Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2010, 09:21 uur
Thomzic schreef:
Precies. In dat opzicht een teleurstellende derde plek (quote)
Bedenk wel dat de mensen in Noorwegen niet opgroeien met een fiets onder kont, maar met latten onder de voeten. 
0
Zorin
geplaatst: 2 maart 2010, 09:32 uur
Ik zat gisteren naar Holland Sport te kijken met Wilfried de Jong (tot het over voetbal ging
), wat ik altijd wel een interessant programma over sport vind, i.t.t. bijv. het geouwehoer bij Derksen en co. Tot mijn verbazing hoorde ik dat een Nederlander Kuurne (is dat een dorp?)-Brussel-Kuurne had gewonnen; klasse Traksel (?) in zo'n zware rit. 
), wat ik altijd wel een interessant programma over sport vind, i.t.t. bijv. het geouwehoer bij Derksen en co. Tot mijn verbazing hoorde ik dat een Nederlander Kuurne (is dat een dorp?)-Brussel-Kuurne had gewonnen; klasse Traksel (?) in zo'n zware rit. 
0
geplaatst: 2 maart 2010, 11:03 uur
Ja, interessant ook om Beenhakker zo te horen praten. Grappig dat hij zelfs Ruud van Nistelrooy heeft geprobeerd naar Feyenoord te halen. En gelijk heeft ie, kleine moeite om even een sms-je te sturen.
0
geplaatst: 2 maart 2010, 11:05 uur
boomkat schreef:
Pluim niet, Auassar en Schaken wel meldt de snor. Tja.
(quote)
Pluim niet, Auassar en Schaken wel meldt de snor. Tja.
Auasser is best goed en nog jong, Als je die transfervrij kan halen... Schaken is hooguit leuk als back-up.
0
geplaatst: 2 maart 2010, 11:15 uur
Schaken toch is wel een leuke snelle buitenspeler hoor. Ondanks dat het geen talent meer is kan ie nog genoeg leren bij Feyenoord, lijkt me. Ik zeg doen.
En als niemand het doet doe ik het maar:
FC Eindhoven
En als niemand het doet doe ik het maar:
FC Eindhoven

0
Zorin
geplaatst: 2 maart 2010, 11:40 uur
Nog even over Holland Sport: ik vind de benadering over hoe men het programma maakt leuk om te zien, dus ook met de mens achter de sporter. Er zit meer diegang in en je ziet ook eens wat sporters/sporten die minder aan bod komen in andere programma's.
Ik heb trouwens niet zozeer iets tegen voetbal op zich (ik heb zelf ook in mijn jeugd gevoetbald), maar het is meer dat ik wat voetbalmoe ben door al die wedstrijden en praterij erover; ik heb er niet zoveel meer mee, hoewel ik de WK bijv. wel zal volgen.
Ik heb trouwens niet zozeer iets tegen voetbal op zich (ik heb zelf ook in mijn jeugd gevoetbald), maar het is meer dat ik wat voetbalmoe ben door al die wedstrijden en praterij erover; ik heb er niet zoveel meer mee, hoewel ik de WK bijv. wel zal volgen.
0
geplaatst: 2 maart 2010, 12:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Schaken toch is wel een leuke snelle buitenspeler hoor. Ondanks dat het geen talent meer is kan ie nog genoeg leren bij Feyenoord, lijkt me. Ik zeg doen.
Leuk voor op de bank, denk ik... bij Feyenoord leer je sowieso bij als je van een kleine club komt, al was het maar omdat het niveau van de trainingen hoger ligt. Als hij faalt, kan hij over 1 of 2 jaar altijd weer naar een kleinere club.
0
geplaatst: 2 maart 2010, 12:38 uur
Zorin schreef:
Nog even over Holland Sport: ik vind de benadering over hoe men het programma maakt leuk om te zien, dus ook met de mens achter de sporter. Er zit meer diegang in en je ziet ook eens wat sporters/sporten die minder aan bod komen in andere programma's.
Helemaal waar.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het interview van Jan-Paul Saeijs in VI, die schijnt Roda JC (inclusief trainer, td en collegae) er goed van langs te geven. Hij roept zelfs dat hij het jammer vindt dat de fusie met Fortuna niet door is gegaan. Zullen de fans leuk vinden daar.
Ben benieuwd of ie het stadion nog in durft. 
"Ik speel nu enkel nog maar voor mijzelf. Het maakt me niets uit waar Roda dit seizoen eindigt"
0
geplaatst: 3 maart 2010, 09:23 uur
Andy -passeert nog geen lantaarnpaal- van der Meyde naar PSV. Veel plezier ermee.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 09:41 uur
Telegraaf-toilet-roddels, niet al te serieus nemen dus. En als je denkt dat dat een prima ruil is (mits v.d. Meyde topfit wordt) zit je er meer naast dan de gemiddelde Nederlandse grensrechter wekelijks.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 09:43 uur
O ja, ik lees ook nu pas dat het volgens een Telegraaf-journalist gaat gebeuren.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 09:51 uur
Als er iemand VD Meyde kan oplappen is het Rutten wel. Het was ooit een heel behoorlijke speler en als ie zijn oude niveau haalt, is het zeker een van de 5 beste spelers van de Eredivisie. Maar ja, de laatste 6, 7 jaar, dus dat is alweer zolang geleden...
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:22 uur
Ruila als in 'Lazovic gaat weg, v der Meyde krijg je terug'
v der Meyde lijkt me overigens voor NL competitie niet onaardig.
v der Meyde lijkt me overigens voor NL competitie niet onaardig.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:25 uur
Vraag me af wat ie er nog van kan, hij heeft sinds 2005 nog maar 20 wedstrijden gespeeld. 
Maar ja, ze hebben altijd Amrabat nog. En Affelay kan ook wel op rechts spelen. Ik neem aan dat ze Andy een prestatiecontract oid geven.

Maar ja, ze hebben altijd Amrabat nog. En Affelay kan ook wel op rechts spelen. Ik neem aan dat ze Andy een prestatiecontract oid geven.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:33 uur
Met Kluivert is dat destijds ook héél goed uitgepakt, ahem!
Wel frappant: speelt Lazovic eens een behoorlijk half seizoen wordt ie voor 6 miljoen verkocht. Wat nou als ie een paar jaar fatsoenlijk had gespeeld?
Wel frappant: speelt Lazovic eens een behoorlijk half seizoen wordt ie voor 6 miljoen verkocht. Wat nou als ie een paar jaar fatsoenlijk had gespeeld?
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:43 uur
Het gaat over Lazovic hier?. 6 miljoen lijkt mij een overdreven hoog bedrag.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:46 uur
herman schreef:
Maar ja, ze hebben altijd Amrabat nog. En Affelay kan ook wel op rechts spelen.
Amrabat is een ramp aan het worden, dus dan tien keer liever van der Meyde. Affelay moet gewoon blijven staan waar ie staat, is prima zo. Gewoon direct Manco terughalen, en anders volgend seizoen; probleem opgelost. Wanneer je Dzsudzsák genoeg betrekt is een rechtsbuiten zelfs een beetje overbodig bij PSV.Maar ja, ze hebben altijd Amrabat nog. En Affelay kan ook wel op rechts spelen.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:48 uur
Kos schreef:
6 miljoen lijkt me geen overdreven hoog bedrag.
6 miljoen lijkt me geen overdreven hoog bedrag.
't is zelfs 5 miljoen en dat terwijl hij voor 9 is gekocht (midden 2007) van Vitesse. Normaal doet PSV het een stuk beter met transfers - dit is dan echt qua rendement een transfer die (in 2007 weliswaar tot stand gekomen op een hoogtepunt van de markt) waarvan je je af kunt vragen hoe gunstig die in zijn geheel is geweest.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:55 uur
Amrabat komt toch net terug van een blessure?
Lazovic (en ook Koevermans) hebben een hoop geld gekost. Vorig jaar waren ze beide bijna niets meer waard, dus als je ze nu kan verkopen moet je het eigenlijk wel doen. Alhoewel Koef dit seizoen weer zéér efficiënt is. Scoort bijna net zo makkelijk als Suarez, als je het aantal doelpunten afzet tegen het aantal speelminuten.
Lazovic (en ook Koevermans) hebben een hoop geld gekost. Vorig jaar waren ze beide bijna niets meer waard, dus als je ze nu kan verkopen moet je het eigenlijk wel doen. Alhoewel Koef dit seizoen weer zéér efficiënt is. Scoort bijna net zo makkelijk als Suarez, als je het aantal doelpunten afzet tegen het aantal speelminuten.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:58 uur
Haha, v/d Meijde! Ik werkte een tijd geleden nog met zijn neef, die zich daar dood voor schaamde.
Dat terzijde.
Hij lijkt mij geen versterking voor PSV. Het is eerst maar zien of hij zijn oude niveau op kan pikken. En dan nog: of dat niveau nou zo hoog was.
Het enige waar de ajacieden het over hebben als zijn naam valt is dat doelpunt tegen Inter.
Als hij maar kapt met dat verschrikkelijke boogschieten, na een doelpunt. Gelukkig moet hij daarvoor eerst scoren. Zullen we het ooit nog zien?
Dat terzijde. Hij lijkt mij geen versterking voor PSV. Het is eerst maar zien of hij zijn oude niveau op kan pikken. En dan nog: of dat niveau nou zo hoog was.
Het enige waar de ajacieden het over hebben als zijn naam valt is dat doelpunt tegen Inter. Als hij maar kapt met dat verschrikkelijke boogschieten, na een doelpunt. Gelukkig moet hij daarvoor eerst scoren. Zullen we het ooit nog zien?
0
geplaatst: 3 maart 2010, 11:59 uur
herman schreef:
Alhoewel Koef dit seizoen weer zéér efficiënt is. Scoort bijna net zo makkelijk als Suarez, als je het aantal doelpunten afzet tegen het aantal speelminuten.
Alhoewel Koef dit seizoen weer zéér efficiënt is. Scoort bijna net zo makkelijk als Suarez, als je het aantal doelpunten afzet tegen het aantal speelminuten.
Koevermans scoort altijd. Als hij speelt, tenminste.
0
geplaatst: 3 maart 2010, 12:14 uur
herman schreef:
Amrabat komt toch net terug van een blessure?
Hij is al weer vrij lang fit. Maar daavoor was het ook al vrij dramatisch. Maar goed, het is ook geen echte buitenspeler.Amrabat komt toch net terug van een blessure?
0
geplaatst: 3 maart 2010, 12:15 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.