MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Lance Armstrong krabbelt alweer terug

"Het wordt een mooi verhaal, de rivaliteit met Contador. Hij is een slimme jongen en zal zich blijven verbeteren. Maar winnen is voor mij niet meer noodzakelijk. Er is geen verschil tussen zeven of acht keer de Tour winnen.”

Het wordt een mooi wielerjaar. De Tour in Rotterdam en de Giro in Middelburg. Allebei lekker dichtbij.

snarf349 schreef:
Het wordt een mooi wielerjaar. De Tour in Rotterdam en de Giro in Middelburg. Allebei lekker dichtbij.
De Giro raast zelfs pal langs mijn kantoor in Amstelveen. Mijn baas zal me rond dat tijdstip even moeten missen. Maar goed, hij zal zelf ook wel buiten staan

Het zal er erg druk worden, vooral bij de proloog in Rotterdam verwacht ik veel volk. Ik ga toch een poging doen om er bij te zijn. Anders komen ze de dag erop hier in de buurt langs.
Middelburg moet te doen zijn, is voor velen toch een uithoek van Nederland.

Wanneer zijn ze precies in Middelburg?

Heerlijk man, de proloog van de mooiste wielerronde ter wereld door de straten waar ik al mijn hele leven dagelijks kom. Ahoy Rotterdam is op niet veel meer van 10 minuten van waar ik woon met de auto. Ik ga ook zeker zorgen dat ik die dag vrij ben. De hele dag door dat circus wandelen. Lijkt me fantastisch.

Wat ik met de Giro ga doen weet ik nog niet. Lijkt me op zich ook leuk om bij te zijn. Begint die niet in Amsterdam?

De Giro komt ook door Leiden, ik heb zojuist nog een stukje van het parcours gefietst. Als ik op het dak van mijn huis ga staan, kan ik ze straks langs zien rijden. Maar ik ga toch wel ergens langs de weg staan.

Voor de Tour ga ik ook wel naar R'dam, lijkt me erg leuk om dat eens van dichtbij te zien. Ook de Tour is wel eens in Leiden geweest, zowel de proloog als een tijdrit. Dat laatste liep uiteindelijk nogal uit op een fiasco, omdat het peloton een uur vroeger dan gepland vertrok (zonder de lokale organisatie in te lichten). Maar goed, dat was allemaal nog voor mijn geboorte. Andere Tijden heeft er een mooie aflevering aan gewijd.

Daar heb ik fragmenten van gezien. Was een behoorlijke bende inderdaad. Ik mag hopen dat het bij ons beter gaat deze zomer.

Vorig jaar kwam de Vuelta hier langs, wel leuk om mee te maken alleen het gaat zo snel, renners herken je bijna niet.

Wat een held is het ook! Heel knap dat hij dit niveau al aan kan.
Sowiezo doen de nederlanders het goed met traksel die ff Kuurle wint in noodweer. Ben vorige week pas thuis gekomen maar heb wel genoten van onderstaand filmpje vooral de laatste renner die amper nog kan praten. Geweldig, dat is sport!!

videozone - sporza.be

Net Fiorentina-Bayern gezien. Leuke pot voetbal !!!

Running On Empty schreef:
Net Fiorentina-Bayern gezien. Leuke pot voetbal !!!
Ik kwam er te laat achter dat ik 'm via internet kon zien. Wel top dat Bayern door is

Moeder wat een goal van Robben.

boomkat
Arsenal, Arsenal, Arsenal!!

[lap tekst verwijdert] van Persie is van wereldklasse .

rayman schreef:
Moeder wat een goal van Robben.

En dan ook: moeder wat een goal van Nasri!

Vince vega schreef:
(quote)

En dan ook: moeder wat een goal van Nasri!
Ik bedacht mezelf vannacht: ik moet morgen nog effe die goal van Nasri noemen op Musicmeter.

bij deze

Moeder wat een goal van Nasri.

Heb gisteren geen voetbal gezien, maar heb ze even opgezocht op YouTube. Wat een goals!

Snel kijken, want zullen ongetwijfeld snel verwijderd worden deze filmpjes.

Geweldige variant op het nemen van een pingel . En het werd nog goedgekeurd ook

Scheids heeft nu twee wedstrijden schorsing gekregen.

Goed genomen ook.

Mooiere variant nog dan die van Cruyf - hoewel die wel legaal was.

Nu nog een club op Antarctica en hij heeft echt alle continenten gehad.

Joy4ever schreef:
(embed) En het werd nog goedgekeurd ook

Scheids heeft nu twee wedstrijden schorsing gekregen.
Roept u maar, waarom is dit ongeldig (er zal vast wel een goede reden voor zijn)?

Omdat de keeper het recht heeft om te weten wie de strafschop gaat nemen. Zoiets?

Vind ik niet genoeg.

Maar dat is het wel, het moet vooraf bekend zijn wie de strafschop gaat nemen, en dat was hier niet het geval.

Sir Spamalot (crew)
De man die de strafschop neemt, moet dezelfde zijn als de man die de bal op de stip legt?

Poeh, ja dat weet ik niet. Is volgens mij geen regel, wel is het volgens mij zo dat de scheids de bal geeft aan degene die de penalty gaat nemen. Dus dat komt op hetzelfde neer, maar dat weet ik niet zeker.

Sir Spamalot schreef:
De man die de strafschop neemt, moet dezelfde zijn als de man die de bal op de stip legt?

Ze kunnen veel tegenwoordig, en die japanners lijken allem....

Er is een regel dat het duidelijk moet zijn wie de strafschop neemt. Op welke manier dit duidelijk gemaakt moet worden, vermeldt het spelregelboek niet. Alleen deze strafschopnemer (en de keeper natuurlijk) mag binnen het strafschopgebied en het halve cirkeltje staan. Zo is doorgaans duidelijk wie de strafschopnemer is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.