Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2010, 15:34 uur
Zometeen helemaal vanuit Noord Friesland naar de AmsterdamArena voor Oranje tegen de VS, ik hoop op wat doelpunten maar verwacht niet dat ze alles geven bij een oefenwedstrijd.
0
boomkat
geplaatst: 3 maart 2010, 17:28 uur
Ik wist niet van van der Meyde zo'n bonkerige kerel was.
0
P-DawG
geplaatst: 3 maart 2010, 17:57 uur
Thomzic schreef:
Bespaar je de moeite om naar Amsterdam af te reizen.
Bespaar je de moeite om naar Amsterdam af te reizen.

Als iedereen zo denkt zit je straks op tv te kijken naar een leeg stadion... Maar ik moet wel eerlijk toegeven; die oefenpotjes zijn meestal tenenkrommend saai. Maar af en toe zit er wel een leuk wedstrijdje tussen, dus waarom vanavond niet? Aan een halfleeg stadion heeft namelijk niemand iets.
NL gaat de VS aanpakken, gok op een nulletje of 3.

0
geplaatst: 3 maart 2010, 19:22 uur
Kijken hoe(lang) Vlaar speelt. Ben benieuwd of hij zich kan bewijzen in Oranje.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 11:28 uur
Bizar dat deze eigen goal wordt goedgekeurd. Aangezien een speler de bal uitschiet moet het een hoekschop worden. Maar toegegeven, zo vaak zie je dit soort doelpunten nu ook weer niet.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 11:34 uur
TSV Wimsheim, spelen die niet in de 67ste Unterunterunter Regionalliga?
0
geplaatst: 4 maart 2010, 11:39 uur
herman schreef:
TSV Wimsheim, spelen die niet in de 67ste Unterunterunter Regionalliga?
66ste. Ze zijn vorig seizoen gepromoveerd.TSV Wimsheim, spelen die niet in de 67ste Unterunterunter Regionalliga?
0
geplaatst: 4 maart 2010, 11:57 uur
Zwaar geniaal
.
Dus als een speler de uitrap in eigen doel schiet is het een corner?
.Dus als een speler de uitrap in eigen doel schiet is het een corner?
0
geplaatst: 4 maart 2010, 11:59 uur
Lol, mooi filmpje. Wat een veld ook, die hebben aardig wat reserveballen nodig als er hoog over wordt geschoten.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:06 uur
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:16 uur
T.O. schreef:
Lol, mooi filmpje. Wat een veld ook, die hebben aardig wat reserveballen nodig als er hoog over wordt geschoten.
Het deed me denken aan een vriendschappelijk potje dat ik ooit speelde op een camping in Oostenrijk. Daar moest je ook niet te hard schieten.

0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:17 uur
Nicolage Rico schreef:
Liet hij nou zijn man lopen bij de 2-1 of zag ik dat verkeerd?
Maar goed, beter nu dan op het WK.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:23 uur
Nigel de Jong was net als tegen Japan weer goed voor een hele vette rode kaart maar kreeg slechts geel. Toch wel iets voor de Bondscoach om over na te denken.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:24 uur
Zijn slachtoffer ligt er nu zes weken uit.
En als ik het goed heb: doeltrap = indirecte vrij schop = dus corner wanneer deze in het eigen doel verdwijnt?
En als ik het goed heb: doeltrap = indirecte vrij schop = dus corner wanneer deze in het eigen doel verdwijnt?
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:25 uur
Running On Empty schreef:
Nigel de Jong was net als tegen Japan weer goed voor een hele vette rode kaart maar kreeg slechts geel. Toch wel iets voor de Bondscoach om over na te denken.
Nigel maakt ons wel beter, hij pakt erg veel ballen af. De Zeeuw is wel een goede stand-in. Afhankelijk van de tegenstander zou ik wel liever 1 wat meer voetballende controleur zien ipv Bommel of De Jong.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:41 uur
herman schreef:
(quote)
Dat zag je verkeerd. Vlaar dekte gewoon een speler. Degene die scoorde, stond sowieso helemaal vrij. Werd door niemand gedekt. Een fout dus van de hele verdediging (organisatie). Erg knullig.
Vlaar werd wel direct gepoort (binnen 2 minuten). Lekkere binnenkomer, haha. Verder heeft hij het best goed gedaan. Er valt nog zeer weinig over te zeggen.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:48 uur
Dat de organisatie slecht wordt is niet zo raar met 6 wissels. 
Dat schot waar Stekelenburg nog op moest redden, 2 minuten voor het einde, daar liet Vlaar zich wel makkelijk passeren.
Maar goed, valt weinig over te zeggen. Vlaar komt er wel, denk ik.

Dat schot waar Stekelenburg nog op moest redden, 2 minuten voor het einde, daar liet Vlaar zich wel makkelijk passeren.
Maar goed, valt weinig over te zeggen. Vlaar komt er wel, denk ik.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 12:50 uur
Kos schreef:
.
Uit een doelschop kun je nooit direct in je eigen doel scoren. Als de bal wel buiten de 16 meter is geweest, dan is de bal in het spel geweest. Waait hij dan het doel in zonder aangeraakt te zijn is het een hoekschop. Is de bal niet buiten de 16 meter geweest, dan doelschop overnemen omdat de bal niet in het spel is geweest.(quote)
.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 13:10 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Uit een doelschop kun je nooit direct in je eigen doel scoren. Als de bal wel buiten de 16 meter is geweest, dan is de bal in het spel geweest. Waait hij dan het doel in zonder aangeraakt te zijn is het een hoekschop. Is de bal niet buiten de 16 meter geweest, dan doelschop overnemen omdat de bal niet in het spel is geweest. Scheidsrechter geweest? Of was dat nog in de F'jes?
0
geplaatst: 4 maart 2010, 13:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Scheidsrechter geweest? Of was dat nog in de F'jes?
Verdiep je eens wat meer in de regels zou ik zeggen. Ik heb ze ook niet verzonnen (quote)
Scheidsrechter geweest? Of was dat nog in de F'jes?

0
boomkat
geplaatst: 4 maart 2010, 13:47 uur
Wat een shit wedstrijd zeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb hier serieus vrij voor genomen 
Nooit meer.

Nooit meer.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 13:50 uur
Hoe slecht het ook was, we komen de oefenwedstrijden wel eenvoudig door. Dat is ook wel eens anders geweest.
Ben persoonlijk ook meer een fan van Van der Vaart, leuke gracieuze voetballer. Jammer dat die niet in de basis staat.
Ben persoonlijk ook meer een fan van Van der Vaart, leuke gracieuze voetballer. Jammer dat die niet in de basis staat.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 13:50 uur
boomkat schreef:
Wat een shit wedstrijd zeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb hier serieus vrij voor genomen
Nooit meer.
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar oefenwedstrijden van Oranje. Negen van de tien keer zijn het draken van wedstrijden. Zo zonde van je tijd..Wat een shit wedstrijd zeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb hier serieus vrij voor genomen

Nooit meer.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 14:13 uur
Ik kijk ook al járen geen oefenpotten meer. Ook (bijna) geen kwalificatiewedstrijden trouwens. Ben meer een succes-supporter van Oranje. Raar trouwens dat je daar vrij voor vraagt terwijl je vantevoren al weet dat het een vrij saai en zakelijk (op zijn PSV's) potje gaat worden.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 14:26 uur
herman schreef:
Hoe slecht het ook was, we komen de oefenwedstrijden wel eenvoudig door. Dat is ook wel eens anders geweest.
Toch zag je dat Nederland met v/d Vaart enorm veel ruimte weggaf. De VS creëerden zowaar nog wat kansen. Nederland heeft gewoon 2 controlerende/verdedigende middenvelders nodig. Al is het alleen maar om de relatief zwakke verdediging aan te vullen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.