MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Een beetje mazzel hebben ze zeker, en dat mag ook wel eens.

Ja Heerenveen moet uiteraard behouden blijven voor de eredivisie. Laat RKC, ADO en Vitesse of zo er maar uit vliegen. Toch ook een eer om het mooiste stadion van de Jupiler League te hebben?

"Als we alles winnen, ben ik er wel van overtuigd dat we kampioen worden.”

Aldus rekenwonder Demi de Zeeuw op nu.nl

Running On Empty schreef:
...Vitesse of zo er maar uit vliegen. Toch ook een eer om het mooiste stadion van de Jupiler League te hebben?

That'll be the day !!!! Droomscenario van een FC Wageningen fan.

FC Wageningen? Bestaan die nog?

speranza
Nee

Oscar Freire, wat een onwijs groot wielrenner.
Weer een geweldige prestatie neergezet door Milaan - San Remo te winnen.
Boonen als 2e en Petacchi op de 3e stek.
Wat een mooi podium.

Zeer sympathieke jongen en veel belangrijke wedstrijden gewonnen, gefeliciteerd Freire, en dat op z'n ouwe dag, fantastisch.
Ook mooi voor de Rabobank, gelijk de 1e belangrijke klassieker winnen.

speranza
Oscar Freire

Ik dacht vorig jaar even dat het beste er wel af was bij "oscarito", maar toen hij op de poggio met 2 vingers in z'n neus meereed zag je het al aankomen. Top!

lebowski schreef:
"Als we alles winnen, ben ik er wel van overtuigd dat we kampioen worden.”

Aldus rekenwonder Demi de Zeeuw op nu.nl
Het ligt er een beetje aan wanneer hij dat gezegd heeft maar laten we het erop houden dat hij mazzel heeft dat ie kan voetballen

BPDD
Freire .
Ik had na zijn mislukte 2009 niet meer verwacht dat hij hier nog toe in staat zou zijn.
Hij reed ook een ongelooflijk sterke koers, ik kan me niet herinneren hem in de finale buiten de eerste 10 in de wedstrijd gezien te hebben.
Rabo heeft de eerste klassieker dus al binnen, hopen dat Langeveld, Nuyens, Boom (die er vandaag wel snel af moest, gebrek aan hardheid en conditie denk ik) en Gesink ook nog een duit in het zakje kunnen doen.

Vanavond breekt het (of een van de) moment(en) van de waarheid aan voor FC Twente.
Mochten ze een overwinning boeken -hetgeen natuurlijk niet erg gemakkelijk gaat zijn- is de titel zo goed als binnen.
Bij verlies kan je Twente afschrijven, het programma van PSV en met name Ajax is beduidend makkelijker.
Ik ga me vanaf nu mentaal voorbereiden op een zenuwslopend avondje achter de tv .

Ik heb weinig hoop meer op titelkansen. Ik gok dat het een gelijkspel gaat worden en vrees dat Ajax de lachende derde blijkt te zijn.

speranza
FC Twente gaat winnen en stoot door naar de titel.

Running On Empty schreef:
Ja Heerenveen moet uiteraard behouden blijven voor de eredivisie. Laat RKC, ADO en Vitesse of zo er maar uit vliegen. Toch ook een eer om het mooiste stadion van de Jupiler League te hebben?

Wat mij betreft mag ADO eruit vliegen. De gemeente heeft echt belachelijk veel geld gestoken in de club, maar ze blijven er een janboel van maken. Ik geloof dat ze van de eigen inkomsten niet eens de salarissen kunnen betalen, laat staan de rest van de kosten.

Lekker degraderen, de bezem er eens goed doorheen en de club herorganiseren. Een paar jaar op de blaren zitten en dan daarna weer sterk(er?) terugkomen.

Ik heb trouwens vandaag voor het eerste het nummer van je username gehoord, maar dat terzijde.

Zorin
Fc Twente mag van mij alléén winnen als ze ook kampioen worden, anders graag PSV; geen gelijkspel iig. Het mag duidelijk zijn wie ik hoop dat het niet wordt, maar als ze toch de sterkste zijn na 34 wedstrijden dan lig ik daar niet wakker van (die tijd heb ik gehad).........

FC Utrecht heeft Willem II vanavond in Tilburg eigenlijk gewoon volledig van de mat getikt en neemt opnieuw 3 punten mee naar huis !!

Zorin schreef:
Fc Twente mag van mij alléén winnen als ze ook kampioen worden, anders graag PSV; geen gelijkspel iig. Het mag duidelijk zijn wie ik hoop dat het niet wordt, maar als ze toch de sterkste zijn na 34 wedstrijden dan lig ik daar niet wakker van (die tijd heb ik gehad).........

Mijn idee

speranza
Daarmee hebben jullie ons in tegenstelling tot vorig weekeinde een goede dienst mee bewezen.

speranza
Maar morgen moeten we eindelijk eens één punt mee naar Venlo nemen.

Maar ja, wat is VV Venlo zonder Honda, dat is als een Suzuki zonder gashendel.

speranza
Met Keisuke Honda hadden we ons inderdaad al lang veilig gespeeld. Hij vertoont nu op het aller hoogste niveau zijn kunsten. Ik vrees dat wij gedwongen zijn tot het spelen van een loodzware nacompetitie.

speranza schreef:
Daarmee hebben jullie ons in tegenstelling tot vorig weekeinde een goede dienst mee bewezen.

Ja sorry Maar VVV mag er van mij in blijven hoor !!

herman schreef:
Ik heb trouwens vandaag voor het eerste het nummer van je username gehoord, maar dat terzijde.

Mooi he?

Zorin
Ruk.... ....PSV- Twente 1-1

Willem II - Utrecht 0-3

Ik wilde zo naar Studio Sport gaan kijken, maar nu weet ik de uitslag al. Nouja, dat is het risico van het sporttopic openen.

@RoE: mooi nummer ja.

Twente kan zich nu zo zoetjes aan gaan opmaken voor het kampioenschap

En in De Kuip zijn ze gestopt omdat er te weinig waterpolomutsjes waren.

Katwijk - Quick Boys was ook weer een gezellige derby.

rayman schreef:
En in De Kuip zijn ze gestopt omdat er te weinig waterpolomutsjes waren.

Wordt dan alleen de tweede helft later opnieuw gespeeld of de hele match?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:25 uur

geplaatst: vandaag om 17:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.