MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Feyenoord moet gewoon 4e worden. Gaat ook wel gebeuren. Ik ben wel bang dat Ajax kampioen wordt. Als Twente van AZ wint, dan mag de titel ze niet meer ontgaan, maar dat wordt nog lastig.

P-DawG
speranza schreef:
FC Twente wordt kampioen. Daar kan geen twijfel meer over bestaan.
Beetje voorbarig, het zware gedeelte van hun programma begint eigenlijk pas na Heerenveen:

Eerst moeten ze dan tegen een in vorm verkerend AZ (uit), daarna krijgen ze Feyenoord op bezoek, die altijd nog voor een verrassing kunnen zorgen. Maar ik heb eerlijk gezegd heb ik weinig hoop op een goede prestatie van de Rotterdammers, het gaat in mijn ogen waarschijnlijk op de laaste speeldag beslist worden. Twente moet dan namelijk tegen NAC Breda (uit), waar vrijwel elke ploeg het lastig heeft gehad dit seizoen.

Kortom, ze kunnen het maar veroorloven om 1 keer punten te verliezen in de komende wedstrijden want als ze 2 keer gelijkspelen, en zolang Ajax alles wint, staan ze op basis van doelsaldo tweede.

Zorin schreef:
PSV heeft het de laatste tijd zelf verkloot; ik zie hen niet meer als titelkandidaat,

Dat dacht ik een paar jaar geleden ook. Al zie ik nu geen wonderen meer gebeuren.

Twente gaat wel winnen in Breda. Ajax verspeelt daarintegen punten in Nijmegen.

Nicolage Rico schreef:
Feyenoord moet gewoon 4e worden. Gaat ook wel gebeuren. Ik ben wel bang dat Ajax kampioen wordt. Als Twente van AZ wint, dan mag de titel ze niet meer ontgaan, maar dat wordt nog lastig.

Het is niet zo dat ik het Feyenoord niet gun maar die hebben best nog een zwaar programma. Ik denk dat AZ die paar punten achterstand moeiteloos inloopt. AZ is momenteel wat mij betreft de ploeg die van iedereen kan winnen. Helaas was FC Utrecht dit weekeinde niet sterk genoeg. FC Utrecht mist scorend vermogen.

AZ is heel goed bezig, inderdaad. Maar die kunnen nog best wat punten verspelen. PSV en Twente komen nog bij ze op bezoek. Feyenoord moet thuis tegen Heerenveen en Sparta gewoon winnen. AZ moet ook nog naar Nijmegen en Tilburg. Het wordt spannend. Voorlopig heeft Feyenoord nog 2 punten voorsprong.

Tsja, 2 weken geleden was dat nog 6 punten... Maar goed, het zegt allemaal niets. AZ kan ook nog best 2 keer verliezen. Al zie ik dit Feyenoord ook niet echt van Heerenveen winnen, die pakken de laatste tijd best wat punten en scoren makkelijk.

Wat Utrecht betreft: die Van Wolfswinkel heeft wel héél veel kansen nodig voor een doelpunt. Die had er ook allang 20 moeten maken.

Ik denk dat FC Twente het niet gaat redden, tegen Heerenveen zullen ze het wel winnen, heerenveen kan op het moment alleen winnen van moeilijk scorende ploegen omdat ze anders makkelijk doelpunten tegen krijgen. Als AZ deze week wint van NEC zie ik Twente onderuit gaan tegen AZ, tegen Feyenoord is het ook lastig en als Twente al die wedstrijden zouden winnen, zouden ze ook winnen van NAC, maar al die wedstrijden winnen ze nooit denk ik. Ajax blijft winnen en word kampioen waar ik nooit op gerekend had. Ik had dit hele seizoen het idee dat PSV kampioen zou worden maar die verknoeiden het. Wie wint maakt mij niks uit, als Heerenveen maar 9e word ben ik tevreden.

Miin voorspelling

1. AJAX
2. FC Twente
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

11. Heerenveen

speranza
1. FC Twente
2. PSV
3. Ajax
4. AZ
5. Feyenoord

13. VVV-Venlo

speranza
Saxo Bank blijft winnen. Dit keer Juan Jose Haedo in Rund um Köln.

1. Ajax
2. Twente
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord
en nummero zes: HERACLES!

1. FC Twente
2. ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

18. RKC

Ace
1. Ajax
2. psv
3. Twente
4. az
5. feyenoord
6. lekker belangrijk

1. FC Twente
2. ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

18. RKC

1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. AZ

en

16. ADO Den Haag
17. Sparta
18. RKC

1. Twente
2. Ajax
3. PSV

16. Sparta
17. Willem II
18. RKC

1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

16. ADO
17. Willem II
18. RKC

1. Twente
2. Ajax
3. PSV

16. Sparta
17. Willem II
18. RKC

1. Ajax
2. Twente
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

16. ADO
17. Willem II
18. RKC

1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

16. Sparta
17. Willem II
18. RKC

herman schreef:
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord

16. ADO
17. Willem II
18. RKC

Yep, Herman heeft het goed. Ik kan er nog aan toevoegen dat volgens mij Heracles de play offs gaat winnen om een Europees ticket. FC Utrecht wordt meteen al uitgeschakeld door FC Groningen. ADO en Willem II gaan wel nacompetitie spelen maar niet degraderen. RKC gaat volgend jaar in één ruk door naar de topklasse.

Messi!

Sluit ik me helemaal bij aan !!!!

De beste momenteel. Kijken wat hij op het W.K. gaat doen. Kan zo in het rijtje Pelé, Maradona en Cruijf (mocht hij zo doorgaan).

Waarbij Pele en Cruijff niet in een rijtje met Maradona mogen staan.
Dat rijtje bestaat uit: Diego Armando Maradona.

Nicolage Rico schreef:
Kan zo in het rijtje Pelé, Maradona en Cruijf (mocht hij zo doorgaan).

Hij zal dit toch nog wel 10 jaar vol moeten houden wil ie in de buurt komen van Pelé.

Hij kan in zijn eentje Argentinië wereldkampioen maken als hij alle wedstrijden in Zuid-Afrika zo speelt.

rayman schreef:
Waarbij Pele en Cruijff niet in een rijtje met Maradona mogen staan.
Dat rijtje bestaat uit: Diego Armando Maradona.
Ga je mond spoelen.

Maradona was weliswaar getalenteerd, maar is qua persoonlijkheid nooit de straat ontgroeid. Zoiets levert misschien mooie voetbalverhalen op, maar het neemt niet weg dat ie eigenhandig alle mooie dingen in zijn carriëre ook weer teniet heeft gedaan met zijn onprofessioneel gedrag zowel als speler en als coach. Ook de manier waarop ie schaamteloos ligt te teren op de restjes glorie die hij nog heeft en vrijwel overal mee weg komt zorgt er voor dat ie zeker niet in mijn lijstje van beste spelers aller tijden terecht komt. Als Messi een keer met Argentinië het WK wint staat ie al veel hoger in mijn achting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:33 uur

geplaatst: vandaag om 19:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.