Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2010, 14:31 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik kijk ook al járen geen oefenpotten meer. Ook (bijna) geen kwalificatiewedstrijden trouwens. Ben meer een succes-supporter van Oranje. Raar trouwens dat je daar vrij voor vraagt terwijl je vantevoren al weet dat het een vrij saai en zakelijk (op zijn PSV's) potje gaat worden.
Ik kijk ook al járen geen oefenpotten meer. Ook (bijna) geen kwalificatiewedstrijden trouwens. Ben meer een succes-supporter van Oranje. Raar trouwens dat je daar vrij voor vraagt terwijl je vantevoren al weet dat het een vrij saai en zakelijk (op zijn PSV's) potje gaat worden.
Idd - tijdje bij een bedrijf gewerkt dat regelmatig kaarten van wedstrijden van het Nederlands elftal had voor klanten en zo; die van oefenwedstrijden (m.n. in de Arena) waren nooit echt gewild.
Heb het in totaliteit ook maar een half uur kunnen aanzien, wat een treurvoetbal - d'r zat helemaal niks in. En KJH moet nodig een kompas krijgen, hoeft ie zichzelf minder te zoeken.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 14:42 uur
Mjuman schreef:
Heb het in totaliteit ook maar een half uur kunnen aanzien, wat een treurvoetbal - d'r zat helemaal niks in. En KJH moet nodig een kompas krijgen, hoeft ie zichzelf minder te zoeken.
(quote)
Wel 15 keer raak in 30 interlands.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 16:35 uur
Mjuman schreef:
Idd - tijdje bij een bedrijf gewerkt dat regelmatig kaarten van wedstrijden van het Nederlands elftal had voor klanten en zo; die van oefenwedstrijden (m.n. in de Arena) waren nooit echt gewild.
Hey ..........ik ook.
Vlakbij de Arena was dat bedrijf
Daar kon ik dan ook altijd mooi parkeren bij concerten in HMH en de Arena.Ben destijds een paar keer naar Ajax-PSV geweest omdat ik een grote klant in Eindhoven had. Nu werk ik bij een bedrijf dat 2 hele mooie seizoenskaarten voor FC Utrecht heeft, veel leuker.

0
geplaatst: 4 maart 2010, 16:39 uur
Thomzic schreef:
30 interlands.
spelen we zoveel oefeninterlands ?30 interlands.
0
geplaatst: 4 maart 2010, 16:46 uur
Nog een statistiek dan: Van the Man - 33 in 64 interlands.
KJH is beduidend statischer en weet buiten het strafschopgebied amper waar en hoe hij moet lopen (vandaar dat kompas).
0
geplaatst: 4 maart 2010, 18:28 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Zijn slachtoffer ligt er nu zes weken uit.
Zijn slachtoffer ligt er nu zes weken uit.
Ja een botbreuk. Tsjonge zeg wat een houthakker. Een dergelijk optreden kost je straks echt een rode kaart en uitschakeling op de WK als je niet oplet. Vervangen of niet?
0
geplaatst: 5 maart 2010, 09:15 uur
Dit blijf ik een waanzinnige goal vinden. Was ook gelijk het eerste en laatste hoogtepunt van Marciano Vink.
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2010, 10:17 uur
Hij loopt er gewoon een paar voorbij?
Een verdedigend blok met De Jong en Van Bommel. Dan eindig je elke wedstrijd met 9 man... Behalve de wedstrijden dat ze geschorst zijn dan.
Een verdedigend blok met De Jong en Van Bommel. Dan eindig je elke wedstrijd met 9 man... Behalve de wedstrijden dat ze geschorst zijn dan.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 10:56 uur
Steek jij nou een pluim in de reet van Marciano Vink? Waar ben je mee bezig? 

0
geplaatst: 5 maart 2010, 11:17 uur
Deze goal herinner ik me gewoon nog goed. Vink was net overgestapt naar Genoa. En dan zo een goal maken! Terwijl Vink nou niet bepaald een geweldige voetballer was.
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2010, 12:31 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Tuurlijk
Het spijt me, maar ik ben bloedserieus. Niets bijzonders.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 12:39 uur
Dit doe jij natuurlijk wekelijks, Ace.
Gewoon een mooi doelpunt. Of vond jij dat doelpunt van Maradona ook niet mooi in '86? (niet die handsbal). En ja, dat doelpunt van Maradona was mooier, maar liep hij ook "gewoon" een paar man voorbij?
Gewoon een mooi doelpunt. Of vond jij dat doelpunt van Maradona ook niet mooi in '86? (niet die handsbal). En ja, dat doelpunt van Maradona was mooier, maar liep hij ook "gewoon" een paar man voorbij?
0
geplaatst: 5 maart 2010, 12:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Dit doe jij natuurlijk wekelijks, Ace.
Dat bedoel ik. Ik wilde die goal van Maradona nog aanhalen. Of de kopie van die goal van Messi. Zij lopen beiden ook spelers voorbij. Ace is gewoon niet snel tevreden als het om goals gaat. Ik kijk zelf ook wat meer naar de omstandigheden waarin die goal wordt gemaakt. Voor de rest blijft het een kwestie van smaak.Dit doe jij natuurlijk wekelijks, Ace.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 12:57 uur
Wat deed v/d Sar daar? Ik ben blij dat hij niet meegaat naar het W.K.
Ik was die 4-1 trouwens vergeten. Dat was toch in de tijd dat Feyenoord met 2-0 van Juventus won?
Jaja, uit verloor Feyenoord met 5-1
Ik was die 4-1 trouwens vergeten. Dat was toch in de tijd dat Feyenoord met 2-0 van Juventus won?
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2010, 13:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Ace houdt alleen van afstandschoten.
Ace houdt alleen van afstandschoten.

@Joy: zoals die van Zidane maak ik ze wekelijks, maar het plaatsen daarvan zal wel met Ajax te maken. Ik blijf het vermakelijk vinden dat jij 80 procent van je letters hier besteedt aan de club waar je zogenaamd de grootste hekel aan hebt

Ik vind het trouwens niet eerlijk om Zidane met Vink te vergelijken, omdat Zidane dezelfde dingen als Vink doet, maar dan met veel minder technische capaciteiten dan Marciano.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 13:42 uur
Ik ga een keer bij Ace kijken. Dat moet wel spectaculair zijn. Hij maakt elke week weergaloze doelpunten! Afstandschoten, sleepbewegingen.
Er komen zeker bussen vol kijken bij jullie?
0
geplaatst: 5 maart 2010, 13:47 uur
In het gehucht waar Ace wekelijks een balletje trapt hebben ze alleen paardentrams. We zullen dus nooit weten of hij de ene na de andere wereldgoal maakt. Ace lijkt me ook wel iemand die met een uittrap de bal in zijn eigen doel schiet.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 13:49 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ga een keer bij Ace kijken. Dat moet wel spectaculair zijn. Hij maakt elke week weergaloze doelpunten! Afstandschoten, sleepbewegingen.
Er komen zeker bussen vol kijken bij jullie? Hij staat op Bert's lijstje van hete tips - het schijnt dat Bert 'em probeert te paaien met audiofiel lekkers. De reden voor aarzeling schijnt te zijn dat Ace niet 4 weken zonder junior kan.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 13:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Is Feynoord ooit uitgekomen in dezelfde league als Juventus dan?
Op zich is dat al knap..
0
geplaatst: 5 maart 2010, 13:54 uur
Joy4ever schreef:
In het gehucht waar Ace wekelijks een balletje trapt hebben ze alleen paardentrams. We zullen dus nooit weten of hij de ene na de andere wereldgoal maakt. Ace lijkt me ook wel iemand die met een uittrap de bal in zijn eigen doel schiet.
Woont Ace in rotterdam? Wat lees ik hier toch allemaal?
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2010, 14:02 uur
hehe
Jongens, ik heb er al 23 inliggen als middenvelder zijnde... Weliswaar in de reserve 3e klasse tegenwoordig, maar met 1 lamme knie is ook dat een prestatie
Afstandsschoten doe ik niet aan, die schiet ik functioneel over, want dat worden toch nooit mooie goals.
@orbit: Ik werk er slechts, dat is erg genoeg...
Jongens, ik heb er al 23 inliggen als middenvelder zijnde... Weliswaar in de reserve 3e klasse tegenwoordig, maar met 1 lamme knie is ook dat een prestatie
Afstandsschoten doe ik niet aan, die schiet ik functioneel over, want dat worden toch nooit mooie goals.@orbit: Ik werk er slechts, dat is erg genoeg...
0
geplaatst: 5 maart 2010, 14:03 uur
orbit schreef:
Op zich is dat al knap..
(quote)
Op zich is dat al knap.. Dat was in de tijd dat de gloriejaren van ajax voorbij waren in de CL - tot... euh... nu en later.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 14:07 uur
orbit schreef:
Wel suikerklontjes meenemen voor de paarden van die trams he?
(quote)
Wel suikerklontjes meenemen voor de paarden van die trams he?

0
geplaatst: 5 maart 2010, 14:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat was in de tijd dat de gloriejaren van ajax voorbij waren in de CL - tot... euh... nu en later.
(quote)
Dat was in de tijd dat de gloriejaren van ajax voorbij waren in de CL - tot... euh... nu en later.
OK, die ene keer tussen 1964 en de verre toekomst dat Feynoord het landskampioenschap behaalde?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.