Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:31 uur
Het lijkt me dat de domste trainer prima bij het domste elftal (quote Jans) past
0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:46 uur
Nee hoor. Dat was een terechte opmerking. Na de 2e rode kaart in korte tijd. En de opmering was licht cynisch bedoeld. Kortom, geen rare opmerking, maar een grappig/terechte opmerking.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 13:36 uur
Hij zei ook dat hij mischien wel de hoogste opleiding heeft in de eredivisie met zijn vwo en dat hij waarschijnlijk het domste elftal heeft.
Echt grappig vind ik dat niet, eerder een vreemde opmerking.
Echt grappig vind ik dat niet, eerder een vreemde opmerking.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 14:13 uur
Je bedoelt natuurlijk te zeggen "dan heeft Ron Jans wel humor".
0
geplaatst: 16 maart 2010, 14:13 uur
Trouwens wel balen voor Beckham. Ik had hem graag gezien op het WK. Fantastische voetballer.
0
boomkat
geplaatst: 16 maart 2010, 14:18 uur
En dan is de kans groot dat Ferdinand, Brown, A. Cole en Lennon ook niet meegaan vanwege blessures. Alle 50/50 gevalletjes. Geen Bridge ook. Maarja al staan ze met een complete subtop defensie, dan ziet het er nog prima uit. Denk aan King, Woodgate (beide Spurs) Baines (Everton) Lescott (Man. City) e.d.
Onze beste verdedigers spelen bij respectievelijk HSV en Everton

0
geplaatst: 16 maart 2010, 14:30 uur
Vanavond: CHELSEA - INTER MILAN
Hopelijk een lekkere pot voetbal. Mourinho terug in Londen.
Hopelijk een lekkere pot voetbal. Mourinho terug in Londen.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 14:35 uur
Ik heb er zin in. Al verwacht ik wel dat Chelsea het gewoon gaat redden. met 1-0 zijn ze eral, maar het zou me niets verbazen als Inter een pak slaag krijgt.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 14:45 uur
Joy4ever schreef:
Trouwens wel balen voor Beckham. Ik had hem graag gezien op het WK. Fantastische voetballer.
Dat ben ik helemaal met je eens.Trouwens wel balen voor Beckham. Ik had hem graag gezien op het WK. Fantastische voetballer.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 14:46 uur
GrafGantz schreef:
Twee duimen voor de goede verstaander.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 15:06 uur
herman schreef:
Ik heb er zin in. Al verwacht ik wel dat Chelsea het gewoon gaat redden. met 1-0 zijn ze eral, maar het zou me niets verbazen als Inter een pak slaag krijgt.
Ik weet niet. Ik zie Inter wel een keer scoren en dat geeft meteen een heel andere wedstrijd.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 15:12 uur
boomkat schreef:
En dan is de kans groot dat Ferdinand, Brown, A. Cole en Lennon ook niet meegaan vanwege blessures. Alle 50/50 gevalletjes. Geen Bridge ook. Maarja al staan ze met een complete subtop defensie, dan ziet het er nog prima uit. Denk aan King, Woodgate (beide Spurs) Baines (Everton) Lescott (Man. City) e.d.
Nee hoor, bij Feyenoord en Ajax

0
P-DawG
geplaatst: 16 maart 2010, 16:25 uur
Steven Gerrard, de door velen zo geroemde aanvoerder van Liverpool, heeft zich gisteren weer eens zijn schaduwzijde laten zien. Kijk zelf maar wat voor een ransige aanslag hij pleegt op zijn collega middenvelder Brown van Portsmouth:
Zoals je ziet sprint hij vol richting Brown terwijl Liverpool net een aanval opzet. Een pure elleboogstoot dus zonder dat er ook maar een bal in de buurt was.
Dan denk je dus; die zal wel geschorst worden voor een tijdje. Maar nee hoor; de FA heeft hem vanmiddag vrijgesproken opdat de scheidsrechter (die zoals je ziet vlak achter Gerrard aanholt) het niet heeft gezien en het daarom dus niet in zijn wedstrijdrapport heeft opgenomen. Compleet belachelijk dus, helemaal als je weet dat Rio Ferdinand van Man Utd (waar ze volgend weekend, niet geheel ontoevallig, tegen moeten spelen) voor een veel lichter vergrijp wel op basis van video beelden is geschorst, terwijl de scheids daar toen ook niks over had vermeld in zijn rapport.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 17:44 uur
Wat heeft dat nu met sport te maken, voor zijn leven schorsen die hap, weg ermee plus een jaarsalaris inleveren.
Die scheids heeft oogkleppen op gehad, hij liep er vlak achter en moet het gezien hebben.
Die scheids heeft oogkleppen op gehad, hij liep er vlak achter en moet het gezien hebben.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 22:39 uur
Joy4ever schreef:
Wel jammer. Was altijd een goede voetballer, maar het beste is er al een tijdje vanaf.
Sneijder is een stuk beter momenteel. Er zijn maar weinig spelers met een snellere balbehandeling - mede dankzij zijn tweebenigheid.
0
boomkat
geplaatst: 16 maart 2010, 23:05 uur
Tuurlijk is Sneijder beter. 10x zelfs. Samen met v. Persie zeker bij de beste 20 van de wereld als het niet meer is. Ik heb ook een beetje het gevoel dat beide onderschat zijn (in de rest van Europa).
0
geplaatst: 17 maart 2010, 08:16 uur
Inter door, buillebakken van Chelsea er uit, altijd mooi om te zien!
0
geplaatst: 17 maart 2010, 08:38 uur
corn1holio1 schreef:
Inter door, buillebakken van Chelsea er uit, altijd mooi om te zien!
Zeker weten Inter door, buillebakken van Chelsea er uit, altijd mooi om te zien!

Honda: het ene moment speel je nog degradatievoetbal in Venlo, het moment erop schiet je CSKA Moskou naar de kwartfinale van de CL.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 09:48 uur
Dacht van een heerlijk avondje CL voetbal te kunnen genieten, lag de TV kabel maatschappij ZIGGO er uit, 1,5 miljoen gezinnen gisteravond een paar uur zonder TV, exact gedurende de wedstrijd. 

0
geplaatst: 17 maart 2010, 10:10 uur
Joy4ever schreef:

Honda: het ene moment speel je nog degradatievoetbal in Venlo, het moment erop schiet je CSKA Moskou naar de kwartfinale van de CL.
(quote)
Zeker weten 
en zo zie je maar dat de Eredivisie een kwalitatief hoog niveau heeft!

0
Zorin
geplaatst: 17 maart 2010, 10:35 uur
Ik weet niet waar ik dit zo gauw 'neer moet pennen' , dus hier dan maar: voor wie interesse heeft in de mens achter de sporter is er vanavond vanaf 20.25 op Ned. 3 een docu te zien over de teloorgang van ex- profvoetballer Glenn Helder.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 11:06 uur
Ik las in de krant dat hij tegenwoordig wat rustiger in zijn hoofd is. Maar goed ook, want anderhalf jaar geleden bij Wilfried de Jong was hij nog best opgefokt (toen was hij nog maar net uit de gevangenis). Hoop dat mijn oude stadsgenootje er weer verder bovenop komt, want even was ik bang dat het heel slecht met hem af zou lopen. 

0
geplaatst: 17 maart 2010, 11:22 uur
Ja ben ook benieuwd. Toch een apart verhaal. Die knaap kan gerust ruim spijt hebben van alle vergooide kansen.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 11:36 uur
Wel interessant. Volgens mij gooit hij al zijn agressie nu in het drummen, wat hij niet onverdienstelijk doet. Heb hem een keer mogen horen in de VIP van FC Zwolle.
Ik ga kijken
Ik ga kijken

0
geplaatst: 17 maart 2010, 11:36 uur
Ik hoorde laatst dat hij in een bandje drumt en soms in kroegen optreed.
Edit: het bericht boven mij had ik nog niet gelezen.
Edit: het bericht boven mij had ik nog niet gelezen.

0
geplaatst: 17 maart 2010, 11:53 uur
Thomzic schreef:
Volgens mij gooit hij al zijn agressie nu in het drummen, wat hij niet onverdienstelijk doet.
Volgens mij gooit hij al zijn agressie nu in het drummen, wat hij niet onverdienstelijk doet.
Vanochtend stond in de Pers zoiets als 'het lijkt wel alsof hij denkt aan het hoofd van de nieuwe liefde van zijn ex, zo hard als hij drumt'. Hij noemt het - om het enigszins op muziek te trekken - ook jammer dat hij zijn zoon geen cultuur bij kan brengen, die krijgt nu 3J's ed. voorgeschoteld.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 15:34 uur
Geen Champions League bij de NOS vanavond. Wat een raar gedoe zeg. Gelukkig wel op Sport1.
0
geplaatst: 17 maart 2010, 15:41 uur
Running On Empty schreef:
Geen Champions League bij de NOS vanavond. Wat een raar gedoe zeg. Gelukkig wel op Sport1.
Dat is helemaal niet raar. Voorheen werden er 16 wedstrijden op dinsdag of woensdag gespeeld in de achtste finale en dus werd er op dinsdag én woensdag een livewestrijd uitgezonden.
Nu worden de 16 wedstrijden verspreid over twee weken en vier speeldagen. Hierdoor kunnen ze niet elke speeldag een duel uitzenden en moeten ze kiezen door per week een wedstrijd te nemen. Voor de onwetende kijker lijkt het of ze minder uitzenden wat niet het geval is.
That's all.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.