MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
(quote)

Maakt het nou niet erger

Reijersen schreef:
(quote)

Ik vind die hele Paralympics onzin. Waarom moeten zij een eigen Spelen hebben? Net als de Gaylympics, gaat helemaal nergens over. Als we dan toch bezig zijn kunnen we net zo goed een aparte Spelen voor blanken gaan organiseren. Winnen we eindelijk een keer een medaille op de 100m sprint.

Ik vind de Paralympics wel terecht, want mensen met een handicap kunnen zich in de meeste sporten niet meten met andere sporters. Dit in tegenstelling tot bv. ras of geaardheid, waarvoor aparte spelen gewoon echt bullshit zijn. Desondanks kunnen de Paralympics mij echt niet boeien, voor mij geldt hetzelfde als amateurvoetbal: leuk dat ze het (kunnen) doen, maar ik hoef het niet te zien.

DonDijk
Ik vind Paralympics ook terecht.

Raar. Ik ben het met Don eens.

Wat niet raar is, is dat Joy uit zijn nek zwetst.

rayman schreef:
Raar. Ik ben het met Don eens.

Wat niet raar is, is dat Joy uit zijn nek zwetst.
Nee, jij gaat lekker met een bak chips op schoot naar het polstookhoogspringen voor minder validen kijken. Hou toch op.

DonDijk
Is best leuk om te zien lijk me.

Dat zeg ik toch niet.
Je komt alleen met vergelijkingsmateriaal aanzetten die kant nog wal raakt.
Zie Titmeister trouwens.

Ace
Joy, doe niet van die domme praat joh...

Ace schreef:
Joy, doe niet van die domme praat joh...
Acie

Greg van Avermaet heeft nog maar eens zijn talent bewezen, deze keer in de Vuelta. Hij wint na een ontsnapping met onder andere Flecha, Cunego en Rebellin!

edris.
Joy4ever schreef:
Ik vind die hele Paralympics onzin. Waarom moeten zij een eigen Spelen hebben? Net als de Gaylympics, gaat helemaal nergens over. Als we dan toch bezig zijn kunnen we net zo goed een aparte Spelen voor blanken gaan organiseren. Winnen we eindelijk een keer een medaille op de 100m sprint.

Omg.

Lance Armstrong stapt ook weer op zijn fietsje, bij Astana. Wat hij daar nou mee wil bewijzen is me niet helemaal duidelijk.

lebowski schreef:
Lance Armstrong stapt ook weer op zijn fietsje, bij Astana. wat hij daar nou mee wil bewijzen is me niet helemaal duidelijk.

En Federer wéér een grand slam op zijn naam.. zou Pete zich zorgen maken? Misschien denkt hij ook wel aan een come-back om zijn record veilig te stellen

Hoewel ik nooit een fan ben geweest van Lance Armstrong vind ik het wel geinig dat ie terugkeert. Ik weet niet of hij de afgelopen tijd stil heeft gezeten maar qua leeftijd zou hij nog met de besten mee moeten kunnen. Mits Lance meedoet wordt daarmee het affiche voor de Tour 2009 alsmaar mooier.

die Lange
Als Armstrong volgend jaar met Astana de tour wil fietsen, zie ik het zo gebeuren dat Astana weer niet uitgenodigd wordt.

Hij zou niet misstaan als knecht van Contador in de Tour, die ook nog Klöden en Leipheimer heeft...

Frozen_Devil schreef:
Hij zou niet misstaan als knecht van Contador in de Tour, die ook nog Klöden en Leipheimer heeft...
Ja tuurlijk, Armstrong die gaat knechten.. Ik ben wel benieuwd hoe hij er conditioneel voor staat. Maar met de juiste middelen zal hij wel weer snel competitief zijn.

Joy4ever schreef:
Ja tuurlijk, Armstrong die gaat knechten..

Waarom niet? Hij is al wat ouder en is intussen 3 jaar gestopt. Contador is jong en heeft al eens de Tour op zijn naam.

Tsja, jammer dit... zoals lebowski zegt: wat wil hij hiermee bewijzen? Dat de grote Armstrong ook na 3 jaar nog steeds iedereen naar huis fietst (wat ik betwijfel)? Als-ie wint maakt het het verhaal natuurlijk nog mooier, maar dat gaat dan ongetwijfeld ten koste van ploegmaat Contador. Als-ie niet wint, doet hij alleen maar af aan zn eigen grootsheid. Ik hoop maar dat dit slechts een gerucht is (ik bedoel, hij heeft al eerder aangekondigd terug te keren), anders vind ik het maar een rare actie...

Armstrong is nog steeds in aardige conditie hoor. Rijdt mountainbike wedstrijden in de VS en dat gaat hem erg goed af. Maar goed, ik zit niet echt op hem te wachten, zo'n boeiende wielrenner vond ik het ook niet.

Inderdaad; en ik denk toch niet dat hij aan Contador kan tippen als die goeie benen heeft

Van Avermaet

Blijkt het nog eens echt waar te zijn ook Arme Evans, weer geen Tourwinst... Arme Contador, weer een jaar wachten & knechten...

Misschien krijgen we wel weer duels tussen Basso & Armstrong, het lijkt even weer 2004 of 05.

Frozen_Devil schreef:
Contador is jong en heeft al eens de Tour op zijn naam.

Armstrong is ervaren en heeft er al 7 op zijn naam

Titmeister schreef:
Als-ie niet wint, doet hij alleen maar af aan zn eigen grootsheid. Ik hoop maar dat dit slechts een gerucht is (ik bedoel, hij heeft al eerder aangekondigd terug te keren), anders vind ik het maar een rare actie...

Ik hoop dat ie iets mooi uit de mouwen kan schudden.
Mont Ventoux bijvoorbeeld. Heeft ie nooit gewonnen:
- 1 keer was Pantani te sterk voor hem
- 2de keer was 'Virenque de gluiperd' de sterke mannen te slim af.

En verliezen (2de plaats, hoh, wat slecht) zou hem enkel meer mens maken. Allen zijn ze terug gekeerd en allen hebben ze verloren. (Anquetil, Merckx, Hinault, Indurain, ...)

En dat van "hij is te oud" is zever in pakjes. Raymond Poulidor is op zijn 40ste nog es 3de geindigd

AGE-411 schreef:
1 keer was Pantani te sterk voor hem

nou ja, te sterk ook niet echt...

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

nou ja, te sterk ook niet echt...

Even sterk dan

Zal je zien dat ie nu wel op doping wordt betrapt...

herman schreef:
Zal je zien dat ie nu wel op doping wordt betrapt...

Het kan natuurlijk zijn dat ie destijds gestopt is omdat ie de hete adem van het dopingagentschap in zijn nek voelde.

En dat ie nu (ie heeft veel geld) een nieuw middel ondekt heeft/laten ontdekken heeft waarmee ie zegt: "ah godver, we kunnen nog es proberen hé"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:58 uur

geplaatst: vandaag om 08:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.