MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Volgens mij maar een? En inderdaad, als we jack al serieus gaan nemen.

Benno
FlyLo schreef:
Daarom presenteert 'ie zoveel sport- en voetbalprogramma's zeker?

Uhuh, en "Te land, ter zee en in de lucht", "Spel zonder grenzen", "Tros Triviant" en "Kinderen voor kinderen". Zie je het probleem?

Ik had beter moeten weten dan te denken dat andere, even krenterige Nederlanders begrip zouden tonen

Benno
Om op je geld te zitten moet het eerst binnen komen

FlyLo schreef:
Jack van Gelder is anders ook geschokt en beschaamd
(quote)

Dus stop maar met doen alsof de Belgen "weer overdrijven" oid.

Belg zijnde, vind ik ook dat "de Belgen" overdrijven.

Dat het nou net uit de mond van Cheque van Gelder moet komen.

Zometeen even Voetbal International kijken met Bert van Marwijk te gast. Ik denk dat hij bij Voetbal International minder onder druk word gezet dan bij Sudio Sport toen Hugo Borst zo door bleef drimmen dat hij moest bekennen dat Snijder tegen Vlethuizen had gezegt dat hij 20 keer zo veel verdient, veschrikkelijk was dat.

rayman schreef:
Dat het nou net uit de mond van Cheque van Gelder moet komen.

Inderdaad, als er iemand zijn mond hier over moet houden is het Van Gelder wel.

speranza
Sébastien Rosseler

Nanne-1995 schreef:
Zometeen even Voetbal International kijken met Bert van Marwijk te gast. Ik denk dat hij bij Voetbal International minder onder druk word gezet dan bij Sudio Sport toen Hugo Borst zo door bleef drimmen dat hij moest bekennen dat Snijder tegen Vlethuizen had gezegt dat hij 20 keer zo veel verdient, veschrikkelijk was dat.

Vond het mooiste nog wel dat Hugo Borst de week daarna z'n excuses aanbood voor zijn gedrag, Jan Mulder dat maar onzin vond en vervolgens erg flauw en demonstratief zijn excuses aanbood aan Youri voor een meningsverschil dat ze eerder in de uitzending hadden. Was vooralsnog ook de laatste keer dat er nog wat leuks gebeurde in Studio Voetbal.

Voetbal International viel ook erg tegen. Alles stond in het teken van Oranje en Bert van Marwijk is wel erg serieus en heeft erg weinig humor. Derksen en Genee kregen ook nog wat ruzie, dat was wel zeer vermakelijk

Ace
Wat een gezever over Advocaat... Als ik bij die Russen aan de slag kon voor vele miljoenen zou ik ook geen Advocaat van de Duivel(s) zijn.

Deze jongen gaat het parcours vast met eigen beentjes verkennen voor hetgeen we morgen op de tv te zien krijgen. Adios.

Nanne-1995 schreef:
Derksen en Genee kregen ook nog wat ruzie, dat was wel zeer vermakelijk
Dat is ''ruzie'' i.p.v. ruzie. Niet dat dat het minder vermakelijk maakt (ok, misschien een héél klein beetje).

Edit: hier het fragment:

MJ_DA_MAN schreef:
Helaas wordt van Gelder niet serieus genomen hier.

komt ook omdat hij in Nederland nooit zo uitgesproken is als hier...

boomkat
Ace schreef:
Wat een gezever over Advocaat... Als ik bij die Russen aan de slag kon voor vele miljoenen zou ik ook geen Advocaat van de Duivel(s) zijn.

Nicolage heeft een tweeling broer .

Ik heb je de hele situatie uitgelegd, daar gaan we het niet weer over hebben. Of ik leg het je later nog eens uit.

speranza
Ik heb er alle vertrouwen in dat VVV-Venlo in de Koel van NEC wint.

Zorin
Ik heb er helaas weinig vertrouwen in dat FC Twente van Feyenoord wint......

Father McKenzie
Amstel Goldrace vanmiddag, dàt is iets om naar uit te kijken, zeker met dit mooie lenteweer.
En Mart Smeets wist te vertellen dat de helicopters konden vliegen, aswolk uit Ijsland of niet!
U weet mij vanmiddag te vinden; voor het scherm!

PS: alle respect voor een grote jongen als Smeets hoor, maar ik volg de wedstrijd wel op de vrt - de Belgische sportverslaggeving vind ik van een véél hoger niveau, ik kan het niet helpen.
Vlaamse radio vind ik overigens ook stukken beter gemaakt dan Nederlandse, soms ben ik een echt chauvinistic pig, tot spijt van wie het benijdt...
tja, wij hebben dan geen Golden Earring, natuurlijk....

Zorin
Een echte wielerliefhebber ben jij, FM ; sinds de Nederlanders al jaren niet zo veel meer in melk te brokkelen hebben, uitzonderingen daargelaten, boeit het me niet meer zo (sowieso niet urenlang ).

Sir Spamalot (crew)
Is Erik Dekker geen ernstige kanshebber? Mijn geld staat op Freire. Bij ons Belgen, misschien Philippe Gilbert?

Zorin
Zou kunnen; ik volg het allemaal niet meer zo, maar ik vind eigenlijk dat jullie Belgen in hart en nieren grotere wielerliefhebbers zijn en ook één van de grootsten hadden (Merckx).

Father McKenzie
Onze grote huidige renners hebben het dit voorseizoen toch wat laten afweten. Fabian Cancellara is daar deels "schuldig" aan, die man is gewoon in ééndagskoersen momenteel niet te kloppen, maar vandaag rijdt die niet mee, dacht ik;
Dus wie weet dat er nu eens een Belgske kan winnen?

Zorin
Father McKenzie schreef:
Dus wie weet dat er nu eens een Belgske kan winnen?

Heb je een Belgische kanshebber/outsider of een persoonlijke favoriet?

Father McKenzie
Gilbert, maar Boonen mag ook, ik weet zelfs niet of die sowieso meerijdt?

Sir Spamalot (crew)
Ik denk niet dat Boonen meedoet, maar het is zijn wedstrijd niet. Ik pik wel enkele beelden mee bij mijn oom, voor de rest zal ik veel buiten zijn in zijn tuin want het wordt een gezellige warme dag, 13° aan de kust maar 18° in het binnenland.

speranza
Ik reken in de Amstel Gold Race op Igor Kolobnev van Katusha. Dat team is op volle sterkte naar Zuid-Limburg afgedaald.

speranza
Zorin schreef:
Ik heb er helaas weinig vertrouwen in dat FC Twente van Feyenoord wint......
FC Twente heeft veel meer kwaliteit dan Feyenoord. Dat moet vertaalt worden in drie punten voor genoemde sympathieke club uit het oosten van het land.

speranza
Het niet meerijden van Alejandro Valverde in de Amstel Gold Race is bijzonder jammer. Ik had graag de strijd tussen de grootmachten Caisse d'Epargne en Katusha gezien.

Zorin
speranza schreef:
FC Twente heeft veel meer kwaliteit dan Feyenoord. Dat moet vertaalt worden in drie punten voor genoemde sympathieke club uit het oosten van het land.

Ben ik met je eens, maaarrrrr...de laatste wedstrijden, de spanning, Ajax hijgt in hun nek..... Kweetniet...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:47 uur

geplaatst: vandaag om 15:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.