MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Hij zal het wel gewoon voor de poen doen.

Kzou het wel leuk vinden.

SASTRE
EVANS
SCLECK A
SCLECK F
CONTADOR
BASSO (ze zeggen van niet, maar ik denk dat ie er gewoon bij is)
ARMSTRONG
VALVERDE
KLÖDEN

Wat een lijst. Tour2009 word de spannenste in jaren.

+ Klöden + Valverde + Gesink(!!)

Joy4ever schreef:
+ Klöden + Valverde + Gesink(!!)

Ik denk dat die 2 eersten toch al bewezen hebben telkens te kort te komen. En Klöden gaat als alles goed gaat in hetzelfde team rijden als Armstrong. Zoals in het verleden zal het daar alles voor 1 man zijn (& mocht die falen is Contador nog altijd beter). Valverde komt gewoon altijd opnieuw tekort in wedstrijden van 3 weken: ga de laatste Tours & Vueltas maar na. Altijd wel een slechte dag waardoor hij uitgeschakeld is voor eindwinst. En Gesink is wel goed, maar nu overschat je hem hoor

Joy4ever schreef:
Gesink(!!)

Vooral. Hij komt samen met De Volder al eerste van de groep van de favorieten aan op L'Alpe D'huez. De Volder de ritwinst, en Gesink de gele trui tot in Parijs

Der Effe
Gesink rijdt DeVolder er in alle rangen en standen af

Devolder is wel een veel betere tijdrijder én een completere renner.
Gesink is bergop dan weer pakken sterker, lijkt mij.
Maar ik zie Devolder volgend jaar toch een goeie Tour rijden als hij zich er echt op focust en niet te vroeg gaat pieken..

Der Effe
Devolder is 29 en Gesink 22. Dat Gesink veel meer talent heeft dan Devolder ziet een blinde nogwel.

Ploppesteksel schreef:
Devolder is wel een veel betere tijdrijder én een completere renner.
Gesink is bergop dan weer pakken sterker, lijkt mij.
Maar ik zie Devolder volgend jaar toch een goeie Tour rijden als hij zich er echt op focust en niet te vroeg gaat pieken..

De Volder kan enkel goed eindigen als Ie iets doet aan zijn 2000m grens.

Monfort zit mss wel iets in voor de toekomst. Ook nog maar 22. En was toch al knap 25ste ofzo.

Der Effe
Monfort is ook veel talentvoller dan Devolder. Devolder is gewoon een over het paard getild mannetje. Knap hoe hij de Ronde van Vlaanderen wint, maar veel meer zie ik hem niet winnen.

AGE-411 schreef:
Monfort zit mss wel iets in voor de toekomst. Ook nog maar 22. En was toch al knap 25ste ofzo.

Monfort is al 25 & was 23e

Der Effe schreef:
Devolder is 29 en Gesink 22. Dat Gesink veel meer talent heeft dan Devolder ziet een blinde nogwel.

Je had het dan ook niet over talent

Gesink, over 3 jaar hoor je daar niks meer van.
Zoals al onze Vlaamse talentvolle jongeren. Rijden eens 1 bergje of koersje met de beste naar boven, daarna is het mooi mis.

Zoals Van Den Broekck(e), Van Huffel, en tzullen er nog wel wezen.

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Monfort is al 25 & was 23e

Volgend jaar 26 jaar en 15de.

Is de enige renner die niet tot bovenstaande renners behoorde. We kennen hem nog maar van dit jaar omdat die gewoon 23ste is.

Na LANCE ook FLOYD ?

Zojuist bij De Wereld Draait Door heeft Michael Boogerd gemeld dat ook hij openstaat voor een terugkeer.

Weliswaar nog niet in kannen en kruiken, maar toch wel een aardig bericht voor het Nederlandse wielrennen.

Waarom in vredesnaam is ie dan gestopt? Volgens mij komt het allemaal door de belabberde Tour dit jaar. Bij het zien daarvan zal menig gestopt wielrenner zich achter het oor hebben gekrapt. Ik hoop dat der Jan ook gekeken heeft.

Armstrong, Landis, Boogerd, ... Wie krijgen we nog? Wordt maar 'ns tijd om in te zetten op wie de volgende wordt. Ik ga voor Casagrande: wil proberen eindelijk 'ns die Giro te winnen.

Ik gok Bugno voor Luik-Bastenaken-Luik, Ballerini voor Parijs Roubaix, Dekker wint alsnog Vlaanderen omdat ie wel op tijd gaat sprinten. In alle voorjaarsklassiekers rijden Durand en Dierckxsens de hele dag vooruit. De Giro wint inderdaad Casagrande voor Gotti en Berzin. Cipo is uiteraard oppermachtig in de sprint. Blijlevens wint een Touretappe, Ullrich troeft Armstrong eindelijk af in het klassement. Olano wint Spanje, Cassani wordt wereldkampioen door Rasmussen in de sprint te kloppen.

In het veld: Kreuziger senior.

Leuk seizoen

Nu zijn ze helemaal losgeslagen... Patrik Sinkewitz blijkt in gesprek te zijn met enkele Duitse ploegen voor terug te keren. Ullrich denkt ook na over een come-back (hoe serieus dat is weet ik niet, Ullrich is nooit serieus geweest dus je weet nooit...)

edris.
Duidelijk, men heeft nieuwe prestatiebevorderende middelen ontdekt die nog niet te traceren zijn.

edris. schreef:
Duidelijk, men heeft nieuwe prestatiebevorderende middelen ontdekt die nog niet te traceren zijn.

Who Cares, zolang het maar prachtig wielrennen op leverd, zoals op L'Alpe D'Huez dit jaar

Die ene berg. Zoiets hadden we al in jaren niemer gezien. Sastre die naar de touroverwinning reed.

Het gerucht gaat dat ook Federico Bahamontes zn racefiets weer uit de schuur heeft gehaald, in een poging het record meeste bolletjestruien terug te veroveren van Virenque.

AGE-411 schreef:
Gesink, over 3 jaar hoor je daar niks meer van.
Zoals al onze Vlaamse talentvolle jongeren. Rijden eens 1 bergje of koersje met de beste naar boven, daarna is het mooi mis.

Dit is natuurlijk grote bullshit, Gesink rijdt wel meer dan 1 koersje met de beste mee naar boven: vorig jaar al 9e in de Waalse Pijl, 2e in de Ronde van Polen, winnaar van de koninginnerit in de Ronde van België. Dit jaar al 4e in Parijs-Nice en Dauphiné Liberé, 10e in op zowel de weg- als de tijdrit op de OS en rijdt nu weer met de beste mee in de Vuelta.

Titmeister schreef:
Het gerucht gaat dat ook Federico Bahamontes zn racefiets weer uit de schuur heeft gehaald, in een poging het record meeste bolletjestruien terug te veroveren van Virenque.

Grootste klimmer allertijden blijft natuurlijk Lucien van Impe.

Geen 10 virenques kunnen hem evenaren. Was pas een klimmer op uithouding. Of het nu de eerste kilometer of de laatste was, die zat nog even fris. Hoe stijler de berg op liep, hoe beter.

Bahamontes. Kan ik niet over oordelen. Moet ook wel van het kaliber van Impe geweest zijn.

Ace
AGE-411 schreef:
(quote)

Grootste klimmer allertijden blijft natuurlijk Lucien van Impe.

Geen 10 virenques kunnen hem evenaren. Was pas een klimmer op uithouding. Of het nu de eerste kilometer of de laatste was, die zat nog even fris. Hoe stijler de berg op liep, hoe beter.

Bahamontes. Kan ik niet over oordelen. Moet ook wel van het kaliber van Impe geweest zijn.

Kan je wel over Van Impe oordelen? Ik kan me niet voorstellen dat je die live aan het werk gezien hebt Volgens velen wordt Bahamontes de grootste aller tijden genoemd, dus zo natuurlijk is het allemaal niet. Al begrijp ik je chauvinisme wel. Zo is Jean Paul van Poppel natuurlijk de grootste sprinter aller tijden, geen 10 Cavandishen, Chippolini's of Boonen's kunnen hem evenaren. Snappie.

Der Effe
En dan nog maar te zwijgen over Jeroen Blijlevens

Der Effe
Gesink van 10e naar 7e plaats in het algemeen klassement van de Vuelta gestegen

AGE-411 schreef:
(quote)

Vooral. Hij komt samen met De Volder al eerste van de groep van de favorieten aan op L'Alpe D'huez. De Volder de ritwinst, en Gesink de gele trui tot in Parijs

Het lachen zal je intussen zijn vergaan AGE-411 Wat een held die Gesink.

Der Effe schreef:
Gesink van 10e naar 7e plaats in het algemeen klassement van de Vuelta gestegen
En door naar de 5e plaats.

Inderdaad, erg goede klimmer !
Joachim Rodriguez verbaast mij trouwens erg, in positieve zin. Wist niet dat die zó goed bergop kon !

Overigens erg jammer voor Igor Anton.. en jammer voor de Vuelta dat hij er niet meer bij is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.