Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
speranza
geplaatst: 20 maart 2010, 22:49 uur
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. De tussenstand daar bevalt me namelijk totaal niet.
0
geplaatst: 20 maart 2010, 22:53 uur
Nul nul of een een.
Wat is het verschil dat je zo gelukkig maakt?
Wat is het verschil dat je zo gelukkig maakt?
0
speranza
geplaatst: 20 maart 2010, 23:06 uur
Het verschil dat me gelukkig maakt is het feit dat Feyenoord nu 90 minuten de tijd heeft om het aanzienlijke verschil in kwaliteit met een belangrijke concurrent van VVV-Venlo in de strijd om rechtstreeks lijfsbehoud om te zetten in een overwinning.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 12:42 uur
Feyenoord had al met 3-0 voor moeten staan tegen Vitesse. Dat was waarschijnlijk ook gebeurd als het op den duur geen waterballet was geworden.
Jammer als de goal van Vlaar niet telt. Dan is hij ongeveer de topscorer na Tomasson...
Wel terecht dat de wedstrijd gestaakt is. Het laatst kwartier van de 1e helft had niets met voetbal te maken. Jaja, zeg het maar Raman. "In de Kuip wordt sowieso weinig voetbal gespeeld."
Jammer als de goal van Vlaar niet telt. Dan is hij ongeveer de topscorer na Tomasson...
Wel terecht dat de wedstrijd gestaakt is. Het laatst kwartier van de 1e helft had niets met voetbal te maken. Jaja, zeg het maar Raman. "In de Kuip wordt sowieso weinig voetbal gespeeld."
0
geplaatst: 21 maart 2010, 13:23 uur
Ik heb het commentaar niet aanstaan bij RKC - Ajax (maar muziek) weet iemand waarom de goal van Suarez niet door mocht gaan? Overigens is het natuurlijk zeer triest dat het 1-1 staat en al keurt de scheidsrechter vijf goals af dan nog moet je winnen, dus geen excuses.
Die 1-1 was wel een briljante actie van Pantelic.
Die 1-1 was wel een briljante actie van Pantelic.

0
BPDD
geplaatst: 21 maart 2010, 13:32 uur
Het commentaar gaf eigenlijk ook geen echt plausibele uitleg voor het afkeuren van de goal, verder dan 'misschien buitenspel?' kwam hij niet.
Het is trouwens echt niet zo dat Ajax het beste van het spel heeft, RKC is minstens gelijkwaardig.
Het is trouwens echt niet zo dat Ajax het beste van het spel heeft, RKC is minstens gelijkwaardig.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 14:39 uur
Het was niet al te best, sterker nog het was slecht. 5-1 is op zijn minst geflatteerd te noemen, deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten.
Rommedahl viel wel goed in.
Rommedahl viel wel goed in.
0
speranza
geplaatst: 21 maart 2010, 17:13 uur
Dat klopt. VVV-Venlo, NEC, Sparta, Vitesse, ADO Den Haag en Willem II zijn in een ongekend spannende strijd voor het ontlopen van de nacompetitie verwikkeld.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 17:24 uur
Het zal toch wel loslopen voor VVV, ik leef met je mee Speranza.
Ajax zal in elk geval wel weer zoals nagenoeg elk jaar de kampioen van het doelsaldo worden.
Ajax zal in elk geval wel weer zoals nagenoeg elk jaar de kampioen van het doelsaldo worden.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 17:39 uur
Melito schreef:
Behalve in 2007
Nou maakt PSV ook eens mee wat Ajax al tweemaal meemaakte: vertrek van een vrij belangrijke speler in de loop van het seizoen - Lazovic in de vorm waarin hij verkeerde, had hij vele meer dreiging dan Amrabat; en ook Reis was een goede spits. Verlies van twee spitsen in deze omstandiigheden - PSV scoort niet gemakkelijk - is de ploeg al opgebroken. De race naar het kampioenschap: van mij mag Twente winnen; PSV, ik denk het niet - aangeslagen.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 17:39 uur
Melito schreef:
uit tegen Willem II in 2007 vergeten ?
0
geplaatst: 21 maart 2010, 17:51 uur
Als ik naar het resterende programma kijk acht ik PSV niet kansvol en Ajax zeer kansrijk. FC Twente krijgt Feyenoord nog en moet nog naar AZ.
Volgende week AZ-Heracles en de week daarna AZ-FC Utrecht zal uitsluitsel geven over plek 5 denk ik.
Ik vrees het ergste voor Sparta, echt een loodzwaar programma, maar hoop dat ze er in blijven. Laat Vitesse en ADO Den Haag maar degraderen.
Volgende week AZ-Heracles en de week daarna AZ-FC Utrecht zal uitsluitsel geven over plek 5 denk ik.
Ik vrees het ergste voor Sparta, echt een loodzwaar programma, maar hoop dat ze er in blijven. Laat Vitesse en ADO Den Haag maar degraderen.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 19:01 uur
Ajax is met een geweldige opmars bezig, niet alleen hebben ze 8 wedstrijden op rij gewonnen = 24 punten, over deze laatste 8 wedstrijden met een indrukwekkend doelsaldo van 29 voor en slechts 2 tegen.
Hoe lang houden ze dat vol?
Daar heeft Twente over de laatste 8 wedstrijden tegenover staan 6 gewonnen, 1 gelijk tegen PSV, 1 verloren 0-3 Ajax uit. = 19 punten met doelsaldo 12 voor en 7 tegen.
Een stuk moeizamer, daar komt bij kunnen ze de druk aan als (met alle respect) onervaren titel-kandidaat nu de climax nadert.
Hoe lang houden ze dat vol?
Daar heeft Twente over de laatste 8 wedstrijden tegenover staan 6 gewonnen, 1 gelijk tegen PSV, 1 verloren 0-3 Ajax uit. = 19 punten met doelsaldo 12 voor en 7 tegen.
Een stuk moeizamer, daar komt bij kunnen ze de druk aan als (met alle respect) onervaren titel-kandidaat nu de climax nadert.
0
speranza
geplaatst: 21 maart 2010, 20:59 uur
Het gaat inderdaad heel zwaar worden voor FC Twente om met deze druk om te gaan.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 21:39 uur
Ik zie Ajax nu ook wel doorstomen naar de eerste plaats. Met het oog op de Champions League denk ik ook de ploeg die daar het meest thuishoort momenteel. Ik hoop daarnaast voor hen dat ze een mooi bedrag voor Suarez en Emanuelson vangen en voor de rest de ploeg bij elkaar kunnen houden. Suarez is onhoudbaar en Urby wil niet meer zo lijkt. Vooral het intactblijven van de defensie lijkt me een prioriteit. Evenals het blijven van De Zeeuw en de toch niet zo onbelangrijke Marko Pantelic. Als Ajax deze prestaties door kan zetten en kan groeien met dit team hebben ze een potentieel top elftal. Op zich geldt dat ook wel voor PSV en Twente maar vooral bij Twente heb ik mijn twijfels of ze de druk wel aankunnen in de CL, ik heb geen zin in nog een jaargang allerlei tegendoelpunten in de blessuretijd te zien. Als ik ergens een grafhekel aan heb...
0
geplaatst: 21 maart 2010, 22:02 uur
Jol heeft geleerd van de uitingen van die Amerikaanse generaal over het optreden van Nederlandse soldaten in Srebrenica: "de eerste helft stonden er mietjes in het veld".
Was Jol vishandelaar, zou ik vrezen voor echte tong te betalen en panga te krijgen. Denk dat het ook zo met het landskampioenschap gaat.
Was Jol vishandelaar, zou ik vrezen voor echte tong te betalen en panga te krijgen. Denk dat het ook zo met het landskampioenschap gaat.
0
the x
geplaatst: 22 maart 2010, 10:03 uur
Dn!S schreef:
Ik zie Ajax nu ook wel doorstomen naar de eerste plaats. Met het oog op de Champions League denk ik ook de ploeg die daar het meest thuishoort momenteel.
Ik zie Ajax nu ook wel doorstomen naar de eerste plaats. Met het oog op de Champions League denk ik ook de ploeg die daar het meest thuishoort momenteel.
dit is een grapje toch? ik heb Ajax de laatste paar jaar niks zien presteren in de champions leaque en dat zal volgend jaar niet anders worden. PSV daartentegen heeft de meeste ervaring op dat gebied en zal nog een iets grotere kans krijgen om te overwinteren. Maar ook dat zie ik somber in. Ik ben ook bang dat FC Twente niet ver zal komen in de champions leaque hooguit 3e plek in de poule. Ze zijn namelijk nog erg onervaren op internationaal niveau. al met al zie ik het dus voor de Nederlands clubs somber in.
0
geplaatst: 22 maart 2010, 10:37 uur
the x schreef:
Ik heb ze er überhaupt niet gezien?(quote)
ik heb Ajax de laatste paar jaar niks zien presteren in de champions leaque.
0
the x
geplaatst: 22 maart 2010, 10:40 uur
Nou, moet je nagaan
ze kwamen inderdaad nog niet eens door de voorrondes heen.
ze kwamen inderdaad nog niet eens door de voorrondes heen.
0
geplaatst: 22 maart 2010, 11:29 uur
Nee ze werden namelijk uitgeschakeld door achtereenvolgens 11 amateurs uit Legoland en 11 Tjechische betonvlechters. 

0
geplaatst: 22 maart 2010, 20:52 uur
rayman schreef:
De hele wedstrijd wordt opnieuw gespeeld.
Sorry Speranza. Ze laten alleen de 2e helft spelen.De hele wedstrijd wordt opnieuw gespeeld.
0
geplaatst: 22 maart 2010, 20:54 uur
Oeps. Net op RTV Utrecht. Belangstelling voor Michel Vorm vanuit FC Twente en Bayern Munchen.
0
Ace
geplaatst: 22 maart 2010, 22:41 uur
Toch bijzonder dat zo'n matige keeper in de belangstelling staat van zo'n grote club.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.