MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
speranza schreef:
Roda JC boekt een knappe uitzege bij ADO Den Haag. Dat is heel gunstig voor VVV-Venlo.

Dat begrijp ik niet. Roda en VVV zijn al redelijk veilig lijkt mij en nu gaat Roda zich mengen met VVV in de strijd om een play off plek. Lijkt mij dat voor VVV beter ADO had kunnen winnen.

Overigens is Nederland vanaf seizoen 2011-2012 een Europa League plek kwijt door de beroerde resultaten dit jaar.

speranza
De doelstelling van VVV-Venlo is nog steeds rechtstreeks lijfsbehoud. Daar ben ik nog steeds niet gerust op. Laat staan dat ik omhoog kijk. Vanavond is een cruciale uitwedstrijd tegen Willem II. Kunnen we eindelijk onze bijzonder slechte balans in uitwedstrijden doorbreken? Ik hoop het vurig!

De kwaliteit van het Nederlands voetbal gaat in z'n geheel langzaam achteruit.

P.S.: Last but not least: gefeliciteerd Sauerbreij, fantastisch !
Voor zover de informatie door jumping Jack van Gelder juist is, is het de eerste medaille ooit door een Nederlander op een "sneeuw"nummer, en dan meteen goud.

speranza schreef:
De doelstelling van VVV-Venlo is nog steeds rechtstreeks lijfsbehoud. Daar ben ik nog steeds niet gerust op. Laat staan dat ik omhoog kijk. Vanavond is een cruciale uitwedstrijd tegen Willem II. Kunnen we eindelijk onze bijzonder slechte balans in uitwedstrijden doorbreken? Ik hoop het vurig!

OK duidelijk. Ik zal voor je duimen. En tevens voor FC Utrecht uiteraard. Alle ingrediënten voor een mooi resultaat in de Arena tegen Ajax morgen zijn aanwezig

speranza
Ik zal ook voor jou duimen.

speranza
Juan Antonio Flecha

Ik kwam er bij de Omloop in net op het moment dat de commentatoren het hadden over een aansluiting na de wissel. Als dat maar goed gaat, dacht ik nog, maar even later plaatste Flecha die fantastische jump.

ElMeroMero schreef:

Ik denk niet dat je het hier bij het rechte eind hebt Erminio. Athleten die bij de ploegenachtervolging mee mogen doen, moeten volgens de regels van ik meen de ISU ook op een individuele afstand deel hebben genomen. Wat dat betreft kan de KNSB het ook niet helpen dat Wennemars en Verheijen zich nét niet hebben gekwalificeerd voor respectievelijk de 1500 en 10000 meter..

Maar daar gaat het mij juist om. Je had er ook voor kunnen kiezen de laatste individuele plaatsen op 1500, 5000 en/of 10000 meter dus juist aan Verheijen en Wennemars te geven ipv aan nummer 3 of 4 voor de individuele afstand. Kwestie van prioriteit stellen en/of keuzes maken.
Hebben we meer kans op medailles met Kramer op de 1500m en Blokhuijsen dan wel vd Kieft op de 5000m en 10000m of geven we die plaatsen toch aan Wennemars en Verheijen (die beide ook maar net buiten de boot vielen individueel) omdat we denken met een op elkaar ingespeeld team dat zichzelf bewezen heeft meer kans op de ploegenachtervolging te hebben.

Ik heb het idee dat ze het onderdeel gigantisch onderschatten (dan wel niet serieus nemen) en gewoon gedacht hebben dat het in die zin niet zoveel voorstelt dat je het wel red als je maar 3 snelle rijders bij elkaar zet.

Weer een been/enkelbreuk in het voetbal vandaag:

Het ongeloof bij de spelers is erg groot natuurlijk. Verbijsterend om te zien elke keer.

speranza schreef:
Juan Antonio Flecha

"Omloop Het Nieuwsblad". Dat kan nooit een lange rit geweest zijn. Waarschijnlijk in pagina's uitgedrukt i.p.v. in kilometers?

boomkat
10x mooier dan heel de Olympische kut spelen bij elkaar, die charge. Mijn mening.

Melito schreef:
De kwaliteit van het Nederlands voetbal gaat in z'n geheel langzaam achteruit.

Misschien wel, maar PSV had gewoon door moeten gaan tegen HSV. En zoveel beter was Juventus ook weer niet. Uit was Twente kansloot tegen Bremen, maar thuis was het gelijkwaardig. Het valt allemaal nog wel mee. Maar goed, geld speelt natuurlijk een rol en daar gaat het helemaal niet goed mee. Nederland zal Rusland bijv. niet meer in gaan halen.

Nicolage Rico schreef:

Misschien wel, maar PSV had gewoon door moeten gaan tegen HSV. En zoveel beter was Juventus ook weer niet. Uit was Twente kansloot tegen Bremen, maar thuis was het gelijkwaardig. Het valt allemaal nog wel mee.

Elk jaar kun je wel zoiets zeggen, toch vliegen ze er steeds weer uit...

Je mag bijna al blij zijn dat zoveel clubs door de poulefases komen.

We moeten hopen dat een Nederlandse clubs weer eens tot de halve of finale reikt. In de CL zal dat niet lukken, maar in de Europa League moet zo'n wondertje nog wel haalbaar zijn.

Ace
Running On Empty schreef:
(quote)

ingrediënten voor een mooi resultaat in de Arena tegen Ajax morgen zijn aanwezig

Zeker, beetje genoten?

maar in de Europa League moet zo'n wondertje nog wel haalbaar zijn.

Dat hoeft niet eens een wonder te zijn. We hadden ook wel erge pech met de loting dit keer.

Ace schreef:
(quote)

Zeker, beetje genoten?

Haha. Nee waardeloos. De scheidsrechter heeft op een vreselijke manier zijn stempel op de wedstrijd gezet met een vroege rode kaart. Het was geel denk ik. Dat met een bijzonder gelukkige openingsgoal van Ajax was beslissend.

BoordAppel schreef:
(quote)

Dat hoeft niet eens een wonder te zijn. We hadden ook wel erge pech met de loting dit keer.

Ik bedoel meer om de finale te bereiken of het toernooi te winnen. Daar is meer voor nodig dan kwalitatief sterk zijn.

boomkat
Castaignos schiet over

Niet zo negatief deze keer boomkat. Schitterende slotfase. Een 0-2 in de 81e minuut mag je natuurlijk nooit weggeven. Dat het in de 88e minuu toch 2-2 staat, is schandalig. Gelukkig is onze Vlaar er nog. Schitterend! Eindelijk eens geluk in de slotfase.

boomkat
Ja sorry Rico, ik kan er gewoon echt niks mee. En je zegt het zelf al schandalig.

Dan had je niet voor Feyenoord moeten kiezen. Feyenoord is passie, spanning, verdriet, hoop en ergenis.

En een uitoverwinning in Groningen is altijd goed. In 2005 wonnen we daar voor het laatst. We winnen sinds 10 jaar weer eens in Heerenveen. Bij NAC winnen we gemakkelijk, bij ADO uit - waar we het altijd moeilijk hebben, PSV versla je met 0-3. Feyenoord doet het uit veel beter dan in vorige seizoenen. Thuis moet het dan weer beter.

Edit: ik zie nu dat je een stuk van je tekst verwijderd hebt

boomkat
Ja weer sorry, ik wist het even niet meer

btw kiezen voor Feyenoord alsof het een blikje fris in het cafetaria betreft. Niet bij mij. Een gevoel wat ik nergens anders had en voila, ik was verkocht. Enja ik ben gewoon ontzettend kritisch. Blijkbaar als 1 van de weinige.

BPDD
Bobbie Traksel
Bryan Ruiz

boomkat schreef:
Ja weer sorry, ik wist het even niet meer

btw kiezen voor Feyenoord alsof het een blikje fris in het cafetaria betreft. Niet bij mij. Een gevoel wat ik nergens anders had en voila, ik was verkocht. Enja ik ben gewoon ontzettend kritisch. Blijkbaar als 1 van de weinige.

Ik denk dat het Feyenoord publiek één van de meest kritische is in de Eredivisie. En er valt in een seizoen veel te schelden.

Ace
Running On Empty schreef:
(quote)

Haha. Nee waardeloos. De scheidsrechter heeft op een vreselijke manier zijn stempel op de wedstrijd gezet met een vroege rode kaart. Het was geel denk ik. Dat met een bijzonder gelukkige openingsgoal van Ajax was beslissend.

Het was gewoon rood, simpel. Ook al denkt hij opeens 'ik kom wel heel lomp in, laat ik mijn been wat naar beneden doen'. Je ziet ze uiteraard schandeliger, maar als je gewoon in de regels kijkt lees je dat inkomen met een gestrekt been een rode kaart is. Na die kaart had het wel 8-0 kunnen worden, al was het verder een draak van een wedstrijd.

Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat het Feyenoord publiek één van de meest kritische is in de Eredivisie. En er valt in een seizoen veel te schelden.

Daar hebben ze dan ook alle reden toe... Als ik fan van die club was zou ik stapje voor stapje kritisch zijn en nu gewoon blij zijn dat ze eindelijk weer eens twee keer achter elkaar winnen.

Zuiver rood idd, alleen mensen met een hele sterke Utrecht-bril zullen het ontkennen.

boomkat
Alleen mensen die zo correct zijn geven een rode kaart. Mensen / robots. Ik ben een mens.

Maar ik wil wel even zeggen, Ajax had die wedstrijd toch wel gewonnen. Het was misschien allemaal niet zoveel, maar wat had Utrecht nou laten zien? Vrij weinig in ieder geval.
Ok ok, ik moet misschien stoppen met het volgen van voetbal topics. Mensen praten elkaar na en dat is saai en vaak nog onwaar ook. Dat Twente door het oog van de naald kroop (u heeft gezien dat twente 2x de lat raakte?) is net zo stompzinnig als dat Ajax door die kaart de wedstrijd won; Ajax is in vorm, Utrecht niet. Napraterij.

Ach ja, ik ga hier niet eens op in. Mensen die mij als een politiek correct iemand over willen laten komen geef ik een en een om er vervolgens niet meer op in te gaan. Uiteraard was dit wel rood als een Groninger dit vandaag had gedaan, dat dan weer wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.