Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2010, 19:15 uur
Fabregas liep kennelijk met een breuk in zijn kuitbeen.
Dan is het wel weer knap dat ie een pingel erin schiet. Dat doet best zeer kan ik u melden, als ervaringsdeskundige. (kwa breuken dan. Ook kwa penalties, maar dan zonder breuken)
Dan is het wel weer knap dat ie een pingel erin schiet. Dat doet best zeer kan ik u melden, als ervaringsdeskundige. (kwa breuken dan. Ook kwa penalties, maar dan zonder breuken)
0
speranza
geplaatst: 2 april 2010, 00:07 uur
Inter moet de halve finales halen. Ik reken op The Special One en zijn mannen.
0
geplaatst: 2 april 2010, 00:45 uur
Ik ook, sterker nog, ik denk dat ze de CL wel kunnen winnen. Ze hebben in ieder geval de loting mee.
0
Ace
geplaatst: 2 april 2010, 10:36 uur
FlyLo schreef:
Fabregas moet zijn been daar helemaal niet steken. Geen enkele prof schiet vanuit de heup op die positie.
Fabregas moet zijn been daar helemaal niet steken. Geen enkele prof schiet vanuit de heup op die positie.
Wat is nou weer schieten uit de heup op zo'n positie? Zulke onzin heb ik nog nooit gelezen... Hoe volley je zo'n bal er anders in?
Duidelijke strafschop.
0
geplaatst: 2 april 2010, 11:20 uur
Weer een dwaling gisteren tijdens Benfica - Liverpool. Eerst de doodschop op Torres, slechts geel. Daarna een tweede gele kaart maar geen rood
Wat een amateur.
Babel wel terecht rood natuurlijk.
Wat een amateur.Babel wel terecht rood natuurlijk.
0
boomkat
geplaatst: 2 april 2010, 15:39 uur
Want fysiek is erger dan verbaal
. Bovendien een handduw op het gezicht, moet vast pijn hebben gedaan. Beide geel, beide rood, beide niks. Kiest u maar.
In het heetst van de strijd kun je best een keer je zelfbeheersing verliezen. Mensen - geen robots.
. Bovendien een handduw op het gezicht, moet vast pijn hebben gedaan. Beide geel, beide rood, beide niks. Kiest u maar. In het heetst van de strijd kun je best een keer je zelfbeheersing verliezen. Mensen - geen robots.
0
boomkat
geplaatst: 2 april 2010, 15:46 uur
Ace schreef:
Wat is nou weer schieten uit de heup op zo'n positie? Zulke onzin heb ik nog nooit gelezen... Hoe volley je zo'n bal er anders in?
Duidelijke strafschop.
Duidelijke strafschop.
Eens, hoe ongelukkig het ook was van Puyol hij brengt Fabregas ten val. 100% strafschop? Ik zeg nee, maar je KUNT hem op de stip leggen. Die rode kaart was sowieso
. Of dat nu in regels staat of niet. Ik fiets ook zonder licht, lekker boeiend. Anyway, datzelfde geldt voor Clichy/Messi aan de andere kant. Had ook zomaar gekund. Maarja ik lul al in beide topics teveel over de beslissingen.
0
geplaatst: 2 april 2010, 16:42 uur
Als het een penalty is is het ook rood > ontnemen van 100% scoringskans. Beetje wedstrijden beïnvloeden doordat de scheids 'de wedstrijd zo lekker aanvoelt' lijkt me op dit niveau niet echt op z'n plaats.
0
geplaatst: 2 april 2010, 22:26 uur
Nog suffer vind ik het om geen penalty te geven omdat de wedstrijd net 5 seconden bezig is. Zoals Rude gisteren tegen Standard.
Dat was pas een penalty. En rood.
Dat was pas een penalty. En rood.
0
geplaatst: 3 april 2010, 22:05 uur
Helaas FC Utrecht verloren van AZ Alkmaar. Dan maar de play-offs in en net als in 2008 en 2009 uitgeschakeld worden door FC Groningen.
0
geplaatst: 3 april 2010, 23:07 uur
Ja het is jammer, maar Utrecht heeft na de winterstop veel te veel punten laten liggen. Maar gelukkig heeft Groningen ook verloren en als Heracles en Feyenoord dat ook even doen dan is er nog niet zoveel aan de hand.
0
geplaatst: 4 april 2010, 13:41 uur
divart schreef:
Ja het is jammer, maar Utrecht heeft na de winterstop veel te veel punten laten liggen. Maar gelukkig heeft Groningen ook verloren en als Heracles en Feyenoord dat ook even doen dan is er nog niet zoveel aan de hand.
Ach FC Utrecht kan de play offs nauwelijks nog ontlopen en dan heb je hooguit het thuisvoordeel als je hoger eindigt maar maakt het verder eigenlijk niet meer uit. Het zal wel tegen Groningen, NAC of wellicht Roda JC worden.
Ik heb al wel hoge verwachtingen voor volgend seizoen met die 3 Australiers er bij. Nu nog Alje Schut en wellicht ook Michel Vorm zien te behouden. Men is goed aan het opbouwen met talent in Utrecht.
0
geplaatst: 4 april 2010, 15:04 uur
Het vertrouwen in Frans Adelaar was dermate groot dat vandaag Aadje Afkoopsom is aangesteld.
Als het bestuur van een club hardop het vertrouwen uitspreekt heb je nog maar een week of twee.
Als het bestuur van een club hardop het vertrouwen uitspreekt heb je nog maar een week of twee.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 april 2010, 17:24 uur
"Hij rijdt vijf km per uur rapper"... Waar hebben we dat nog gehoord?
0
geplaatst: 4 april 2010, 17:25 uur
0
Ace
geplaatst: 4 april 2010, 18:13 uur
Justus18 schreef:
Hoe durf je?
Kon je niet wachten op speranza?
(quote)
Hoe durf je?

Kon je niet wachten op speranza?
Waar heb jij het nou weer over?
0
speranza
geplaatst: 4 april 2010, 19:07 uur
Fabian Cancellara wint op de meest indrukwekkende manier van de afgelopen 30 jaar een wielerklassieker.
0
geplaatst: 4 april 2010, 19:09 uur
Excuses Ace. Ik had het volgende gelezen en had in mijn hoofd dat dit op MuMe was, maar het was op MoMe:
timbo_ schreef:
Heb nu al zin zondagavond laat of maandagmorgen als jij de winnaar van de Ronde van Vlaanderen eert
(quote)
Heb nu al zin zondagavond laat of maandagmorgen als jij de winnaar van de Ronde van Vlaanderen eert
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.