Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2010, 19:01 uur
Om 20 uur vanavond zit ik er klaar voor: AZ Alkmaar-FC Twente
Hopelijk een lekkere pot voetbal.
Hopelijk een lekkere pot voetbal.
0
geplaatst: 13 april 2010, 19:33 uur
De Twente-bus bij Heemskerk bekogeld met een stoeptegel. 
Nouja, misschien spelen ze des te beter nu.

Nouja, misschien spelen ze des te beter nu.
0
geplaatst: 13 april 2010, 20:03 uur
Opknopen aan, uh, het hoogste viaduct. Maar hopen dat ze die hersenlozen snel pakken en aanklagen voor poging tot moord (als dat toch eens ooit mogelijk zou zijn in dit land...).
0
geplaatst: 13 april 2010, 20:40 uur
Het was ook een topic in het nieuws, net als de bekerfinale van de 25e, met toelichting op de maatregelen die werden genomen.
Zoal het werd gepresenteerd stel ik me zo voor dat het tactisch plan om Napoleon te bestrijden bij Waterloo eenvoudiger in elkaar stak.
En net zoals die slag een wendig kreeg door de creativiteit van een individu, vrees ik ondanks de vele maatregelen de creative geest de vindingrijke hooligan. Zelfs stations onderweg tussen Amsterdam en Rotterdam (Woerden, Breukelen) zullen met helicopters worden bewaakt.
Leuk een dagje bekerfinale!
Zoal het werd gepresenteerd stel ik me zo voor dat het tactisch plan om Napoleon te bestrijden bij Waterloo eenvoudiger in elkaar stak.
En net zoals die slag een wendig kreeg door de creativiteit van een individu, vrees ik ondanks de vele maatregelen de creative geest de vindingrijke hooligan. Zelfs stations onderweg tussen Amsterdam en Rotterdam (Woerden, Breukelen) zullen met helicopters worden bewaakt.
Leuk een dagje bekerfinale!
0
BPDD
geplaatst: 13 april 2010, 22:10 uur
trebremmit schreef:
Twente verloren. Dus Feyenoord kan Ajax kampioen maken.
Oh ja? Dan moet Ajax eerst nog maar eens zien af te rekenen met het sterrenensemble van Willem 2.

Ook het Heracles van Gertjan Verbeek heeft al aangekondigd wel een extra stapje te willen zetten voor een kampioen uit de regio.
Interessant dat iedereen kon zien hoe bedreven Simon Poulsen is in het volleyball (zelfs Moisander), behalve Pieter Vink.
Daarnaast nog een op zijn minst twijfelachtig moment in de zestien van AZ, dus bedankt Pieter.
Bij deze stop ik maar met gezeur over de arbiter, ik ben tenslotte geen ajacied
.Maar er is nog geen man overboord.
Twente kan Feyenoord echt wel hebben en NAC is weliswaar lastig, maar niet onoverwinnelijk.
Het wordt wel heel erg spannend, dat de beste moge winnen.
0
Zorin
geplaatst: 13 april 2010, 22:11 uur
trebremmit schreef:
Klote....(die rot Ajaxhooligans ook)....; nou ja, wat is er nou mooier dat juist de aartsrivaal Feyenoord Ajax uit de droom kan helpen.....
.
0
geplaatst: 13 april 2010, 22:20 uur
trebremmit schreef:
Waarna Heracles alsnog Twente kampioen kan maken.Twente verloren. Dus Feyenoord kan Ajax kampioen maken.
0
geplaatst: 13 april 2010, 22:27 uur
Twente is weliswaar een penalty onthouden, maar om de nederlaag nou aan de scheidsrechter toe te schrijven zou, buiten dat het typisch Ajax-gedrag is, van te weinig zelfreflectie getuigen. Want wat Twente eerste helft liet zien was toch wel tenenkrommend. Stijf van de zenuwen; geen dwingend spel op de helft van de tegenstander en slechts een halve kans gecreëerd. De tweede helft was beter, maar Twente maakte geen moment aanspraak op de overwinning en een overwinning was het enige dat telde voor Twente. Een gelijkspel of verlies maakt voor FC Twente niks uit. Het wordt nu erg spannend, maar als Twente nu nog een keer punten verspeelt, verdienen ze het ook niet en wordt de club die na de winterstop veruit het beste en mooiste voetbal laat zien kampioen (moet ik als Tukker toch constateren).
0
geplaatst: 13 april 2010, 22:34 uur
rayman schreef:
Ik zie Heracles geen kampioen worden scheids.
Ik zie Heracles geen kampioen worden scheids.
Ik ook niet, maar ze zouden hun mede-Tukkers toch een goede dienst kunnen bewijzen. Niet dat dat gaat gebeuren, want Ajax lijkt in eigen huis onverslaanbaar.
0
geplaatst: 13 april 2010, 22:36 uur
Als Feyenoord Ajax maar geen kampioen maakt. Ik hoop dat Ajax nog punten gaat verspelen en Twente gewoon 2x wint. Op papier zijn ze de betere ploeg. AZ uit was de moeilijkste wedstrijd voor ze. Balen dat Ajax vorige week nog de winnende scoorde tegen ADO. Kun je zien dat zo'n moment van de Zeeuw erg belangrijk is. Daar praat niemand straks meer over.
0
LocoHermano
geplaatst: 13 april 2010, 22:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Als Feyenoord Ajax maar geen kampioen maakt.
Als Feyenoord Ajax maar geen kampioen maakt.
Ik zou geen mooier scenario kunnen bedenken.
0
geplaatst: 13 april 2010, 23:17 uur
Je hebt zeker weken zitten wachten om dat grapje te kunnen posten?

0
geplaatst: 13 april 2010, 23:20 uur
Het zou
zomaar kunnen
dat de overwinning van AZ
de spelers van
Feijenoord buitengewoon
vermoeid
heeft gemaakt. 
zomaar kunnen
dat de overwinning van AZ
de spelers van
Feijenoord buitengewoon
vermoeid
heeft gemaakt. 
0
Ace
geplaatst: 13 april 2010, 23:34 uur
Cygnus schreef:
(quote)
Nee, die kwam net spontaan op joh

0
geplaatst: 14 april 2010, 01:18 uur
Ik ben dan ook wel Ajaxied en tuurlijk is het mooi dat FC Twente heeft verloren,maar....
Er van uitgaande dat Ajax morgen wint staat FC Twente nog steeds 1 punt voor op Ajax.
Ajax moet ook nog maar net zien te winnen van Willem II. Willem II voetbalt natuurlijk nog wel om nacompetitie te ontlopen.
Maar ik hoop echt dat de schaal dit jaar weer eens naar Amsterdam gaat. Het wordt echt weer eens tijd. 1 ding is zeker: tis weer ongemeen spannend dit jaar!
Er van uitgaande dat Ajax morgen wint staat FC Twente nog steeds 1 punt voor op Ajax.
Ajax moet ook nog maar net zien te winnen van Willem II. Willem II voetbalt natuurlijk nog wel om nacompetitie te ontlopen.
Maar ik hoop echt dat de schaal dit jaar weer eens naar Amsterdam gaat. Het wordt echt weer eens tijd. 1 ding is zeker: tis weer ongemeen spannend dit jaar!

0
Ace
geplaatst: 14 april 2010, 09:18 uur
Ajaxied?
Het gaat op de laatste dag beslist worden. Twente wint natuurlijk van fnoord, maar de laatste dag spelen ze gelijk tegen Nac. Ajax wint nog drie keer en de titel is een feit.
Het gaat op de laatste dag beslist worden. Twente wint natuurlijk van fnoord, maar de laatste dag spelen ze gelijk tegen Nac. Ajax wint nog drie keer en de titel is een feit.
0
geplaatst: 14 april 2010, 09:20 uur
Ace schreef:
Niet gaan huilen als het anders loopt he Het gaat op de laatste dag beslist worden. Twente wint natuurlijk van fnoord, maar de laatste dag spelen ze gelijk tegen Nac. Ajax wint nog drie keer en de titel is een feit.

0
Ace
geplaatst: 14 april 2010, 09:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Als Feyenoord Ajax maar geen kampioen maakt. Ik hoop dat Ajax nog punten gaat verspelen en Twente gewoon 2x wint.
Als Feyenoord Ajax maar geen kampioen maakt. Ik hoop dat Ajax nog punten gaat verspelen en Twente gewoon 2x wint.
Het moet toch wel erg droevig met met me gesteld zijn als de dag aanbreekt dat ik hoop dat mijn eigen club verliest, zodat de rivaal geen kampioen wordt. Dat je hoopt dat Ajax punten verspeelt begrijp ik... Maar goed, wij hebben jullie niet nodig om te leven. Troost je, Twente wint echt wel van je clupje

0
geplaatst: 14 april 2010, 10:08 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Ik ben dan ook wel Ajaxied
Ik ben dan ook wel Ajaxied

Weirdo Wizzy schreef:
Willem II voetbalt natuurlijk nog wel om nacompetitie te ontlopen.
Willem II voetbalt natuurlijk nog wel om nacompetitie te ontlopen.
Met die Arno Pijpers aan het roer is elke wedstrijd een verloren zaak. Wat een koekebakker.
0
geplaatst: 14 april 2010, 10:09 uur
Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat Twente wint van Feyenoord.
En voorlopig heeft Twente dit seizoen al 2 x tegen Feyenoord gespeeld: 1 x gelijk en 1 x verloren. Zo zeker is het dus niet dat Twente gaat winnen.
Maar het zou fantastisch zijn als Ajax het laat liggen in Tilburg of Nijmegen, of nog mooier: in hun eigen sporthal.
En voorlopig heeft Twente dit seizoen al 2 x tegen Feyenoord gespeeld: 1 x gelijk en 1 x verloren. Zo zeker is het dus niet dat Twente gaat winnen.
Maar het zou fantastisch zijn als Ajax het laat liggen in Tilburg of Nijmegen, of nog mooier: in hun eigen sporthal.
0
geplaatst: 14 april 2010, 10:57 uur
Hoop doet leven, vooralsnog heeft Twente de beste papieren. Willem II is normaal gesproken geen lastige horde, maar je weet het maar nooit. Ook de druk op Ajax wordt steeds groter en in het verleden lieten ze zien dit niet altijd aan te kunnen. Aan de hand van de tweede seizoenshelft zou ik het echter niet meer dan terecht vinden als Ajax kampioen wordt, Twente haalt de laatste tijd een bedroevend zwak niveau (Twente - Heerenveen was eerste divisie onwaardig). Vanavond maar streamen, hopelijk doen de huurlingen het beter dan Vertonghen een aantal jaar geleden. 

0
Zorin
geplaatst: 14 april 2010, 11:00 uur
Ajax wordt kampie-oen; liever niet, maar het zij zo....Twente krijgt/heeft knikkende knieëen (of zoiets
) en Ajax zit 'in de flow' .....
) en Ajax zit 'in de flow' .....
0
geplaatst: 14 april 2010, 11:00 uur
Ook zo'n rare opmerking: "het zou niet meer terecht zijn als ajax kampioen wordt, omdat ze na de winterstop zo goed voetballen." Tellen de wedstrijden voor de winterstop dan opeens niet meer mee?
Daarin was Twente de beste. Het gaat over 34 wedstrijden. Wie er dan bovenaan staat, is terecht kampioen.
Daarin was Twente de beste. Het gaat over 34 wedstrijden. Wie er dan bovenaan staat, is terecht kampioen.
0
geplaatst: 14 april 2010, 11:15 uur
Volgens mij bedoelt R&P het niet zo.
Het collectieve gejank uit de 020-hoek is verder wel erg aandoenlijk..

Het collectieve gejank uit de 020-hoek is verder wel erg aandoenlijk..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.