MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
speranza
Weirdo Wizzy schreef:
Je bedoelt Honda
Het wegvallen van Keisuke Honda is inderdaad een enorme aderlating. Vroeger kwamen zelfs FC Twente, Ajax en PSV met knikkende knieën naar de Koel. We waren in staat deze clubs twee punten af te pakken. Dat lukt ons nu niet meer.

speranza
Justus18 schreef:
Excuses Ace. Ik had het volgende gelezen en had in mijn hoofd dat dit op MuMe was, maar het was op Mome:
(quote)
Een buiging volstaat niet om de betekenis van de overwinning van Fabian Cancellara uit te drukken. Het gaat hier met alle respect niet om Dwars door Vlaanderen.

Cancellara was geweldig, maar de beste finales vind ik toch een sprint a deux of een ontsnapping uit een kopgroep. Het was geen van beide.
Hopelijk kan Breschel volgende week revanche nemen op alle mecaniciens ter wereld.

speranza
Het memorabele van deze overwinning vind ik het feit dat hij zelf de finale inleidt met een splijtende demarrage op de Molenberg en vervolgens Tom Boonen op de Muur-Kapelmuur uit de wielen rijdt en op meer dan 1 minuut achterstand rijdt. Zelden is een overwinning zo verdiend geweest als deze.

Zorin
Ajax weer nipt gewonnen....; go FC Twente...

Was wel erg spannend, zat het live te volgen. Geen puntverlies van Ajax, het blijft nog even spannend.

Zorin
Dat is waar.

Running On Empty schreef:
Ach FC Utrecht kan de play offs nauwelijks nog ontlopen en dan heb je hooguit het thuisvoordeel als je hoger eindigt maar maakt het verder eigenlijk niet meer uit. Het zal wel tegen Groningen, NAC of wellicht Roda JC worden.
Ik heb al wel hoge verwachtingen voor volgend seizoen met die 3 Australiers er bij. Nu nog Alje Schut en wellicht ook Michel Vorm zien te behouden. Men is goed aan het opbouwen met talent in Utrecht.

Zo zal het wel gaan. Ik heb wel een voorkeur voor Roda in dat geval.
Maar die Australiers kunnen leuk worden, 2 internationals erbij. Al vrees ik dat Michel Vorm niet behouden zal blijven.

Heel erg jammer voor Breschel. Misschien wel de enige die in staat was geweest Cancellara te volgen.

speranza
Ik kijk nu al uit naar volgende week. Ik verwacht ook daar power play van Saxo Bank. Fabian Cancellara en Matti Breschel steken er echt met kop en schouders bovenuit. Hopelijk is Filippo Pozzato er dan ook weer bij om nog enig weerwerk te bieden.

Ace
speranza schreef:
(quote)
Een buiging volstaat niet om de betekenis van de overwinning van Fabian Cancellara uit te drukken. Het gaat hier met alle respect niet om Dwars door Vlaanderen.

Je hoeft mij echt niet uit te leggen wat de Ronde van Vlaanderen is...

Die gaat toch Dwars Door Vlaanderen?

herman schreef:
Was wel erg spannend, zat het live te volgen. Geen puntverlies van Ajax, het blijft nog even spannend.

Het scheelde niet veel of PSV kon ook definitief afhaken om het kampioenschap trouwens.. bijna net zulk belabberd niveau. Ik denk dat Twente toch met redelijk zelfvertrouwen de titel tegemoet kan gaan zien als de concurrentie zo gaat spelen

Tsja, hoe slecht Ajax ook speelde, ze winnen wel weer. Volgende wedstrijd is geloof ik VVV thuis, ik neem aan dat ze dat wel weer makkelijk winnen. PSV heb ik niet gekeken, maar die spelen al tijden belabberd...

speranza
Ik ben bang dat je gelijk hebt over de wedstrijd in de Arena volgende week. Hoe graag ik het ook anders zou willen zien.

Wat mij betreft blijft VVV er ook wel in hoor. Ze hebben behoorlijk veel pech gehad dit seizoen, met de eerste keeper die al snel geblesseerd raakte, Honda die vertrok en die sterke Nigeriaan die ook al snel geblesseerd raakte. Nu ook nog Paauwe weggevallen.

P-DawG
Zorin schreef:
Ajax weer nipt gewonnen....

Weer?...

Laatste 6 wedstrijden: Vitesse 4 - 0 , FC Utrecht 4 - 0, Sparta 0 - 3, PSV 4 - 1, RKC Waalwijk 1 - 5, FC Groningen 3 - 0.

Re : VVV

Ach, Den Haag, Willem II en Sparta halen al tijden amper punten meer, dus ik zou me niet al teveel zorgen maken.

P-DawG schreef:
(quote)

Weer?...

Laatste 6 wedstrijden: Vitesse 4 - 0 , FC Utrecht 4 - 0, Sparta 0 - 3, PSV 4 - 1, RKC Waalwijk 1 - 5, FC Groningen 3 - 0.

Hij was in de war met Twente of PSV denk ik

Zorin
Tsja, de naam Lucky Ajax blijf je toch houden....

LocoHermano
Hallo, daar zijn we weer.... DE GRAAFSCHAP!!!!!

Bekijk het volgende filmpje en let met name op de supporter (tussen 02:24 en 02:36) die nog even z'n zegje mag doen (doetinchem, i love you )

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/547741/De-Graafschap-grijpt-de-titel.htm

Ace
Zorin schreef:
Tsja, de naam Lucky Ajax blijf je toch houden....

Al begrijp ik best dat je dit expres zegt, weet ik niet of jij de laatste 6 maanden naar Twente gekeken hebt? Die winnen 80 procent van hun wedstrijden met 1-0 dankzij een doelpunt van Ruiz in blessuretijd.

Zorin
Ja, het was meer een geintje zoals jij dat al door had. Ik heb nu eenmaal een zwak voor "provincieclubs". Als Ajax straks na 34 wedstrijden de beste is gun ik het ze van harte en hebben ze dat dan ook verdiend; als Fc Twente geen knikkende knieën krijgt, tonen zij dat zij de terechte kampioen zijn wat mij betreft. PSV heeft het de laatste tijd zelf verkloot; ik zie hen niet meer als titelkandidaat, hoewel ze dat in 'theorie' ook nog steeds zijn.

speranza
Gefeliciteerd met het kampioenschap van De Graafschap LocoHermano!

Zorin
speranza schreef:
Gefeliciteerd met het kampioenschap van De Graafschap LocoHermano!

Ja, ook van mij. De superboeren zijn weer terug (een soort jojo-boeren); nu nog die andere boeren uit het "hoge noorden" via de nacompetitie, die het vorig jaar nét niet haalden....

speranza
Ik hoop die nacompetitie niet intensief te hoeven volgen. Ondanks de mooie steunbetuigingen hier, waarvoor dank, ben ik daar nog niet zeker van.

Ace schreef:
Al begrijp ik best dat je dit expres zegt, weet ik niet of jij de laatste 6 maanden naar Twente gekeken hebt? Die winnen 80 procent van hun wedstrijden met 1-0 dankzij een doelpunt van Ruiz in blessuretijd.
80 procent Twente heeft slechts 5 van hun 30 wedstrijden gewonnen met 1-0. Dat maakt nog geen 17%. En geen één keer door een doelpunt van Ruïz in blessuretijd. En dan zeg jij dat mensen mij niet serieus nemen

Ace overdrijft altijd een beetje joh. Zeker nu, nu Ajax eindelijk weer eens bijna kampioen kan worden.

speranza
FC Twente wordt kampioen. Daar kan geen twijfel meer over bestaan.

speranza schreef:
FC Twente wordt kampioen. Daar kan geen twijfel meer over bestaan.

Denk ik ook. Ajax gaan naar de CL Voorrondes. Vervolgens PSV 3e, AZ wordt 4e en Feyenoord wordt 5e.

ADO Den Haag en Willem II gaan de nacompetitie in.

Play Offs gaan tussen Heracles, FC Utrecht, FC Groningen en NAC en Heracles gaat deze serie winnen vrees ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.