Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2010, 23:25 uur
dix schreef:
Verwar je Bayern niet met HSV ? ook een grote club ....
Verwar je Bayern niet met HSV ? ook een grote club ....
HSV zou azen op Stekelenburg. Arsenal zou dan weer interesse hebben in Romero..
0
geplaatst: 22 maart 2010, 23:47 uur
0
geplaatst: 22 maart 2010, 23:50 uur
Lukas schreef:
Bayern heeft alleen voor de vorm belangstelling.
Bayern heeft alleen voor de vorm belangstelling.

Begrijpelijk, maar het zou wel jammer zijn. De achterroede van Utrecht is vrij degelijk en Vorm is een goede keeper. Kunnen ze voor het geld misschien eens een betere spits kopen.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 00:44 uur
divart schreef:
Nee goede keeper, maar regelmatig uit vorm.
(quote)
Nee goede keeper, maar regelmatig uit vorm.
Die discussie is al 'ns gevoerd met Ace ("matige keeper"); zoiets is alleen mogelijk als de betrokkene (Vorm dus) aan transcedente meditatie doet en 'uittreedt' slechts dan is hij 'uit vorm'.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 00:55 uur
Op die fiets, maar wat als Vorm a.s weekend een hartaanval krijgt en op het veld komt te overlijden. Zit de vorm dan het loze omhulsel of in zijn ziel, waar die dan ook naar toe zal gaan? Maar in zo'n geval lijkt hij me toch ook aardig uit vorm.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 10:09 uur
Mjuman schreef:
Die discussie is al 'ns gevoerd met Ace ("matige keeper"); zoiets is alleen mogelijk als de betrokkene (Vorm dus) aan transcedente meditatie doet en 'uittreedt' slechts dan is hij 'uit vorm'.
Ach ja al die naamgrapjes, het houdt een keer op met leuk zijn. Ik zie Vorm elke 2 weken spelen en op de rust die hij uitstraalt kunnen Isaksson en Veldhuizen en menig ander doelman alleen maar jaloers zijn. Eigenlijk is er nauwelijks enig verschil tussen Vorm en Stekelenburg, behalve dat de laatste veel meer internationale ervaring heeft. Je zal als FC Utrecht doelman toch zo maar ineens de Champions League binnenstappen, waar al die mekkerende godenzonen jaarlijks alleen maar van kunnen dromen (en dreigen met opstappen als ze het wéér niet halen)..
0
geplaatst: 23 maart 2010, 10:55 uur
Tsja, als je zo vaak de nul houdt met een steeds wisselende achterhoede kun je niet anders dan een goede keeper zijn.
Zou Bayern hem hoger aanslaan dan Stekelenburg dat ze interesse in hem hebben? Of zou dat maar een roddel zijn?
Zou Bayern hem hoger aanslaan dan Stekelenburg dat ze interesse in hem hebben? Of zou dat maar een roddel zijn?
0
geplaatst: 23 maart 2010, 11:15 uur
Ik denk dat Van Gaal wel geïnteresseerd is in een technisch uitstekende keeper, die ook nog eens mee kan voetballen. Al denk ik wel dat Stekelenburg een paar stappen moet maken om tot een absolute top te komen.
Jorg Butt is ook niet meer de jongste en maakt lang niet altijd een zekere indruk. Tweede keeper Rensing (gedoodverfde opvolger van Kahn) bakte er ook helemaal niets van vorig seizoen. Het zou dus logisch kunnen zijn.
Jorg Butt is ook niet meer de jongste en maakt lang niet altijd een zekere indruk. Tweede keeper Rensing (gedoodverfde opvolger van Kahn) bakte er ook helemaal niets van vorig seizoen. Het zou dus logisch kunnen zijn.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 11:52 uur
Thomzic schreef:
Ik denk dat Van Gaal wel geïnteresseerd is in een technisch uitstekende keeper, die ook nog eens mee kan voetballen. Al denk ik wel dat Stekelenburg een paar stappen moet maken om tot een absolute top te komen.
En verder werken Robben en Van Bommel natuurlijk ook met Vorm op de trainingen van het Nederlands Elftal en enkele wedstrijden die hij daar heeft gespeeld, wellicht heeft Van Gaal ook bij hen navraag gedaan. Het klinkt eigenlijk best logisch. Vorm is momenteel (zoals veelvuldig in het AD omschreven) de klasbak van FC Utrecht en het zal moeilijk zijn hem te vervangen maar een paar mljoen in de kas is ook niet verkeerd. Ik denk dat ze wel weer een keeper uit de steeds beter wordende eigen opleiding halen en wellicht houden ze Sinouh nog een jaartje aan.
0
skyline
geplaatst: 23 maart 2010, 21:57 uur
Van nos.nl :
Quote;
Voetballer Mark van Bommel heeft de Duidelijketaalprijs 2010 gewonnen. Van alle Oranjespelers argumenteert hij het overtuigendst, hij heeft een goed ontwikkelde taaltechniek en toont zich bewust van zijn publiek, concluderen onderzoekers van het VU-Taalcentrum.
Van Bommel gebruikt geen uitgekauwd voetbaljargon en heeft zijn analyse al klaar als hij van het veld stapt. Op de tweede plaats eindigde Demy de Zeeuw, voor Ruud van Nistelrooij.
Het taalcentrum wilde dit jaar weten of de taalbeheersing van voetballers echt zo slecht is als vaak wordt gedacht.
End quote.
En van Nistelrooy derde!
Reizen ze bij dat VU-taalcentrum rond in een methadonbus?
Quote;
Voetballer Mark van Bommel heeft de Duidelijketaalprijs 2010 gewonnen. Van alle Oranjespelers argumenteert hij het overtuigendst, hij heeft een goed ontwikkelde taaltechniek en toont zich bewust van zijn publiek, concluderen onderzoekers van het VU-Taalcentrum.
Van Bommel gebruikt geen uitgekauwd voetbaljargon en heeft zijn analyse al klaar als hij van het veld stapt. Op de tweede plaats eindigde Demy de Zeeuw, voor Ruud van Nistelrooij.
Het taalcentrum wilde dit jaar weten of de taalbeheersing van voetballers echt zo slecht is als vaak wordt gedacht.
End quote.
En van Nistelrooy derde!
Reizen ze bij dat VU-taalcentrum rond in een methadonbus?
0
geplaatst: 23 maart 2010, 22:00 uur
In De Pers stond vorige week een stuk over het taalgebruik van profvoetballers, geschreven door één van de luitjes van VI. De meeste spelers zijn van alle spontaniteit ontdaan door de mediatraining. Met name Affelay (die werkelijk alléén maar voetbalclichés afdraait) kwam er slecht vanaf.
Dat RVN nog 3e eindigt, zegt misschien nog het meest over de rest. Al scoren in mijn optiek Ron Jans en Danny Koevermans wel goed qua authentiek taalgebruik.
Dat RVN nog 3e eindigt, zegt misschien nog het meest over de rest. Al scoren in mijn optiek Ron Jans en Danny Koevermans wel goed qua authentiek taalgebruik.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 22:05 uur
FC Den Bosch heeft inmiddels al vijf keer achter elkaar gewonnen. 

0
geplaatst: 23 maart 2010, 23:45 uur
Gelukkig, dacht dat het misschien wel de plaatselijk fietsclub was.
Maar frisbee is een serieuse sport, er zijn wereldkampioenschappen in, zelfs professionals en ik ben dan ook oprecht blij dat ze daar in Den Bosch ons landje goed vertegenwoordigen. Al is dan weer de vraag van wie ze gewonnen hebben.
Maar frisbee is een serieuse sport, er zijn wereldkampioenschappen in, zelfs professionals en ik ben dan ook oprecht blij dat ze daar in Den Bosch ons landje goed vertegenwoordigen. Al is dan weer de vraag van wie ze gewonnen hebben.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 23:48 uur
herman schreef:
In De Pers stond vorige week een stuk over het taalgebruik van profvoetballers, geschreven door één van de luitjes van VI. De meeste spelers zijn van alle spontaniteit ontdaan door de mediatraining. Met name Affelay (die werkelijk alléén maar voetbalclichés afdraait) kwam er slecht vanaf.
Ron Jans doet het best aardig, maar "uh" last "uh" erg veel "uh" pauzes in. Viel me een keer op en dan ga je er onbewust heel erg op letten. Danny Koevermans maakt zich goed verstaanbaar, maar is inhoudelijk niet altijd even sterk.
Ik moet zeggen dat Van Persie ook behoorlijk zelfverzekerd en overtuigend overkwam in Studio Voetbal afgelopen zondag. Altijd fijn om te zien dat voetballers met zulke kwaliteiten ook wat uitstraling en "personality" (om het op z'n Johan Derksen's te formuleren) hebben. Figuren als Dirk Kuijt die in elk interview voor het nederlands elftal zegt wat ie denkt dat de gemiddelde boerenlul wil horen of inderdaad iemand als Affelay die ondanks de aanvoerdersband geen natuurlijke leider is en dit probeert te verbloemen met alleen maar clichés zijn helaas echter in de meerderheid. Volgens mij zijn het ook met name de voetballers met wat internationale ervaring (en succes) die zich wat authentieker durven te presenteren.
Het zijn trouwens niet alleen de voetballers die vaak van elke persoonlijkheid ontdaan lijken. Veel schaatsers en zwemmers bezondigen zich er ook aan.
0
geplaatst: 24 maart 2010, 13:27 uur
divart schreef:
Nee gekkie, FC Den Bosch is een voetbalvereniging.
Jullie maken mij wel aan het lachen. Nee serieus. 
0
geplaatst: 25 maart 2010, 01:14 uur
Nicolage Rico schreef:
MAKAAAAAAAAAAAAY!
Wereldspeler, altijd al gezegd.
MAKAAAAAAAAAAAAY!
Wereldspeler, altijd al gezegd.
Dan kan die altijd nog naar FC Den Bosch, die doen het ook goed begreep ik onlangs.
Maar jammer dat Feyenoord heeft gewonnen. Ik gun het ze wel, maar voor de competitie is het niet best. Twente zal nu gewoon landskampioen willen worden en de volgende wedstrijd tegen Feyenoord dan ook simpel winnen.
0
geplaatst: 25 maart 2010, 01:26 uur
herman schreef:
In De Pers stond vorige week een stuk over het taalgebruik van profvoetballers, geschreven door één van de luitjes van VI. De meeste spelers zijn van alle spontaniteit ontdaan door de mediatraining.
In De Pers stond vorige week een stuk over het taalgebruik van profvoetballers, geschreven door één van de luitjes van VI. De meeste spelers zijn van alle spontaniteit ontdaan door de mediatraining.
Opvallend is wel dat voetballers veel in de tweede persoon lullen.
"Dan weet je dat je het moeilijk krijgt."
Nu nog een artikel over de vragen die zich op zich af krijgen gevuurd en de analyse van een sportscene waar clowns als Humberto Tan hun onbenul mogen rondstrooien. Ik zou er ook van dichtklappen.
"Gewoon in de bekerfinale Mario."
Op zo'n 'besef-je-het-wel?'-toontje. Alsof hij het zelf ook nog niet helemaal kan geloven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.