denk ik erg ongemakkelijk voelen om zo te winnen...

Op 1 punt had ik ongelijk; Kemkers kon de druk niet aan.

Waarom hangt hier trouwens zo'n anti-Mart Smeets houding?

Joren999 schreef:
(quote)
Jij zou het niet doen als je 3 maanden lange afstanden schaatst (zowat als enige van je land), je derde 10 km rijdt en opeens (al dan nog niet officieel) wint?

Ik vond het té ... ook zoals hij om zich heen keek. Hij had even kunnen wachten maar hij heeft natuurlijk wel eerlijk gewonnen.

Joren999 schreef:
Waarom hangr hier trouwens zo'n anti-Mart Smeets houding?

Niet bij mij. Mart Smeets staat op eenzame hoogte. Beter dan Dionne die ik beschouw als de Maartje Van Wegen van NOS Sport.

Na de Robben-wissel van Advocaat nu de Kramer-wissel van Kemkers...

Maar we hadden toch ook nog de ns-wissels? Dat wordt niets meer met de wissels in Nederland.

Als het een beetje tegenzit kan Kemkers ook nog van baan wisselen.

herman schreef:
Als het een beetje tegenzit kan Kemkers ook nog van baan wisselen.

Als ik hem was, ging ik solliciteren bij de zwembond: coach wisselslag.

Er schijnt al een film over te komen: De grote wisseltruc of The Great Switcharoo

Een bijpassend muziekje voor de liefhebbers:

(afbeelding)

LZA
De naam Hilbert van der Duim schoot ook even door mijn hoofd. Die heeft zich volgens mij kapot gelachen voor de buis

LocoHermano
En waar narigheid is, is Marco. Genoeg voer voor een volgende k*dt-single.

Marco Borsato: "Ik heb pijn pijn pijn......wat is dit erg ik ik/ we zijn hier dood ziek van wat erg voor Sven zo veel beter dan de rest..."

BN'ers twitteren over Sven-drama - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]

Kemkers dacht vast dat ie in dienst van het CDA was: naar links wijzen, maar gewoon rechtdoor moeten.

Is Pieter van Vollenhoven al een onderzoek begonnen naar de toedracht van deze ramp?

Er gingen al geruchten dat Sven misschien naar een andere ploeg zou overstappen, maar dat komt nu toch wel serieus dichterbij. Ook al moeten we niet teveel in het moment oordelen..

LZA
Even serieus, moet Kemkers niet zijn schoenveters afgeven? Die verhangt zich nog straks in zijn hotelkamer, als hij onderweg niet gelyncht wordt door loslopend oranje wild .

Welnee, als Kramer zich zo rustig kan houden, kan de rest dat ook wel. Henk "Dat Kan Beter, Jongen" Gemser laat hem heus niet aan zijn lot over. En het is een grote jongen.

LocoHermano schreef:

Marco Borsato: "Ik heb pijn pijn pijn......wat is dit erg ik ik/ we zijn hier dood ziek van wat erg voor Sven zo veel beter dan de rest..."
Dat klinkt meer als MC Martin. Dan heeft ie toch nog zijn hit met deze shit.

Je moet ook altijd een leuk cd'tje draaien tijdens dit soort ritten.

Mócht het dan misgaan, dan heb je toch in ieder geval nog een paar goede nummers gehoord.

Joren999 schreef:
Waarom hangt hier trouwens zo'n anti-Mart Smeets houding?

Ongelooflijke zelfingenomen lul die maar vervelende suggesties of dingen blijft roepen terwijl allang duidelijk was wat er was gebeurt. Verder die uitspraken van hem "mag ik zeggen dat dit één van de meest memorable.. ja dat mag ik zeggen", man houdt altijd hele monologen met zichzelf, is niet geestig, doet altijd verkeerd vertrouwelijk (alsof we allemaal aan zijn lippen moeten hangen).. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Smeets

Ja Smeets heeft zijn tijd wel gehad, al lang trouwens, in de volgwagen van Tour de France kon ik hem nog wel waarderen. Net weer twee minuten tekst over enkel het feit dat Kemkers naar zijn hotelkamer is gegaan.

Wat een verschrikkelijke blunder van die Kemkers overigens, en knap van Kramer dat hij zijn schaats niet overdwars in die duffe Hollandse tronie van Kemkers heeft geplaatst. Ik had die man dus echt door het hele stadion heen getimmert.. 4 jaar voorbereiding naar de klote.

Jaja, Kemkers, kampioenenmaker, held, topcoach, heeft het weer in één seconde bij het gepeupel verpest. De man is zelf nog niet eens aan het woord geweest, maar de lynch mob staat al weer klaar. Nederlanders hebben altijd een hakblokje bij zich, je weet maar nooit

Hij is dus inmiddels wel aan het woord geweest en kon uiteraard niet om zijn kolossale blunder heen
Ik geef alleen maar aan wat mijn primaire reactie zou zijn als Kramer zijnde. Wat die oranje josties in het heineken huis doen zal me een rotzorg wezen

Hopelijk kan Gerard Kemkers de volgende keer de zaken wel in goede banen leiden

Maar serieus, wat zonde . Alle respect voor de Koreaan overigens, fantastisch wat hij hier neer heeft gezet. En ach, als Nederlanders hebben we nog een troostprijs in de vorm van Bob de Jong. Volgende keer beter!

Het zieligst vind ik het misschien nog wel voor Kemkers zelf. Talloze prijzen voor Kramer, goud met Wust in 2006 en 2010, in 2002 de legendarische prestaties met Jochem Uytdehage neergezet en nu loopt iedereen te roepen wat voor waardeloze coach hij wel niet is door een menselijke fout (nou ja, eerlijk is eerlijk, blunder). Het wordt tijd dat mensen eens een keer wat verder gaan kijken dan hun neus lang is. Kemkers is een fantastische coach, maar is ook gewoon slechts een mens. Ik heb er geen twijfel over of hij zal in de toekomst weer uitstekende resultaten neer zetten. Zolang hij niet van baan wisselt dan .

lebowski schreef:
Jaja, Kemkers, kampioenenmaker, held, topcoach, heeft het weer in één seconde bij het gepeupel verpest. De man is zelf nog niet eens aan het woord geweest, maar de lynch mob staat al weer klaar. Nederlanders hebben altijd een hakblokje bij zich, je weet maar nooit

Mee eens, het is zo makkelijk voor elke lamlul om zo een man af te kraken.. Denk dat het voor niemand hier mogelijk is om te beseffen hoe Kramer of Kemkers zich werkelijk voelt, dus houd je oordeel voor je...

lebowski schreef:

Het hele Advocaat-scenario in het kwadraat wordt dit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:13 uur

geplaatst: vandaag om 02:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.