Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2010, 08:49 uur
Dat zou je anders uit de berichten niet aflezen, het lijkt wel oorlog.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 09:19 uur
herman schreef:
Ik gun Twente de titel wel, al zou het Champions League-technisch wel beter zijn als Ajax en PSV 1 en 2 (of 2 en 1) zouden worden. Zou me niets verbazen als Twente volgend seizoen met een heel nieuwe aanval moet gaan spelen: Kufo sowieso weg en Stoch/Ruiz wordt nu al flink aan getrokken door buitenlandse clubs. Verder worden Perez en Boschker ook wel erg oud onderhand. Maar wellicht dat spelers als Akram na een jaartje acclimatiseren ook wel goud waard blijken te zijn.
Aan het begin van dit seizoen gaven niet veel kenners Twente kans om zich te mengen in de strijd om het kampioenschap. Dit mede ivm het vertrek van Elia en Arnautovic. En nu staan ze strak op de eerste plaats. Twente zal heus wel een lijstje hebben met adequate vervangers voor Stoch en Ruiz. Ik zie eerlijk gezegd PSV en ajax net zomin potten breken in de CL als Twente. We hebben het met ajax gezien tegen Juventus. Ze kunnen leuk meedoen maar komen uiteindelijk op internationaal vlak tekort. En dan is Juventus op dit moment nog niet eens van CL niveau.Ik gun Twente de titel wel, al zou het Champions League-technisch wel beter zijn als Ajax en PSV 1 en 2 (of 2 en 1) zouden worden. Zou me niets verbazen als Twente volgend seizoen met een heel nieuwe aanval moet gaan spelen: Kufo sowieso weg en Stoch/Ruiz wordt nu al flink aan getrokken door buitenlandse clubs. Verder worden Perez en Boschker ook wel erg oud onderhand. Maar wellicht dat spelers als Akram na een jaartje acclimatiseren ook wel goud waard blijken te zijn.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 09:51 uur
Ik heb ergens gelezen dat Chelsea Stoch waarschijnlijk nog een jaar wil verhuren...en dat zowel Ajax als PSV in die strijd willen meedoen.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 10:09 uur
Toch als neutraal toeschouwer het idee dat PSV het dit seizoen een beetje laat liggen overal. De uitschakeling tegen HSV was niet nodig, gisteren hadden ze binnen een kwartier voor moeten staan en of het bekerverlies tegen Feyenoord op eigen veld nou echt nodig was?
0
geplaatst: 15 maart 2010, 10:25 uur
En Sparta thuis. Maar dat geldt ook weer voor Ajax, die wisten thuis ook niet van Sparta te winnen, terwijl ze wel 43 kansen hadden.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 10:27 uur
Klopt herman, maar psv is degene die het op dit moment laat liggen.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 15:03 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Eerst diezelfde Furby een compleet seizoen afzeiken en nu maakt ie een mooie goal en mag ie blijven
Heb ik Urby ooit afgezeken hier? Je slaat weer eens wartaal uit en gebruikt nietszeggende smileys..
0
geplaatst: 15 maart 2010, 20:10 uur
Originele smiley! Gaat nu iedere randdebiel van dit forum even achter elkaar zo reageren? Ga je gang zou ik zeggen, hebben we dat ook weer gehad.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 20:31 uur
Zullen we het weer over sport hebben?
Vandaag een spectaculaire nederlaag van Jobava tegen Neponiatchki, terwijl Sokolov remise maakt met Jefimenko. Bovenin blijft het spannend. In de subtop halen Giri en L'Ami hun half puntje weer eens op, maar Reinderman haakt af met een verliespartij.
Vandaag een spectaculaire nederlaag van Jobava tegen Neponiatchki, terwijl Sokolov remise maakt met Jefimenko. Bovenin blijft het spannend. In de subtop halen Giri en L'Ami hun half puntje weer eens op, maar Reinderman haakt af met een verliespartij.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:34 uur
Justus18 schreef:
Dus niet meer over Ajax?
0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:40 uur
0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:43 uur
rayman schreef:

Bier over mijn toetsenbord.
(quote)

Bier over mijn toetsenbord.
Is onder invloed MusicMeter-en wel toegestaan?
0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:44 uur
BPDD schreef:
Balen, ik heb het vandaag gemist.
Ik denk trouwens dat de Waalse Pijl de enige reële mogelijkheid op winst in een heuvelklassieker is voor Gesink.
In de LBL en AGR zouden de andere toppers hem ruimte moeten geven om weg te komen, op een aankomst zoals de Cauberg waar het op explosiviteit aankomt gaat hij renners als Valverde, Cunego en Rodriguez niet verslaan.
(quote)
Balen, ik heb het vandaag gemist.
Ik denk trouwens dat de Waalse Pijl de enige reële mogelijkheid op winst in een heuvelklassieker is voor Gesink.
In de LBL en AGR zouden de andere toppers hem ruimte moeten geven om weg te komen, op een aankomst zoals de Cauberg waar het op explosiviteit aankomt gaat hij renners als Valverde, Cunego en Rodriguez niet verslaan.
Wie weet, vorig jaar heeft Gees natuurlijk al laten zien dat hij wel degelijk weg kan rijden in de finale van een ronde als AGR. Hij was toen echter wel helemaal opgereden op het laatste heuveltje. Maar het belangrijkste is dat hij echte aanvalslust heeft en durft te gaan als het er even op lijkt dat hij een kans heeft. Daarom zie ik Gesink veel eerder een klassieker winnen dan bijvoorbeeld een Kroon, die er al jaren niet in slaagt omdat hij teveel aan het nadenken is terwijl hij rijdt. Ach, we zullen het wel zien. Eerst nog Milaan San Remo, Ronde van Vlaanderen en mijn persoonlijke favoriet: Parijs-Roubaix

0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:45 uur
Als ik zie hoe een aantal anderen elkaar denken te kunnen aanspreken, gezien het tijdstip mag ik aannemen broodjenuchter, mag ik toch wel een drupje morsen hoop ik.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:47 uur
Zolang Jordy geen MuMe-blaastest invoert zien de mods alles door de vingers. 

0
boomkat
geplaatst: 15 maart 2010, 21:53 uur
orbit schreef:
Originele smiley! Gaat nu iedere randdebiel van dit forum even achter elkaar zo reageren? Ga je gang zou ik zeggen, hebben we dat ook weer gehad.

0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:56 uur
rayman schreef:
Als ik zie hoe een aantal anderen elkaar denken te kunnen aanspreken, gezien het tijdstip mag ik aannemen broodjenuchter, mag ik toch wel een drupje morsen hoop ik.
Elke verspilde druppel van het gouden goedje is toch zonde?
0
geplaatst: 15 maart 2010, 22:28 uur
Reijersen schreef:
Daar zeg jij een waar woord.(quote)
0
geplaatst: 15 maart 2010, 22:33 uur
Ik vrees dat het aantal mods ook wel wat zou afnemen 
Zag net trouwens die overtreding van die Hadouir. Sowieso een gozer met een foutere uitstraling dan het geboefte waar Jack Bauer zoveel mee te stellen heeft. Maar dit is toch wel een rondje schorsing van een wedstrijd of 120 waard. Nog boos worden dat ie eraf moest ook. En zijn, onvolprezen, trainer kon kennelijk alleen maar uitkramen dat het wel jammer was dat mijnheer geschorst zou worden. Nou is een dergelijke overtreding misschien een vergrijp a la schouderduw met wat ze in Belgie gewend zijn maar wat die Veldhoven uitkraamt kan echt niet. Lijkt me , gezien de kwalificatie die Jans onlangs aan zijn elftal gaf, wel weer een geschikte trainer voor Groningen.

Zag net trouwens die overtreding van die Hadouir. Sowieso een gozer met een foutere uitstraling dan het geboefte waar Jack Bauer zoveel mee te stellen heeft. Maar dit is toch wel een rondje schorsing van een wedstrijd of 120 waard. Nog boos worden dat ie eraf moest ook. En zijn, onvolprezen, trainer kon kennelijk alleen maar uitkramen dat het wel jammer was dat mijnheer geschorst zou worden. Nou is een dergelijke overtreding misschien een vergrijp a la schouderduw met wat ze in Belgie gewend zijn maar wat die Veldhoven uitkraamt kan echt niet. Lijkt me , gezien de kwalificatie die Jans onlangs aan zijn elftal gaf, wel weer een geschikte trainer voor Groningen.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 22:35 uur
Misschien een KNVB-blaastest?
Overigens, hoe vaak heb je us Harm kunnen betrappen op een zinnig lapje tekst? Ik kan het me niet heugen.
Overigens, hoe vaak heb je us Harm kunnen betrappen op een zinnig lapje tekst? Ik kan het me niet heugen.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 11:09 uur
Die van Veldhoven moeten ze sowieso terugsturen naar België, wat een flapdrol is dat!
0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:17 uur
Titmeister schreef:
Die van Veldhoven moeten ze sowieso terugsturen naar België, wat een flapdrol is dat!
Ontzettende idioot is dat. Wat loop ik me te ergeren aan die vent.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:20 uur
Dat goedpraten van die overtreding van Hadouir sloeg inderdaad nergens meer op. Eigenlijk zou de KNVB de trainer ook gewoon moet schorsen voor het verkondigen van die flauwekul.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:25 uur
Titmeister schreef:
Is die eigelijk wel geslaagd voor zijn inburgeringsexamen? Veelzeggend was die reactie van Verbeek in het duo-interview op Studio Sport.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 12:26 uur
Lijkt me , gezien de kwalificatie die Jans onlangs aan zijn elftal gaf, wel weer een geschikte trainer voor Groningen.
Hoezo dat?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.